2.3 V5
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Žížal
- Pilot
- Příspěvky: 740
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.3 V5
To máš dost rozptyl 1.6 a 2.3
1.6 pojede a nebude žrát, ale občas ti někdo ujede a na německých dálnicích king nebudeš
2.3 je super na předjíždění a dálky (pokud máš antiradar), ale zaplatíš za to na každém kiláku spotřebou a údržbou
Vyber si kompromis 2.0 nebo TDi
1.6 pojede a nebude žrát, ale občas ti někdo ujede a na německých dálnicích king nebudeš
2.3 je super na předjíždění a dálky (pokud máš antiradar), ale zaplatíš za to na každém kiláku spotřebou a údržbou
Vyber si kompromis 2.0 nebo TDi
Golf real car, real fast
- Sejr
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 09.02.2008 18:52
- Bydliště: Pardubický kraj
Re: 2.3 V5
To je právě to,diesla nechci a od dvoulitrů mě odrazujou že "prý" jsou ze starších audin 80.Tak nevim,ta 2.3 přijde tou údržbou a spotřebou o hodně dráž,nebo to je jen pár šušňůŽížal píše:To máš dost rozptyl 1.6 a 2.3
1.6 pojede a nebude žrát, ale občas ti někdo ujede a na německých dálnicích king nebudeš
2.3 je super na předjíždění a dálky (pokud máš antiradar), ale zaplatíš za to na každém kiláku spotřebou a údržbou
Vyber si kompromis 2.0 nebo TDi
- Žížal
- Pilot
- Příspěvky: 740
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.3 V5
To že ty dvoulitry jsou "staré" je spíš plus. Je to motor, který vychází z původní VW/Audi 1,6 jenže je dovedený k dokonalosti. Je jednoduchý a spolehlivý + díly stojí pár korun a nemá spoustu cypovin nových motorů. Je to motor co by měl nalítat půl mega a nepoznáš to - je to prostě kus německé techniky nepoznamenaný pokrokem (tzn. šetřením na úkor kvality)... Taky teď scháním novější vozítko a zrovna dvoulitr je to co bych bral asi nejvíc (resp 2,3 beru jen kvuli dlouhým služebkám, které proplatí zaměstnavatel).Sejr píše: To je právě to,diesla nechci a od dvoulitrů mě odrazujou že "prý" jsou ze starších audin 80.Tak nevim,ta 2.3 přijde tou údržbou a spotřebou o hodně dráž,nebo to je jen pár šušňů
Rozdíl ve spotřebě si klidně stáhni z ofic udávané spotřeby... Pět válců je pět svíček (nejen svíček), 4motion je další olejová náplň + filtr na výměnu... Sám musíš vědět na co máš to auto - jestli na ježdění do kauflandu a kolem komína, nebo na víkendy čí cesty přes půl světa
Ropa je dneska super - jen se nedá přestavět na LPG a zaměstnavatel ti nepoplatí náklady odpovídajcí benzínu
Golf real car, real fast
- Sejr
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 09.02.2008 18:52
- Bydliště: Pardubický kraj
Re: 2.3 V5
No auto nemam na služebky,mam ho soukromě,přes zimu moc jezdit nebude,ale v letě bude skoro pořád.Nevim no,takový dilema jsem jěště nezažil.Nejradši bych motor z BMW E36 1.8IS a kastly BoryŽížal píše:To že ty dvoulitry jsou "staré" je spíš plus. Je to motor, který vychází z původní VW/Audi 1,6 jenže je dovedený k dokonalosti. Je jednoduchý a spolehlivý + díly stojí pár korun a nemá spoustu cypovin nových motorů. Je to motor co by měl nalítat půl mega a nepoznáš to - je to prostě kus německé techniky nepoznamenaný pokrokem (tzn. šetřením na úkor kvality)... Taky teď scháním novější vozítko a zrovna dvoulitr je to co bych bral asi nejvíc (resp 2,3 beru jen kvuli dlouhým služebkám, které proplatí zaměstnavatel).Sejr píše: To je právě to,diesla nechci a od dvoulitrů mě odrazujou že "prý" jsou ze starších audin 80.Tak nevim,ta 2.3 přijde tou údržbou a spotřebou o hodně dráž,nebo to je jen pár šušňů
Rozdíl ve spotřebě si klidně stáhni z ofic udávané spotřeby... Pět válců je pět svíček (nejen svíček), 4motion je další olejová náplň + filtr na výměnu... Sám musíš vědět na co máš to auto - jestli na ježdění do kauflandu a kolem komína, nebo na víkendy čí cesty přes půl světa
Ropa je dneska super - jen se nedá přestavět na LPG a zaměstnavatel ti nepoplatí náklady odpovídajcí benzínu
- Tomm
- VWmaniak
- Příspěvky: 5556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Jihlava
Re: 2.3 V5
Tak zrovna 2.0 v GIV neni vubec povedenej - velmi casto zere olej, ve velkym MrDeath by mohl vypravet..
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.
- Ondrej
- Pilot
- Příspěvky: 700
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.3 V5
si myslím že 2,3 využiješ hlavně mimo město okresky a dálnice, do města stačí vpohodě 1,6. Ve městě se pod 10 litrů s V5 nedostaneš za to na dálnici a okreschách se dá za 8litrů vpohodě.
- Sejr
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 09.02.2008 18:52
- Bydliště: Pardubický kraj
Re: 2.3 V5
No já bydlim v malým městě,tak s tou spotřebou na tom nebu snad jako ty v práglu ne.Tady máme jen jeden semaforOndrej píše:si myslím že 2,3 využiješ hlavně mimo město okresky a dálnice, do města stačí vpohodě 1,6. Ve městě se pod 10 litrů s V5 nedostaneš za to na dálnici a okreschách se dá za 8litrů vpohodě.
- Sejr
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 09.02.2008 18:52
- Bydliště: Pardubický kraj
Re: 2.3 V5
Ještě mam jednu otázku do placu.V kolika tisících kilometrů se měněj rozvody u tý 2.3 V5 a kolik to tak stojí.Nebo má řetězový a jsou odolnější??
- al capone
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 20.11.2007 22:29
- Bydliště: Svidnik SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.3 V5
Ma to retaz, mala by sa menit po 200.000km, diely stoja 6.500-10.000Sk + praca.
olej to nezere, jazdim na lpg, rozdiel skoro ziadny, natankujem za 500Sk spravim 200-250km.
olej to nezere, jazdim na lpg, rozdiel skoro ziadny, natankujem za 500Sk spravim 200-250km.
e-shop.pctechnika.sk
- bluerunner
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 13.02.2008 11:46
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.3 V5
Ja mam Boru 1,6 77KW ma najeto poctivejch 78tis kupoval jsem ho v 60tkm od rodicu. ma spotrebu jak kdySejr píše:Mam stejnej problém,mam vyhlídlí dvě bory.Jedna je 2.3 V5 4motion 6ti kvalt a druhá 1.6.Tak nevim,nechci aby to bylo líný když na to sem tam šlápnu,a 1.6 bych musel asi vždycky hodně roztáhnout aby jela a zas u 2.3 V5 nechci i při normální jízdě vejra v nádrži.Co by jste spíš doporučily
Kdyz jedu jen okrsky a nesetrim 6,7 kdyz jezdim po meste a to je castejsi mam okolo 7,5 kdyz jedu dalnici v Nemecku tak jsem pro jizde +/- 140km/h ma do 7,5.
Jeste bych mel podotknout ze pri tankovani naturalu 98 a vic je spotreba mimo mesto nizsi ale ve meste mirne stoupne.
Myslim ze ta 1,6 je postacujici, nema sice takovej kroutak, ale da se rict ze jsem spokojen. sel bych do ni.
- Sejr
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 09.02.2008 18:52
- Bydliště: Pardubický kraj
Re: 2.3 V5
A na kolik chechtáku tě vyšlo LPG??Že bych začal taky uvažovat časem.al capone píše:Ma to retaz, mala by sa menit po 200.000km, diely stoja 6.500-10.000Sk + praca.
olej to nezere, jazdim na lpg, rozdiel skoro ziadny, natankujem za 500Sk spravim 200-250km.
- Sejr
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 09.02.2008 18:52
- Bydliště: Pardubický kraj
Re: 2.3 V5
Dik za radu,ale mam už dva roky Clio 1.2,tak chci něco co jede....tak když jsem se dneska projel v tý 2.3 V5 tak bylo jasno a zamluvil jsem jí.Je v plný palbě 4x4 šestikvalt a za hezkou cenu z němec...i když se nám zdálo že 143tisíc je málo,ale je to od známých,tak snad nepodělajbluerunner píše:Ja mam Boru 1,6 77KW ma najeto poctivejch 78tis kupoval jsem ho v 60tkm od rodicu. ma spotrebu jak kdySejr píše:Mam stejnej problém,mam vyhlídlí dvě bory.Jedna je 2.3 V5 4motion 6ti kvalt a druhá 1.6.Tak nevim,nechci aby to bylo líný když na to sem tam šlápnu,a 1.6 bych musel asi vždycky hodně roztáhnout aby jela a zas u 2.3 V5 nechci i při normální jízdě vejra v nádrži.Co by jste spíš doporučily
Kdyz jedu jen okrsky a nesetrim 6,7 kdyz jezdim po meste a to je castejsi mam okolo 7,5 kdyz jedu dalnici v Nemecku tak jsem pro jizde +/- 140km/h ma do 7,5.
Jeste bych mel podotknout ze pri tankovani naturalu 98 a vic je spotreba mimo mesto nizsi ale ve meste mirne stoupne.
Myslim ze ta 1,6 je postacujici, nema sice takovej kroutak, ale da se rict ze jsem spokojen. sel bych do ni.
- mykee007
- Řidič
- Příspěvky: 128
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Oasada mezi Jihlavwou a koncem světa :)
Re: 2.3 V5
Ondrej píše:si myslím že 2,3 využiješ hlavně mimo město okresky a dálnice, do města stačí vpohodě 1,6. Ve městě se pod 10 litrů s V5 nedostaneš za to na dálnici a okreschách se dá za 8litrů vpohodě.
pravda, pravda, jezdim denne do nedalekeho mestecka za 7,5 max (okreska) mesto je horsi cca 10 az 11.
- al capone
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 20.11.2007 22:29
- Bydliště: Svidnik SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.3 V5
Sejr píše:A na kolik chechtáku tě vyšlo LPG??Že bych začal taky uvažovat časem.al capone píše:Ma to retaz, mala by sa menit po 200.000km, diely stoja 6.500-10.000Sk + praca.
olej to nezere, jazdim na lpg, rozdiel skoro ziadny, natankujem za 500Sk spravim 200-250km.
LPG ma vyslo na 38t Sk, ale aj s leg. zapisom. a to mam riadiacu jednotku uz na 6 valec. kamos daval robit v inom meste tiez 2.3 mercedes ale iba na 4 valce a zaplatil az 45.000.
Vsade je to individualne.
e-shop.pctechnika.sk
- Žížal
- Pilot
- Příspěvky: 740
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.3 V5
To je ta modrá co byla i na tipcars-u? Vypadá dobře - uvažoval jsem i o ní a nakonec asi vyhraje Toledo s tímhle motoremSejr píše:bluerunner píše: Dik za radu,ale mam už dva roky Clio 1.2,tak chci něco co jede....tak když jsem se dneska projel v tý 2.3 V5 tak bylo jasno a zamluvil jsem jí.Je v plný palbě 4x4 šestikvalt a za hezkou cenu z němec...i když se nám zdálo že 143tisíc je málo,ale je to od známých,tak snad nepodělaj
Golf real car, real fast