2.3 V5

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
Žížal
Pilot
Pilot
Příspěvky: 740
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.3 V5

Příspěvek od Žížal »

To máš dost rozptyl 1.6 a 2.3 :lol:
1.6 pojede a nebude žrát, ale občas ti někdo ujede a na německých dálnicích king nebudeš
2.3 je super na předjíždění a dálky (pokud máš antiradar), ale zaplatíš za to na každém kiláku spotřebou a údržbou

Vyber si kompromis 2.0 nebo TDi :mrgreen:
Golf real car, real fast

Uživatelský avatar
Sejr
Řidič
Řidič
Příspěvky: 53
Registrován: 09.02.2008 18:52
Bydliště: Pardubický kraj

Re: 2.3 V5

Příspěvek od Sejr »

Žížal píše:To máš dost rozptyl 1.6 a 2.3 :lol:
1.6 pojede a nebude žrát, ale občas ti někdo ujede a na německých dálnicích king nebudeš
2.3 je super na předjíždění a dálky (pokud máš antiradar), ale zaplatíš za to na každém kiláku spotřebou a údržbou

Vyber si kompromis 2.0 nebo TDi :mrgreen:
To je právě to,diesla nechci a od dvoulitrů mě odrazujou že "prý" jsou ze starších audin 80.Tak nevim,ta 2.3 přijde tou údržbou a spotřebou o hodně dráž,nebo to je jen pár šušňů :oops:
:jok:

Uživatelský avatar
Žížal
Pilot
Pilot
Příspěvky: 740
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.3 V5

Příspěvek od Žížal »

Sejr píše: To je právě to,diesla nechci a od dvoulitrů mě odrazujou že "prý" jsou ze starších audin 80.Tak nevim,ta 2.3 přijde tou údržbou a spotřebou o hodně dráž,nebo to je jen pár šušňů :oops:
To že ty dvoulitry jsou "staré" je spíš plus. Je to motor, který vychází z původní VW/Audi 1,6 jenže je dovedený k dokonalosti. Je jednoduchý a spolehlivý + díly stojí pár korun a nemá spoustu cypovin nových motorů. Je to motor co by měl nalítat půl mega a nepoznáš to - je to prostě kus německé techniky nepoznamenaný pokrokem (tzn. šetřením na úkor kvality)... Taky teď scháním novější vozítko a zrovna dvoulitr je to co bych bral asi nejvíc (resp 2,3 beru jen kvuli dlouhým služebkám, které proplatí zaměstnavatel).

Rozdíl ve spotřebě si klidně stáhni z ofic udávané spotřeby... Pět válců je pět svíček (nejen svíček), 4motion je další olejová náplň + filtr na výměnu... Sám musíš vědět na co máš to auto - jestli na ježdění do kauflandu a kolem komína, nebo na víkendy čí cesty přes půl světa 8)

Ropa je dneska super - jen se nedá přestavět na LPG a zaměstnavatel ti nepoplatí náklady odpovídajcí benzínu :mrgreen:
Golf real car, real fast

Uživatelský avatar
Sejr
Řidič
Řidič
Příspěvky: 53
Registrován: 09.02.2008 18:52
Bydliště: Pardubický kraj

Re: 2.3 V5

Příspěvek od Sejr »

Žížal píše:
Sejr píše: To je právě to,diesla nechci a od dvoulitrů mě odrazujou že "prý" jsou ze starších audin 80.Tak nevim,ta 2.3 přijde tou údržbou a spotřebou o hodně dráž,nebo to je jen pár šušňů :oops:
To že ty dvoulitry jsou "staré" je spíš plus. Je to motor, který vychází z původní VW/Audi 1,6 jenže je dovedený k dokonalosti. Je jednoduchý a spolehlivý + díly stojí pár korun a nemá spoustu cypovin nových motorů. Je to motor co by měl nalítat půl mega a nepoznáš to - je to prostě kus německé techniky nepoznamenaný pokrokem (tzn. šetřením na úkor kvality)... Taky teď scháním novější vozítko a zrovna dvoulitr je to co bych bral asi nejvíc (resp 2,3 beru jen kvuli dlouhým služebkám, které proplatí zaměstnavatel).

Rozdíl ve spotřebě si klidně stáhni z ofic udávané spotřeby... Pět válců je pět svíček (nejen svíček), 4motion je další olejová náplň + filtr na výměnu... Sám musíš vědět na co máš to auto - jestli na ježdění do kauflandu a kolem komína, nebo na víkendy čí cesty přes půl světa 8)

Ropa je dneska super - jen se nedá přestavět na LPG a zaměstnavatel ti nepoplatí náklady odpovídajcí benzínu :mrgreen:
No auto nemam na služebky,mam ho soukromě,přes zimu moc jezdit nebude,ale v letě bude skoro pořád.Nevim no,takový dilema jsem jěště nezažil.Nejradši bych motor z BMW E36 1.8IS a kastly Bory :mrgreen:
:jok:

Uživatelský avatar
Tomm
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5556
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, Jihlava

Re: 2.3 V5

Příspěvek od Tomm »

Tak zrovna 2.0 v GIV neni vubec povedenej - velmi casto zere olej, ve velkym :? MrDeath by mohl vypravet..
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.

Uživatelský avatar
Ondrej
Pilot
Pilot
Příspěvky: 700
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.3 V5

Příspěvek od Ondrej »

si myslím že 2,3 využiješ hlavně mimo město okresky a dálnice, do města stačí vpohodě 1,6. Ve městě se pod 10 litrů s V5 nedostaneš za to na dálnici a okreschách se dá za 8litrů vpohodě.

Uživatelský avatar
Sejr
Řidič
Řidič
Příspěvky: 53
Registrován: 09.02.2008 18:52
Bydliště: Pardubický kraj

Re: 2.3 V5

Příspěvek od Sejr »

Ondrej píše:si myslím že 2,3 využiješ hlavně mimo město okresky a dálnice, do města stačí vpohodě 1,6. Ve městě se pod 10 litrů s V5 nedostaneš za to na dálnici a okreschách se dá za 8litrů vpohodě.
No já bydlim v malým městě,tak s tou spotřebou na tom nebu snad jako ty v práglu ne.Tady máme jen jeden semafor :mrgreen:
:jok:

Uživatelský avatar
Sejr
Řidič
Řidič
Příspěvky: 53
Registrován: 09.02.2008 18:52
Bydliště: Pardubický kraj

Re: 2.3 V5

Příspěvek od Sejr »

Ještě mam jednu otázku do placu.V kolika tisících kilometrů se měněj rozvody u tý 2.3 V5 a kolik to tak stojí.Nebo má řetězový a jsou odolnější??
:jok:

Uživatelský avatar
al capone
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 20.11.2007 22:29
Bydliště: Svidnik SR
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.3 V5

Příspěvek od al capone »

Ma to retaz, mala by sa menit po 200.000km, diely stoja 6.500-10.000Sk + praca.

olej to nezere, jazdim na lpg, rozdiel skoro ziadny, natankujem za 500Sk spravim 200-250km.
e-shop.pctechnika.sk

Uživatelský avatar
bluerunner
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 13.02.2008 11:46
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.3 V5

Příspěvek od bluerunner »

Sejr píše:Mam stejnej problém,mam vyhlídlí dvě bory.Jedna je 2.3 V5 4motion 6ti kvalt a druhá 1.6.Tak nevim,nechci aby to bylo líný když na to sem tam šlápnu,a 1.6 bych musel asi vždycky hodně roztáhnout aby jela a zas u 2.3 V5 nechci i při normální jízdě vejra v nádrži.Co by jste spíš doporučily :|
Ja mam Boru 1,6 77KW ma najeto poctivejch 78tis kupoval jsem ho v 60tkm od rodicu. ma spotrebu jak kdy :-)
Kdyz jedu jen okrsky a nesetrim 6,7 kdyz jezdim po meste a to je castejsi mam okolo 7,5 kdyz jedu dalnici v Nemecku tak jsem pro jizde +/- 140km/h ma do 7,5.

Jeste bych mel podotknout ze pri tankovani naturalu 98 a vic je spotreba mimo mesto nizsi ale ve meste mirne stoupne.

Myslim ze ta 1,6 je postacujici, nema sice takovej kroutak, ale da se rict ze jsem spokojen. sel bych do ni.

Uživatelský avatar
Sejr
Řidič
Řidič
Příspěvky: 53
Registrován: 09.02.2008 18:52
Bydliště: Pardubický kraj

Re: 2.3 V5

Příspěvek od Sejr »

al capone píše:Ma to retaz, mala by sa menit po 200.000km, diely stoja 6.500-10.000Sk + praca.

olej to nezere, jazdim na lpg, rozdiel skoro ziadny, natankujem za 500Sk spravim 200-250km.
A na kolik chechtáku tě vyšlo LPG??Že bych začal taky uvažovat časem.
:jok:

Uživatelský avatar
Sejr
Řidič
Řidič
Příspěvky: 53
Registrován: 09.02.2008 18:52
Bydliště: Pardubický kraj

Re: 2.3 V5

Příspěvek od Sejr »

bluerunner píše:
Sejr píše:Mam stejnej problém,mam vyhlídlí dvě bory.Jedna je 2.3 V5 4motion 6ti kvalt a druhá 1.6.Tak nevim,nechci aby to bylo líný když na to sem tam šlápnu,a 1.6 bych musel asi vždycky hodně roztáhnout aby jela a zas u 2.3 V5 nechci i při normální jízdě vejra v nádrži.Co by jste spíš doporučily :|
Ja mam Boru 1,6 77KW ma najeto poctivejch 78tis kupoval jsem ho v 60tkm od rodicu. ma spotrebu jak kdy :-)
Kdyz jedu jen okrsky a nesetrim 6,7 kdyz jezdim po meste a to je castejsi mam okolo 7,5 kdyz jedu dalnici v Nemecku tak jsem pro jizde +/- 140km/h ma do 7,5.

Jeste bych mel podotknout ze pri tankovani naturalu 98 a vic je spotreba mimo mesto nizsi ale ve meste mirne stoupne.

Myslim ze ta 1,6 je postacujici, nema sice takovej kroutak, ale da se rict ze jsem spokojen. sel bych do ni.
Dik za radu,ale mam už dva roky Clio 1.2,tak chci něco co jede....tak když jsem se dneska projel v tý 2.3 V5 tak bylo jasno a zamluvil jsem jí.Je v plný palbě 4x4 šestikvalt a za hezkou cenu z němec...i když se nám zdálo že 143tisíc je málo,ale je to od známých,tak snad nepodělaj :?:
:jok:

Uživatelský avatar
mykee007
Řidič
Řidič
Příspěvky: 128
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Oasada mezi Jihlavwou a koncem světa :)

Re: 2.3 V5

Příspěvek od mykee007 »

Ondrej píše:si myslím že 2,3 využiješ hlavně mimo město okresky a dálnice, do města stačí vpohodě 1,6. Ve městě se pod 10 litrů s V5 nedostaneš za to na dálnici a okreschách se dá za 8litrů vpohodě.

pravda, pravda, jezdim denne do nedalekeho mestecka za 7,5 max (okreska) mesto je horsi cca 10 az 11.

Uživatelský avatar
al capone
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 20.11.2007 22:29
Bydliště: Svidnik SR
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.3 V5

Příspěvek od al capone »

Sejr píše:
al capone píše:Ma to retaz, mala by sa menit po 200.000km, diely stoja 6.500-10.000Sk + praca.

olej to nezere, jazdim na lpg, rozdiel skoro ziadny, natankujem za 500Sk spravim 200-250km.
A na kolik chechtáku tě vyšlo LPG??Že bych začal taky uvažovat časem.

LPG ma vyslo na 38t Sk, ale aj s leg. zapisom. a to mam riadiacu jednotku uz na 6 valec. kamos daval robit v inom meste tiez 2.3 mercedes ale iba na 4 valce a zaplatil az 45.000.
Vsade je to individualne.
e-shop.pctechnika.sk

Uživatelský avatar
Žížal
Pilot
Pilot
Příspěvky: 740
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.3 V5

Příspěvek od Žížal »

Sejr píše:
bluerunner píše: Dik za radu,ale mam už dva roky Clio 1.2,tak chci něco co jede....tak když jsem se dneska projel v tý 2.3 V5 tak bylo jasno a zamluvil jsem jí.Je v plný palbě 4x4 šestikvalt a za hezkou cenu z němec...i když se nám zdálo že 143tisíc je málo,ale je to od známých,tak snad nepodělaj :?:
To je ta modrá co byla i na tipcars-u? Vypadá dobře - uvažoval jsem i o ní a nakonec asi vyhraje Toledo s tímhle motorem 8)
Golf real car, real fast

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“