Kolísání otáček, zhasnutí motoru

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
alulunka
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 02.03.2008 18:35

Kolísání otáček, zhasnutí motoru

Příspěvek od alulunka »

Ahoj lidi, jsem mladá slečna, která má problém se svým autíkem. Mám motor 1,4 16V a poslední měsíc mi to při každém rozjezdu cuká a někdy i chcípne :( projevuje se to tak, že když se chci rozjet, tak cítím, jakoby tam bylo něco ucpaného, přidávám plyn, ale otáčky klesají, pak to chytí druhý dech a v poho....za tu jízdu to ještě párkrát udělá a pak mám klid.....na křižovatce je to celkem nepříjemný :roll: někdy mi to chcípne i za jízdy, když řadím a sundám nohu z plynu....Ptala jsem se pár lidí, a jeden mi řekl lambdasonda (či něco takového), druhý vyčistit klapku, třetí nějaký hydroštely...Chci se zeptat, jestli s tím někdo nemáte zkušenost, abych měla alespon trochu přehled, co a jak....a pak mohla být v tom autoservisu o něco chytřejší :) Děkuji všem za reakci....
Krásný den.Veronika

G12
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 32
Registrován: 09.12.2007 15:05
Bydliště: Most 434 01
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolísání otáček, zhasnutí motoru

Příspěvek od G12 »

Cagis,
no z 90% procent je to ,,zasvinena,, ta skrtici klapka, nebo spatny benzin. Satci ji nechat vycistit, nova stoji neco kolem 10k.
hezky den

Uživatelský avatar
MPavel
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 28.09.2007 18:53
Bydliště: Jesenice u Prahy

Re: Kolísání otáček, zhasnutí motoru

Příspěvek od MPavel »

Ahoj.
Zlobí to za studena, za tepla nebo to nemá souvislost s teplotou motoru? Nechala jsi přečíst paměť závad v řídící jednotce?
Peugeot 406 coupe, 2.0 16v, kód motoru RFR, r.v. 1999 - prodáno

VW Golf IV, 1.6 16v, kód motoru AZD, r.v. 2000, 25 Years Edition - odcizeno
Obrázek

alulunka
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 02.03.2008 18:35

Re: Kolísání otáček, zhasnutí motoru

Příspěvek od alulunka »

..děkuju za radu....Ono to nejvíc zlobí, když se rozjíždím, takže za studena, ale stalo se, že to chcíplo i po hodině jízdy...ale to jen ojediněle, spíš tedy za studena.......tak nevím...

Uživatelský avatar
MPavel
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 28.09.2007 18:53
Bydliště: Jesenice u Prahy

Re: Kolísání otáček, zhasnutí motoru

Příspěvek od MPavel »

Každopádně nech si přečíst paměť závad v řídící jednotce. S největší pravděpodobností tam něco bude. Pokud tam nic nebude tak je to celkem pakárna hledat a hlavně málokdo to umí najít. Postupoval bych takto:
1) Nechat přečíst paměť závad v řídící jednotce.
2) Vyměnit špatný díl, který bude nahlášen v řídící jednotce. Pokud tam nic nebude tak:
3) Vyčistit škrtící klapku
4) Vyměnit zapalovací svíčky
5) Pokud ani to nepomůže tak najít někoho kdo udělá diagnostiku jednotlivých akčních členů.

Pokud jsi z Prahy nebo z Mladé Boleslavi mohl bych ti dát kontakt na šikovný servis, který by měl najít problém.
Peugeot 406 coupe, 2.0 16v, kód motoru RFR, r.v. 1999 - prodáno

VW Golf IV, 1.6 16v, kód motoru AZD, r.v. 2000, 25 Years Edition - odcizeno
Obrázek

galandar
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 29
Registrován: 15.10.2007 12:11
Bydliště: Praha

Re: Kolísání otáček, zhasnutí motoru

Příspěvek od galandar »

Ahoj, me to kolisani delalo jak za studena tak i za tepla,delalo to i ty veci ktere popisujes. Nechal jsem ted vymenit cidlo teploty chladici kapaliny a vsechno ted v naprostem poradku. Najel jsem cca 400km a uplne v pohode. Urcite zkus tu klapku a nech precist zavady,to chybne cidlo je v sekci palubni deska. Ja to tam nemel,ale sel jsem do toho,protoze uz me nic jinyho nenapadlo. Cidlo stoji 700, posila informaci ridici jednotce a zcela zasadne ovlivnuje michani smesi ve valcich.
Hodne stesti,kdyztak napis. Vim i kde to cidlo je a jak koupit to spravny,ta vymena se da udelat i s sikovnyma rukama doma.

alulunka
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 02.03.2008 18:35

Re: Kolísání otáček, zhasnutí motoru

Příspěvek od alulunka »

Opět děkuju za rady. Já na na nějakým počítači v servisu už měla "píchlý" a nic tam neukázalo. Co se týče toho čidla na tu teplotu, tak jsem si ted tak uvědomila, že jednou asi po hodině jsem měla teplotu jakože dole ( jakože to je studený ), ale přitom už jsem měla za sebou třeba hodinu jízdy, takže by to možná mohlo být s tím spojené. :wink:
Káždopádně jsem o něco chytřejší a nebudu vypadat jako úplný laik :-)
Tenhle týden to chci vyřešit, protože to je fakt strašný... :x
takže ještě jednou díky....a dobrou :-)

Uživatelský avatar
Alesek820
Závodník
Závodník
Příspěvky: 688
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jizni Cechy, Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolísání otáček, zhasnutí motoru

Příspěvek od Alesek820 »

ja mam neco podobneho s 1.6 16V, tento mesic ale pujdu do servisu na pravidelny servis, filtry, olej atd. S tou klesajici teplotou jsem na tom uplne stejne a urcite je na to upozornim...
Obrázek

AUTO: Golf IV 1.6 16V

Uživatelský avatar
MaF
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1463
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Kolísání otáček, zhasnutí motoru

Příspěvek od MaF »

me to dela taky za studena ale ne tak dramaticky jak tobe... ja mam diagnozu spatnej vstrik... vymenit a melo by to byt cajk... za studena se proste nechytne a motor jede na 3 valce... jak kdy...
OOOO A4 3.0TDI

alulunka
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 02.03.2008 18:35

Re: Kolísání otáček, zhasnutí motoru

Příspěvek od alulunka »

TAk už je to jedno.....včera mi ho ukradli..... :x :x :x

Uživatelský avatar
vandal666
Řidič
Řidič
Příspěvky: 131
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Košice, SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolísání otáček, zhasnutí motoru

Příspěvek od vandal666 »

čoooo ? 8O to si si ho ani poriadne neužila :158: v akom servise si ho mala? v takých "pofidérnych" si vraj vyhliadnu nejaké auto a pripravia si ho na krádež :cry:

Uživatelský avatar
MPavel
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 28.09.2007 18:53
Bydliště: Jesenice u Prahy

Re: Kolísání otáček, zhasnutí motoru

Příspěvek od MPavel »

To je strašný! Měla si ho alespoň pojištěného?

Poslední dobu stále slýchám, že někomu ukradli auto. Jsme zvědav, kdy dojde na mě. Doufám, že nikdy.
Peugeot 406 coupe, 2.0 16v, kód motoru RFR, r.v. 1999 - prodáno

VW Golf IV, 1.6 16v, kód motoru AZD, r.v. 2000, 25 Years Edition - odcizeno
Obrázek

alulunka
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 02.03.2008 18:35

Re: Kolísání otáček, zhasnutí motoru

Příspěvek od alulunka »

NEměla jsem to pojištěné a do toho servisu jsem ho měla dát akorát ve středu, a z úterý na středu prd prd....a je fuč :x U nás ve městě tu noc ukradli hned dva, to je pecka..... tak si ty vaše miláčky opatrujte.... já jsem z toho hotová... :158:

Uživatelský avatar
jarsel
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Kolísání otáček, zhasnutí motoru

Příspěvek od jarsel »

Ahoj! Prosim tě a to v jakém městě se tak krade? A měla jsi nějake zabespečení?

galandar
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 29
Registrován: 15.10.2007 12:11
Bydliště: Praha

Re: Kolísání otáček, zhasnutí motoru

Příspěvek od galandar »

Ahoj jsem pro zalozit nejake oddelene tema nebo stranku na tema kolisani otacek:

Ahoj vsem, prispival jsem do podobnych temat jiz drive a po delsi pracovni ceste jsem zpet. Tohle zacina byt uz docela zahada...ja jsem vycistil klapku, vymenil klapku, svicky, palivovy filtr, vzudchovy filte, civky, teplotni cidlo chladici kapaliny, nechal jsem zkontrolovat na VAGu, stahnul jsem i soft a nechal porovnat s orginalem, zkotroloval jsem cislo ridici jednotky jestli je tam ta spravna....panove a damy stale nic...strasne me to drazdi,kdyz prijedu na svetla se zahratym autem a delam hrrnnnhrrrrnnn a myslim,ze to tomu autu taky nedela dobre.

Zkusenosti: jedine co na delsi dobu: cca 2 mesice pomohlo bylo po vymene klapky...to bylo i v lete...takze sance,ze to je tou klapkou by tu byla...podle me nejde jen o cisteni,ale i o rozhozeny adaptacni hodnoty treba....

Dalsi veci je software v ridici jednotce...podle me je tam nejaky problem,ktery zpusobuje tyto problemy...mate nekdo Climatronic? Hazi vam to po spusteni Climatronicu okamzite...? me cca o 20 otacek....

Navrhuji toto tema posunout nekam dale,zalozit na to treba nekde nejaky blog nebo stranky...asi prvni krok je sehnat spravny informace jak poladit tu klapku...

Kdo jste pro ukazat inzenyrum z Deutchlandu,kde udelali chybu???

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“