Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: problemy s olejom
PříspěvekNapsal: 05.03.2008 15:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.03.2008

Příspěvky:

23

Bydliště:

Žilina

GIV, 1.6 SR, 74 kW

Po otvoreni plniaceho hrdla oleja som nasiel na spodnej casti veka skondenzovane kvapky vody a rovnako neznamu latku bielej farby, ktora mala kasovitu konzistenciu. Rovnako sa nachadzala v malom mnozstve aj vo vrchnej casti plniaceho hrdla. Tesnenie veka je ciastocne poskodene, pravdepodobne casom zreagovalo vplyvom prostredia.
Auto som kupil pred par mesiacmi a vsimol som si nizku hladinu oleja, preto som dolial 1,5 l (Mobil Synt S 5 W 40). Znacku a druh povodneho oleja neviem.
Ide o reakciu povodneho a doliateho oleja, alebo ide o zavaznejsi problem?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: problemy s olejom
PříspěvekNapsal: 05.03.2008 16:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

101

Bydliště:

Řepiště

Nejspíš se ti dostává chladicí kapalina do oleje. Těsnění pod hlavou asi.
To bílé je emulze vody s olejem.

_________________
VW GOLFAJN

_________________
Golf 4 Long TDI, ARL, H&R, K&N, 60mm stailess steel exhaust, RS brakes, 202PS- TDIFun Škoda 1000 MB, 68", 35.3kW:D Lada Niva 1.7


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: problemy s olejom
PříspěvekNapsal: 05.03.2008 18:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.03.2008

Příspěvky:

23

Bydliště:

Žilina

Petr98 píše:
Nejspíš se ti dostává chladicí kapalina do oleje. Těsnění pod hlavou asi.
To bílé je emulze vody s olejem.



V nadrzke chladiacej kvapaliny je vsak hladina rovnaka aj po prejdeni 3tis. km. Inak pouzivam G12,ktora bola vymenena. Postacuje na vznik emulzie aj male mnozstvo chladiacej kvapaliny? S tesnenim hlavy valcov ma to tiez napadlo, pretoze po prejdeni cca 1000km je spotreba oleja cca 2,5 dcl. Ma niekto skusenosti, je to vela, alebo ide o standardnu spotrebu pre tento druh motora?(GIV, 1.6SR, 74kW)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: problemy s olejom
PříspěvekNapsal: 06.03.2008 23:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

413

Bydliště:

Karviná

kdyz jsi nevedel jaky tam je olej, tak jsi mel vymenit celou napln a ne jen dolit. ted je takove pocasi ze se kondenzuje voda a muze se dostavat pres to poskozene tesneni pod vikem a taky se stava za se " poti blok motoru". sem tam pisou ze je to normalni v tomhle pocasi.
larry14 píše:
GIV, 1.6 SR, 74 kW

Po otvoreni plniaceho hrdla oleja som nasiel na spodnej casti veka skondenzovane kvapky vody a rovnako neznamu latku bielej farby, ktora mala kasovitu konzistenciu. Rovnako sa nachadzala v malom mnozstve aj vo vrchnej casti plniaceho hrdla. Tesnenie veka je ciastocne poskodene, pravdepodobne casom zreagovalo vplyvom prostredia.
Auto som kupil pred par mesiacmi a vsimol som si nizku hladinu oleja, preto som dolial 1,5 l (Mobil Synt S 5 W 40). Znacku a druh povodneho oleja neviem.
Ide o reakciu povodneho a doliateho oleja, alebo ide o zavaznejsi problem?

_________________
Golf I 1.1 type-17 sold, snad ještě někde jezdí Golf IV 1.4 16V (AKQ) + LPG sold B6 2,0 103kw automat. Passat Variant 2.0 103KW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: problemy s olejom
PříspěvekNapsal: 07.03.2008 08:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2044

Bydliště:

Praha, Žilina

Je to presne tak ako pise Type-17. pokial by bolo zle tesnenie pod hlavou ubudala by aj chladiaca a stupala hladina na olejovej riske :wink:



Type-17 píše:
kdyz jsi nevedel jaky tam je olej, tak jsi mel vymenit celou napln a ne jen dolit. ted je takove pocasi ze se kondenzuje voda a muze se dostavat pres to poskozene tesneni pod vikem a taky se stava za se " poti blok motoru". sem tam pisou ze je to normalni v tomhle pocasi.
larry14 píše:
GIV, 1.6 SR, 74 kW

Po otvoreni plniaceho hrdla oleja som nasiel na spodnej casti veka skondenzovane kvapky vody a rovnako neznamu latku bielej farby, ktora mala kasovitu konzistenciu. Rovnako sa nachadzala v malom mnozstve aj vo vrchnej casti plniaceho hrdla. Tesnenie veka je ciastocne poskodene, pravdepodobne casom zreagovalo vplyvom prostredia.
Auto som kupil pred par mesiacmi a vsimol som si nizku hladinu oleja, preto som dolial 1,5 l (Mobil Synt S 5 W 40). Znacku a druh povodneho oleja neviem.
Ide o reakciu povodneho a doliateho oleja, alebo ide o zavaznejsi problem?

_________________
Golf IV 1,6SR
Audi A4 B7 2.0TDI

_________________
Montáž pal. PC, vyčítanie pinu imma, kódovanie kľúčov, dohratie dojazdu, zmena km po výmene pal. PC


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: problemy s olejom
PříspěvekNapsal: 07.03.2008 08:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2044

Bydliště:

Praha, Žilina

larry14 píše:
Petr98 píše:
Nejspíš se ti dostává chladicí kapalina do oleje. Těsnění pod hlavou asi.
To bílé je emulze vody s olejem.



V nadrzke chladiacej kvapaliny je vsak hladina rovnaka aj po prejdeni 3tis. km. Inak pouzivam G12,ktora bola vymenena. Postacuje na vznik emulzie aj male mnozstvo chladiacej kvapaliny? S tesnenim hlavy valcov ma to tiez napadlo, pretoze po prejdeni cca 1000km je spotreba oleja cca 2,5 dcl. Ma niekto skusenosti, je to vela, alebo ide o standardnu spotrebu pre tento druh motora?(GIV, 1.6SR, 74kW)

co sa tyka tej spotreby oleja ide aj o to kolko ma uz motor za sebou. ale ze je nejaka spotreba oleja nie je nic zvlasne. kolko to ma km.

_________________
Golf IV 1,6SR
Audi A4 B7 2.0TDI

_________________
Montáž pal. PC, vyčítanie pinu imma, kódovanie kľúčov, dohratie dojazdu, zmena km po výmene pal. PC


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: problemy s olejom
PříspěvekNapsal: 07.03.2008 21:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.03.2008

Příspěvky:

23

Bydliště:

Žilina

Motor ma za sebou 85tis. km, ktore su garantovane a overene, teda z mojho pohladu este nie vela. Neviem vsak ci takato spotreba je normalna. Oblast hlavy valcov je bez viditelneho uniku, rovnako po odstaveni vozidla aj na dlhsi cas nie su viditelne stopy na asfalte. Ostava teda este moznost uniku v spalovacom priestore. Chystam sa vymenit celu napln, dufam, ze to pomoze. Mozno ze za zvysenu spotrebu moze vznik emulzie a vody v oleji.



co sa tyka tej spotreby oleja ide aj o to kolko ma uz motor za sebou. ale ze je nejaka spotreba oleja nie je nic zvlasne. kolko to ma km.[/quote]


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: problemy s olejom
PříspěvekNapsal: 07.03.2008 21:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2044

Bydliště:

Praha, Žilina

Pri tých najazdených km by nemalo mat auto taku spotrebu oleja. najskor to bude tesnenim co je pod vekom (dolievacim)

larry14 píše:
Motor ma za sebou 85tis. km, ktore su garantovane a overene, teda z mojho pohladu este nie vela. Neviem vsak ci takato spotreba je normalna. Oblast hlavy valcov je bez viditelneho uniku, rovnako po odstaveni vozidla aj na dlhsi cas nie su viditelne stopy na asfalte. Ostava teda este moznost uniku v spalovacom priestore. Chystam sa vymenit celu napln, dufam, ze to pomoze. Mozno ze za zvysenu spotrebu moze vznik emulzie a vody v oleji.

GolfinoIV píše:
co sa tyka tej spotreby oleja ide aj o to kolko ma uz motor za sebou. ale ze je nejaka spotreba oleja nie je nic zvlasne. kolko to ma km.

_________________
Golf IV 1,6SR
Audi A4 B7 2.0TDI

_________________
Montáž pal. PC, vyčítanie pinu imma, kódovanie kľúčov, dohratie dojazdu, zmena km po výmene pal. PC


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: problemy s olejom
PříspěvekNapsal: 07.03.2008 22:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

108

Bydliště:

Humenne,Slovac.

Ja mám 180 000 km a do Chorvatska a späť mi to zožralo 1 liter cca 3000 km.

_________________
VW Golf IV 1,6 SR. a Škoda Felicia.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: problemy s olejom
PříspěvekNapsal: 10.03.2008 18:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

413

Bydliště:

Karviná

ja kdyz ho koupil tak zral 1,5 na 2000 po meste. naposledy jsem pridal aditivum a ted to dela neco kolem0,4 na dva tisice po meste a to jezdim dvakrat dene kolem 7km. a to jsem tedka zjistil ze mam kapku na vane a je cela od oleje, tak ji pretesnim a pocitam ze se dostanu tak na dve decky.
PS: 144000 km

_________________
Golf I 1.1 type-17 sold, snad ještě někde jezdí Golf IV 1.4 16V (AKQ) + LPG sold B6 2,0 103kw automat. Passat Variant 2.0 103KW


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group