problemy s olejom
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 05.03.2008 10:09
- Bydliště: Žilina
problemy s olejom
GIV, 1.6 SR, 74 kW
Po otvoreni plniaceho hrdla oleja som nasiel na spodnej casti veka skondenzovane kvapky vody a rovnako neznamu latku bielej farby, ktora mala kasovitu konzistenciu. Rovnako sa nachadzala v malom mnozstve aj vo vrchnej casti plniaceho hrdla. Tesnenie veka je ciastocne poskodene, pravdepodobne casom zreagovalo vplyvom prostredia.
Auto som kupil pred par mesiacmi a vsimol som si nizku hladinu oleja, preto som dolial 1,5 l (Mobil Synt S 5 W 40). Znacku a druh povodneho oleja neviem.
Ide o reakciu povodneho a doliateho oleja, alebo ide o zavaznejsi problem?
Po otvoreni plniaceho hrdla oleja som nasiel na spodnej casti veka skondenzovane kvapky vody a rovnako neznamu latku bielej farby, ktora mala kasovitu konzistenciu. Rovnako sa nachadzala v malom mnozstve aj vo vrchnej casti plniaceho hrdla. Tesnenie veka je ciastocne poskodene, pravdepodobne casom zreagovalo vplyvom prostredia.
Auto som kupil pred par mesiacmi a vsimol som si nizku hladinu oleja, preto som dolial 1,5 l (Mobil Synt S 5 W 40). Znacku a druh povodneho oleja neviem.
Ide o reakciu povodneho a doliateho oleja, alebo ide o zavaznejsi problem?
- Petr98
- Řidič
- Příspěvky: 101
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Řepiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: problemy s olejom
Nejspíš se ti dostává chladicí kapalina do oleje. Těsnění pod hlavou asi.
To bílé je emulze vody s olejem.
To bílé je emulze vody s olejem.
VW GOLFAJN
-
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 05.03.2008 10:09
- Bydliště: Žilina
Re: problemy s olejom
Petr98 píše:Nejspíš se ti dostává chladicí kapalina do oleje. Těsnění pod hlavou asi.
To bílé je emulze vody s olejem.
V nadrzke chladiacej kvapaliny je vsak hladina rovnaka aj po prejdeni 3tis. km. Inak pouzivam G12,ktora bola vymenena. Postacuje na vznik emulzie aj male mnozstvo chladiacej kvapaliny? S tesnenim hlavy valcov ma to tiez napadlo, pretoze po prejdeni cca 1000km je spotreba oleja cca 2,5 dcl. Ma niekto skusenosti, je to vela, alebo ide o standardnu spotrebu pre tento druh motora?(GIV, 1.6SR, 74kW)
- Type-17
- Jezdec
- Příspěvky: 413
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karviná
Re: problemy s olejom
kdyz jsi nevedel jaky tam je olej, tak jsi mel vymenit celou napln a ne jen dolit. ted je takove pocasi ze se kondenzuje voda a muze se dostavat pres to poskozene tesneni pod vikem a taky se stava za se " poti blok motoru". sem tam pisou ze je to normalni v tomhle pocasi.
larry14 píše:GIV, 1.6 SR, 74 kW
Po otvoreni plniaceho hrdla oleja som nasiel na spodnej casti veka skondenzovane kvapky vody a rovnako neznamu latku bielej farby, ktora mala kasovitu konzistenciu. Rovnako sa nachadzala v malom mnozstve aj vo vrchnej casti plniaceho hrdla. Tesnenie veka je ciastocne poskodene, pravdepodobne casom zreagovalo vplyvom prostredia.
Auto som kupil pred par mesiacmi a vsimol som si nizku hladinu oleja, preto som dolial 1,5 l (Mobil Synt S 5 W 40). Znacku a druh povodneho oleja neviem.
Ide o reakciu povodneho a doliateho oleja, alebo ide o zavaznejsi problem?
- GolfinoIV
- VWsenior
- Příspěvky: 2044
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha, Žilina
Re: problemy s olejom
Je to presne tak ako pise Type-17. pokial by bolo zle tesnenie pod hlavou ubudala by aj chladiaca a stupala hladina na olejovej riske
Type-17 píše:kdyz jsi nevedel jaky tam je olej, tak jsi mel vymenit celou napln a ne jen dolit. ted je takove pocasi ze se kondenzuje voda a muze se dostavat pres to poskozene tesneni pod vikem a taky se stava za se " poti blok motoru". sem tam pisou ze je to normalni v tomhle pocasi.larry14 píše:GIV, 1.6 SR, 74 kW
Po otvoreni plniaceho hrdla oleja som nasiel na spodnej casti veka skondenzovane kvapky vody a rovnako neznamu latku bielej farby, ktora mala kasovitu konzistenciu. Rovnako sa nachadzala v malom mnozstve aj vo vrchnej casti plniaceho hrdla. Tesnenie veka je ciastocne poskodene, pravdepodobne casom zreagovalo vplyvom prostredia.
Auto som kupil pred par mesiacmi a vsimol som si nizku hladinu oleja, preto som dolial 1,5 l (Mobil Synt S 5 W 40). Znacku a druh povodneho oleja neviem.
Ide o reakciu povodneho a doliateho oleja, alebo ide o zavaznejsi problem?
Golf IV 1,6SR
Audi A4 B7 2.0TDI
Audi A4 B7 2.0TDI
- GolfinoIV
- VWsenior
- Příspěvky: 2044
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha, Žilina
Re: problemy s olejom
co sa tyka tej spotreby oleja ide aj o to kolko ma uz motor za sebou. ale ze je nejaka spotreba oleja nie je nic zvlasne. kolko to ma km.larry14 píše:Petr98 píše:Nejspíš se ti dostává chladicí kapalina do oleje. Těsnění pod hlavou asi.
To bílé je emulze vody s olejem.
V nadrzke chladiacej kvapaliny je vsak hladina rovnaka aj po prejdeni 3tis. km. Inak pouzivam G12,ktora bola vymenena. Postacuje na vznik emulzie aj male mnozstvo chladiacej kvapaliny? S tesnenim hlavy valcov ma to tiez napadlo, pretoze po prejdeni cca 1000km je spotreba oleja cca 2,5 dcl. Ma niekto skusenosti, je to vela, alebo ide o standardnu spotrebu pre tento druh motora?(GIV, 1.6SR, 74kW)
Golf IV 1,6SR
Audi A4 B7 2.0TDI
Audi A4 B7 2.0TDI
-
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 05.03.2008 10:09
- Bydliště: Žilina
Re: problemy s olejom
Motor ma za sebou 85tis. km, ktore su garantovane a overene, teda z mojho pohladu este nie vela. Neviem vsak ci takato spotreba je normalna. Oblast hlavy valcov je bez viditelneho uniku, rovnako po odstaveni vozidla aj na dlhsi cas nie su viditelne stopy na asfalte. Ostava teda este moznost uniku v spalovacom priestore. Chystam sa vymenit celu napln, dufam, ze to pomoze. Mozno ze za zvysenu spotrebu moze vznik emulzie a vody v oleji.
co sa tyka tej spotreby oleja ide aj o to kolko ma uz motor za sebou. ale ze je nejaka spotreba oleja nie je nic zvlasne. kolko to ma km.[/quote]
co sa tyka tej spotreby oleja ide aj o to kolko ma uz motor za sebou. ale ze je nejaka spotreba oleja nie je nic zvlasne. kolko to ma km.[/quote]
- GolfinoIV
- VWsenior
- Příspěvky: 2044
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha, Žilina
Re: problemy s olejom
Pri tých najazdených km by nemalo mat auto taku spotrebu oleja. najskor to bude tesnenim co je pod vekom (dolievacim)
larry14 píše:Motor ma za sebou 85tis. km, ktore su garantovane a overene, teda z mojho pohladu este nie vela. Neviem vsak ci takato spotreba je normalna. Oblast hlavy valcov je bez viditelneho uniku, rovnako po odstaveni vozidla aj na dlhsi cas nie su viditelne stopy na asfalte. Ostava teda este moznost uniku v spalovacom priestore. Chystam sa vymenit celu napln, dufam, ze to pomoze. Mozno ze za zvysenu spotrebu moze vznik emulzie a vody v oleji.
GolfinoIV píše:co sa tyka tej spotreby oleja ide aj o to kolko ma uz motor za sebou. ale ze je nejaka spotreba oleja nie je nic zvlasne. kolko to ma km.
Golf IV 1,6SR
Audi A4 B7 2.0TDI
Audi A4 B7 2.0TDI
- miroh
- Řidič
- Příspěvky: 108
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Humenne,Slovac.
Re: problemy s olejom
Ja mám 180 000 km a do Chorvatska a späť mi to zožralo 1 liter cca 3000 km.
- Type-17
- Jezdec
- Příspěvky: 413
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karviná
Re: problemy s olejom
ja kdyz ho koupil tak zral 1,5 na 2000 po meste. naposledy jsem pridal aditivum a ted to dela neco kolem0,4 na dva tisice po meste a to jezdim dvakrat dene kolem 7km. a to jsem tedka zjistil ze mam kapku na vane a je cela od oleje, tak ji pretesnim a pocitam ze se dostanu tak na dve decky.
PS: 144000 km
PS: 144000 km