emise musíš mít jako první , aby tě vůbec vzali na STK...DworiBak píše:Technickou jo ale ne emiseMr. Death píše:Neprojdeš technickou a pokud je za katalyzátorem lambda, tak se sníží výkon...
no emise=no stk
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
emise musíš mít jako první , aby tě vůbec vzali na STK...DworiBak píše:Technickou jo ale ne emiseMr. Death píše:Neprojdeš technickou a pokud je za katalyzátorem lambda, tak se sníží výkon...
V jaký Kw si jeldee-log píše:nejlepsi motor 1.8T dnes jsem s tim jel 300km a jine auto snad uz nikdy nebudu chtit )
vim ze to zere jako deb*l ale jede to teda to vam povim....
na co pri koupi tohoto motoru dat pozor? G4
no moc ti toho neporadim ale dej si bacha abys slysel z kabiny turbo zhruba od 2000 otacek a vys.. pokud ho neuslysis tak je neco spatne a prinejlepsim te ceka jeho repas coz je dalsi zbytecna investice navicdee-log píše:nejlepsi motor 1.8T dnes jsem s tim jel 300km a jine auto snad uz nikdy nebudu chtit )
vim ze to zere jako deb*l ale jede to teda to vam povim....
na co pri koupi tohoto motoru dat pozor? G4
repas nebo rovnou koupit turbo se svodama z 164kwrombo píše:no moc ti toho neporadim ale dej si bacha abys slysel z kabiny turbo zhruba od 2000 otacek a vys.. pokud ho neuslysis tak je neco spatne a prinejlepsim te ceka jeho repas coz je dalsi zbytecna investice navicdee-log píše:nejlepsi motor 1.8T dnes jsem s tim jel 300km a jine auto snad uz nikdy nebudu chtit )
vim ze to zere jako deb*l ale jede to teda to vam povim....
na co pri koupi tohoto motoru dat pozor? G4
No slyšet ho nemusíš ale určitě to ucejtíš když sepnerombo píše:no moc ti toho neporadim ale dej si bacha abys slysel z kabiny turbo zhruba od 2000 otacek a vys.. pokud ho neuslysis tak je neco spatne a prinejlepsim te ceka jeho repas coz je dalsi zbytecna investice navicdee-log píše:nejlepsi motor 1.8T dnes jsem s tim jel 300km a jine auto snad uz nikdy nebudu chtit )
vim ze to zere jako deb*l ale jede to teda to vam povim....
na co pri koupi tohoto motoru dat pozor? G4
no mechos mi rikal ze neni dobry kdyz ho vubec neuslysim, sice ho pocitim ale zvuk nikde .. vim ja, treba kecalDworiBak píše:No slyšet ho nemusíš ale určitě to ucejtíš když sepnerombo píše: no moc ti toho neporadim ale dej si bacha abys slysel z kabiny turbo zhruba od 2000 otacek a vys.. pokud ho neuslysis tak je neco spatne a prinejlepsim te ceka jeho repas coz je dalsi zbytecna investice navic
bear píše:repas nebo rovnou koupit turbo se svodama z 164kwrombo píše: no moc ti toho neporadim ale dej si bacha abys slysel z kabiny turbo zhruba od 2000 otacek a vys.. pokud ho neuslysis tak je neco spatne a prinejlepsim te ceka jeho repas coz je dalsi zbytecna investice navic
Ne Ale VTUNI mi vnukl myšlenku, a pořád se mi to honí hlavouGTI16V píše:bear píše: repas nebo rovnou koupit turbo se svodama z 164kw
...ty pořád jen vyhrožuješ, už to tam máš?
...no a prozradíte víc nebo mi to pak natřete rovnou na silnici?bear píše:Ne Ale VTUNI mi vnukl myšlenku, a pořád se mi to honí hlavouGTI16V píše:
...ty pořád jen vyhrožuješ, už to tam máš?
Bohužel ale měl bych asi hodně dlouho auti nepojízdný, a já jsem težce pracující člověk který denně dojíždí do práce. A jezdit ve fobii 1.2HTP no to by mi vydrželo cca tejden než bych to auto udělal
Vrátím se k VTUNImu , vnukl mi amerického upravce, a řekl dobrou cenu za určitý počet HORSE