Odpojení baterie a následné kolísání otáček.
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Pilot
- Příspěvky: 735
- Registrován: 02.11.2007 13:02
Re: Odpojení baterie a následné kolísání otáček.
Děkuju moc za radu a pěkně podrobný vysvětlení na tom obrázku.Pro jistotu jsem fakt vymontoval celou tu škrtící klapku a pořádně jsme ji vyčistil tím technickým benzínem a je to v pořádku.Otáčky držej.jen si nejsme jistej spotřebou.Mám pocit že mi malinko vzrostla.Je možný že by ten incident na to měl vliv?Jinak ještě jednou moc děkuju za ochotu,mi to vysvětlit.
- DworiBak
- VWmaniak
- Příspěvky: 5645
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severní čechy-VW City
Re: Odpojení baterie a následné kolísání otáček.
Neni za co a kolik si už najel kiláku že tu řešíš spotřebu a vliv by to mít nemělo pokud si proved i základní nastavení klapky pokud si teda vymazal adaptační hodnotydeckard píše:Děkuju moc za radu a pěkně podrobný vysvětlení na tom obrázku.Pro jistotu jsem fakt vymontoval celou tu škrtící klapku a pořádně jsme ji vyčistil tím technickým benzínem a je to v pořádku.Otáčky držej.jen si nejsme jistej spotřebou.Mám pocit že mi malinko vzrostla.Je možný že by ten incident na to měl vliv?Jinak ještě jednou moc děkuju za ochotu,mi to vysvětlit.
-
- Pilot
- Příspěvky: 735
- Registrován: 02.11.2007 13:02
Re: Odpojení baterie a následné kolísání otáček.
No denně najezdim třeba tak od 10 do 20km.To znamená že jezdím do práce a pokud potřebuju něco zařídit,tak i trochu víc po městě.pak se samozřejmě jedu jen tak projet...
No koukal jsme se totiž na průměrnou spotřebu před tím vyčištěním a VAGem jsem měl průměr tak 9,2 l/km , teď je to kolem 11,5.Nechce se mi věřit že na to mají vliv i 17" kola...?
No koukal jsme se totiž na průměrnou spotřebu před tím vyčištěním a VAGem jsem měl průměr tak 9,2 l/km , teď je to kolem 11,5.Nechce se mi věřit že na to mají vliv i 17" kola...?
- Chudej student
- VWexpert
- Příspěvky: 4438
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odpojení baterie a následné kolísání otáček.
Kdyz odpojis baterku na dyl jak pulhodiny tak si skrtici klapka udela zakladni nastaveni sama..vm momente kdy delas zakladni nastaveni klapky tak MUSI bejt cista!!vycistena..v momente kdy neni se Ti hodnoty nastavej na cistou klapku ale ona neni,tak to zacne delat bordel na volnobeh...ten potenciometr totiz nevi jak ma bejt ta klapka na volnobeh otevrena a pokud je spinava tak se prez ten bordel dusi..spotreba s tim souvisi,vice vzduchu,vice spalovaneho paliva..
A kola jiste maji taky vliv,pokud si predtim jezdil na zimakach...
A kola jiste maji taky vliv,pokud si predtim jezdil na zimakach...
http://www.escape6.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tomm
- VWmaniak
- Příspěvky: 5556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Jihlava
Re: Odpojení baterie a následné kolísání otáček.
Jiste ze to ovlivnuji kola, a to hodne, letni proti zimakum:deckard píše:No denně najezdim třeba tak od 10 do 20km.To znamená že jezdím do práce a pokud potřebuju něco zařídit,tak i trochu víc po městě.pak se samozřejmě jedu jen tak projet...
No koukal jsme se totiž na průměrnou spotřebu před tím vyčištěním a VAGem jsem měl průměr tak 9,2 l/km , teď je to kolem 11,5.Nechce se mi věřit že na to mají vliv i 17" kola...?
a) jsou tezsi
b) pneu jsou sirsi
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.
-
- Pilot
- Příspěvky: 735
- Registrován: 02.11.2007 13:02
Re: Odpojení baterie a následné kolísání otáček.
Tak jo,díky za odpovědi.Jsem rád,že se sejde více názorů,od lidí,kteří mají už nějakou zkušenost.Pokusím se ještě skontrolovat tu řídící jednotku.