Motor 2.8

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
simi.V6
Řidič
Řidič
Příspěvky: 170
Registrován: 19.12.2007 00:11
Bydliště: Hradčovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 2.8

Příspěvek od simi.V6 »

Já po UH zas tak často nejezdím, ale to červené GTI jsem teďka nedávno potkal taky. No a tvůj vůz jsem obhlédal v centru, stál tam opuštěný.. 8)
Silnice silným !!!

Uživatelský avatar
Biblbrox
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4252
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kněžpole
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 2.8

Příspěvek od Biblbrox »

Tak jestli stál opuštěný u Lovecký potřeb (u OD Centrum), tak tam jsem donedávna úspěšně prodával flinty a žrádlo pro psy :D
ObrázekObrázekNEPROPADEJTE PANICE

Uživatelský avatar
simi.V6
Řidič
Řidič
Příspěvky: 170
Registrován: 19.12.2007 00:11
Bydliště: Hradčovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 2.8

Příspěvek od simi.V6 »

To jsme tady my dva jediní s 2,8 V6 ?
Silnice silným !!!

Uživatelský avatar
pitrsvw
Řidič
Řidič
Příspěvky: 51
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Dlouhá Loučka okr.Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 2.8

Příspěvek od pitrsvw »

Ahojte kamoš si ho koupil taky asi před měsícem je to G IV 2001 a jede super o víkendu mi ho pujčil a ten nadhernej zvuk a k tomu tolik výkonu je famózní řídit :999: . jinak si bere kolem těch 11l ale to stoji za to, dá se jezdit aji za min, ale proč :lol:

Uživatelský avatar
Biblbrox
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4252
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kněžpole
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 2.8

Příspěvek od Biblbrox »

Že by byly jediné GIV a Bory V6 jen na Moravě? :D
ObrázekObrázekNEPROPADEJTE PANICE

Uživatelský avatar
simi.V6
Řidič
Řidič
Příspěvky: 170
Registrován: 19.12.2007 00:11
Bydliště: Hradčovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 2.8

Příspěvek od simi.V6 »

Dneska jsem viděl v Brně na Renocar jaro jednu G IV V6 ve stříbrné v pětidvéřu ale značka tam byla myslím pražská ale i přes to Morava stále vede :lol: :lol:
Silnice silným !!!

ALEX-TDI
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 259
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Rychvwald
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 2.8

Příspěvek od ALEX-TDI »

Zdar chlapi. Chtěl jsem se zeptat, kolik stoji na 2,8 rozvody a zda jste je již měnili?

Uživatelský avatar
Biblbrox
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4252
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kněžpole
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 2.8

Příspěvek od Biblbrox »

ALEX-TDI píše:Zdar chlapi. Chtěl jsem se zeptat, kolik stoji na 2,8 rozvody a zda jste je již měnili?
Má to řetěz, takže jsem to neřešil. Ale myslím, že člen Kutilov měnil nějaké vodítka řetězu na motoru V5 150koní, protože mu to trochu chrastilo, ale řetěz myslím neměnil.
ObrázekObrázekNEPROPADEJTE PANICE

ALEX-TDI
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 259
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Rychvwald
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 2.8

Příspěvek od ALEX-TDI »

Biblbrox píše:
ALEX-TDI píše:Zdar chlapi. Chtěl jsem se zeptat, kolik stoji na 2,8 rozvody a zda jste je již měnili?
Má to řetěz, takže jsem to neřešil. Ale myslím, že člen Kutilov měnil nějaké vodítka řetězu na motoru V5 150koní, protože mu to trochu chrastilo, ale řetěz myslím neměnil.
Jo vím, že to má řetěz, mám nalítáno 190 000km a zdá se mi, že něco začiná právě jak říkáš chrastit...

Uživatelský avatar
Biblbrox
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4252
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kněžpole
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 2.8

Příspěvek od Biblbrox »

Teď si ale vybavuju, že nějakou kladku jsem měnil, protože pískala. Pak se ale ukázalo, že to pískala elektromechanická spojka klimakompresoru, takže kladka byla dobrá. Cena kladky byla myslím cca 2300.
ObrázekObrázekNEPROPADEJTE PANICE

Uživatelský avatar
Biblbrox
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4252
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kněžpole
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 2.8

Příspěvek od Biblbrox »

ALEX-TDI píše:
Biblbrox píše: Má to řetěz, takže jsem to neřešil. Ale myslím, že člen Kutilov měnil nějaké vodítka řetězu na motoru V5 150koní, protože mu to trochu chrastilo, ale řetěz myslím neměnil.
Jo vím, že to má řetěz, mám nalítáno 190 000km a zdá se mi, že něco začiná právě jak říkáš chrastit...
Tak to jo. Mrkni se sem http://www.aspraha.cz/scripts/MGrqispi. ... ed&lang=cs
ObrázekObrázekNEPROPADEJTE PANICE

ALEX-TDI
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 259
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Rychvwald
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 2.8

Příspěvek od ALEX-TDI »

Biblbrox píše:
ALEX-TDI píše: Jo vím, že to má řetěz, mám nalítáno 190 000km a zdá se mi, že něco začiná právě jak říkáš chrastit...
Tak to jo. Mrkni se sem http://www.aspraha.cz/scripts/MGrqispi. ... ed&lang=cs
Jo dík.

Uživatelský avatar
Biblbrox
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4252
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kněžpole
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 2.8

Příspěvek od Biblbrox »

Nedávno jsem tak brouzdal po německém ebay a narazil jsem na maníka, který prodával origo sání z R32 s tím, že to pasuje bez úprav i na Bora/Golf V6 a měl by tam být nárůst výkonu cca 18 koníků. Víte o tom někdo něco :?:
ObrázekObrázekNEPROPADEJTE PANICE

Uživatelský avatar
Biblbrox
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4252
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kněžpole
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 2.8

Příspěvek od Biblbrox »

Tak už jsem to zjišťoval a podle různých německých fór to pasovat bude, ale potřeba koupit i škrtící klapku, protože R32 má větší průměr. Možná bude řešením redukce na původní klapku V6 24V.
Přílohy
krtící_klapka_V6_a_R32.jpg
R32_1.JPG
R32_2.JPG
R32_3.JPG
R32_4.JPG
000_0198.jpg
000_0199.jpg
000_0200.jpg
ObrázekObrázekNEPROPADEJTE PANICE

Uživatelský avatar
MPavel
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 28.09.2007 18:53
Bydliště: Jesenice u Prahy

Re: Motor 2.8

Příspěvek od MPavel »

By mě celkem zajímalo co na tom sání může přidat 18 koní :?: :?:
Dle mě budeš muset pro větší škrtící klapku upravit soft v řídící jednotce. Jeden člověk na peugeotclubu dával do V6 o hodně větší škrtící klapku než je standard a musel to nějak mechanicky upravit, aby se s tím dalo jezdit. VW má ale el. klapku, kde to mechanicky neobejdeš...
Peugeot 406 coupe, 2.0 16v, kód motoru RFR, r.v. 1999 - prodáno

VW Golf IV, 1.6 16v, kód motoru AZD, r.v. 2000, 25 Years Edition - odcizeno
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“