Komprese - tlaky valcu

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
Type-17
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 413
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karviná

Komprese - tlaky valcu

Příspěvek od Type-17 »

nazdar chlapci, uz delsi dobu resim ztratu oleje neco kolem 1,5l / 2000km, tak jsem se dal do mereni tlaku a ve FAQ jsem nasel ze kompresni pomer meho auti G iv 1,4 16v je 10,5.
kdyz jsem sundal svicky tak byly pekne bezove bez karbonu a to uz je na nich hodne znat ze maji nalitano - drik je ovalny. ale ted ta moje otazka. prvni valec mel tlak 9 druhy 10,5 treti 12 a ctvrty 10. a to nevypada moc dobre kamos mechanik rikal ze je nevypada nejhuř. mate nejake rady popripade zkusenosti jake jsou normy? jestli je min a max?
jeste jsem zkousel kamosove seat toledo 2,0 16v ( 230000km) lpg 3 roky a tlaky na vsech 11. no co dodat :roll: nevim :idea:

Uživatelský avatar
DworiBak
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5645
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy-VW City

Re: Komprese - tlaky valcu

Příspěvek od DworiBak »

Měřil si to na teplím nebo studeným motoru :?:

Uživatelský avatar
Type-17
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 413
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karviná

Re: Komprese - tlaky valcu

Příspěvek od Type-17 »

prijel jsem do ga a asi tak za hodku a vyko bylo uz studene. a toho seata hned po prijezdu.

Uživatelský avatar
Phate
Profík
Profík
Příspěvky: 1109
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kyjov-Břeclav
Kontaktovat uživatele:

Re: Komprese - tlaky valcu

Příspěvek od Phate »

U tveho motoru je uvedeno ze ma mit tlaky 10-15 Barů, minimálne vsak 7 a maximalni rozdil mezi valci je 3Bary.
Tiguan Highline 2.0 TDi - 110KW - DSG7 - Tungsten
GOlf III, 2.8 VR6.

Uživatelský avatar
Teac
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 29
Registrován: 13.02.2008 11:27
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Komprese - tlaky valcu

Příspěvek od Teac »

Ahoj mám ten samý motor a má spotřeba oleje je tak 0,5L/1000 km. Taky dost a když jsem o tom mluvil se svým známím co se mi o mého Golfa občas postará, tak říkal, že jsou jen dvě možnosti jak se tam ten olej může ztrácet.
Prý buď gumičky na ventilech nebo pístní kroužky. počkám příští rok až budou finance a dám mu to udělat.

Uživatelský avatar
DworiBak
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5645
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy-VW City

Re: Komprese - tlaky valcu

Příspěvek od DworiBak »

Teac píše:Ahoj mám ten samý motor a má spotřeba oleje je tak 0,5L/1000 km. Taky dost a když jsem o tom mluvil se svým známím co se mi o mého Golfa občas postará, tak říkal, že jsou jen dvě možnosti jak se tam ten olej může ztrácet.
Prý buď gumičky na ventilech nebo pístní kroužky. počkám příští rok až budou finance a dám mu to udělat.
Většinou jsou to gufera na ventilech pokud má motor tlaky.
Něco podobnýho jsem nedávno řešil takže proběhla výměna gufer na ventilech + nový kruhy a na co se nenarazilo mezi kroužkama byl píst odštíplí viz foto sorry za kvalitu
Přílohy
25042008398.jpg

Uživatelský avatar
valec1
Profík
Profík
Příspěvky: 1194
Registrován: 24.11.2007 14:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Komprese - tlaky valcu

Příspěvek od valec1 »

DworiBak píše:
Teac píše:Ahoj mám ten samý motor a má spotřeba oleje je tak 0,5L/1000 km. Taky dost a když jsem o tom mluvil se svým známím co se mi o mého Golfa občas postará, tak říkal, že jsou jen dvě možnosti jak se tam ten olej může ztrácet.
Prý buď gumičky na ventilech nebo pístní kroužky. počkám příští rok až budou finance a dám mu to udělat.
Většinou jsou to gufera na ventilech pokud má motor tlaky.
Něco podobnýho jsem nedávno řešil takže proběhla výměna gufer na ventilech + nový kruhy a na co se nenarazilo mezi kroužkama byl píst odštíplí viz foto sorry za kvalitu
mas recht ted se to tu stalo klukovi na Octavce 1.6 zapecene gufera nekdo pred nim tam nedal kvalitni olej a tak dopadl. za tyden mu jde do haje 1.5 litru oleje

Uživatelský avatar
Type-17
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 413
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karviná

Re: Komprese - tlaky valcu

Příspěvek od Type-17 »

to je teda smula. nevis nahodou jak to maji golfiky, jestli maji vlozky pro pisty (valce) nebo se jen dela vybrus. a na kolik vysla kolegu oprava? me to mozna ceka taky, pokud nezaberou gufera a neklesne spotreba oil.
DworiBak píše:
Teac píše:Ahoj mám ten samý motor a má spotřeba oleje je tak 0,5L/1000 km. Taky dost a když jsem o tom mluvil se svým známím co se mi o mého Golfa občas postará, tak říkal, že jsou jen dvě možnosti jak se tam ten olej může ztrácet.
Prý buď gumičky na ventilech nebo pístní kroužky. počkám příští rok až budou finance a dám mu to udělat.
Většinou jsou to gufera na ventilech pokud má motor tlaky.
Něco podobnýho jsem nedávno řešil takže proběhla výměna gufer na ventilech + nový kruhy a na co se nenarazilo mezi kroužkama byl píst odštíplí viz foto sorry za kvalitu

Uživatelský avatar
DworiBak
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5645
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy-VW City

Re: Komprese - tlaky valcu

Příspěvek od DworiBak »

Type-17 píše:to je teda smula. nevis nahodou jak to maji golfiky, jestli maji vlozky pro pisty (valce) nebo se jen dela vybrus. a na kolik vysla kolegu oprava? me to mozna ceka taky, pokud nezaberou gufera a neklesne spotreba oil.
No je to monoblok takže musíš jedině výbrus.Většinou jsou to ale gufera na ventilech ta guma časem stvrdne v tom oleji.Výbrus by si musel dělat pokud by tam byly nějaký rejhy třeba od popraskanejch pístních kroužků nebo by byl válec vyběhanej což moc tomu nevěřím.Na kolik to vyšlo už ti presně neřeknu jediný co si pomatuju tak je cena pístu s kruhy a to bylo 4tis. origo :wink: bylo jinak měněno víc věcí komplet kroužky+gufera+hydroštely a různý těsnění.Důvod ale proč byl ten píst naštíplej bylo že se to v německu potkalo a jenom to pošily aby to vrčela a mohlo se to prodat 8)

Uživatelský avatar
Liborek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 166
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Nové Město nad Metují
Kontaktovat uživatele:

Re: Komprese - tlaky valcu

Příspěvek od Liborek »

DworiBak píše:
Type-17 píše:to je teda smula. nevis nahodou jak to maji golfiky, jestli maji vlozky pro pisty (valce) nebo se jen dela vybrus. a na kolik vysla kolegu oprava? me to mozna ceka taky, pokud nezaberou gufera a neklesne spotreba oil.
No je to monoblok takže musíš jedině výbrus.Většinou jsou to ale gufera na ventilech ta guma časem stvrdne v tom oleji.Výbrus by si musel dělat pokud by tam byly nějaký rejhy třeba od popraskanejch pístních kroužků nebo by byl válec vyběhanej což moc tomu nevěřím.Na kolik to vyšlo už ti presně neřeknu jediný co si pomatuju tak je cena pístu s kruhy a to bylo 4tis. origo :wink: bylo jinak měněno víc věcí komplet kroužky+gufera+hydroštely a různý těsnění.Důvod ale proč byl ten píst naštíplej bylo že se to v německu potkalo a jenom to pošily aby to vrčela a mohlo se to prodat 8)
ahojda, tak to je teda slušná opravička, mno mě čeká asi něco obdobnýho, sice se teda ještě nebere tolik oleje jako tobě, ale asi to přijde:) sem zvědav...a navíc to má takovej klepavej zvuk jako SDI nebo tak něco...říkali mi že to jsou volný písty....tak sem zvědavej...samo že budu muset udělat minimálně to co ty....auto už má hodně přes 200t km, takže si to asi zaslouží...mno doufám že mi to v tomto stavu ještě chvíli bude "klepat" a pak se uvidí:)...škoda že nevíš přibližnou cenovku...ale za ten pist komplet i s kruhama mi to nepřijde taková ráda 8)
:!: CHCETE SAMOLEPY nejen NA AUTO? vyřežu cokoliv co si dodáte! :!:

Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“