Komprese - tlaky valcu
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Type-17
- Jezdec
- Příspěvky: 413
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karviná
Komprese - tlaky valcu
nazdar chlapci, uz delsi dobu resim ztratu oleje neco kolem 1,5l / 2000km, tak jsem se dal do mereni tlaku a ve FAQ jsem nasel ze kompresni pomer meho auti G iv 1,4 16v je 10,5.
kdyz jsem sundal svicky tak byly pekne bezove bez karbonu a to uz je na nich hodne znat ze maji nalitano - drik je ovalny. ale ted ta moje otazka. prvni valec mel tlak 9 druhy 10,5 treti 12 a ctvrty 10. a to nevypada moc dobre kamos mechanik rikal ze je nevypada nejhuř. mate nejake rady popripade zkusenosti jake jsou normy? jestli je min a max?
jeste jsem zkousel kamosove seat toledo 2,0 16v ( 230000km) lpg 3 roky a tlaky na vsech 11. no co dodat nevim
kdyz jsem sundal svicky tak byly pekne bezove bez karbonu a to uz je na nich hodne znat ze maji nalitano - drik je ovalny. ale ted ta moje otazka. prvni valec mel tlak 9 druhy 10,5 treti 12 a ctvrty 10. a to nevypada moc dobre kamos mechanik rikal ze je nevypada nejhuř. mate nejake rady popripade zkusenosti jake jsou normy? jestli je min a max?
jeste jsem zkousel kamosove seat toledo 2,0 16v ( 230000km) lpg 3 roky a tlaky na vsech 11. no co dodat nevim
- DworiBak
- VWmaniak
- Příspěvky: 5645
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severní čechy-VW City
Re: Komprese - tlaky valcu
Měřil si to na teplím nebo studeným motoru
- Type-17
- Jezdec
- Příspěvky: 413
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karviná
Re: Komprese - tlaky valcu
prijel jsem do ga a asi tak za hodku a vyko bylo uz studene. a toho seata hned po prijezdu.
- Phate
- Profík
- Příspěvky: 1109
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kyjov-Břeclav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Komprese - tlaky valcu
U tveho motoru je uvedeno ze ma mit tlaky 10-15 Barů, minimálne vsak 7 a maximalni rozdil mezi valci je 3Bary.
Tiguan Highline 2.0 TDi - 110KW - DSG7 - Tungsten
GOlf III, 2.8 VR6.
GOlf III, 2.8 VR6.
- Teac
- Nový člen
- Příspěvky: 29
- Registrován: 13.02.2008 11:27
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Komprese - tlaky valcu
Ahoj mám ten samý motor a má spotřeba oleje je tak 0,5L/1000 km. Taky dost a když jsem o tom mluvil se svým známím co se mi o mého Golfa občas postará, tak říkal, že jsou jen dvě možnosti jak se tam ten olej může ztrácet.
Prý buď gumičky na ventilech nebo pístní kroužky. počkám příští rok až budou finance a dám mu to udělat.
Prý buď gumičky na ventilech nebo pístní kroužky. počkám příští rok až budou finance a dám mu to udělat.
- DworiBak
- VWmaniak
- Příspěvky: 5645
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severní čechy-VW City
Re: Komprese - tlaky valcu
Většinou jsou to gufera na ventilech pokud má motor tlaky.Teac píše:Ahoj mám ten samý motor a má spotřeba oleje je tak 0,5L/1000 km. Taky dost a když jsem o tom mluvil se svým známím co se mi o mého Golfa občas postará, tak říkal, že jsou jen dvě možnosti jak se tam ten olej může ztrácet.
Prý buď gumičky na ventilech nebo pístní kroužky. počkám příští rok až budou finance a dám mu to udělat.
Něco podobnýho jsem nedávno řešil takže proběhla výměna gufer na ventilech + nový kruhy a na co se nenarazilo mezi kroužkama byl píst odštíplí viz foto sorry za kvalitu
- valec1
- Profík
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 24.11.2007 14:00
- Kontaktovat uživatele:
Re: Komprese - tlaky valcu
mas recht ted se to tu stalo klukovi na Octavce 1.6 zapecene gufera nekdo pred nim tam nedal kvalitni olej a tak dopadl. za tyden mu jde do haje 1.5 litru olejeDworiBak píše:Většinou jsou to gufera na ventilech pokud má motor tlaky.Teac píše:Ahoj mám ten samý motor a má spotřeba oleje je tak 0,5L/1000 km. Taky dost a když jsem o tom mluvil se svým známím co se mi o mého Golfa občas postará, tak říkal, že jsou jen dvě možnosti jak se tam ten olej může ztrácet.
Prý buď gumičky na ventilech nebo pístní kroužky. počkám příští rok až budou finance a dám mu to udělat.
Něco podobnýho jsem nedávno řešil takže proběhla výměna gufer na ventilech + nový kruhy a na co se nenarazilo mezi kroužkama byl píst odštíplí viz foto sorry za kvalitu
- Type-17
- Jezdec
- Příspěvky: 413
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karviná
Re: Komprese - tlaky valcu
to je teda smula. nevis nahodou jak to maji golfiky, jestli maji vlozky pro pisty (valce) nebo se jen dela vybrus. a na kolik vysla kolegu oprava? me to mozna ceka taky, pokud nezaberou gufera a neklesne spotreba oil.
DworiBak píše:Většinou jsou to gufera na ventilech pokud má motor tlaky.Teac píše:Ahoj mám ten samý motor a má spotřeba oleje je tak 0,5L/1000 km. Taky dost a když jsem o tom mluvil se svým známím co se mi o mého Golfa občas postará, tak říkal, že jsou jen dvě možnosti jak se tam ten olej může ztrácet.
Prý buď gumičky na ventilech nebo pístní kroužky. počkám příští rok až budou finance a dám mu to udělat.
Něco podobnýho jsem nedávno řešil takže proběhla výměna gufer na ventilech + nový kruhy a na co se nenarazilo mezi kroužkama byl píst odštíplí viz foto sorry za kvalitu
- DworiBak
- VWmaniak
- Příspěvky: 5645
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severní čechy-VW City
Re: Komprese - tlaky valcu
No je to monoblok takže musíš jedině výbrus.Většinou jsou to ale gufera na ventilech ta guma časem stvrdne v tom oleji.Výbrus by si musel dělat pokud by tam byly nějaký rejhy třeba od popraskanejch pístních kroužků nebo by byl válec vyběhanej což moc tomu nevěřím.Na kolik to vyšlo už ti presně neřeknu jediný co si pomatuju tak je cena pístu s kruhy a to bylo 4tis. origo bylo jinak měněno víc věcí komplet kroužky+gufera+hydroštely a různý těsnění.Důvod ale proč byl ten píst naštíplej bylo že se to v německu potkalo a jenom to pošily aby to vrčela a mohlo se to prodatType-17 píše:to je teda smula. nevis nahodou jak to maji golfiky, jestli maji vlozky pro pisty (valce) nebo se jen dela vybrus. a na kolik vysla kolegu oprava? me to mozna ceka taky, pokud nezaberou gufera a neklesne spotreba oil.
- Liborek
- Řidič
- Příspěvky: 166
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Nové Město nad Metují
- Kontaktovat uživatele:
Re: Komprese - tlaky valcu
ahojda, tak to je teda slušná opravička, mno mě čeká asi něco obdobnýho, sice se teda ještě nebere tolik oleje jako tobě, ale asi to přijde:) sem zvědav...a navíc to má takovej klepavej zvuk jako SDI nebo tak něco...říkali mi že to jsou volný písty....tak sem zvědavej...samo že budu muset udělat minimálně to co ty....auto už má hodně přes 200t km, takže si to asi zaslouží...mno doufám že mi to v tomto stavu ještě chvíli bude "klepat" a pak se uvidí:)...škoda že nevíš přibližnou cenovku...ale za ten pist komplet i s kruhama mi to nepřijde taková rádaDworiBak píše:No je to monoblok takže musíš jedině výbrus.Většinou jsou to ale gufera na ventilech ta guma časem stvrdne v tom oleji.Výbrus by si musel dělat pokud by tam byly nějaký rejhy třeba od popraskanejch pístních kroužků nebo by byl válec vyběhanej což moc tomu nevěřím.Na kolik to vyšlo už ti presně neřeknu jediný co si pomatuju tak je cena pístu s kruhy a to bylo 4tis. origo bylo jinak měněno víc věcí komplet kroužky+gufera+hydroštely a různý těsnění.Důvod ale proč byl ten píst naštíplej bylo že se to v německu potkalo a jenom to pošily aby to vrčela a mohlo se to prodatType-17 píše:to je teda smula. nevis nahodou jak to maji golfiky, jestli maji vlozky pro pisty (valce) nebo se jen dela vybrus. a na kolik vysla kolegu oprava? me to mozna ceka taky, pokud nezaberou gufera a neklesne spotreba oil.