Po zahřátí motoru kolísání otáček
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Phate
- Profík
- Příspěvky: 1109
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kyjov-Břeclav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po zahřátí motoru kolísání otáček
Adaptacni hodnoty jsem samozrejme mazal to je jasny a stejne to porad hapruje, overoval jsem i funkcnost potenciometru a taky OK tak fakt nevim kde je problem, podtlaky jsou taky OK, asi ji jeste jednou vyndam celou rozeberu a vycistim dukladneji jinak uz fakt nevim.
Tiguan Highline 2.0 TDi - 110KW - DSG7 - Tungsten
GOlf III, 2.8 VR6.
GOlf III, 2.8 VR6.
- RRR
- Jezdec
- Příspěvky: 239
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po zahřátí motoru kolísání otáček
Může to být taky čidlo chladící kapaliny nebo svíčky...
-
- Řidič
- Příspěvky: 50
- Registrován: 10.04.2008 23:46
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
Re: Po zahřátí motoru kolísání otáček
A co ty volnoběžné ot.jaké mají být ? Já mám za studena cca 900ot. a po tom zahřátí cca 600ot.,?
- Alesek820
- Závodník
- Příspěvky: 688
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jizni Cechy, Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po zahřátí motoru kolísání otáček
Tak ten samy motor ten samy problem. Po vycisteni klapky a jejiho zakladniho nastaveni,po vymene testneni pod skrtici klapkou, po vymene svicek, teplotniho cidla a vsech fitru je to lepsi ale porad to neni ono. Otacky kolisaji mene. Jeste jedna vec kontrolovali jsme funkci lamda sondy a jedna co je pred katalyzatorem tak ta nevykazovala cinnost - jeji hodnoty se vubec nemenili. Ta druha co je za katalyzatorem tak tam se hodnoty menili minimalne. Tak asi pujdu do nove lamda sondy.
Na to cukani ktere se projevuje i kdyz jedu jenom s lehkym plynem jsem si docela zvykl. Je to sice neprijemne ale da se s tim jezdit.
Musim zaklepat na drevo ze mi to jeste nechcipa...
Na to cukani ktere se projevuje i kdyz jedu jenom s lehkym plynem jsem si docela zvykl. Je to sice neprijemne ale da se s tim jezdit.
Musim zaklepat na drevo ze mi to jeste nechcipa...
AUTO: Golf IV 1.6 16V
- Phate
- Profík
- Příspěvky: 1109
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kyjov-Břeclav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po zahřátí motoru kolísání otáček
heeej tak to jsem zvedavy kdo na to prijde
Tiguan Highline 2.0 TDi - 110KW - DSG7 - Tungsten
GOlf III, 2.8 VR6.
GOlf III, 2.8 VR6.
- ivco85
- Řidič
- Příspěvky: 131
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po zahřátí motoru kolísání otáček
pokial viem tak jedna lambda by mala drzat konst hodnotu a druha by mala prekmitavať...Alesek820 píše:Tak ten samy motor ten samy problem. Po vycisteni klapky a jejiho zakladniho nastaveni,po vymene testneni pod skrtici klapkou, po vymene svicek, teplotniho cidla a vsech fitru je to lepsi ale porad to neni ono. Otacky kolisaji mene. Jeste jedna vec kontrolovali jsme funkci lamda sondy a jedna co je pred katalyzatorem tak ta nevykazovala cinnost - jeji hodnoty se vubec nemenili. Ta druha co je za katalyzatorem tak tam se hodnoty menili minimalne. Tak asi pujdu do nove lamda sondy.
Na to cukani ktere se projevuje i kdyz jedu jenom s lehkym plynem jsem si docela zvykl. Je to sice neprijemne ale da se s tim jezdit.
Musim zaklepat na drevo ze mi to jeste nechcipa...
- Chudej student
- VWexpert
- Příspěvky: 4438
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po zahřátí motoru kolísání otáček
Tohle co pisete mi delala nejdriv klapka a pak po case lambda sonda..ikdyz vypada ze je ok,muze uz bejt imho v hajzlu a ani to nepoznate...pokud mate palubak zkuste auto podrzet cca 3 vterin v cervenym poli a pak si prepnete na okamzitou spotrebu a podivejte se kolik to ukazuje za hodinu..sem tam to jde poznat i tam...
http://www.escape6.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- katsi
- Člen klubu
- Příspěvky: 6532
- Registrován: 02.04.2008 15:10
- Bydliště: Praha-východ
Re: Po zahřátí motoru kolísání otáček
pánové, nechci se do toho míchat, ale já mám klapku vyčištěnou a hned Vám řeknu jak: Přišel ke mně jeden člověk z webu, jako že mi pomůže, zvednul kapotu(na parkáči!!!, sundal kryt motoru, sundal vzduchovej a začal čistit, já držela pedál od plynu (aby se tam dostal), práce na 20min. Na ŽÁDNÝ VAG jsem nemusela, říkal že si auto zvykne - jako si zvyklo na špinavou, jen to asi nebude tak rychle a že může trošku pozlobit a hned ukázal jak - při vyhození rychlosti vylítly otáčky do 5000tis. - po chvilce jsem ho prošlápla a v poho, od té doby autí šlape jako hodinky a už žádný kolísání otáček Zvládla bych to i sama na zahradě, ale musel by někdo šlápnout na ten plyn.pedál.....
- Chudej student
- VWexpert
- Příspěvky: 4438
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po zahřátí motoru kolísání otáček
Problem toho je ze pokud klapka nedostane zakladni nastaveni,tak se po case muze ten potenciometr odporoucet do kytek,tak jako se to tenkrat stalo me..on si ted mysli ze klapka je vycistena,a po case si udela adaptacni hodnoty sam,ale ne ty zakladni,tudiz pak muze byt problem,az se klapka znova zaspini,ze uz nebude vedet jak drzet volnobeh..to je muj postreh...
http://www.escape6.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- shaft.cz
- VWsenior
- Příspěvky: 2357
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Po zahřátí motoru kolísání otáček
dobry no nebyl to mechanik od VW? (jinak kdyz uz cistit, tak poradne ne?)katsi píše:pánové, nechci se do toho míchat, ale já mám klapku vyčištěnou a hned Vám řeknu jak: Přišel ke mně jeden člověk z webu, jako že mi pomůže, zvednul kapotu(na parkáči!!!, sundal kryt motoru, sundal vzduchovej a začal čistit, já držela pedál od plynu (aby se tam dostal), práce na 20min. Na ŽÁDNÝ VAG jsem nemusela, říkal že si auto zvykne - jako si zvyklo na špinavou, jen to asi nebude tak rychle a že může trošku pozlobit a hned ukázal jak - při vyhození rychlosti vylítly otáčky do 5000tis. - po chvilce jsem ho prošlápla a v poho, od té doby autí šlape jako hodinky a už žádný kolísání otáček Zvládla bych to i sama na zahradě, ale musel by někdo šlápnout na ten plyn.pedál.....
-
- Nový člen
- Příspěvky: 29
- Registrován: 15.10.2007 12:11
- Bydliště: Praha
Re: Po zahřátí motoru kolísání otáček
Ahoj vsem, prispival jsem do podobnych temat jiz drive a po delsi pracovni ceste jsem zpet. Tohle zacina byt uz docela zahada...ja jsem vycistil klapku, vymenil klapku, svicky, palivovy filtr, vzudchovy filte, civky, teplotni cidlo chladici kapaliny, nechal jsem zkontrolovat na VAGu, stahnul jsem i soft a nechal porovnat s orginalem, zkotroloval jsem cislo ridici jednotky jestli je tam ta spravna....panove a damy stale nic...strasne me to drazdi,kdyz prijedu na svetla se zahratym autem a delam hrrnnnhrrrrnnn a myslim,ze to tomu autu taky nedela dobre.
Zkusenosti: jedine co na delsi dobu: cca 2 mesice pomohlo bylo po vymene klapky...to bylo i v lete...takze sance,ze to je tou klapkou by tu byla...podle me nejde jen o cisteni,ale i o rozhozeny adaptacni hodnoty treba....
Dalsi veci je software v ridici jednotce...podle me je tam nejaky problem,ktery zpusobuje tyto problemy...mate nekdo Climatronic? Hazi vam to po spusteni Climatronicu okamzite...? me cca o 20 otacek....
Navrhuji toto tema posunout nekam dale,zalozit na to treba nekde nejaky blog nebo stranky...asi prvni krok je sehnat spravny informace jak poladit tu klapku...
Kdo jste pro ukazat inzenyrum z Deutchlandu,kde udelali chybu???
Zkusenosti: jedine co na delsi dobu: cca 2 mesice pomohlo bylo po vymene klapky...to bylo i v lete...takze sance,ze to je tou klapkou by tu byla...podle me nejde jen o cisteni,ale i o rozhozeny adaptacni hodnoty treba....
Dalsi veci je software v ridici jednotce...podle me je tam nejaky problem,ktery zpusobuje tyto problemy...mate nekdo Climatronic? Hazi vam to po spusteni Climatronicu okamzite...? me cca o 20 otacek....
Navrhuji toto tema posunout nekam dale,zalozit na to treba nekde nejaky blog nebo stranky...asi prvni krok je sehnat spravny informace jak poladit tu klapku...
Kdo jste pro ukazat inzenyrum z Deutchlandu,kde udelali chybu???
- Alesek820
- Závodník
- Příspěvky: 688
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jizni Cechy, Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po zahřátí motoru kolísání otáček
Udelal jsem uplne to same, mele zlepseni tam bylo znat ale pomali se dostavam do stavu jako pred vycistenim klapky.
Pri zapnuti climatronicku tak se klesani skoro ustali a volnobeh lita asi tak okolo 20-30 otacek.
Jake hodnoty ti ukazuje lamda sonda na VAGU? Nevim jestli to muze byt tim...
Pri zapnuti climatronicku tak se klesani skoro ustali a volnobeh lita asi tak okolo 20-30 otacek.
Jake hodnoty ti ukazuje lamda sonda na VAGU? Nevim jestli to muze byt tim...
AUTO: Golf IV 1.6 16V
-
- Nový člen
- Příspěvky: 29
- Registrován: 15.10.2007 12:11
- Bydliště: Praha
Re: Po zahřátí motoru kolísání otáček
Presny udaje uz nemam,ale vim,ze to bylo v poradku kdyz jsem to nechaval delat,ale ted jsem byl na technicky a meli reci na emise ci co...tak mozna,ze uz je chycena...da se nekde najit tabulka spravnych hodnot pro mereni ty lambdy...nekam bych chtel dat informace k tomuhle tematu...tohle by mohla by jedna z nich...zajima me kolik stoji nova lambda...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 29
- Registrován: 15.10.2007 12:11
- Bydliště: Praha
Re: Po zahřátí motoru kolísání otáček
Tak lambda stoji na AutoKelly: EPS 1.997.090 cca 2700 coz by se dalo vydrzet...ted jeste sehnat duveryhodne spravne hodnoty pro kontrolu...
- Alesek820
- Závodník
- Příspěvky: 688
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jizni Cechy, Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po zahřátí motoru kolísání otáček
Lamda sondy jsou tam dve. Jedna je pred katalyzatorem a druha za.
Cisla dilu 036 906 262 J (pred katem) a 036 906 262 F (za katem) toto jsou cisla dilu pro motor AZD. Ve VW stoji jedna 6tis ale napr. v auto kelly stoji okolo 2200.
Jinak hodnoty by me taky zajimaly ale jeste jsem je nikde nenasel. Kdyz jsem si ji nechaval merit tak u jedne se hodnoty menili a u druhe byly hodnoty konstatni.
Cisla dilu 036 906 262 J (pred katem) a 036 906 262 F (za katem) toto jsou cisla dilu pro motor AZD. Ve VW stoji jedna 6tis ale napr. v auto kelly stoji okolo 2200.
Jinak hodnoty by me taky zajimaly ale jeste jsem je nikde nenasel. Kdyz jsem si ji nechaval merit tak u jedne se hodnoty menili a u druhe byly hodnoty konstatni.
AUTO: Golf IV 1.6 16V