kdyby to byla lamda tak mi to hodí na budíkách chybu skrz emise ne ?peppa píše:a nekoukal jsi jestli se ti nekouří bíle z vyfuku?? taky by to mohla byt lamda
no bílej kouř jde ale jen když je to studený, ale jen tak decentně ne žádnej temelín !
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
kdyby to byla lamda tak mi to hodí na budíkách chybu skrz emise ne ?peppa píše:a nekoukal jsi jestli se ti nekouří bíle z vyfuku?? taky by to mohla byt lamda
chybu to hazí pokud je ta lamda mimo provoz, to je jako se vším nikdy ti neukaže že je něco špatnyho dokavad to nepřestane fungovat uplně aby to hazelo jinej odporbear píše:kdyby to byla lamda tak mi to hodí na budíkách chybu skrz emise ne ?peppa píše:a nekoukal jsi jestli se ti nekouří bíle z vyfuku?? taky by to mohla byt lamda
no bílej kouř jde ale jen když je to studený, ale jen tak decentně ne žádnej temelín !
Ale stejně minulej tejden jsem byl na emisích a vpoho ! takže tu lambdu bych zavrhl, a bílej kouř jde pouze po tu dobu než se zahřeje vejfuck, před chvílí jsem to sledoval když jsem startoval v práci na parkáču !peppa píše:chybu to hazí pokud je ta lamda mimo provoz, to je jako se vším nikdy ti neukaže že je něco špatnyho dokavad to nepřestane fungovat uplně aby to hazelo jinej odporbear píše: kdyby to byla lamda tak mi to hodí na budíkách chybu skrz emise ne ?
no bílej kouř jde ale jen když je to studený, ale jen tak decentně ne žádnej temelín !
ale právě že lamda je tam pro studeny starty když se motor ohřeje je tam více méně zbytečněbear píše:Ale stejně minulej tejden jsem byl na emisích a vpoho ! takže tu lambdu bych zavrhl, a bílej kouř jde pouze po tu dobu než se zahřeje vejfuck, před chvílí jsem to sledoval když jsem startoval v práci na parkáču !peppa píše: chybu to hazí pokud je ta lamda mimo provoz, to je jako se vším nikdy ti neukaže že je něco špatnyho dokavad to nepřestane fungovat uplně aby to hazelo jinej odpor
ahapeppa píše:ale právě že lamda je tam pro studeny starty když se motor ohřeje je tam více méně zbytečněbear píše: Ale stejně minulej tejden jsem byl na emisích a vpoho ! takže tu lambdu bych zavrhl, a bílej kouř jde pouze po tu dobu než se zahřeje vejfuck, před chvílí jsem to sledoval když jsem startoval v práci na parkáču !
Proto že tam tu bude ještě kvalita a co by si chtěl od škodovkyJerryman píše:Máme OCT 1 RS a dělá to to samí, né vždy ale často. Nastartuješ studenej motor běží normálně ale jak se dostane do záběru tak jede na tři nebo dva válce. Dělá to od té doby co jí máme takže vlastně od miminka, odcházeli tam totíž napájecí moduly ke svíčkám takový kovový trubičky nakonci s plastem a přípojkou. V servisu nám řekli že to vyráběl bosch ale pak dostali nabídku někde jinde tak se dělali jinde a prý odcházejí ale postupně se vyměnili všechny čtyři za bosch a nic se nezměnilo. Vždyčky po čase se stává že auto začne jet na tři válce a už se čtvrtý neprobudí tak se vždycky vymění modul a je to v pohodě. Takhle už jsou vyměněné všechny tak dvakrát a v kufru je vždy jeden náhradní... jeden stojí pokud si dobře pamatuju kolem 1500,-. Zajímavý je že já mám identickej motor v golfu a neodešla ani jedna.
myslím si že do škodovky a VW se dávaly stejný cívky, pač si borec kupoval ve škodovce do 1.6 na VWDworiBak píše:Proto že tam tu bude ještě kvalita a co by si chtěl od škodovkyJerryman píše:Máme OCT 1 RS a dělá to to samí, né vždy ale často. Nastartuješ studenej motor běží normálně ale jak se dostane do záběru tak jede na tři nebo dva válce. Dělá to od té doby co jí máme takže vlastně od miminka, odcházeli tam totíž napájecí moduly ke svíčkám takový kovový trubičky nakonci s plastem a přípojkou. V servisu nám řekli že to vyráběl bosch ale pak dostali nabídku někde jinde tak se dělali jinde a prý odcházejí ale postupně se vyměnili všechny čtyři za bosch a nic se nezměnilo. Vždyčky po čase se stává že auto začne jet na tři válce a už se čtvrtý neprobudí tak se vždycky vymění modul a je to v pohodě. Takhle už jsou vyměněné všechny tak dvakrát a v kufru je vždy jeden náhradní... jeden stojí pokud si dobře pamatuju kolem 1500,-. Zajímavý je že já mám identickej motor v golfu a neodešla ani jedna.
že by to byla ona?bear píše:myslím si že do škodovky a VW se dávaly stejný cívky, pač si borec kupoval ve škodovce do 1.6 na VWDworiBak píše: Proto že tam tu bude ještě kvalita a co by si chtěl od škodovky
Když jsem se naposeld díval na ty cívky tak 3 byly v cajku a 1 byla taková jako by poteklá od rzi bo čeho !
to nevím asi budu muset koupit, ale nechce se mi vyhazovat zbytečně 1500 když si tím nejsem jist !Jerryman píše:že by to byla ona?bear píše: myslím si že do škodovky a VW se dávaly stejný cívky, pač si borec kupoval ve škodovce do 1.6 na VW
Když jsem se naposeld díval na ty cívky tak 3 byly v cajku a 1 byla taková jako by poteklá od rzi bo čeho !
ne ! VAG by měl bejt úplně čistejJerryman píše:Zjistili to na VAGu.
ale 132Kw už to nemaj ani ty co maj el.klapkuKoudak píše:já sem měl podobnej problém, občas to jelo na 3 nebo i 2 válce tak sem vyměnil svíčky, kemoš mi to proměřil a že mám vyměnit jeden zapalovací modul nad svíčkou. Provedl sem a nepomohlo to. Tak další rada byla vyměnit tady toto: http://www.elitecat.cz/ArticleDetail.as ... eId=100150
nevím jak se tomu přesně nadává, ale pomohlo to a už je to v poho... Je to u tý hadice hned za boxem od vzduch.filtru
ahááá tak to soráč, sem netušilDworiBak píše:ale 132Kw už to nemaj ani ty co maj el.klapkuKoudak píše:já sem měl podobnej problém, občas to jelo na 3 nebo i 2 válce tak sem vyměnil svíčky, kemoš mi to proměřil a že mám vyměnit jeden zapalovací modul nad svíčkou. Provedl sem a nepomohlo to. Tak další rada byla vyměnit tady toto: http://www.elitecat.cz/ArticleDetail.as ... eId=100150
nevím jak se tomu přesně nadává, ale pomohlo to a už je to v poho... Je to u tý hadice hned za boxem od vzduch.filtru