Tak hotovo Přímo EGR nebyl nějak moc zašpiněn, minimum usazenin, ale přímo u škrtící klapky a klapka samotná zespodu brutálně, po celé ploše a všude po stranách usazený karbon. Sundán i mezikus pod klapkou a všecko pořádně vyčištěno, i když to zabralo asi 30 minut samotné čistění, pouštělo to pomalu díky čističi, ale jistě A baterie odpojena, nastartovalo na ťuk a volnoběh hned držel, vše OK
Jen dotaz vstup do škrtící klapky od filtru jsem měl dost potřísněn olejem, stejně tak i samotný filtr v části u škrtící klapky, čím to může být ?
Nejde spravit zakladne nastavenie klapky
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- sedli01
- Řidič
- Příspěvky: 118
- Registrován: 11.11.2015 21:14
- Bydliště: Brno
Re: Nejde spravit zakladne nastavenie klapky
GIV variant 1.4 16V 55kW 2001; výbava Basic, rozuměj žebrák; doděláno - loketní opěrka, denní svícení, tónovaná skla, disky 16" VW, volant v kůži, centrál na dálku, otevřené sání KN.
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Nejde spravit zakladne nastavenie klapky
je to od odvětrávání od kliky - zkus vyčistit odlučovač + dát nové O kroužky
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- sedli01
- Řidič
- Příspěvky: 118
- Registrován: 11.11.2015 21:14
- Bydliště: Brno
Re: Nejde spravit zakladne nastavenie klapky
Vidíš,to mě vůbec nenapadlo, ten jsem měl jednou prasklý a dávali mi nový. Vyhledal jsem si tu info a bude to asi ono - zima a krátké couračky do práce a zpět. Díky
GIV variant 1.4 16V 55kW 2001; výbava Basic, rozuměj žebrák; doděláno - loketní opěrka, denní svícení, tónovaná skla, disky 16" VW, volant v kůži, centrál na dálku, otevřené sání KN.