problém motoru 1.4 16V 10/99

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
Teac
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 29
Registrován: 13.02.2008 11:27
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: problém motoru 1.4 16V 10/99

Příspěvek od Teac »

Ahoj kluci tak jsem úspěšně za pomoci jednoho našeho kolegy ze Slovenska vyřešil i to menší cukání.
Dělal to přicpaný EGR ventil či jak se to správně jmenuje. Musel jsem k němu vyměnit za 32 Kč všechny ty gumové hadičky a ten ventil profouknout. Staré hadičky byly zpuchřelé a ještě pod tím ventilem je k němu připojené takové plastové sítko či nasávání a to bylo taky ucpané. Po tomto čištění už to vůbec necuká a chodí to jak má a otáčky drží na volnoběh fest ani se nehnou.
Ještě jednou díky vlenko ze Slovače. :)

Uživatelský avatar
MPavel
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 28.09.2007 18:53
Bydliště: Jesenice u Prahy

Re: problém motoru 1.4 16V 10/99

Příspěvek od MPavel »

To mě zajímá ten EGR ventil. Můžeš mi dát foto, kde se na té 1.4 nachází? Možná bych se od toho odpíchl a našel ho na 1.6 popř. pokud někdo víte na 1.6 AZD tak by to bylo nejlepší.
Taky mě trápí takový necitlivý plyn. Decentní cukání při šolichání plynu což se hlavně projevuje když není motor řádně zahřátý...
Peugeot 406 coupe, 2.0 16v, kód motoru RFR, r.v. 1999 - prodáno

VW Golf IV, 1.6 16v, kód motoru AZD, r.v. 2000, 25 Years Edition - odcizeno
Obrázek

Uživatelský avatar
MPavel
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 28.09.2007 18:53
Bydliště: Jesenice u Prahy

Re: problém motoru 1.4 16V 10/99

Příspěvek od MPavel »

Tak už jsem ho našel... :D :D
Peugeot 406 coupe, 2.0 16v, kód motoru RFR, r.v. 1999 - prodáno

VW Golf IV, 1.6 16v, kód motoru AZD, r.v. 2000, 25 Years Edition - odcizeno
Obrázek

Uživatelský avatar
Teac
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 29
Registrován: 13.02.2008 11:27
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: problém motoru 1.4 16V 10/99

Příspěvek od Teac »

podívej se sem http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=72&t=58562
To je ono a vyměň okolo všechny ty hadičky a hlavně to pročisti , myslím profoukni i ten el. ventil nad ním. Vede do něj taky dost hadiček a pak to pokračuje směrem k škrtící klapce. YAHoj.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“