problém motoru 1.4 16V 10/99
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Teac
- Nový člen
- Příspěvky: 29
- Registrován: 13.02.2008 11:27
- Bydliště: Ústí nad Labem
problém motoru 1.4 16V 10/99
Zdravím všechny, mám problém už při startu motor sebou divně škubne a na volnoběžné otáčky jde s vibracemi, ale někdy nastartuje zas úplně o.k. i otáčky jsou ok. Při rozjezdu začne sebou zas škubat a nejde do otáček zejména od 2 rychlostního stupně , čím více sešlápnu plyn tím víc to škube. Zničeho nic jak když ho něco nakopne sebou škubne a vyletí dopředu prostě jede normálně tak uberu plyn chci opět přidat a nic opět to poskakuje. Vyměnil jsem svíčky a beze změny. Jenže jsem si při té výměně všiml, že svíčka na prvním válci je téměř černá proti těm ostatním tak jsem si půjčil z jiného Golfíka ten kabel ke svíčce sice se to o dost zlepšilo, ale cuká to taky i když méně. Neví někdo co s tím. Na počítači to ukázalo O" závad. Pal. filtr jsem taky včera měnil. Natankoval jsem tam taky lepší benzín OMV Carrera 95 okt. jenže to taky cukalo.
Jinak dnes ráno jsem s tím jel do práce s obavou, že budu muset volat kolegu aby mne odvezl. A ejhle jelo to úplně normálně no problem tak v čem je zakopaný pes??? Předtím tomu předcházelo to co tady popisuje Peter http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=33&t=29177
Jinak dnes ráno jsem s tím jel do práce s obavou, že budu muset volat kolegu aby mne odvezl. A ejhle jelo to úplně normálně no problem tak v čem je zakopaný pes??? Předtím tomu předcházelo to co tady popisuje Peter http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=33&t=29177
- VohenF
- Nový člen
- Příspěvky: 49
- Registrován: 15.05.2008 12:39
- Bydliště: Praha
Re: problém motoru 1.4 16V 10/99
Čau.Mám Golfa IV 1.4 16V r.1998. Měl jsem podobný problémy. Poprvý pomohla výměna vzduch.filtru, byl tam totiž původní a nebyl měněný. Podruhý už jsem nevěděl co s tím, tak jsem se mrknul na svíčky. Byly špatný kovový čepičky na svíčkách. Vyměnil jsem komplet svíčky a vše je o.k. Pokud jsi to udělal a nepomohlo, doporučuju vyměnit všechny čtyři kabely ke svíčkám včetně fajvek a taky čidlo sání (je pod vzduchovým filtrem). Na slušnym vrakáči otázka 5-ti set korun. Dej vědět, jestli to pomohlo.
VohenF
VohenF
- Teac
- Nový člen
- Příspěvky: 29
- Registrován: 13.02.2008 11:27
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: problém motoru 1.4 16V 10/99
Taky jsem myslel na ty kabely tak jsem je pro jistotu objednal přijdou ve čtvrtek.
Svíčky jsem měnil včera a žádná změna.
Svíčky jsem měnil včera a žádná změna.
- Teac
- Nový člen
- Příspěvky: 29
- Registrován: 13.02.2008 11:27
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: problém motoru 1.4 16V 10/99
Včera jsem byl ještě u jednoho mechanika ten přidával ručně v motorovém prostoru plyn a dost divně to při každém přidání foukalo jako kdyby přisávalo falešnej vzduch. Jen při začátku otevření klapky, pak když přidával dál tak to už nic. Říkal, že to benzíny dělají. No nevím... Chci se ještě zeptat na to čidlo vzduchu nemám možnost vrakáče jsem z UL. Kolik stojí nové a zda ho dokážu vyměnit sám?
- VohenF
- Nový člen
- Příspěvky: 49
- Registrován: 15.05.2008 12:39
- Bydliště: Praha
Re: problém motoru 1.4 16V 10/99
Volal jsem kvůli tomu čidlu do VW servisu, tam mi řekli, že cena je 5 tis. Zhrozil jsem se a obvolal vrakoviště a nakonec jsem ho sehnal u Příbrami za 500,-. Zvládneš to vyměnit v pohodě. Stačí sundat plast.kryt motoru a kryty vzduch.filtru. Přímo pod VF je vlevo dole malá plasová krabička (cca 4x3cm). Ta stačí odšroubovat a vyměnit. Jakej si tam tankoval benzin než to začalo zlobit?
- Teac
- Nový člen
- Příspěvky: 29
- Registrován: 13.02.2008 11:27
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: problém motoru 1.4 16V 10/99
Díky moc zkusím zítra ty kabely jsou nové za 2200 a pak bych zajel pro to čidlo. Je to fakt kus cesty z UL. Jenže těch 5000 a 500 kč stojí za to.
Jak jsem psal dnes ráno to jelo normálně.
Jak jsem psal dnes ráno to jelo normálně.
- Teac
- Nový člen
- Příspěvky: 29
- Registrován: 13.02.2008 11:27
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: problém motoru 1.4 16V 10/99
Benzin jsem tam tankoval Natural 95 jel jsem na něj PHA a zpět v pohodě. Jenže druhý den ráno už to škubalo. Tak jsem tam včera odpoledne natankoval u OMV a jel na něj jen domů . Pak až dnes ráno do práce a jelo to normálně. Jenže mám 24 hod. práci takže s tím pojedu až zítra domů. Taky už jsem slyšel ty problémy s benzínem , že to tady řešily a pomohlo to. Já na tu 95 jezdím pořád a nedělalo to.
- Teac
- Nový člen
- Příspěvky: 29
- Registrován: 13.02.2008 11:27
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: problém motoru 1.4 16V 10/99
Dnes to ráno cestou z práce opět cukalo. Zajel jsem pro ty kabely a vyměnil je. Normálně to jelo cca tak 5 minut pak jsem ubral plyn chtěl přidat a znovu se motor začal škubat jakoby neměl dost benzínu nebo to jelo na tři válce. Svíčky tam jsou nové Bosch tak 2500 km na nich nalítáno nové rozvody všechny filtry teda ten vzduchový jsem dával před 10 měsíci. Na Vag to píše žádné závady, tak to nakonec skončí u VW servisu ..........
- Teac
- Nový člen
- Příspěvky: 29
- Registrován: 13.02.2008 11:27
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: problém motoru 1.4 16V 10/99
Tak jsem přesně vypozoroval co to dělá. při studeném motoru to jede a pak když uberu plyn a chci znova přidat začne se to cukat nebo pokud ten plyn jen tak lechtám tak cuká taky a když mu naložím tak to přestane. Prostě jakmile jedu pod plynem tak to jde, ale jakmile ho šolichám tak auto škube.Teac píše:Dnes to ráno cestou z práce opět cukalo. Zajel jsem pro ty kabely a vyměnil je. Normálně to jelo cca tak 5 minut pak jsem ubral plyn chtěl přidat a znovu se motor začal škubat jakoby neměl dost benzínu nebo to jelo na tři válce. Svíčky tam jsou nové Bosch tak 2500 km na nich nalítáno nové rozvody všechny filtry teda ten vzduchový jsem dával před 10 měsíci. Na Vag to píše žádné závady, tak to nakonec skončí u VW servisu ..........
- Teac
- Nový člen
- Příspěvky: 29
- Registrován: 13.02.2008 11:27
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: problém motoru 1.4 16V 10/99
Ahoj tak dnes jsem to konečně úspěšně vyřešil. Jel jsem z práce a rovnou k jednomu mechanikovi co se mi občas postará o mého Golfa . Chtěl jsem ať mi to pořádně projede na diagnostice a ejhle ono to hned vyskočilo. Chyba lambda sondy. Jenže předtím jsem byl u něj 2x a pokaždé 00 chyb, kdo mi na tohle odpoví????? Tak mi jí odpojil a zkusil jsem jezdit bez ní.Teac píše:Tak jsem přesně vypozoroval co to dělá. při studeném motoru to jede a pak když uberu plyn a chci znova přidat začne se to cukat nebo pokud ten plyn jen tak lechtám tak cuká taky a když mu naložím tak to přestane. Prostě jakmile jedu pod plynem tak to jde, ale jakmile ho šolichám tak auto škube.Teac píše:Dnes to ráno cestou z práce opět cukalo. Zajel jsem pro ty kabely a vyměnil je. Normálně to jelo cca tak 5 minut pak jsem ubral plyn chtěl přidat a znovu se motor začal škubat jakoby neměl dost benzínu nebo to jelo na tři válce. Svíčky tam jsou nové Bosch tak 2500 km na nich nalítáno nové rozvody všechny filtry teda ten vzduchový jsem dával před 10 měsíci. Na Vag to píše žádné závady, tak to nakonec skončí u VW servisu ..........
A už žádné cukání jen malinko chvění motoru. Zítra jdu na její výměnu a pak uzavřu mé témata na fóru. Díky za pomoc všem. Vlado.
- Teac
- Nový člen
- Příspěvky: 29
- Registrován: 13.02.2008 11:27
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: problém motoru 1.4 16V 10/99
Takže Lambda vyměněna a auto už jezdí. Sice to zas malinko v malých otáčkách poškubává, ale to co to dělalo to hrozné cukání je pryč , žádám o uzavření tématu ahoj Vlado.Teac píše:Ahoj tak dnes jsem to konečně úspěšně vyřešil. Jel jsem z práce a rovnou k jednomu mechanikovi co se mi občas postará o mého Golfa . Chtěl jsem ať mi to pořádně projede na diagnostice a ejhle ono to hned vyskočilo. Chyba lambda sondy. Jenže předtím jsem byl u něj 2x a pokaždé 00 chyb, kdo mi na tohle odpoví????? Tak mi jí odpojil a zkusil jsem jezdit bez ní.Teac píše: Tak jsem přesně vypozoroval co to dělá. při studeném motoru to jede a pak když uberu plyn a chci znova přidat začne se to cukat nebo pokud ten plyn jen tak lechtám tak cuká taky a když mu naložím tak to přestane. Prostě jakmile jedu pod plynem tak to jde, ale jakmile ho šolichám tak auto škube.
A už žádné cukání jen malinko chvění motoru. Zítra jdu na její výměnu a pak uzavřu mé témata na fóru. Díky za pomoc všem. Vlado.
- valec1
- Profík
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 24.11.2007 14:00
- Kontaktovat uživatele:
- Teac
- Nový člen
- Příspěvky: 29
- Registrován: 13.02.2008 11:27
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: problém motoru 1.4 16V 10/99
Lambda je Bosch a stále mě 1755 Kč s DPH.valec1 píše:kolik te ta sranda stala?
- valec1
- Profík
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 24.11.2007 14:00
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém motoru 1.4 16V 10/99
tak to je zadarmo to neni nova?Teac píše:Lambda je Bosch a stále mě 1755 Kč s DPH.valec1 píše:kolik te ta sranda stala?
- Teac
- Nový člen
- Příspěvky: 29
- Registrován: 13.02.2008 11:27
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: problém motoru 1.4 16V 10/99
Je nová od Bosche a měl jsem na ní slevu , protože jsem jí bral na kámoše on tam má 20% slevy a ještě nějaký bonus.valec1 píše:tak to je zadarmo to neni nova?Teac píše: Lambda je Bosch a stále mě 1755 Kč s DPH.
Jinak původní cena 2655 Kč.