negativní následky sportovního filtru - klapka?

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
Mafox
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 468
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

negativní následky sportovního filtru - klapka?

Příspěvek od Mafox »

Zdarec, tak montoval jsem přímé sání Green a vyrojilo se mi několik problémů.
1) motor v nízkých otáčkách cuká, ba přímo skáče, dělá to JENOM na dvojku a jakmile se přehoupnu dejme tomu nad 800-900 tak už tahá jak má
2) opět u dvojky, když ji zkusím vytáhnout až do červených, tak něco málo před, úplně přestane táhnout a od tohoto okamžiku jde celkově výkon dole, motor jakoby "spadne" cca o 20-25% a zůstane tak až do příští jízdy. Jet se s tím dá, ale moc toho nepředjedete. :D Dnes mi tenhle stav způsobila i jízda na "kudlu" ale u té dvojky je to na 95% že se podaří když ji vytočím. (ostatní rychlosti tahají jak mají)

Faktem je že před přímým sáním mi to nedělalo.

Klapku jsem před montáží bohužel nevyčistil a byla trochu špinavá. Ale nechtěl jsem do toho jebat když všechno fungovalo. Vag nemám, ale po montáži Greenu jsem aspoň odpojil na chvíli baterii (5-10min) aby se nastavila takhle. Stačí to? Je možné aby ty problémy byly všechny od té klapky? Jak moc velký vliv má to "nastavení" a stačí přes baterku nebo VAG je lepší? Kabel jsem si už objednal ale nerad bych tam něco dovrtal ještě víc.

Jinak ještě dotaz, kdybych ji náhodou čistil, jak moc šetrně se k ní chovat? Můžu si ji třeba "násilím" otvírat-zavírat, pucovat a třeba i v pohyblivých místech trochu něčím máznout? :)

Za reakce děkuji, nejsem sice žádný mechoš ale raději bych to pošéfoval sám, než to dával s hrůzou do servisu s tím že co mi zase odrbou tentokrát.
VW Golf IV 1,6 16V r.v. 2000 3dv.

Uživatelský avatar
valec1
Profík
Profík
Příspěvky: 1194
Registrován: 24.11.2007 14:00
Kontaktovat uživatele:

Re: negativní následky sportovního filtru - klapka?

Příspěvek od valec1 »

nevim jestli staci 5-10 minut ale tim ze odpojis baterku tak se ti klapka nastavi ale na hodnoty ktere me met pri cistem stavu. takze tim ze to nevycistis a odpojis ji jeste vic rozhazes

Uživatelský avatar
DworiBak
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5645
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy-VW City

Re: negativní následky sportovního filtru - klapka?

Příspěvek od DworiBak »

klapku vyčistit si mohl ale musíš udělat základní nastavení.Nepřisává ti to falešnej vzduch máš to řádně zapojený :wink:

Uživatelský avatar
Mafox
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 468
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: negativní následky sportovního filtru - klapka?

Příspěvek od Mafox »

Udělaný to mám věřím na domácí poměry dobře 8)
Zítra mi příjde kabel tak to koncem týdne zkusím shodit a pořádně vyčistit a uvidí se
Přílohy
08042008(003).jpg
VW Golf IV 1,6 16V r.v. 2000 3dv.

Uživatelský avatar
valec1
Profík
Profík
Příspěvky: 1194
Registrován: 24.11.2007 14:00
Kontaktovat uživatele:

Re: negativní následky sportovního filtru - klapka?

Příspěvek od valec1 »

pekne jen ten motor trosinku olachni :oops: aspon ty plasty prelet mokrou hadrou :wink:

Uživatelský avatar
DworiBak
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5645
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy-VW City

Re: negativní následky sportovního filtru - klapka?

Příspěvek od DworiBak »

valec1 píše:pekne jen ten motor trosinku olachni :oops: aspon ty plasty prelet mokrou hadrou :wink:
to by mohl ale asi to mu to stim problémem nepomůže :D

Uživatelský avatar
valec1
Profík
Profík
Příspěvky: 1194
Registrován: 24.11.2007 14:00
Kontaktovat uživatele:

Re: negativní následky sportovního filtru - klapka?

Příspěvek od valec1 »

DworiBak píše:
valec1 píše:pekne jen ten motor trosinku olachni :oops: aspon ty plasty prelet mokrou hadrou :wink:
to by mohl ale asi to mu to stim problémem nepomůže :D
to jen mimo tema nedalo me to :oops:

Uživatelský avatar
g*o*l*f*
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 291
Registrován: 19.02.2008 13:50
Bydliště: skoro Brno :-)

Re: negativní následky sportovního filtru - klapka?

Příspěvek od g*o*l*f* »

Mafox píše:Zdarec, tak montoval jsem přímé sání Green a vyrojilo se mi několik problémů.
1) motor v nízkých otáčkách cuká, ba přímo skáče, dělá to JENOM na dvojku a jakmile se přehoupnu dejme tomu nad 800-900 tak už tahá jak má
2) opět u dvojky, když ji zkusím vytáhnout až do červených, tak něco málo před, úplně přestane táhnout a od tohoto okamžiku jde celkově výkon dole, motor jakoby "spadne" cca o 20-25% a zůstane tak až do příští jízdy. Jet se s tím dá, ale moc toho nepředjedete. :D Dnes mi tenhle stav způsobila i jízda na "kudlu" ale u té dvojky je to na 95% že se podaří když ji vytočím. (ostatní rychlosti tahají jak mají)

Faktem je že před přímým sáním mi to nedělalo.

Klapku jsem před montáží bohužel nevyčistil a byla trochu špinavá. Ale nechtěl jsem do toho jebat když všechno fungovalo. Vag nemám, ale po montáži Greenu jsem aspoň odpojil na chvíli baterii (5-10min) aby se nastavila takhle. Stačí to? Je možné aby ty problémy byly všechny od té klapky? Jak moc velký vliv má to "nastavení" a stačí přes baterku nebo VAG je lepší? Kabel jsem si už objednal ale nerad bych tam něco dovrtal ještě víc.

Jinak ještě dotaz, kdybych ji náhodou čistil, jak moc šetrně se k ní chovat? Můžu si ji třeba "násilím" otvírat-zavírat, pucovat a třeba i v pohyblivých místech trochu něčím máznout? :)

Za reakce děkuji, nejsem sice žádný mechoš ale raději bych to pošéfoval sám, než to dával s hrůzou do servisu s tím že co mi zase odrbou tentokrát.

Zdravím, chtěl jsem se zeptat, jestli jsi zaznamenal nějaké zlepšení při normální jízdě, jestli to při nižších otáčkách lépe tahá než s origo papírákem? Do červenýho nikdy netočím, nejvíce tak 4tis nebo max 5tis, ale to už mi před očima padá ručička palivoměru :lol: . A ta dvojka při 700 cuká normálně(nebo se mi to alespoň zdá). Ovšem prodleva na plyn je katastrofická a to bych chtěl změnit. Když je motor studený, tak to tahá celkem dobře, ale jak se zahřeje, tak už je to mizerné, takže asi bude pravda, že se zahřeje kryt motoru (motor AZD) a pak to začíná nasávat i teplý vzduch (kryt je po jízdě vždy horký). Proto asi chyba už od výroby :roll: . Tímhle by se to mohlo vyřešit, tak se chci zeptat, jestli se prodleva na plyn zlepšila. Díky

Uživatelský avatar
Mafox
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 468
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: negativní následky sportovního filtru - klapka?

Příspěvek od Mafox »

Ta prodleva plynu mě sere taky neskutečně :(
S tím vzducháčem je fakt že se to o chlup zlepšilo, ale nic co by stálo za zmínku. Prostě jen chloupek. :( Vyřeší to prý chip, nebo u Fábii prý stačilo přehrát sw v řídící jednotce. Ale na GIV sem zatím nikoho kdo by to řešil-vyřešil nenašel. :(
A co se týká "zvýšení výkonu" tak to samé, podle mě nic co by stálo za ty prachy. Spíš pro pocit :D a že to můžeš prát.
VW Golf IV 1,6 16V r.v. 2000 3dv.

Uživatelský avatar
Reska
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 46
Registrován: 06.05.2008 12:27
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: negativní následky sportovního filtru - klapka?

Příspěvek od Reska »

g*o*l*f* píše:
Mafox píše:Zdarec, tak montoval jsem přímé sání Green a vyrojilo se mi několik problémů.
1) motor v nízkých otáčkách cuká, ba přímo skáče, dělá to JENOM na dvojku a jakmile se přehoupnu dejme tomu nad 800-900 tak už tahá jak má
2) opět u dvojky, když ji zkusím vytáhnout až do červených, tak něco málo před, úplně přestane táhnout a od tohoto okamžiku jde celkově výkon dole, motor jakoby "spadne" cca o 20-25% a zůstane tak až do příští jízdy. Jet se s tím dá, ale moc toho nepředjedete. :D Dnes mi tenhle stav způsobila i jízda na "kudlu" ale u té dvojky je to na 95% že se podaří když ji vytočím. (ostatní rychlosti tahají jak mají)

Faktem je že před přímým sáním mi to nedělalo.

Klapku jsem před montáží bohužel nevyčistil a byla trochu špinavá. Ale nechtěl jsem do toho jebat když všechno fungovalo. Vag nemám, ale po montáži Greenu jsem aspoň odpojil na chvíli baterii (5-10min) aby se nastavila takhle. Stačí to? Je možné aby ty problémy byly všechny od té klapky? Jak moc velký vliv má to "nastavení" a stačí přes baterku nebo VAG je lepší? Kabel jsem si už objednal ale nerad bych tam něco dovrtal ještě víc.

Jinak ještě dotaz, kdybych ji náhodou čistil, jak moc šetrně se k ní chovat? Můžu si ji třeba "násilím" otvírat-zavírat, pucovat a třeba i v pohyblivých místech trochu něčím máznout? :)

Za reakce děkuji, nejsem sice žádný mechoš ale raději bych to pošéfoval sám, než to dával s hrůzou do servisu s tím že co mi zase odrbou tentokrát.

Zdravím, chtěl jsem se zeptat, jestli jsi zaznamenal nějaké zlepšení při normální jízdě, jestli to při nižších otáčkách lépe tahá než s origo papírákem? Do červenýho nikdy netočím, nejvíce tak 4tis nebo max 5tis, ale to už mi před očima padá ručička palivoměru :lol: . A ta dvojka při 700 cuká normálně(nebo se mi to alespoň zdá). Ovšem prodleva na plyn je katastrofická a to bych chtěl změnit. Když je motor studený, tak to tahá celkem dobře, ale jak se zahřeje, tak už je to mizerné, takže asi bude pravda, že se zahřeje kryt motoru (motor AZD) a pak to začíná nasávat i teplý vzduch (kryt je po jízdě vždy horký). Proto asi chyba už od výroby :roll: . Tímhle by se to mohlo vyřešit, tak se chci zeptat, jestli se prodleva na plyn zlepšila. Díky
Zavřel jsi tu klapku pro nasávání teplého vzduchu od motoru?

Uživatelský avatar
g*o*l*f*
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 291
Registrován: 19.02.2008 13:50
Bydliště: skoro Brno :-)

Re: negativní následky sportovního filtru - klapka?

Příspěvek od g*o*l*f* »

Reska píše:
g*o*l*f* píše:
Zdravím, chtěl jsem se zeptat, jestli jsi zaznamenal nějaké zlepšení při normální jízdě, jestli to při nižších otáčkách lépe tahá než s origo papírákem? Do červenýho nikdy netočím, nejvíce tak 4tis nebo max 5tis, ale to už mi před očima padá ručička palivoměru :lol: . A ta dvojka při 700 cuká normálně(nebo se mi to alespoň zdá). Ovšem prodleva na plyn je katastrofická a to bych chtěl změnit. Když je motor studený, tak to tahá celkem dobře, ale jak se zahřeje, tak už je to mizerné, takže asi bude pravda, že se zahřeje kryt motoru (motor AZD) a pak to začíná nasávat i teplý vzduch (kryt je po jízdě vždy horký). Proto asi chyba už od výroby :roll: . Tímhle by se to mohlo vyřešit, tak se chci zeptat, jestli se prodleva na plyn zlepšila. Díky
Zavřel jsi tu klapku pro nasávání teplého vzduchu od motoru?
Nene, s tou klapkou v krytu jsem nic nedělal, ale zatím funguje(co jsem zkoušel). A u přímého sání by to pak mělo být jedno.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“