negativní následky sportovního filtru - klapka?
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Mafox
- Jezdec
- Příspěvky: 468
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
negativní následky sportovního filtru - klapka?
Zdarec, tak montoval jsem přímé sání Green a vyrojilo se mi několik problémů.
1) motor v nízkých otáčkách cuká, ba přímo skáče, dělá to JENOM na dvojku a jakmile se přehoupnu dejme tomu nad 800-900 tak už tahá jak má
2) opět u dvojky, když ji zkusím vytáhnout až do červených, tak něco málo před, úplně přestane táhnout a od tohoto okamžiku jde celkově výkon dole, motor jakoby "spadne" cca o 20-25% a zůstane tak až do příští jízdy. Jet se s tím dá, ale moc toho nepředjedete. Dnes mi tenhle stav způsobila i jízda na "kudlu" ale u té dvojky je to na 95% že se podaří když ji vytočím. (ostatní rychlosti tahají jak mají)
Faktem je že před přímým sáním mi to nedělalo.
Klapku jsem před montáží bohužel nevyčistil a byla trochu špinavá. Ale nechtěl jsem do toho jebat když všechno fungovalo. Vag nemám, ale po montáži Greenu jsem aspoň odpojil na chvíli baterii (5-10min) aby se nastavila takhle. Stačí to? Je možné aby ty problémy byly všechny od té klapky? Jak moc velký vliv má to "nastavení" a stačí přes baterku nebo VAG je lepší? Kabel jsem si už objednal ale nerad bych tam něco dovrtal ještě víc.
Jinak ještě dotaz, kdybych ji náhodou čistil, jak moc šetrně se k ní chovat? Můžu si ji třeba "násilím" otvírat-zavírat, pucovat a třeba i v pohyblivých místech trochu něčím máznout?
Za reakce děkuji, nejsem sice žádný mechoš ale raději bych to pošéfoval sám, než to dával s hrůzou do servisu s tím že co mi zase odrbou tentokrát.
1) motor v nízkých otáčkách cuká, ba přímo skáče, dělá to JENOM na dvojku a jakmile se přehoupnu dejme tomu nad 800-900 tak už tahá jak má
2) opět u dvojky, když ji zkusím vytáhnout až do červených, tak něco málo před, úplně přestane táhnout a od tohoto okamžiku jde celkově výkon dole, motor jakoby "spadne" cca o 20-25% a zůstane tak až do příští jízdy. Jet se s tím dá, ale moc toho nepředjedete. Dnes mi tenhle stav způsobila i jízda na "kudlu" ale u té dvojky je to na 95% že se podaří když ji vytočím. (ostatní rychlosti tahají jak mají)
Faktem je že před přímým sáním mi to nedělalo.
Klapku jsem před montáží bohužel nevyčistil a byla trochu špinavá. Ale nechtěl jsem do toho jebat když všechno fungovalo. Vag nemám, ale po montáži Greenu jsem aspoň odpojil na chvíli baterii (5-10min) aby se nastavila takhle. Stačí to? Je možné aby ty problémy byly všechny od té klapky? Jak moc velký vliv má to "nastavení" a stačí přes baterku nebo VAG je lepší? Kabel jsem si už objednal ale nerad bych tam něco dovrtal ještě víc.
Jinak ještě dotaz, kdybych ji náhodou čistil, jak moc šetrně se k ní chovat? Můžu si ji třeba "násilím" otvírat-zavírat, pucovat a třeba i v pohyblivých místech trochu něčím máznout?
Za reakce děkuji, nejsem sice žádný mechoš ale raději bych to pošéfoval sám, než to dával s hrůzou do servisu s tím že co mi zase odrbou tentokrát.
VW Golf IV 1,6 16V r.v. 2000 3dv.
- valec1
- Profík
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 24.11.2007 14:00
- Kontaktovat uživatele:
Re: negativní následky sportovního filtru - klapka?
nevim jestli staci 5-10 minut ale tim ze odpojis baterku tak se ti klapka nastavi ale na hodnoty ktere me met pri cistem stavu. takze tim ze to nevycistis a odpojis ji jeste vic rozhazes
- DworiBak
- VWmaniak
- Příspěvky: 5645
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severní čechy-VW City
Re: negativní následky sportovního filtru - klapka?
klapku vyčistit si mohl ale musíš udělat základní nastavení.Nepřisává ti to falešnej vzduch máš to řádně zapojený
- Mafox
- Jezdec
- Příspěvky: 468
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: negativní následky sportovního filtru - klapka?
Udělaný to mám věřím na domácí poměry dobře
Zítra mi příjde kabel tak to koncem týdne zkusím shodit a pořádně vyčistit a uvidí se
Zítra mi příjde kabel tak to koncem týdne zkusím shodit a pořádně vyčistit a uvidí se
VW Golf IV 1,6 16V r.v. 2000 3dv.
- valec1
- Profík
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 24.11.2007 14:00
- Kontaktovat uživatele:
Re: negativní následky sportovního filtru - klapka?
pekne jen ten motor trosinku olachni aspon ty plasty prelet mokrou hadrou
- DworiBak
- VWmaniak
- Příspěvky: 5645
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severní čechy-VW City
Re: negativní následky sportovního filtru - klapka?
to by mohl ale asi to mu to stim problémem nepomůževalec1 píše:pekne jen ten motor trosinku olachni aspon ty plasty prelet mokrou hadrou
- valec1
- Profík
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 24.11.2007 14:00
- Kontaktovat uživatele:
Re: negativní následky sportovního filtru - klapka?
to jen mimo tema nedalo me toDworiBak píše:to by mohl ale asi to mu to stim problémem nepomůževalec1 píše:pekne jen ten motor trosinku olachni aspon ty plasty prelet mokrou hadrou
- g*o*l*f*
- Jezdec
- Příspěvky: 291
- Registrován: 19.02.2008 13:50
- Bydliště: skoro Brno :-)
Re: negativní následky sportovního filtru - klapka?
Mafox píše:Zdarec, tak montoval jsem přímé sání Green a vyrojilo se mi několik problémů.
1) motor v nízkých otáčkách cuká, ba přímo skáče, dělá to JENOM na dvojku a jakmile se přehoupnu dejme tomu nad 800-900 tak už tahá jak má
2) opět u dvojky, když ji zkusím vytáhnout až do červených, tak něco málo před, úplně přestane táhnout a od tohoto okamžiku jde celkově výkon dole, motor jakoby "spadne" cca o 20-25% a zůstane tak až do příští jízdy. Jet se s tím dá, ale moc toho nepředjedete. Dnes mi tenhle stav způsobila i jízda na "kudlu" ale u té dvojky je to na 95% že se podaří když ji vytočím. (ostatní rychlosti tahají jak mají)
Faktem je že před přímým sáním mi to nedělalo.
Klapku jsem před montáží bohužel nevyčistil a byla trochu špinavá. Ale nechtěl jsem do toho jebat když všechno fungovalo. Vag nemám, ale po montáži Greenu jsem aspoň odpojil na chvíli baterii (5-10min) aby se nastavila takhle. Stačí to? Je možné aby ty problémy byly všechny od té klapky? Jak moc velký vliv má to "nastavení" a stačí přes baterku nebo VAG je lepší? Kabel jsem si už objednal ale nerad bych tam něco dovrtal ještě víc.
Jinak ještě dotaz, kdybych ji náhodou čistil, jak moc šetrně se k ní chovat? Můžu si ji třeba "násilím" otvírat-zavírat, pucovat a třeba i v pohyblivých místech trochu něčím máznout?
Za reakce děkuji, nejsem sice žádný mechoš ale raději bych to pošéfoval sám, než to dával s hrůzou do servisu s tím že co mi zase odrbou tentokrát.
Zdravím, chtěl jsem se zeptat, jestli jsi zaznamenal nějaké zlepšení při normální jízdě, jestli to při nižších otáčkách lépe tahá než s origo papírákem? Do červenýho nikdy netočím, nejvíce tak 4tis nebo max 5tis, ale to už mi před očima padá ručička palivoměru . A ta dvojka při 700 cuká normálně(nebo se mi to alespoň zdá). Ovšem prodleva na plyn je katastrofická a to bych chtěl změnit. Když je motor studený, tak to tahá celkem dobře, ale jak se zahřeje, tak už je to mizerné, takže asi bude pravda, že se zahřeje kryt motoru (motor AZD) a pak to začíná nasávat i teplý vzduch (kryt je po jízdě vždy horký). Proto asi chyba už od výroby . Tímhle by se to mohlo vyřešit, tak se chci zeptat, jestli se prodleva na plyn zlepšila. Díky
- Mafox
- Jezdec
- Příspěvky: 468
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: negativní následky sportovního filtru - klapka?
Ta prodleva plynu mě sere taky neskutečně
S tím vzducháčem je fakt že se to o chlup zlepšilo, ale nic co by stálo za zmínku. Prostě jen chloupek. Vyřeší to prý chip, nebo u Fábii prý stačilo přehrát sw v řídící jednotce. Ale na GIV sem zatím nikoho kdo by to řešil-vyřešil nenašel.
A co se týká "zvýšení výkonu" tak to samé, podle mě nic co by stálo za ty prachy. Spíš pro pocit a že to můžeš prát.
S tím vzducháčem je fakt že se to o chlup zlepšilo, ale nic co by stálo za zmínku. Prostě jen chloupek. Vyřeší to prý chip, nebo u Fábii prý stačilo přehrát sw v řídící jednotce. Ale na GIV sem zatím nikoho kdo by to řešil-vyřešil nenašel.
A co se týká "zvýšení výkonu" tak to samé, podle mě nic co by stálo za ty prachy. Spíš pro pocit a že to můžeš prát.
VW Golf IV 1,6 16V r.v. 2000 3dv.
- Reska
- Nový člen
- Příspěvky: 46
- Registrován: 06.05.2008 12:27
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: negativní následky sportovního filtru - klapka?
Zavřel jsi tu klapku pro nasávání teplého vzduchu od motoru?g*o*l*f* píše:Mafox píše:Zdarec, tak montoval jsem přímé sání Green a vyrojilo se mi několik problémů.
1) motor v nízkých otáčkách cuká, ba přímo skáče, dělá to JENOM na dvojku a jakmile se přehoupnu dejme tomu nad 800-900 tak už tahá jak má
2) opět u dvojky, když ji zkusím vytáhnout až do červených, tak něco málo před, úplně přestane táhnout a od tohoto okamžiku jde celkově výkon dole, motor jakoby "spadne" cca o 20-25% a zůstane tak až do příští jízdy. Jet se s tím dá, ale moc toho nepředjedete. Dnes mi tenhle stav způsobila i jízda na "kudlu" ale u té dvojky je to na 95% že se podaří když ji vytočím. (ostatní rychlosti tahají jak mají)
Faktem je že před přímým sáním mi to nedělalo.
Klapku jsem před montáží bohužel nevyčistil a byla trochu špinavá. Ale nechtěl jsem do toho jebat když všechno fungovalo. Vag nemám, ale po montáži Greenu jsem aspoň odpojil na chvíli baterii (5-10min) aby se nastavila takhle. Stačí to? Je možné aby ty problémy byly všechny od té klapky? Jak moc velký vliv má to "nastavení" a stačí přes baterku nebo VAG je lepší? Kabel jsem si už objednal ale nerad bych tam něco dovrtal ještě víc.
Jinak ještě dotaz, kdybych ji náhodou čistil, jak moc šetrně se k ní chovat? Můžu si ji třeba "násilím" otvírat-zavírat, pucovat a třeba i v pohyblivých místech trochu něčím máznout?
Za reakce děkuji, nejsem sice žádný mechoš ale raději bych to pošéfoval sám, než to dával s hrůzou do servisu s tím že co mi zase odrbou tentokrát.
Zdravím, chtěl jsem se zeptat, jestli jsi zaznamenal nějaké zlepšení při normální jízdě, jestli to při nižších otáčkách lépe tahá než s origo papírákem? Do červenýho nikdy netočím, nejvíce tak 4tis nebo max 5tis, ale to už mi před očima padá ručička palivoměru . A ta dvojka při 700 cuká normálně(nebo se mi to alespoň zdá). Ovšem prodleva na plyn je katastrofická a to bych chtěl změnit. Když je motor studený, tak to tahá celkem dobře, ale jak se zahřeje, tak už je to mizerné, takže asi bude pravda, že se zahřeje kryt motoru (motor AZD) a pak to začíná nasávat i teplý vzduch (kryt je po jízdě vždy horký). Proto asi chyba už od výroby . Tímhle by se to mohlo vyřešit, tak se chci zeptat, jestli se prodleva na plyn zlepšila. Díky
- g*o*l*f*
- Jezdec
- Příspěvky: 291
- Registrován: 19.02.2008 13:50
- Bydliště: skoro Brno :-)
Re: negativní následky sportovního filtru - klapka?
Nene, s tou klapkou v krytu jsem nic nedělal, ale zatím funguje(co jsem zkoušel). A u přímého sání by to pak mělo být jedno.Reska píše:Zavřel jsi tu klapku pro nasávání teplého vzduchu od motoru?g*o*l*f* píše:
Zdravím, chtěl jsem se zeptat, jestli jsi zaznamenal nějaké zlepšení při normální jízdě, jestli to při nižších otáčkách lépe tahá než s origo papírákem? Do červenýho nikdy netočím, nejvíce tak 4tis nebo max 5tis, ale to už mi před očima padá ručička palivoměru . A ta dvojka při 700 cuká normálně(nebo se mi to alespoň zdá). Ovšem prodleva na plyn je katastrofická a to bych chtěl změnit. Když je motor studený, tak to tahá celkem dobře, ale jak se zahřeje, tak už je to mizerné, takže asi bude pravda, že se zahřeje kryt motoru (motor AZD) a pak to začíná nasávat i teplý vzduch (kryt je po jízdě vždy horký). Proto asi chyba už od výroby . Tímhle by se to mohlo vyřešit, tak se chci zeptat, jestli se prodleva na plyn zlepšila. Díky