1,8 T v Golfu mk4
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- zajda-ondra
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 22.02.2008 20:05
- Bydliště: Praha
1,8 T v Golfu mk4
Ahoj chtěl jsem se poradit, takže odborníci projevte své znalosti Jde o tohle hodlám kupovat g 4 s motorem 1,8 T (gti) první věc dočetl jsem se, že gti je pouze motor s výkonem 132 kw, přičemž různí inzerenti u nás i v zahraničí nabízí gti 110kw (pouze nějaký gti paket????) a další věc koukal jsem tady na fóru, kde byly rozebírané rozdíly mezi jednotlivými výkonovými specifikacemi 1,8 T a rozdíl mezi 110 a 132 kw je údajně pouze vstřikovací trysky a soft. Pokud to tak je, jdou sehnat pouze ty trysky a za kolik. A poslední věc má někdo zkušenost s převodovku v těch kouskách, po kterých koukám je v 99% případů 5-kvalt, je nahraditelná 6-kou, případně je kompatibilní s celým koncernem tj. Seat, Škoda, Audi? Co převodovky 6-ky, co se dávaly do dieselů - jak by se s tim popral tenhle benzín? Zná někdo data - typu - poskládání (délky) převodů (stálý převod na autě) atp.
- Biblbrox
- VWexpert
- Příspěvky: 4252
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kněžpole
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,8 T v Golfu mk4
Pokud vím, tak GTI bylo s výkonem 110kw a GTI JUBI mělo těch 132kw. Převodovka v klasickém GTI je 5-ti kvalt. V JUBI fakt nevim. JUBI je limitovaná verze GTI s lepší výbavou, výkonnějším motorem a má i trochu jiné plastové doplňky. Z osobní zkušenosti ti můžu říct, že 5-ti nebo 6-ti není takový rozdíl. Mám šetikvalta, ale ve 2,8 V6.zajda-ondra píše:Ahoj chtěl jsem se poradit, takže odborníci projevte své znalosti Jde o tohle hodlám kupovat g 4 s motorem 1,8 T (gti) první věc dočetl jsem se, že gti je pouze motor s výkonem 132 kw, přičemž různí inzerenti u nás i v zahraničí nabízí gti 110kw (pouze nějaký gti paket????) a další věc koukal jsem tady na fóru, kde byly rozebírané rozdíly mezi jednotlivými výkonovými specifikacemi 1,8 T a rozdíl mezi 110 a 132 kw je údajně pouze vstřikovací trysky a soft. Pokud to tak je, jdou sehnat pouze ty trysky a za kolik. A poslední věc má někdo zkušenost s převodovku v těch kouskách, po kterých koukám je v 99% případů 5-kvalt, je nahraditelná 6-kou, případně je kompatibilní s celým koncernem tj. Seat, Škoda, Audi? Co převodovky 6-ky, co se dávaly do dieselů - jak by se s tim popral tenhle benzín? Zná někdo data - typu - poskládání (délky) převodů (stálý převod na autě) atp.
NEPROPADEJTE PANICE
- zajda-ondra
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 22.02.2008 20:05
- Bydliště: Praha
Re: 1,8 T v Golfu mk4
Děkuju za postřeh. http://volkswagen.katalog-automobilu.cz ... -8t-132kw/ nějak mě to mate. Jubi by byl samozřejmě hezounek, ale ve slušným stavu se jedná minimálně o 10 - 11 t euro a já nechci tolik cpát jen do auta (aby mělo pak význam někam jezdit a bylo taky za co ) přeci ta 5 a 6 st. převodovka by měl být rozdíl - buď spotřeba, zrychlení a nebo alespoň vyšší potenciálně dosažitelná rychlost (záleží jak je "dlouhá").
- Biblbrox
- VWexpert
- Příspěvky: 4252
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kněžpole
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,8 T v Golfu mk4
Ta převodovka je samozřejmě kratší. Asi to má vliv na zrychlení, ale 6-tá rychlost je ve finále jen o něco delší než 5-tá u pětikvaltu. Po městě jsem s pětikvaltem dal maximálně trojku, se šestikvaltem klidně i čtverku. Se spotřebou nevim, protože pětikvalta jsem měl na GIV 2,3 V 110KW předohrab a ten tolik nežere jako V6 4motion.zajda-ondra píše:Děkuju za postřeh. http://volkswagen.katalog-automobilu.cz ... -8t-132kw/ nějak mě to mate. Jubi by byl samozřejmě hezounek, ale ve slušným stavu se jedná minimálně o 10 - 11 t euro a já nechci tolik cpát jen do auta (aby mělo pak význam někam jezdit a bylo taky za co ) přeci ta 5 a 6 st. převodovka by měl být rozdíl - buď spotřeba, zrychlení a nebo alespoň vyšší potenciálně dosažitelná rychlost (záleží jak je "dlouhá").
NEPROPADEJTE PANICE
- DworiBak
- VWmaniak
- Příspěvky: 5645
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severní čechy-VW City
Re: 1,8 T v Golfu mk4
110 je GTI ale je to v podstatě výbava .Dělaj se i ty 132Kw a nejenom jubi ale špatne se schání.Jubi má 6kvalt.Pokud by si chtel sestikvalt dá se sehnat z leona ale musíš vyměnit i setrvák ze spojku,startér a jsou tam jiný poloosi kratší ale z pořádnýho matroše.Rozdíl mezi 110kw a 132Kw je v turbu a softu a maj variabilní časování ventilů ale to maj i 110 s el. plynem
- bear
- VWexpert
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Curitiba, Brazil
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,8 T v Golfu mk4
jj GTI je úroveň výbavy, ale dávala se jen k některým motorům 1.8T 110a132kw a do 1.9TDI GTI myslím 81KW. 99% má pěti kvalty pač 6ti kvalt se dával jen do 25th JAHRE. Mám za to že 5ti kvalt má o tu šetku delší kvalt takže V-MAX bude podobnej ne-li stejnej !
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: 1,8 T v Golfu mk4
ten šestikvalt je hodně podobnej tomu pětikvaltu..jen je o něcomalinko kratší a ta šestka delší než normál pětka... převodovka z diesla je blbost protože je dělaná na jinej motor..s naprosto jiným krouťákem...
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- bear
- VWexpert
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Curitiba, Brazil
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,8 T v Golfu mk4
to by mě zajímalo co by dělala ta převodovka z TDI při 6500ot/minvtuni píše:ten šestikvalt je hodně podobnej tomu pětikvaltu..jen je o něcomalinko kratší a ta šestka delší než normál pětka... převodovka z diesla je blbost protože je dělaná na jinej motor..s naprosto jiným krouťákem...
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: 1,8 T v Golfu mk4
bear píše:to by mě zajímalo co by dělala ta převodovka z TDI při 6500ot/minvtuni píše:ten šestikvalt je hodně podobnej tomu pětikvaltu..jen je o něcomalinko kratší a ta šestka delší než normál pětka... převodovka z diesla je blbost protože je dělaná na jinej motor..s naprosto jiným krouťákem...
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- DworiBak
- VWmaniak
- Příspěvky: 5645
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severní čechy-VW City
Re: 1,8 T v Golfu mk4
jestli te to zajíma tak mám nekde foto jak asi po 100metrech vyskocil diferákbear píše:to by mě zajímalo co by dělala ta převodovka z TDI při 6500ot/minvtuni píše:ten šestikvalt je hodně podobnej tomu pětikvaltu..jen je o něcomalinko kratší a ta šestka delší než normál pětka... převodovka z diesla je blbost protože je dělaná na jinej motor..s naprosto jiným krouťákem...
- bear
- VWexpert
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Curitiba, Brazil
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,8 T v Golfu mk4
jo prosííím hoď to semDworiBak píše:jestli te to zajíma tak mám nekde foto jak asi po 100metrech vyskocil diferákbear píše: to by mě zajímalo co by dělala ta převodovka z TDI při 6500ot/min
- DworiBak
- VWmaniak
- Příspěvky: 5645
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severní čechy-VW City
Re: 1,8 T v Golfu mk4
je to focený mobilem a moc toho neuvidíš max diru v rychlostcebear píše:jo prosííím hoď to semDworiBak píše: jestli te to zajíma tak mám nekde foto jak asi po 100metrech vyskocil diferák
- DworiBak
- VWmaniak
- Příspěvky: 5645
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severní čechy-VW City
- bear
- VWexpert
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Curitiba, Brazil
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,8 T v Golfu mk4
a kterej dobrák to tam dal ?DworiBak píše:tady to je je to z francouze
Vím o borcovy co dal z 1.8 20V převodovku na 1.8T 110kw teď to akorát víc žere
- zajda-ondra
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 22.02.2008 20:05
- Bydliště: Praha
Re: 1,8 T v Golfu mk4
Supr, takže mám jasno alespoň v tom, že pokud by se naskytlo něco s 6-kou tak bych si zvolil jí, ale překopávat to je nesmysl. Sem blb, že mě napadl ten nafťák jako náhražka - argumenty sou hodně logický. Ale co chybama se člověk učí že?! Pokud to dobře chápu, tak to proměnný časování ventilů je tedy pouze v některých 110 (s el. plynem). Otázka zní mohu to jako laik nějak rozeznat? Není to ten rozdíl AGU / AUM??? Pokud bych chtěl auti tahat z venku, po čem se mám pídit (chci-li zjistit jestli to má, či nemá var. časování)?