Intercooler-jak na něj?

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
čapik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2414
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Intercooler-jak na něj?

Příspěvek od čapik »

když to už řešíte, chtěl jsem se zeptat, jestli má nějaký smysl dávat tohle

http://www.forgemotorsport.com/content. ... t=FMINTMK5

do jinak neupraveného, nechipovaného TFSíčka. Musí se nakonec nastavovat i ta řj, nebo nemusí?
My fast doesn´t like hondas * * * * *

Uživatelský avatar
Envio
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1385
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Pilsen
Kontaktovat uživatele:

Re: Intercooler-jak na něj?

Příspěvek od Envio »

Podle mého názoru to smysl nemá.. Do sériovky je to zbytečný.. Můj názor..

deckard
Pilot
Pilot
Příspěvky: 735
Registrován: 02.11.2007 13:02

Re: Intercooler-jak na něj?

Příspěvek od deckard »

Sériovka,nebo ne,to je úplně jedno.Ten přední intercooler se tam dává z toho důvodu,že přivádí léep chlazený vzduch do sání a tím pádem dochází k lepšímu spalování paliva ve válcích a tím pádem to dává větší "fofr".Řídící jednotka se upravovat nemusí,poradí si s tím sama.už jsme na to přišli o pár řádků výše.tedy schodli jsme se na tom a také mi to potvrdil kamarád,který už nějakou tu zkušenost má,co se týče úpravy.Ten IC má dát o něco málo více koníků,ale hlavně se motoru i lépe dýchá.Třeba příklad toho,když to mastíte po dálnici a najednou z té dálnice začnete sjíždět,jako j například cesta z Prahy do Lovosic,kde prostě musíte najednou spomalit na nějaký80 až 60,přejedete dva kruháče a máte vyjíždět zase z Lovosic dál na Ústí.No jo,ale auto najednou je líný a nejde vůbec lehce do otáček.Proč?prý málo kyslíku příchozivšího do válce,protože je turbo pěkně zahřátý a motor celkově je pěkně rozpálenej a kde v tu chvíli sehnat studenější vzduch do těch válců?ten miniaturní IC na boku vozu to asi nezvládne,nehledě na to,že ta trubka která vede od turba do IC,vede právě kolem bloku motoru a je pěkně horká....atd.

Uživatelský avatar
peppa
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1671
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mělník

Re: Intercooler-jak na něj?

Příspěvek od peppa »

čapik píše:když to už řešíte, chtěl jsem se zeptat, jestli má nějaký smysl dávat tohle

http://www.forgemotorsport.com/content. ... t=FMINTMK5

do jinak neupraveného, nechipovaného TFSíčka. Musí se nakonec nastavovat i ta řj, nebo nemusí?
ale TFSičko má už velkej přes celej chladič né? jako to má ARL u GIV

Uživatelský avatar
čapik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2414
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Intercooler-jak na něj?

Příspěvek od čapik »

peppa píše:
čapik píše:když to už řešíte, chtěl jsem se zeptat, jestli má nějaký smysl dávat tohle

http://www.forgemotorsport.com/content. ... t=FMINTMK5

do jinak neupraveného, nechipovaného TFSíčka. Musí se nakonec nastavovat i ta řj, nebo nemusí?
ale TFSičko má už velkej přes celej chladič né? jako to má ARL u GIV
ano, má to přes celé, ale k tomu velkému se dá ještě tady ta kostka. proto TWIN

Obrázek

Obrázek

Obrázek
My fast doesn´t like hondas * * * * *

Uživatelský avatar
peppa
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1671
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mělník

Re: Intercooler-jak na něj?

Příspěvek od peppa »

čapik píše:
peppa píše: ale TFSičko má už velkej přes celej chladič né? jako to má ARL u GIV
ano, má to přes celé, ale k tomu velkému se dá ještě tady ta kostka. proto TWIN

Obrázek

Obrázek

Obrázek
dejme tomu že naše GIV má jeden malej v podběhu to víš ale todle už má jeden velkej tak to mi přijde jako vyhození peníze. ale u nás už to něco dělat musí,, a ten obsah vzduchu v tom icčku je tak malej že to turbo to ani nepozná že musí natlačit o 5 litrů víc:)

Uživatelský avatar
čapik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2414
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Intercooler-jak na něj?

Příspěvek od čapik »

díky za názory :wink:
My fast doesn´t like hondas * * * * *

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“