Stránka 1 z 2

Výfuk V5

Napsal: 24.06.2008 22:44
od Žížal
Uvažuju něco podniknout s výfukem - chtěl bych mírně zlepšit zvuk a trochu pomoct motoru. Napadají mě dvě řešení - nahradit kat rezonátorem nebo vyměnit koncový tlumič za průchozí. Otázka je co bude lepší pro motor aby se ztrátou protitlaku nezhoršily jeho vlastnosti....

Re: Výfuk V5

Napsal: 25.06.2008 08:33
od deckard
Zdar,před časem si kamarád Soty,pořídil právě V5 a myslím že tohle nějak řešil.Jestli na něj máš kontakt,zeptej se ho.A nebo ti na něj kontakt můžu dát.

Re: Výfuk V5

Napsal: 25.06.2008 08:38
od deckard
Tak už jsem s ním teď mluvil a říkal,že akorát vyndal katalyzátor,středovej tlumič nechal(aby zase nebyl tak velkej řev) a jen vyměnil zadní tlumič.Měl tam nějakej sportovní,ale nelíbil se mu,tak tam dal obyč kterej před tím někdo měl na Hondě a on sám ho měl na trojce Golfu,ale s motorem 1.8T a zvuk byl parádní...

Re: Výfuk V5

Napsal: 08.07.2008 09:30
od deckard
Takže poslední zpráva,katalyzátor je zpět na svém místě,ale středovej tlumič je pryč.Ale není spokojen a ptá se tedy,jestli někdo neví,co v tomto problému podniknout,prostě jak na výfuk na té V5..?Nevíte náhodou někdo?

Re: Výfuk V5

Napsal: 20.08.2008 10:25
od lishak
Řešim ten samej problém. Chtěl sem vyndat katík a nechat tam jen trubku. Problém je že v katíku je lambda sonda, takže tam místo toho budu muset asi šoupnout rezonátor se závitem na tu lambádu. Jinak koncovej tlumič se mi ani moc měnit nechce. Zvuk to má dobrej. Jen musim pořešit ten kat. Nemáte s tim někdo zkušenosti?

Re: Výfuk V5

Napsal: 21.08.2008 21:42
od Oník
tak si trochu pohraj pokud máš možnost řízni zadní díl a nakopnito jak se bude líbit zvuk..já to takhle zkoušel na mém bejvalém autě :wink: a když nebude líbit tak ho dej zpátky...radši bych zkusil ten zadnek než katák ted nevím jestli je lambda sonda za katalyzátorem...

Re: Výfuk V5

Napsal: 01.09.2008 00:19
od Bořek
nazdárek já mám též V5 a tento problém jsem řešil už v únoru o po plno pokusech jsem zjistil že nejlepší pro mojí V5 110 kw je místo zdaního tlumiče navařit trubku a na konec jsem dal dvě chromované kulaté koncovky. zvuk to má libovej a tah taky

Re: Výfuk V5

Napsal: 03.09.2008 10:30
od lishak
Bořek píše:nazdárek já mám též V5 a tento problém jsem řešil už v únoru o po plno pokusech jsem zjistil že nejlepší pro mojí V5 110 kw je místo zdaního tlumiče navařit trubku a na konec jsem dal dvě chromované kulaté koncovky. zvuk to má libovej a tah taky
A neřve to až moc bez toho zadního tlumiče? A co katík ten tam máš?

Re: Výfuk V5

Napsal: 03.09.2008 11:56
od Ondrej
Stím katem bych byl opatrnej je tam sonda za. Jinak měl jsem 125KW a ten zvuk se mi zdá dost výraznej i origo. Teď mám 3,2FSI která je míň slyšet než to V5. Když už, tak bych koupil sportovní vejfuk než laborovat s nějakejma trubkama a zasírat okolí emisema z benzínu kterého si tenhle motor bere vzhledem k výkonu nemálo.

Re: Výfuk V5

Napsal: 03.09.2008 19:26
od Žížal
110kW má jen jednu lambdu před katem, takže kat není třeba 8)

Příští rok mě asi čeká celý výfuk, protože je ještě origo a už na něm hlodá koroze zásadním způsobem :( Takže asi kat nahradím rezonátorem a buď dám origo zbytek nebo něco vymyslím. Super by byl výfuk jak měl Dominik na Veruně, kdy každé podřazení bylo jak u DTM :lol:

Re: Výfuk V5

Napsal: 03.09.2008 20:21
od Ondrej
Takhle když si večer ležím u televize a pod okny mi prosviští nějaký to vaše DTM , tak bych vás stím nakopal do pr...e. Kdo to má poslouchat a dejchat ten smrad! Trošku berte ohledy na ostaní :roll: :!:

Re: Výfuk V5

Napsal: 03.09.2008 21:15
od xerxes
Ondrej píše:Takhle když si večer ležím u televize a pod okny mi prosviští nějaký to vaše DTM , tak bych vás stím nakopal do pr...e. Kdo to má poslouchat a dejchat ten smrad! Trošku berte ohledy na ostaní :roll: :!:
A proto bydlím skoro v Lese :D

Re: Výfuk V5

Napsal: 03.09.2008 23:02
od Soty
ahoj všichni V5 tak jsem nakonec výfuk vyšeřil. katík zatím zůstal ale místo středového tlumiče je jen průchozí rezonátor o průměru 55mm. a na konec jsem si nechal udělat tlumič 400mm dlouhý a o průměru 60mm od Laytingu.

Re: Výfuk V5

Napsal: 04.09.2008 16:15
od lishak
Ondrej píše:Stím katem bych byl opatrnej je tam sonda za. Jinak měl jsem 125KW a ten zvuk se mi zdá dost výraznej i origo. Teď mám 3,2FSI která je míň slyšet než to V5. Když už, tak bych koupil sportovní vejfuk než laborovat s nějakejma trubkama a zasírat okolí emisema z benzínu kterého si tenhle motor bere vzhledem k výkonu nemálo.
Já vim že si měl V5 125KW, protože v tý tvý bejvalý teď jezdim já. Zvuk to má pěknej už teď, ale nemůžu se zbavit pocitu že bez toho katíku by to třeba o něco mín žralo, možná i víc jelo a třeba i ten zvuk by byl ještě lepší.

Re: Výfuk V5

Napsal: 04.09.2008 18:37
od Ondrej
lishak píše:
Ondrej píše:Stím katem bych byl opatrnej je tam sonda za. Jinak měl jsem 125KW a ten zvuk se mi zdá dost výraznej i origo. Teď mám 3,2FSI která je míň slyšet než to V5. Když už, tak bych koupil sportovní vejfuk než laborovat s nějakejma trubkama a zasírat okolí emisema z benzínu kterého si tenhle motor bere vzhledem k výkonu nemálo.
Já vim že si měl V5 125KW, protože v tý tvý bejvalý teď jezdim já. Zvuk to má pěknej už teď, ale nemůžu se zbavit pocitu že bez toho katíku by to třeba o něco mín žralo, možná i víc jelo a třeba i ten zvuk by byl ještě lepší.
Zdar chlape! To udělej jako já v tejdnu do práce fičím 1.2 htp a o víkendu v 3,2 a spotřeba mě netrápí :D Ta V5 papá to je jasný, 3,2 ještě o krapet víc. S V5 jsem byl kolem 10 litrů s 3,2 jezdím za 12 a to to šolíchám vesměs. Zkrátka od atmosferickýho benzínu nemůžeš čekat moc ekonomickou jízdu.