rada o Golfu IV 1.8i 92kW
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 21
- Registrován: 01.05.2008 12:19
rada o Golfu IV 1.8i 92kW
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jetli je tento motor dobrý, jáká je spotřeba, a tak. Pak bych sechtěl zeptat jetli na tento motor jde přidělat turbo. A nějaký další informace. Předem děkuji každému kdo poradí
- pino.t
- VWmaniak
- Příspěvky: 5204
- Registrován: 27.02.2008 17:45
- Bydliště: Mám, PV
- Kontaktovat uživatele:
Re: rada o Golfu IV 1.8i 92kW
Zdravím, my ten motor máme v Pašíkovi a nejsou sním žádné problémy, jezdí tak za 8 litrů. Všechno jde udělat, takže i Turbo přidělat, ale myslím, že by bylo lepší koupit rovnou sériovy s Turbem .
Sněhová paštička
Stropnici na Passata mám od Passtu a luxus, díky.
Držáky předního nárazníku Passat B4 jsem si vyrobil, tak si je za 500 strčte do ...
Stropnici na Passata mám od Passtu a luxus, díky.
Držáky předního nárazníku Passat B4 jsem si vyrobil, tak si je za 500 strčte do ...
-
- Pilot
- Příspěvky: 735
- Registrován: 02.11.2007 13:02
Re: rada o Golfu IV 1.8i 92kW
No už se to tady řeší po několikátý...tato verze motoru se po třech letech přestala vyrábět.Důvod.velká spotřeba a poruchovost.ta poruchovost se brala procentuelně,takže je jasné,že tu pár lidí napíše že je spokojená..to je jasný a nic proti tomu.No a než do toho cpát turbo,tak to radší kup 110 kW 1.8T,věř mi,budeš spokojenej....
- Jendos2
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 20.08.2008 14:46
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: rada o Golfu IV 1.8i 92kW
Měl jsem tenhle motor v Octavii a nemohl jsem si stěžovat, snad jen na menší pružnost od spoda, ale dá se to zregulovat filtrem. Dát tam kužel a pojede mnohem lépe
- Mr. Death
- Profík
- Příspěvky: 1135
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
Re: rada o Golfu IV 1.8i 92kW
Jenže sehnat slušnou 1.8T je velkej problém, většinou to jsou vylítaný mrdky, protože auto s takovým motorem si nekoupí člověk, kterej s ním jezdí jednou týdně nakupovat...
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: rada o Golfu IV 1.8i 92kW
Kamos ma ten motor v Audi a3 a jezdi to moc pekne, ale ma problem s teplotou. Je tam 2. termostat a je to porad stejny. Za jizdy mu teplota nevyleze nad 70-75°C, proto ma taky spotrebu na kratsi trasy 12l. Pokud se jede dal, da se i za 8l. Ale prumer je tak 10l.
Mel jsem to auto pujceny asi 2 mesice a jezdilo se mi s nim paradne, je to teda trosku linejsi odspoda, ale jinak super. Dal jsem mu tam sportovni filtr a hned to ozilo. Na zadnym jinym aute jsem takovej narust vykonu nezpozoroval, nekdy spis naopak, ale audi to fakt prospelo. Vykonove je to opravdu dostacujici a nemusi se bat, ze mu odejde turbo za x tisisc..
Mel jsem to auto pujceny asi 2 mesice a jezdilo se mi s nim paradne, je to teda trosku linejsi odspoda, ale jinak super. Dal jsem mu tam sportovni filtr a hned to ozilo. Na zadnym jinym aute jsem takovej narust vykonu nezpozoroval, nekdy spis naopak, ale audi to fakt prospelo. Vykonove je to opravdu dostacujici a nemusi se bat, ze mu odejde turbo za x tisisc..
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
-
- Pilot
- Příspěvky: 735
- Registrován: 02.11.2007 13:02
Re: rada o Golfu IV 1.8i 92kW
Jsou to pořád otřepaný fráze,polopravdy,mýty atd.Prostě jestli si chcete koupit 92kW-tovou verzi,prosim,každýho věc,...ale kdo jednou seděl v uatě s turbínou,tak už to prostě nemůže ani myslet vážně,to přemejšlení jestli 92kW bez turba nebo 1.8T..o tom to právě je,že to nezabírá od spodu,protože to nemá turbo a musí se hmatat na plyn a by to jelo a tím pádem jde spotřeba nahoru...prostě tabulky a vyjádření oficiálních míst hovožili jasně,..motor byl nepružný,poruchový a hodně papal,tak se pozastavila výroba.Mimochodem turbo neodchází samo od sebe,je to jen a zase o tom,jak se člověk k tomu autu chová a pokud to neví,tak je pěknej k..ot,když si něco takové pořídí a pak s tím zachází jako prase.Pokud si takový auto budeš chtít koupit,tak si ho nejdřív vyskoušej a myslím že by jsi to měl poznat,že je něco s turbem,protože když to netáhne,tak ti už fakt nic jinýho nezbývá,než přesedlat dál a hledat a hledat....R@ZOR píše:Kamos ma ten motor v Audi a3 a jezdi to moc pekne, ale ma problem s teplotou. Je tam 2. termostat a je to porad stejny. Za jizdy mu teplota nevyleze nad 70-75°C, proto ma taky spotrebu na kratsi trasy 12l. Pokud se jede dal, da se i za 8l. Ale prumer je tak 10l.
Mel jsem to auto pujceny asi 2 mesice a jezdilo se mi s nim paradne, je to teda trosku linejsi odspoda, ale jinak super. Dal jsem mu tam sportovni filtr a hned to ozilo. Na zadnym jinym aute jsem takovej narust vykonu nezpozoroval, nekdy spis naopak, ale audi to fakt prospelo. Vykonove je to opravdu dostacujici a nemusi se bat, ze mu odejde turbo za x tisisc..
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: rada o Golfu IV 1.8i 92kW
Tubro casem odejde tak i tak. Zalezi kdo se k tomu jak choval predtim a to hned nepoznas.. Jinak nerikam, ze by ten motor byl linej! Na bezny jezdeni bohate staci! Zkouseli jsme to proti Puntu HGT a na sprint do cca 5km dlouhyho kopce. Ze zacatku melo trosku navrch punto, diky prevodovce a vaze, ale po cca 1km a rychlosti nad 150km/h mela navrch audi.. Mit kratsi prevodovku, tak punto nema sanaci a ze HGT nejede vubec spatne! Samozrejme s Turbem to jede lip, ale ne kazdej s tim dene zavodi.. A spotreba je +- stejna. A poruchovost? Ma to kamos co se na tom uci jezdit a vubec to nesetri (studeny do omezovace, atd) a motor drzi neskutecne.. Zalezi asi kus od kusu.deckard píše:Jsou to pořád otřepaný fráze,polopravdy,mýty atd.Prostě jestli si chcete koupit 92kW-tovou verzi,prosim,každýho věc,...ale kdo jednou seděl v uatě s turbínou,tak už to prostě nemůže ani myslet vážně,to přemejšlení jestli 92kW bez turba nebo 1.8T..o tom to právě je,že to nezabírá od spodu,protože to nemá turbo a musí se hmatat na plyn a by to jelo a tím pádem jde spotřeba nahoru...prostě tabulky a vyjádření oficiálních míst hovožili jasně,..motor byl nepružný,poruchový a hodně papal,tak se pozastavila výroba.Mimochodem turbo neodchází samo od sebe,je to jen a zase o tom,jak se člověk k tomu autu chová a pokud to neví,tak je pěknej k..ot,když si něco takové pořídí a pak s tím zachází jako prase.Pokud si takový auto budeš chtít koupit,tak si ho nejdřív vyskoušej a myslím že by jsi to měl poznat,že je něco s turbem,protože když to netáhne,tak ti už fakt nic jinýho nezbývá,než přesedlat dál a hledat a hledat....R@ZOR píše:Kamos ma ten motor v Audi a3 a jezdi to moc pekne, ale ma problem s teplotou. Je tam 2. termostat a je to porad stejny. Za jizdy mu teplota nevyleze nad 70-75°C, proto ma taky spotrebu na kratsi trasy 12l. Pokud se jede dal, da se i za 8l. Ale prumer je tak 10l.
Mel jsem to auto pujceny asi 2 mesice a jezdilo se mi s nim paradne, je to teda trosku linejsi odspoda, ale jinak super. Dal jsem mu tam sportovni filtr a hned to ozilo. Na zadnym jinym aute jsem takovej narust vykonu nezpozoroval, nekdy spis naopak, ale audi to fakt prospelo. Vykonove je to opravdu dostacujici a nemusi se bat, ze mu odejde turbo za x tisisc..
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- VW-Tim
- Jezdec
- Příspěvky: 493
- Registrován: 26.09.2007 17:25
- Bydliště: MS kraj
Re: rada o Golfu IV 1.8i 92kW
jestli to kamoš tahá do omezovače za studena at si chystá prachy na ten repas..
nebo chudák člověk co si to koupí po měm
nebo chudák člověk co si to koupí po měm
wagen cult cars
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: rada o Golfu IV 1.8i 92kW
Ja mu to rikam porad.. Koupil to za 125t a ted to chtel prodat a divil se, kdyz jsem mu rek, chudak kdo si to koupi a ze ja bych to ani za 50t nechtel..VW-Tim píše:jestli to kamoš tahá do omezovače za studena at si chystá prachy na ten repas..
nebo chudák člověk co si to koupí po měm
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.