škubání motoru od 3200 do 4000ot.

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

pinda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 125
Registrován: 26.07.2008 22:34
Bydliště: Sokolov

Re: škubání motoru od 3200 do 4000ot.

Příspěvek od pinda »

Tu novou verzi tam budou dávat, cenu budu vědět v ponděkí, dak dám vědět.

Uživatelský avatar
Vojtěch
Řidič
Řidič
Příspěvky: 57
Registrován: 07.08.2008 17:37
Bydliště: Praha 4 nebo Horní Jirčany
Kontaktovat uživatele:

Re: škubání motoru od 3200 do 4000ot.

Příspěvek od Vojtěch »

hele a co treba nejakej divnej omezovac :-D sorry...tak jak to dopadlo?
Nabídka referencnich vozu VW a Audi z Nemecka. Stari do jednoho roku, najeto kolem 15t. km.
tel. 728 500 783

Uživatelský avatar
MPavel
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 28.09.2007 18:53
Bydliště: Jesenice u Prahy

Re: škubání motoru od 3200 do 4000ot.

Příspěvek od MPavel »

Taky by mě zajímal výsledek...
Peugeot 406 coupe, 2.0 16v, kód motoru RFR, r.v. 1999 - prodáno

VW Golf IV, 1.6 16v, kód motoru AZD, r.v. 2000, 25 Years Edition - odcizeno
Obrázek

pinda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 125
Registrován: 26.07.2008 22:34
Bydliště: Sokolov

Re: škubání motoru od 3200 do 4000ot.

Příspěvek od pinda »

Tak zatím jsem nechal změřit vstřiky a čerpadlo a výsledek je ten že tlak paliva je i během škubání v pořádku a vstřiky také, ale u těch v střiků mi řekli že v motoru se mohou chovat jinak než na stolici.Softwar zatím nemám, bylo mi před nahrátím doporučeno vyzkoušet ty vstřiky, tak sháním starší na zkoušku pač nový stojí 3500kč za kus.Tak se stím asi smířím a vykašlu se na to.

pinda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 125
Registrován: 26.07.2008 22:34
Bydliště: Sokolov

Re: škubání motoru od 3200 do 4000ot.

Příspěvek od pinda »

Tak jsem sehnal starší řídicí jednotku na odzkoušení, ale když jí budu chtít prohodit tak nevím jak zjistím kod imobilizeru který prý budu potřebovat na sladění s tou jinou ŘJ.Nevíte jak to sehnat?

pinda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 125
Registrován: 26.07.2008 22:34
Bydliště: Sokolov

Re: škubání motoru od 3200 do 4000ot.

Příspěvek od pinda »

Tak jsem vyměnil i řídicí jednotku (půjčil jsem si jí od kámoše) a auto škube vesele dál, už mi zbývá jen čerpadlo a vstřiky.To je krám že bych se z toho rozbrečel.

Uživatelský avatar
MPavel
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 28.09.2007 18:53
Bydliště: Jesenice u Prahy

Re: škubání motoru od 3200 do 4000ot.

Příspěvek od MPavel »

pinda píše:Tak jsem vyměnil i řídicí jednotku (půjčil jsem si jí od kámoše) a auto škube vesele dál, už mi zbývá jen čerpadlo a vstřiky.To je krám že bych se z toho rozbrečel.
To je masakr. A půjdeš do nových vstřiků a čerpadla?
Peugeot 406 coupe, 2.0 16v, kód motoru RFR, r.v. 1999 - prodáno

VW Golf IV, 1.6 16v, kód motoru AZD, r.v. 2000, 25 Years Edition - odcizeno
Obrázek

pinda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 125
Registrován: 26.07.2008 22:34
Bydliště: Sokolov

Re: škubání motoru od 3200 do 4000ot.

Příspěvek od pinda »

Čerpadlo už jena cestě, ještě jednou jsem měřil tlak za jízdy a když to škube tak tlak poklesne o 0,4baru, tak snad čerpadlo¨, ale už nevěřím ničemu, tak mám doma veškerou elektroniku v rezervě.

Uživatelský avatar
MPavel
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 28.09.2007 18:53
Bydliště: Jesenice u Prahy

Re: škubání motoru od 3200 do 4000ot.

Příspěvek od MPavel »

Držím palce. Snad to vyjde a dle toho co píšeš tak asi jo, když se to projevuje i na budíku...
Peugeot 406 coupe, 2.0 16v, kód motoru RFR, r.v. 1999 - prodáno

VW Golf IV, 1.6 16v, kód motoru AZD, r.v. 2000, 25 Years Edition - odcizeno
Obrázek

pinda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 125
Registrován: 26.07.2008 22:34
Bydliště: Sokolov

Re: škubání motoru od 3200 do 4000ot.

Příspěvek od pinda »

Tak už je to vyřešeno, po výměně čerpadla a vstřiků to bylo lepší, ale nakonec a držte se vážení to byl prasklý výfuk ve sváru před katíkem kde to přisávalo vzduch a lambda sonda za katíkem dělala bohatou směs, docela pr**l za moc peněz.Přišel na to mechanik který mi dělal geometrii a náhodou si všiml že mi to tam funí, tak to zavařil a teď to jezdí (nechci to zakřiknout)jako nové, taky mám vše vyměněné, zatím najeto cca 250km.

Uživatelský avatar
MPavel
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 28.09.2007 18:53
Bydliště: Jesenice u Prahy

Re: škubání motoru od 3200 do 4000ot.

Příspěvek od MPavel »

To je ovšem masakr...!! Vyměníš půlku auta a pak je to nakonec prasklý výfuk. Mazec...! Gratuluji k vyřešení..
Peugeot 406 coupe, 2.0 16v, kód motoru RFR, r.v. 1999 - prodáno

VW Golf IV, 1.6 16v, kód motoru AZD, r.v. 2000, 25 Years Edition - odcizeno
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“