škubání motoru od 3200 do 4000ot.

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

pinda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 125
Registrován: 26.07.2008 22:34
Bydliště: Sokolov

škubání motoru od 3200 do 4000ot.

Příspěvek od pinda »

Ahoj všichni, vím nepatří to sem ,ale už jsem zoufalej a tady se vám daří opravovat, navíc jsme jedna rodina, tak prosím pomozte.Mám Toledo II,1,6 16v kod motoru AUS, když jedu a držím plyn kolem 3000ot a pak chci pozvolna přidat tak to škube dělá to na 2 a 3 stupeň, od 4000ot jede zase normálně.Tady je seznam co jsem vyměnil, dával jsem originál díly:EGR ventil, snímač detonací, snímač množství nasávaného vzduchu, kabely, svíčky, zapalovací modul, škrtící klapku, plynový pedál,snímač otáček vačkového hřídele, snímač otáček klikového hřídele, lambda sondu před i za katalyzátorem, relé palivového čerpadla, filtry.Jinak najeto cca 50000km, olej nežere a spotřeba normání.

Uživatelský avatar
MPavel
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 28.09.2007 18:53
Bydliště: Jesenice u Prahy

Re: škubání motoru od 3200 do 4000ot.

Příspěvek od MPavel »

pinda píše:Ahoj všichni, vím nepatří to sem ,ale už jsem zoufalej a tady se vám daří opravovat, navíc jsme jedna rodina, tak prosím pomozte.Mám Toledo II,1,6 16v kod motoru AUS, když jedu a držím plyn kolem 3000ot a pak chci pozvolna přidat tak to škube dělá to na 2 a 3 stupeň, od 4000ot jede zase normálně.Tady je seznam co jsem vyměnil, dával jsem originál díly:EGR ventil, snímač detonací, snímač množství nasávaného vzduchu, kabely, svíčky, zapalovací modul, škrtící klapku, plynový pedál,snímač otáček vačkového hřídele, snímač otáček klikového hřídele, lambda sondu před i za katalyzátorem, relé palivového čerpadla, filtry.Jinak najeto cca 50000km, olej nežere a spotřeba normání.

Hmm. Tak to už vypadá na poslední možnost. Vyměnit auto.... :D
Teď vážně. Napadají mě ještě vstřiky.
Peugeot 406 coupe, 2.0 16v, kód motoru RFR, r.v. 1999 - prodáno

VW Golf IV, 1.6 16v, kód motoru AZD, r.v. 2000, 25 Years Edition - odcizeno
Obrázek

pinda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 125
Registrován: 26.07.2008 22:34
Bydliště: Sokolov

Re: škubání motoru od 3200 do 4000ot.

Příspěvek od pinda »

To mě také napadlo, ale když přidám prudčeji tak to neškube a neškube to furt, nebo když to škube a přidám, nebo uberu plyn tak to přestane, napadlo mě čerpdlo, i ŘJ, ale problém je že když to dám na diagnostiku tak je vše jako u nového auta, to je divný když mám všechno nové, haha.Mě to přijde jako by v těhlevh otáčkách něco zaplo, nebo vyplo, auto je svižné, jen někdy je línější právě v těchto ot.V seat mi řekli že to dělá EGR, že v těchto otáčkách se zavírá a že když to držím v těchto ot tak EGR se otvírá a zavírá a to dělá to škubání, ale to by dělalo každé auto a to jsem si teda nevšiml.

Uživatelský avatar
MPavel
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 28.09.2007 18:53
Bydliště: Jesenice u Prahy

Re: škubání motoru od 3200 do 4000ot.

Příspěvek od MPavel »

To je skutečně zvláštní. V čerpadle bych to neviděl. To buď jede nebo nejede... Trochu bych laboroval s tím EGR ventilem. Zkusil bych ho na pokus zaslepit, ale způsobem oblafnout řídící jednotku. tj. neodpojuj od EGR ventilu konektor. Když to rozděláš, mělo by na tebe vypadnout kovové těsnění. To obšhleni na tenký plíšek, vyřízní, ale bez otvoru pro potrubí. Nasaď a bude přívod výfukových plynů zcela uzavřen. Projeď a uvidíš.
Dále co mě napadá je nějaký kiks v softu řídící jednotky. Zkusit novější verzi, ale bohužel ti neporadím, kde něco takového sehnat...
Snímačem množství nasávaného vzduchu asi myslíš senzor tlaku vzduchu v sání, že?
Peugeot 406 coupe, 2.0 16v, kód motoru RFR, r.v. 1999 - prodáno

VW Golf IV, 1.6 16v, kód motoru AZD, r.v. 2000, 25 Years Edition - odcizeno
Obrázek

pinda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 125
Registrován: 26.07.2008 22:34
Bydliště: Sokolov

Re: škubání motoru od 3200 do 4000ot.

Příspěvek od pinda »

Tak jsem dnes zkoušel dál, ale bez úspěšně, s tím EGR jsem zkoušel ho odpojit a pravda je ta že to jelo lépe, ale bylo to s rozsvícenou kontrolkou na emise, tak že řídící jednotka v nouzáku.U těchle aut se dměma lambda sondy když EGR zaslepíš tak lambda sonda za katíkem prý dává milné info do ŘJ, pač tento EGR je se snímačem polohy, není to jako u dieselu že ho ovládá jen podtlak.Napadlo mě nějaké relátko, neví někdo na co vše tam jsou relátka?Nemá někdo rozpis relátek na co které slouží?Nejlepší by asi bylo napíchnout to během jízdy, ale neznám nikoho, neznáte někoho z okolí Sokolova?

Uživatelský avatar
Nemo
Pilot
Pilot
Příspěvky: 786
Registrován: 18.03.2008 19:19
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: škubání motoru od 3200 do 4000ot.

Příspěvek od Nemo »

No ja som mal problém tiež z EGR ale asi taký, že sám prešiel do núdzového režimu, neviem ako ale prešiel, žiadna kontrolka mi nevyskočila, zistilo sa to až na vagu. Najprv sa tváril, že nekomunikuje a po odbehnutí 200 km začal komunikovať a mechanik ho nastavil (je pravda, že sa bralo lepšie to auto kým egr nešiel :lol: ). Čo sa týka toho trhania, mne auto cuká medzi 2000 a 2500 otáčkami na dvojke najvic, ak zrýchlujem pomalšie cuká ak pridám naraz nepocuká, teda necítiť to, aspoň mám ten pocit, mechanik mi vyčistil čidlo na boku motora na ľavej strane, tuším to je to čidlo sania a trolinku to pomohlo do času iba... Inak auto tiež bez závad či testom climatroniku alebo vagom. Nepochopiteľné veci, fakt.
Prvá láska vw bora 1,6 16v AZD
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG :-)

Uživatelský avatar
MPavel
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 28.09.2007 18:53
Bydliště: Jesenice u Prahy

Re: škubání motoru od 3200 do 4000ot.

Příspěvek od MPavel »

Taky pociťuji malé škubnutí mezi 2000 a 2500 nejvíce na dvojku. Přesně jako u Nema. Dělá mi to ale pouze za studena a to ještě musí být okolní teplota nižší než 10 stupňů. Při zahřátém stavu nebo při vyšší okolní teplotě je vše v pořádku...
Nijak jsem to neřešil a ani nemam představu co by to mohlo být...
Peugeot 406 coupe, 2.0 16v, kód motoru RFR, r.v. 1999 - prodáno

VW Golf IV, 1.6 16v, kód motoru AZD, r.v. 2000, 25 Years Edition - odcizeno
Obrázek

pinda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 125
Registrován: 26.07.2008 22:34
Bydliště: Sokolov

Re: škubání motoru od 3200 do 4000ot.

Příspěvek od pinda »

Tak mi mechanik říkal že by to mohly být vstřiky, mechanická část - přidřené či co, jen mi přijde divný že by to dělalo jen někdy a jen v tom to rozsahu otáček, co myslíte?

Uživatelský avatar
MPavel
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 28.09.2007 18:53
Bydliště: Jesenice u Prahy

Re: škubání motoru od 3200 do 4000ot.

Příspěvek od MPavel »

Nemusí se to právě projevovat vždy. Do procesu spalování vstupuje spoustu faktorů a někdy to hold vyjde a někdy ne. Nech ty vstřiky prozkoušet a budeš moudřejší. Otázka 1500,-
Peugeot 406 coupe, 2.0 16v, kód motoru RFR, r.v. 1999 - prodáno

VW Golf IV, 1.6 16v, kód motoru AZD, r.v. 2000, 25 Years Edition - odcizeno
Obrázek

pinda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 125
Registrován: 26.07.2008 22:34
Bydliště: Sokolov

Re: škubání motoru od 3200 do 4000ot.

Příspěvek od pinda »

No, mě je divné že někdy to škube jen nepatrně a někdy to škube docela dost brutálně.

pinda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 125
Registrován: 26.07.2008 22:34
Bydliště: Sokolov

Re: škubání motoru od 3200 do 4000ot.

Příspěvek od pinda »

Nemáte někdo rozpis relátek na co které slouží, zatím jsem vyměnil relé čerpadla a řídící jednotky, není tam ještě nějaké co by mohlo ovlivnit jízdní vlastnosti.Jak udělám přes klimatronik autodiagnostiku?

pinda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 125
Registrován: 26.07.2008 22:34
Bydliště: Sokolov

Re: škubání motoru od 3200 do 4000ot.

Příspěvek od pinda »

Tak snad už mám příčinu mých problémů se škubáním, vypadá to ne regulátor tlaku paliva, snad !!!

Uživatelský avatar
MPavel
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 28.09.2007 18:53
Bydliště: Jesenice u Prahy

Re: škubání motoru od 3200 do 4000ot.

Příspěvek od MPavel »

Tak jak to vypadá? Podařilo se vyřešit?
Peugeot 406 coupe, 2.0 16v, kód motoru RFR, r.v. 1999 - prodáno

VW Golf IV, 1.6 16v, kód motoru AZD, r.v. 2000, 25 Years Edition - odcizeno
Obrázek

pinda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 125
Registrován: 26.07.2008 22:34
Bydliště: Sokolov

Re: škubání motoru od 3200 do 4000ot.

Příspěvek od pinda »

Tak regulátor tlaku to také nebyl, dnes mi měřily tklak paliva a vstřiky a vše je prý v naprostém pořádku, v pondělí budu dávat auto na přehrání softwaru řídicí jednotky, tu mi také proměřovali a prý je také v pořádku, tak už zbývá jen to přehrání, to mi budou dělat v autorizovaném servisu VW v Sokolově.

Uživatelský avatar
MPavel
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 28.09.2007 18:53
Bydliště: Jesenice u Prahy

Re: škubání motoru od 3200 do 4000ot.

Příspěvek od MPavel »

pinda píše:Tak regulátor tlaku to také nebyl, dnes mi měřily tklak paliva a vstřiky a vše je prý v naprostém pořádku, v pondělí budu dávat auto na přehrání softwaru řídicí jednotky, tu mi také proměřovali a prý je také v pořádku, tak už zbývá jen to přehrání, to mi budou dělat v autorizovaném servisu VW v Sokolově.
Tak to jsem zvědav jestli to pomůže. Předpokládám, že ti budou nahrávat novou verzi? Na kolik to vyjde peněz?
Peugeot 406 coupe, 2.0 16v, kód motoru RFR, r.v. 1999 - prodáno

VW Golf IV, 1.6 16v, kód motoru AZD, r.v. 2000, 25 Years Edition - odcizeno
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“