škubání motoru od 3200 do 4000ot.
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Řidič
- Příspěvky: 125
- Registrován: 26.07.2008 22:34
- Bydliště: Sokolov
škubání motoru od 3200 do 4000ot.
Ahoj všichni, vím nepatří to sem ,ale už jsem zoufalej a tady se vám daří opravovat, navíc jsme jedna rodina, tak prosím pomozte.Mám Toledo II,1,6 16v kod motoru AUS, když jedu a držím plyn kolem 3000ot a pak chci pozvolna přidat tak to škube dělá to na 2 a 3 stupeň, od 4000ot jede zase normálně.Tady je seznam co jsem vyměnil, dával jsem originál díly:EGR ventil, snímač detonací, snímač množství nasávaného vzduchu, kabely, svíčky, zapalovací modul, škrtící klapku, plynový pedál,snímač otáček vačkového hřídele, snímač otáček klikového hřídele, lambda sondu před i za katalyzátorem, relé palivového čerpadla, filtry.Jinak najeto cca 50000km, olej nežere a spotřeba normání.
- MPavel
- Jezdec
- Příspěvky: 224
- Registrován: 28.09.2007 18:53
- Bydliště: Jesenice u Prahy
Re: škubání motoru od 3200 do 4000ot.
pinda píše:Ahoj všichni, vím nepatří to sem ,ale už jsem zoufalej a tady se vám daří opravovat, navíc jsme jedna rodina, tak prosím pomozte.Mám Toledo II,1,6 16v kod motoru AUS, když jedu a držím plyn kolem 3000ot a pak chci pozvolna přidat tak to škube dělá to na 2 a 3 stupeň, od 4000ot jede zase normálně.Tady je seznam co jsem vyměnil, dával jsem originál díly:EGR ventil, snímač detonací, snímač množství nasávaného vzduchu, kabely, svíčky, zapalovací modul, škrtící klapku, plynový pedál,snímač otáček vačkového hřídele, snímač otáček klikového hřídele, lambda sondu před i za katalyzátorem, relé palivového čerpadla, filtry.Jinak najeto cca 50000km, olej nežere a spotřeba normání.
Hmm. Tak to už vypadá na poslední možnost. Vyměnit auto....
Teď vážně. Napadají mě ještě vstřiky.
-
- Řidič
- Příspěvky: 125
- Registrován: 26.07.2008 22:34
- Bydliště: Sokolov
Re: škubání motoru od 3200 do 4000ot.
To mě také napadlo, ale když přidám prudčeji tak to neškube a neškube to furt, nebo když to škube a přidám, nebo uberu plyn tak to přestane, napadlo mě čerpdlo, i ŘJ, ale problém je že když to dám na diagnostiku tak je vše jako u nového auta, to je divný když mám všechno nové, haha.Mě to přijde jako by v těhlevh otáčkách něco zaplo, nebo vyplo, auto je svižné, jen někdy je línější právě v těchto ot.V seat mi řekli že to dělá EGR, že v těchto otáčkách se zavírá a že když to držím v těchto ot tak EGR se otvírá a zavírá a to dělá to škubání, ale to by dělalo každé auto a to jsem si teda nevšiml.
- MPavel
- Jezdec
- Příspěvky: 224
- Registrován: 28.09.2007 18:53
- Bydliště: Jesenice u Prahy
Re: škubání motoru od 3200 do 4000ot.
To je skutečně zvláštní. V čerpadle bych to neviděl. To buď jede nebo nejede... Trochu bych laboroval s tím EGR ventilem. Zkusil bych ho na pokus zaslepit, ale způsobem oblafnout řídící jednotku. tj. neodpojuj od EGR ventilu konektor. Když to rozděláš, mělo by na tebe vypadnout kovové těsnění. To obšhleni na tenký plíšek, vyřízní, ale bez otvoru pro potrubí. Nasaď a bude přívod výfukových plynů zcela uzavřen. Projeď a uvidíš.
Dále co mě napadá je nějaký kiks v softu řídící jednotky. Zkusit novější verzi, ale bohužel ti neporadím, kde něco takového sehnat...
Snímačem množství nasávaného vzduchu asi myslíš senzor tlaku vzduchu v sání, že?
Dále co mě napadá je nějaký kiks v softu řídící jednotky. Zkusit novější verzi, ale bohužel ti neporadím, kde něco takového sehnat...
Snímačem množství nasávaného vzduchu asi myslíš senzor tlaku vzduchu v sání, že?
-
- Řidič
- Příspěvky: 125
- Registrován: 26.07.2008 22:34
- Bydliště: Sokolov
Re: škubání motoru od 3200 do 4000ot.
Tak jsem dnes zkoušel dál, ale bez úspěšně, s tím EGR jsem zkoušel ho odpojit a pravda je ta že to jelo lépe, ale bylo to s rozsvícenou kontrolkou na emise, tak že řídící jednotka v nouzáku.U těchle aut se dměma lambda sondy když EGR zaslepíš tak lambda sonda za katíkem prý dává milné info do ŘJ, pač tento EGR je se snímačem polohy, není to jako u dieselu že ho ovládá jen podtlak.Napadlo mě nějaké relátko, neví někdo na co vše tam jsou relátka?Nemá někdo rozpis relátek na co které slouží?Nejlepší by asi bylo napíchnout to během jízdy, ale neznám nikoho, neznáte někoho z okolí Sokolova?
- Nemo
- Pilot
- Příspěvky: 786
- Registrován: 18.03.2008 19:19
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: škubání motoru od 3200 do 4000ot.
No ja som mal problém tiež z EGR ale asi taký, že sám prešiel do núdzového režimu, neviem ako ale prešiel, žiadna kontrolka mi nevyskočila, zistilo sa to až na vagu. Najprv sa tváril, že nekomunikuje a po odbehnutí 200 km začal komunikovať a mechanik ho nastavil (je pravda, že sa bralo lepšie to auto kým egr nešiel ). Čo sa týka toho trhania, mne auto cuká medzi 2000 a 2500 otáčkami na dvojke najvic, ak zrýchlujem pomalšie cuká ak pridám naraz nepocuká, teda necítiť to, aspoň mám ten pocit, mechanik mi vyčistil čidlo na boku motora na ľavej strane, tuším to je to čidlo sania a trolinku to pomohlo do času iba... Inak auto tiež bez závad či testom climatroniku alebo vagom. Nepochopiteľné veci, fakt.
Prvá láska vw bora 1,6 16v AZD
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG
- MPavel
- Jezdec
- Příspěvky: 224
- Registrován: 28.09.2007 18:53
- Bydliště: Jesenice u Prahy
Re: škubání motoru od 3200 do 4000ot.
Taky pociťuji malé škubnutí mezi 2000 a 2500 nejvíce na dvojku. Přesně jako u Nema. Dělá mi to ale pouze za studena a to ještě musí být okolní teplota nižší než 10 stupňů. Při zahřátém stavu nebo při vyšší okolní teplotě je vše v pořádku...
Nijak jsem to neřešil a ani nemam představu co by to mohlo být...
Nijak jsem to neřešil a ani nemam představu co by to mohlo být...
-
- Řidič
- Příspěvky: 125
- Registrován: 26.07.2008 22:34
- Bydliště: Sokolov
Re: škubání motoru od 3200 do 4000ot.
Tak mi mechanik říkal že by to mohly být vstřiky, mechanická část - přidřené či co, jen mi přijde divný že by to dělalo jen někdy a jen v tom to rozsahu otáček, co myslíte?
- MPavel
- Jezdec
- Příspěvky: 224
- Registrován: 28.09.2007 18:53
- Bydliště: Jesenice u Prahy
Re: škubání motoru od 3200 do 4000ot.
Nemusí se to právě projevovat vždy. Do procesu spalování vstupuje spoustu faktorů a někdy to hold vyjde a někdy ne. Nech ty vstřiky prozkoušet a budeš moudřejší. Otázka 1500,-
-
- Řidič
- Příspěvky: 125
- Registrován: 26.07.2008 22:34
- Bydliště: Sokolov
Re: škubání motoru od 3200 do 4000ot.
No, mě je divné že někdy to škube jen nepatrně a někdy to škube docela dost brutálně.
-
- Řidič
- Příspěvky: 125
- Registrován: 26.07.2008 22:34
- Bydliště: Sokolov
Re: škubání motoru od 3200 do 4000ot.
Nemáte někdo rozpis relátek na co které slouží, zatím jsem vyměnil relé čerpadla a řídící jednotky, není tam ještě nějaké co by mohlo ovlivnit jízdní vlastnosti.Jak udělám přes klimatronik autodiagnostiku?
-
- Řidič
- Příspěvky: 125
- Registrován: 26.07.2008 22:34
- Bydliště: Sokolov
Re: škubání motoru od 3200 do 4000ot.
Tak snad už mám příčinu mých problémů se škubáním, vypadá to ne regulátor tlaku paliva, snad !!!
- MPavel
- Jezdec
- Příspěvky: 224
- Registrován: 28.09.2007 18:53
- Bydliště: Jesenice u Prahy
Re: škubání motoru od 3200 do 4000ot.
Tak jak to vypadá? Podařilo se vyřešit?
-
- Řidič
- Příspěvky: 125
- Registrován: 26.07.2008 22:34
- Bydliště: Sokolov
Re: škubání motoru od 3200 do 4000ot.
Tak regulátor tlaku to také nebyl, dnes mi měřily tklak paliva a vstřiky a vše je prý v naprostém pořádku, v pondělí budu dávat auto na přehrání softwaru řídicí jednotky, tu mi také proměřovali a prý je také v pořádku, tak už zbývá jen to přehrání, to mi budou dělat v autorizovaném servisu VW v Sokolově.
- MPavel
- Jezdec
- Příspěvky: 224
- Registrován: 28.09.2007 18:53
- Bydliště: Jesenice u Prahy
Re: škubání motoru od 3200 do 4000ot.
Tak to jsem zvědav jestli to pomůže. Předpokládám, že ti budou nahrávat novou verzi? Na kolik to vyjde peněz?pinda píše:Tak regulátor tlaku to také nebyl, dnes mi měřily tklak paliva a vstřiky a vše je prý v naprostém pořádku, v pondělí budu dávat auto na přehrání softwaru řídicí jednotky, tu mi také proměřovali a prý je také v pořádku, tak už zbývá jen to přehrání, to mi budou dělat v autorizovaném servisu VW v Sokolově.