škubání/přidušení 1.6 SR r.v.98

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
flog
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 28.07.2008 12:02

škubání/přidušení 1.6 SR r.v.98

Příspěvek od flog »

zdravím všechny, mám problémy s golfíkem, je nějaký nemocný a nechce se nechat uzdravit...asi před 2 měsíci mně během jízdy auto trochu škublo, vzal jsem to na vědomí jako předzvěst budoucích problémů a mé obavy se bohužel naplnily..... před 14 dny (jak jinak než před dovolenou) už začaly být problémy neúnosné a navíc to začalo chcípat při sešlápnutí spojky; závada v podobě špatného benzínu se nepotvrdila, tak jsem vyměnil svíčky a zase nic; nechal jsem vyměnit prasklou vzduchovou trubici, vyčistit klapku, nastavit základní nastavení (na VAGu bez závad) a ejhle.....40 km bez cukání, hurá na dovču, jenže...přijedu ze servisu, škub, cuk....na další opravu už nebyl čas, takže jsem to risknul a jel...abych to nenatahoval 750km stylem: chladný motor - trochu delší start, jinak OK; asi po 5km škub, cuk, auto postupně ztratí uplně výkon a je jakoby přidušené,i menší kopec na 2-3, spotřeba asi o 2l vyšší, auto duní jako kdyby byl prasklý výfuk; po dalších 50-100km škub, cuk, jako kdyby se něco uvolnilo a auto se rozjede tak jak má;tyto 2 intervaly se potom střídají po libovolném ujetí km....tak fakt nevím

dík moc za jakoukoli radu

flog

Uživatelský avatar
MPavel
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 28.09.2007 18:53
Bydliště: Jesenice u Prahy

Re: škubání/přidušení 1.6 SR r.v.98

Příspěvek od MPavel »

flog píše:zdravím všechny, mám problémy s golfíkem, je nějaký nemocný a nechce se nechat uzdravit...asi před 2 měsíci mně během jízdy auto trochu škublo, vzal jsem to na vědomí jako předzvěst budoucích problémů a mé obavy se bohužel naplnily..... před 14 dny (jak jinak než před dovolenou) už začaly být problémy neúnosné a navíc to začalo chcípat při sešlápnutí spojky; závada v podobě špatného benzínu se nepotvrdila, tak jsem vyměnil svíčky a zase nic; nechal jsem vyměnit prasklou vzduchovou trubici, vyčistit klapku, nastavit základní nastavení (na VAGu bez závad) a ejhle.....40 km bez cukání, hurá na dovču, jenže...přijedu ze servisu, škub, cuk....na další opravu už nebyl čas, takže jsem to risknul a jel...abych to nenatahoval 750km stylem: chladný motor - trochu delší start, jinak OK; asi po 5km škub, cuk, auto postupně ztratí uplně výkon a je jakoby přidušené,i menší kopec na 2-3, spotřeba asi o 2l vyšší, auto duní jako kdyby byl prasklý výfuk; po dalších 50-100km škub, cuk, jako kdyby se něco uvolnilo a auto se rozjede tak jak má;tyto 2 intervaly se potom střídají po libovolném ujetí km....tak fakt nevím

dík moc za jakoukoli radu

flog
Co vím tak SRka mají váhu vzduchu. Řekl bych, že na 80% to bude tím. Máma má Yarise, kde je také váha vzduchu a projevy jsou podobné. V servisu ji zkoušeli vyčistit což pomohlo na pár km a pak se to začalo znovu vracet takže jedině výměna v mém případě.
Peugeot 406 coupe, 2.0 16v, kód motoru RFR, r.v. 1999 - prodáno

VW Golf IV, 1.6 16v, kód motoru AZD, r.v. 2000, 25 Years Edition - odcizeno
Obrázek

flog
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 28.07.2008 12:02

Re: škubání/přidušení 1.6 SR r.v.98

Příspěvek od flog »

ok, zkusím prověřit tu váhu vzduchu, jen doufám, že nebude celá v háji, pač nová origoš...hm docela ranec......
zatím dík moc za radu, pak písnu jak to dopadlo

flog

AdamisX
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 27.11.2007 20:33
Bydliště: Plzeň

Re: škubání/přidušení 1.6 SR r.v.98

Příspěvek od AdamisX »

flog píše:zdravím všechny, mám problémy s golfíkem, je nějaký nemocný a nechce se nechat uzdravit...asi před 2 měsíci mně během jízdy auto trochu škublo, vzal jsem to na vědomí jako předzvěst budoucích problémů a mé obavy se bohužel naplnily..... před 14 dny (jak jinak než před dovolenou) už začaly být problémy neúnosné a navíc to začalo chcípat při sešlápnutí spojky; závada v podobě špatného benzínu se nepotvrdila, tak jsem vyměnil svíčky a zase nic; nechal jsem vyměnit prasklou vzduchovou trubici, vyčistit klapku, nastavit základní nastavení (na VAGu bez závad) a ejhle.....40 km bez cukání, hurá na dovču, jenže...přijedu ze servisu, škub, cuk....na další opravu už nebyl čas, takže jsem to risknul a jel...abych to nenatahoval 750km stylem: chladný motor - trochu delší start, jinak OK; asi po 5km škub, cuk, auto postupně ztratí uplně výkon a je jakoby přidušené,i menší kopec na 2-3, spotřeba asi o 2l vyšší, auto duní jako kdyby byl prasklý výfuk; po dalších 50-100km škub, cuk, jako kdyby se něco uvolnilo a auto se rozjede tak jak má;tyto 2 intervaly se potom střídají po libovolném ujetí km....tak fakt nevím

dík moc za jakoukoli radu

flog


Zdravim, také jsem měl podobný problém že občas zacukal a na volnoběh kolísaly otáčky. Cukání mi dělala lambda-sonda a kolísání otáček jsem řešil asi měsíc a ve finále to bylo čidlo na tlak servooleje. U tebe si myslím že by to mohla být již zmiňovaná váha vzduchu nebo bych zkusil ještě vyměnit tu lambdu.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“