Cukani u 1,6SR (74kw)

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
Lukasekz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 21
Registrován: 24.03.2008 21:48

Cukani u 1,6SR (74kw)

Příspěvek od Lukasekz »

ahoj vsem, mam dotaz (udajne) na vsechny IV s benzinem.. Mam 1,6SR a kdyz se rozjizdim (ci pak jedu na dvojku a trojku) a pustim pomalinku polehoucku plyn, auto mi cukne. Na prvni stupen bych to jeste pochopil, ale u dvojky a trojky v otackach kolem 2000 mi to cuknuti prijde divoke a velke..na 4 a 5 cuknuti uz nejde cejtit. Byl jsem s tim ted v servisu, vymenili mi jeden volnejsi silemblok, ale nepomohlo to a ze slovy, ze lepsi to nebude, byli s veci hotovi.. Tak jsem se nastval a zajel primo do VW auto Enge v Lbc a optal se jich, zda je to normalni..oni se svezli a rekli, ze je to uplne normalni u vsech benzinu, tdi by pry tolik necuklo, ze to je lipe tlumene. Ridil jsem uz hodne benzinovych aut od motoru 1.0 v yarisu pres 1.2, 1.3 ,1.4 ,1.6 ,1.8T ,2.0T az po saab 2,3T ale zadny motor ani auto tolik necuklo. PROTO SE VAS PTAM (hlavne1,6SR) A I OSTATNI benziny IV, TAKE POCITUJETE VETSI SKUBNUTI AUTA????? Predem vsem dekuji

Uživatelský avatar
Davi-
Řidič
Řidič
Příspěvky: 152
Registrován: 23.03.2008 13:34
Bydliště: Brno-venkov

Re: Cukani u 1,6SR (74kw)

Příspěvek od Davi- »

Asi vím o čem mluvíš, jednu dobu me to taky trápilo vždycky ráno když byl motor studejen, normalně jsem se rozjel a škub za 2 a 3 to stejny. (Taky mě kolísaly otáčky na volnoběh) Po výměně škt. klapky a lambdy to bylo v pohodě.., ještě se měnilo nejaký zapalovací trafo (nevim jestli se to fakt jmenuje takto, už si nejsem jistej) a vubec nevim jesi s tím mělo neco společného..
Život je svině a já musim bejt ještě větší, abych si ho užil...

larry14
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 05.03.2008 10:09
Bydliště: Žilina

Re: Cukani u 1,6SR (74kw)

Příspěvek od larry14 »

U mna to bola skrtiaca klapka - konkretne jej elektronicka cast. V takomto pripaje je potrebne ju celu vymenit. Kazdopadne cukanie nie je mozne povazovat za normalnu zalezitost.

Uživatelský avatar
vasek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 102
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Cukani u 1,6SR (74kw)

Příspěvek od vasek »

me to cukalo pri pridani i ubrani plynu.vymenila se skrtici klapka a je po problemu.

Uživatelský avatar
AndyNawaro
Řidič
Řidič
Příspěvky: 156
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukani u 1,6SR (74kw)

Příspěvek od AndyNawaro »

Mel jsem podobny problem s timto motorem jenze to delalo jak se autu zamanulo... bud rano za studena nebo treba az po ujeti 50km. Cim presne to bylo netusim ale skrtici klapka uz taky byla načata...
VW Бoрa TДи --- 81kW --- ЭГP OФФ

Uživatelský avatar
Romík
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 22.04.2008 18:34
Bydliště: Č. Budějovice

Re: Cukani u 1,6SR (74kw)

Příspěvek od Romík »

Měl jsem také podobný problém se škubáním motoru při rozjezdu. Nejvíc se to projevovalo mezi 2000-3000 ot/min, po výměně svíček a zapalovacích kabelů problém přetrvával tak jsem nechal vymontovat a pročistit škrtící klapku a je to o.k..

Uživatelský avatar
freezer
Řidič
Řidič
Příspěvky: 59
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: JM - KÓsek od BRNA

Re: Cukani u 1,6SR (74kw)

Příspěvek od freezer »

CHlape nechcu te strašit ale jesti máš auto do roku 2000 a máš převodovku DUU TAK by to mohla být ta přičina že ti to cuká.ten sámej problém jsem měl taky a byl jsem s tím snad ve všech servisech značkových i neznačkových a nikdo na to nemoch přijít až jednou si tam jedu Brnem a najedno rana a game over v převodovce díra a když to rozdělali tak jsem měl ulomený 3 zuby na to kole s těma nitama a komplet rosypaný ložiska v převodovce kopil jsem novou a je klid.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“