Přívod vzduchu do motoru při volnoběhu

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
MPavel
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 28.09.2007 18:53
Bydliště: Jesenice u Prahy

Přívod vzduchu do motoru při volnoběhu

Příspěvek od MPavel »

Ví někdo jak je řešeno u 1.6 16V AZD? Předpokládám, že prostřednictvím naklápění škrtící klapky, protože tam není princip podobný krokovacímu motorku. Může mi to někdo potvrdit či vyvrátit popř. upřesnit?

Díky.
Peugeot 406 coupe, 2.0 16v, kód motoru RFR, r.v. 1999 - prodáno

VW Golf IV, 1.6 16v, kód motoru AZD, r.v. 2000, 25 Years Edition - odcizeno
Obrázek

Uživatelský avatar
Toxyz
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4623
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chrudimsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Přívod vzduchu do motoru při volnoběhu

Příspěvek od Toxyz »

no klapka není nikdy uplně zavřená
GI Cabrio 1,8 16v - White Edition + daily TDI "slepice"

Uživatelský avatar
NeoV
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 25.11.2007 22:02
Bydliště: SVK BA
Kontaktovat uživatele:

Re: Přívod vzduchu do motoru při volnoběhu

Příspěvek od NeoV »

Ano malo by to fungovat na principe naklapania skrt. klapky -> RJ kontroluje otacky motora a podla toho je naklanana skrtiaca klapka...
Citroen C4 II 1.6 VTi 88kW (122PS)
VW Golf IV 1.6 16V 77KW (105PS) AZD (ex)

Uživatelský avatar
MPavel
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 28.09.2007 18:53
Bydliště: Jesenice u Prahy

Re: Přívod vzduchu do motoru při volnoběhu

Příspěvek od MPavel »

Díky za info....
Peugeot 406 coupe, 2.0 16v, kód motoru RFR, r.v. 1999 - prodáno

VW Golf IV, 1.6 16v, kód motoru AZD, r.v. 2000, 25 Years Edition - odcizeno
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“