Ví někdo jak je řešeno u 1.6 16V AZD? Předpokládám, že prostřednictvím naklápění škrtící klapky, protože tam není princip podobný krokovacímu motorku. Může mi to někdo potvrdit či vyvrátit popř. upřesnit?
Díky.
Přívod vzduchu do motoru při volnoběhu
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- MPavel
- Jezdec
- Příspěvky: 224
- Registrován: 28.09.2007 18:53
- Bydliště: Jesenice u Prahy
- Toxyz
- Moderátor
- Příspěvky: 4623
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přívod vzduchu do motoru při volnoběhu
no klapka není nikdy uplně zavřená
GI Cabrio 1,8 16v - White Edition + daily TDI "slepice"
- NeoV
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 25.11.2007 22:02
- Bydliště: SVK BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přívod vzduchu do motoru při volnoběhu
Ano malo by to fungovat na principe naklapania skrt. klapky -> RJ kontroluje otacky motora a podla toho je naklanana skrtiaca klapka...
Citroen C4 II 1.6 VTi 88kW (122PS)
VW Golf IV 1.6 16V 77KW (105PS) AZD (ex)
VW Golf IV 1.6 16V 77KW (105PS) AZD (ex)
- MPavel
- Jezdec
- Příspěvky: 224
- Registrován: 28.09.2007 18:53
- Bydliště: Jesenice u Prahy
Re: Přívod vzduchu do motoru při volnoběhu
Díky za info....