Rozvody 2,8 V6
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: Rozvody 2,8 V6
Sakra řetěz se nemění po 90 tis. nejedná-li se o paskvil co dali do škodováckýho 1.2 tsi Tyhle motory mají předdimenzovaný díly na výkon motoru R32, takže bych se zase tolik nebál, že by při standartním výkonu měl řetěz prasknout, jako se to u slavných 1.2 tsí paskvilů stávalo
VW Golf IV V6 4_MOTION
- Mr.Twistr
- Profík
- Příspěvky: 958
- Registrován: 19.09.2008 09:44
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody 2,8 V6
Tady je problém trochu jinde.... Vodící lišty... Byly strašně prošoupaný, když jsem je vyndal... Ještě pár tisíc km a mohla se prošoupat úplně a vzhledem k uchycení by upadla... Je to jen plast...
SILNICE SILNÝM!!!
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: Rozvody 2,8 V6
Tak to je mazec. Hned to dam asi na rozvody po téhle informaci. Jaký máš kód motoru? je možný že u mího motoru jsou ty lišty kovový? kód AUE
VW Golf IV V6 4_MOTION
- HANZ500
- Moderátor
- Příspěvky: 1032
- Registrován: 28.01.2010 21:35
- Bydliště: Kladno
Re: Rozvody 2,8 V6
Myslím, že všechny motory měly ty lišty plastový
Dodge Challenger HURST 5.7 Hemi, Škoda Octavia IV PHEV, Dacia Pick Up 1.6 mpi, Škoda Octavia 2.0 tdi, Škoda Felicia 1.3mpi
- marfy8
- VWsenior
- Příspěvky: 2474
- Registrován: 23.11.2011 22:25
- Bydliště: Prostřední Bečva
Re: Rozvody 2,8 V6
Neblázni, máš to přeci předimenzovaný na výkon R32Doctor Driver píše:Hned to dam asi na rozvody po téhle informaci
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: Rozvody 2,8 V6
To to ještě jezdí po 300 tis. ? o.O Tak jen mohu doufat, že to původní majitel ve Francii vyměnil a pro jistotu jdou rozvody na výměnu hned Jak je to s vodní pumpou ? Ta je ponáhěna rozvodem a nebo tim drážkovym řemenem ? Asi už taky bude na čase ji vyměnit..
VW Golf IV V6 4_MOTION
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: Rozvody 2,8 V6
Nojo, ale měl jsem na mysli motor, že je vlastně dost podobnej, jak u R32. R32 zkrátka vychází z VR6 Rozvody nejsou teda doživotní na žádnym motoru, i když sem si to doteď matně myslelmarfy8 píše:Neblázni, máš to přeci předimenzovaný na výkon R32Doctor Driver píše:Hned to dam asi na rozvody po téhle informaci
VW Golf IV V6 4_MOTION
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Rozvody 2,8 V6
to je jak doživotní náplň v převodovce..
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: Rozvody 2,8 V6
No asi tak..výrobce výměnu neuvádí, ale kdo tam ten olej nechá, tak nemůže čekat, že ta převodovka odřadí 300 tis. km.
VW Golf IV V6 4_MOTION
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10177
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Rozvody 2,8 V6
jo vyrobce neuvadi vyměnu oleje v převodovce ale cca po 80 000km ale je jak střibřenka
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
- Mr.Twistr
- Profík
- Příspěvky: 958
- Registrován: 19.09.2008 09:44
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody 2,8 V6
To je úplně jedno, jaký je kod motoru. Lišty jsou všude stejný.Doctor Driver píše:Tak to je mazec. Hned to dam asi na rozvody po téhle informaci. Jaký máš kód motoru? je možný že u mího motoru jsou ty lišty kovový? kód AUE
SILNICE SILNÝM!!!
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: Rozvody 2,8 V6
OK - už sem volal do servisu..zítra to tam hodím Snad dojedu
VW Golf IV V6 4_MOTION
- the.max
- Člen klubu
- Příspěvky: 531
- Registrován: 24.10.2012 15:31
- Bydliště: Bílina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody 2,8 V6
AAAhoj, jsem sice od vedle, ale motor co mám se v našich busech moc nevidí, VR6ky jsou tady asi rozšířenější. Kód motoru mám AYL, je to 2.8 V6 150kW, 24V, najeto 186000.
Sundal jsem hlavu a musím jí nechat srovnat. Ale když už jsem to rozebral, udělám i rozvody, protože už stejně v v měřenejch hodnotách na 208 a 209 mi to hází hodnoty -7 a -8, což už je prý hranice. A než to celé rozebírat za půl roku znova, tak to udělám hned.
Veškeré lišty po kterých řetězy běhají mají drážku tak 0.1-0.2mm ale i tak je dám nové. Horní řetěz mám SACHS, spodní je SWAG, ale to je asi jedno. Nové dám asi SWAG.
A teď na co se potřebuju zeptat. Motor má variabilní časování, takže na vačkách jsou ty nastavovací bubínky. To časování se nastavuje tlakem oleje co tam pustí elektromagnetické ventily. Ale, když tam budu dávat řetěz, jak mají být ty bubínky nastavené? Mám to sice označené tak jak to bylo, ale i tak bych raději věděl přesně, jak to má být alespoň pro kontrolu. Před 14ti dny jsem dělal těsnění hlavy na AMY (VR6, 128kW 12ti ventil), ale tam jsou na vačkách pevná kola. Mám APM Tec, tam jsou popsané jen utahovací momenty, Autodata co mám, tak zrovna pro AYL tam chybí obrázky a i text je nějak rozpadý, Elsu nemám.
Stačilo by mi jen kde to můžu dohledat, kde je to popsané.
Předem díky.
Sundal jsem hlavu a musím jí nechat srovnat. Ale když už jsem to rozebral, udělám i rozvody, protože už stejně v v měřenejch hodnotách na 208 a 209 mi to hází hodnoty -7 a -8, což už je prý hranice. A než to celé rozebírat za půl roku znova, tak to udělám hned.
Veškeré lišty po kterých řetězy běhají mají drážku tak 0.1-0.2mm ale i tak je dám nové. Horní řetěz mám SACHS, spodní je SWAG, ale to je asi jedno. Nové dám asi SWAG.
A teď na co se potřebuju zeptat. Motor má variabilní časování, takže na vačkách jsou ty nastavovací bubínky. To časování se nastavuje tlakem oleje co tam pustí elektromagnetické ventily. Ale, když tam budu dávat řetěz, jak mají být ty bubínky nastavené? Mám to sice označené tak jak to bylo, ale i tak bych raději věděl přesně, jak to má být alespoň pro kontrolu. Před 14ti dny jsem dělal těsnění hlavy na AMY (VR6, 128kW 12ti ventil), ale tam jsou na vačkách pevná kola. Mám APM Tec, tam jsou popsané jen utahovací momenty, Autodata co mám, tak zrovna pro AYL tam chybí obrázky a i text je nějak rozpadý, Elsu nemám.
Stačilo by mi jen kde to můžu dohledat, kde je to popsané.
Předem díky.