1.4 16V, bliká tlak oleje na zahřátém motor a po chvíli zhasne

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
the_miracle
Závodník
Závodník
Příspěvky: 661
Registrován: 20.02.2010 10:03
Bydliště: Střední čechy

1.4 16V, bliká tlak oleje na zahřátém motor a po chvíli zhasne

Příspěvek od the_miracle »

Problémy s Golfem pokračují. Po vylítání oleje a přetěsnění motoru (gufera na rozvodech a těsnění) se teď stává, že při vyšších otáčkách rozbliká kontrolka mazání a palubní PC píše chyba tlaku oleje. Na VAG jsem tu chybu nikde nenašel. Motor byl proměřen na tlak měřákem, tlak prý je nižší, ale ještě v normě. Chová se to stejně, ať je či není připojené tlakové čidlo. Stalo se mi, že po chvíli tak chyba zmizela (při jízdě). Dali jsme tam na test jiné čidlo s vyšším intervalem tlaku a s ním to nezhasíná. Napadá někoho něco? Díky.
Naposledy upravil(a) the_miracle dne 16.02.2014 10:06, celkem upraveno 1 x.
VW Passat Variant 3B6, 1.9 TDI-PD 96 kW, r.v. 2002
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10165
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Bliká kontrolka oleje po vyšších otáčkách

Příspěvek od xerxes »

a co na zkoušku jine čerpadlo?

Uživatelský avatar
the_miracle
Závodník
Závodník
Příspěvky: 661
Registrován: 20.02.2010 10:03
Bydliště: Střední čechy

Re: Bliká kontrolka oleje po vyšších otáčkách

Příspěvek od the_miracle »

tak jako to by asi musel byt dalsi krok, kdyby nezabralo cidlo. je nekde rozumne, nebo musi zase dolu rozvody?
VW Passat Variant 3B6, 1.9 TDI-PD 96 kW, r.v. 2002
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10165
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Bliká kontrolka oleje po vyšších otáčkách

Příspěvek od xerxes »

proč bys musel dat dolu rozvody?

Uživatelský avatar
the_miracle
Závodník
Závodník
Příspěvky: 661
Registrován: 20.02.2010 10:03
Bydliště: Střední čechy

Re: Bliká kontrolka oleje po vyšších otáčkách

Příspěvek od the_miracle »

Nevím, co to čerpadlo honí.

Máme nové poznatky.

koupilo se nové čidlo, vyměnil jsem konektor. Teď se to chová tak, že za studena je to OK. Když se to ohřeje, tak to sem tam zapípá a vždy to po nějakém čase zhasne. Někdy je to hned (do pěti vteřin), ale stalo se i že to blikalo půl kilomentru a zhaslo to až pak. Vůbec nezáleží na tom, jestli je to pod plynem, nebo ne. Začne to pípat z kopce bez plynu, nebo do kopce pod plynem. Pokud se čidlo odpojí, začne to pípat jakmile se překročí cca 1600 ot.
VW Passat Variant 3B6, 1.9 TDI-PD 96 kW, r.v. 2002
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014

Uživatelský avatar
the_miracle
Závodník
Závodník
Příspěvky: 661
Registrován: 20.02.2010 10:03
Bydliště: Střední čechy

Re: Bliká kontrolka oleje po vyšších otáčkách

Příspěvek od the_miracle »

Výše uvedené tedy nejspíš nahrává tomu, že za tepla kolísá tlak oleje. Nebo nějaký jiný nápad? Čím by to mohlo být?
VW Passat Variant 3B6, 1.9 TDI-PD 96 kW, r.v. 2002
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014

Uživatelský avatar
the_miracle
Závodník
Závodník
Příspěvky: 661
Registrován: 20.02.2010 10:03
Bydliště: Střední čechy

Re: Bliká kontrolka oleje po vyšších otáčkách

Příspěvek od the_miracle »

jeste me napadlo, neda se nekde v logovani najit skutecny tlak oleje ve vagu?
VW Passat Variant 3B6, 1.9 TDI-PD 96 kW, r.v. 2002
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014

Uživatelský avatar
the_miracle
Závodník
Závodník
Příspěvky: 661
Registrován: 20.02.2010 10:03
Bydliště: Střední čechy

Re: 1.4 16V, bliká tlak oleje na zahřátém motor a po chvíli zhasne

Příspěvek od the_miracle »

a ještě něco. To čidlo má jeden přívod, takže je asi ukostřené přes motor, že? chápu to správně, že když do něj strčím drátek a chytnu ho někde na kastli, že by to dělat nemělo? Jen že by se tím vyzkoušela kabeláž.
VW Passat Variant 3B6, 1.9 TDI-PD 96 kW, r.v. 2002
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014

Uživatelský avatar
the_miracle
Závodník
Závodník
Příspěvky: 661
Registrován: 20.02.2010 10:03
Bydliště: Střední čechy

Re: 1.4 16V, bliká tlak oleje na zahřátém motor a po chvíli zhasne

Příspěvek od the_miracle »

Takže, vada v kabeláži/řj motoru vyloučena. Pokud čidlo vynechám a ukostřím na motor, tak to nedělá. Jinak motor není hlučný. Sice trochu klape, ale to dělal už před tím a není to nic strašného. Pokud za chodu otevřu víčko, lítají z něho mikro kapičky oleje.

Takže závěr, kde může být chyba:
1) vadný konektor na čidle (je měněný, ale ne za nový)
2) čidlo - měnilo se za nové, ale člověk neví
3) fakt v tom motoru kolísá tlak
VW Passat Variant 3B6, 1.9 TDI-PD 96 kW, r.v. 2002
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014

Uživatelský avatar
the_miracle
Závodník
Závodník
Příspěvky: 661
Registrován: 20.02.2010 10:03
Bydliště: Střední čechy

Re: 1.4 16V, bliká tlak oleje na zahřátém motor a po chvíli zhasne

Příspěvek od the_miracle »

ten tlak se meril, jsem to psal. je nizsi, ale jeste v norme. Nicmene asi se nemril na uplne teplem motoru (oleji). Mne spis je divny, ze se to jevi tak, ze ten tlak je po prohrati nizsi, protoze za studena to teda nepipa. Jinak jeste jedna vec. Obcas se pod vickem oleje objevi trochu bily film. a dopoledne z toho krasne letaly mikrokapky, ted ne. A taky tam ted slysim, kdyz se to vicko otevre, takovy zvuk jako kdyz saje cerpadlo na prazdno. Ta emulze si rikam, ze by mohla byt tim, ze se menilo to tesneni pod hlavou, tak se tam trochu vody mohlo dostat, jinak fakt nevim. Uz jsem z toho nestastnej...
VW Passat Variant 3B6, 1.9 TDI-PD 96 kW, r.v. 2002
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014

martin39
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 16.02.2014 18:51

Re: 1.4 16V, bliká tlak oleje na zahřátém motor a po chvíli zhasne

Příspěvek od martin39 »

Dobry den tak mam sami problem jak pišete vylitani oleje z motoru vyčistil sem odfuk motoru a po zahřati motoru blika kontrolka mazani občas zhasne a nekdy zase rozsviti opravdu nevim čidlo sem take vymenil a olej 10w 40 ale jak se zahřeje tak se rozblika kontrolka i zhasne a zas rozsviti motor zvuk nemeni zvuk motoru je stejny jak nic nesignalizuje tak když blika jen mam strach s tim jezdit dekuji za odpoved

martin39
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 16.02.2014 18:51

Re: 1.4 16V, bliká tlak oleje na zahřátém motor a po chvíli zhasne

Příspěvek od martin39 »

Takže vyřešeno vule v uloženi vaček motoru 1,4 16v občas vystřikl olej přes gufera kvuli vuli a rožinani kontrolky oleje kvuly vuly maly tlak dal sem tam viko i z vačkama z fabie a vše ok....

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10165
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 1.4 16V, bliká tlak oleje na zahřátém motor a po chvíli zhasne

Příspěvek od xerxes »

kolik to ma nalitano že už to mělo takovou vuli?

Uživatelský avatar
the_miracle
Závodník
Závodník
Příspěvky: 661
Registrován: 20.02.2010 10:03
Bydliště: Střední čechy

Re: 1.4 16V, bliká tlak oleje na zahřátém motor a po chvíli zhasne

Příspěvek od the_miracle »

Zkusime jeste to cerpadlo. Na skodadilech maji za 700 cinu. Sice to asi bude smejd, co moc dlouho nevydrzi, ale na odzkouseni to snad postaci. nechce se mi kupovat za skoro dvojnasobek EU, kdyz to tim treba nebude. A pokud ano, tak ho klidne za rok vyhodime a koupi se origi. Co myslite?
VW Passat Variant 3B6, 1.9 TDI-PD 96 kW, r.v. 2002
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: 1.4 16V, bliká tlak oleje na zahřátém motor a po chvíli zhasne

Příspěvek od bifur »

Ked uz zvazujes cinu, tak to si radsej pozri ceny za MEYLE alebo Topran..
Edit: mimochodom, skus este zmerat ten tlak oleja za tepla, ked je poriadne zohriaty. Popripade este jedno cidlo. Cidla na tomto motore hadzu chybu az ked tlak poklesne pod 0,5-0,6 Baru, co je strasne malo. Ked tvrdis ze pri nie uplne zahriatom ma menej, ale v norme, tak pochybujem ze po uplnom zahriati to spadne az tak nizko.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“