MOTOR 1,6 SR , vše o tomto moturu a autě.... pište

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Sem.tex
Člen klubu
Příspěvky: 208
Registrován: 10.07.2012 19:08
Bydliště: Brněnsko

Re: MOTOR 1,6 SR , vše o tomto moturu a autě.... pište

Příspěvek od Sem.tex »

Je tady ještě někdo kdo má SR ? :)
VWGIV 74kw highline

74restart
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 02.04.2014 08:13

Re: MOTOR 1,6 SR , vše o tomto moturu a autě.... pište

Příspěvek od 74restart »

Třeba já :-) a ještě chvíli mít budu, protože za tu dobu co sním jezdím nebyl žádný problém...
Golf IV 1.6SR Highline, Passat B5 1.9TDi 81kw

Uživatelský avatar
brli666
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 31.01.2013 17:30
Bydliště: K.Vary

Re: MOTOR 1,6 SR , vše o tomto moturu a autě.... pište

Příspěvek od brli666 »

taky mam AKL a spokojenost a kdyz se vratim k tem rozvodum tak DAYCO je Italie a ne Nemecko,nejlepe INA,CONTITECH a SKF a max.GRAFF
Supik 1.9 TDI 96KW
GOLF IV 1.6 74KW

Sem.tex
Člen klubu
Příspěvky: 208
Registrován: 10.07.2012 19:08
Bydliště: Brněnsko

Re: MOTOR 1,6 SR , vše o tomto moturu a autě.... pište

Příspěvek od Sem.tex »

a nýty v převodovce vyřešeny ?
VWGIV 74kw highline

Uživatelský avatar
Martas666
Řidič
Řidič
Příspěvky: 82
Registrován: 13.07.2010 22:02
Bydliště: Březina - Kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR 1,6 SR , vše o tomto moturu a autě.... pište

Příspěvek od Martas666 »

Jestli se teda mužu přidat do vaší dlouhosáhlé debaty o rozvodech která se tu táhne už léta, tak u 1.6ky by měli být každých 120 000km .. ale samozřejmě záleží i na letech a na tom, jak se rozhodne sám majitel :wink: . Starší modely měli ještě 90 000km, novější už všechny těch 120.

S těmi oleji je to pokaždé jiný. záleží vždycky na tom, jak bylo a je s autem zacházený, to potom ani nezáleží co je to za olej. Osobně bych do žádnýho svýho auta nenalil lacinej olej at už se jedná o 10W40 nebo 5W40. pokud má motor spotřebu oleje ( a to snad víme všichni že 1.6 žerou ), tak za mě osobně je lepší dávat 10W40, nebo prostě hustější olej. Znám 1.6ky co nežerou a jezdí na plnou syntetiku a znám i takový co jezdí na dobrý oleje a 10W40 a stejně si svoji porci oleje vezmou.
VW G3 1.6 55kw .... VW G4 1.6 74KW

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10177
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: MOTOR 1,6 SR , vše o tomto moturu a autě.... pište

Příspěvek od xerxes »

všeobecne na naše podminky q teplotni pasmo je lepši olej hustši takže se taky přiklanim k 10W-40

Uživatelský avatar
Tomas GOLF 1.6SR
Řidič
Řidič
Příspěvky: 86
Registrován: 18.11.2011 19:27
Bydliště: Čelákovice
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR 1,6 SR , vše o tomto moturu a autě.... pište

Příspěvek od Tomas GOLF 1.6SR »

Též mám SR 1.6 a ohledně oleje 5W-40 Helix - jednou už najeto na tento olej přes 10 tisíc a na měrce tak něco málo pod půlkou , olej skoro nežere.. ,ale byli dělané pístní kroužky, těsnění veškerá, tak možná proto..
GOLF IV 1.6 74KW benzín +LPG :-)

Koky94
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 20.01.2014 16:24
Bydliště: Svitavy
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR 1,6 SR , vše o tomto moturu a autě.... pište

Příspěvek od Koky94 »

Čau borci, prosím Vás mám taky 1.6 SR a mám opět problém.. už mám po výměně píst. kroužků, žralo mi to hodně moc oleje a jezdilo na 3 válce.. zhruba 1-2 l/1000 km.. předtím se ztrácela voda, byla křivá hlava, tak se celá rovnala, měnili gufera apod.. poté bylo vše v poho, vše skvěle šlapalo.. najezdil sem asi 2500 km.. a dnes když jsem jel ze zábavy, tak jsem měl trochu naspěch, tak jsem jel zhruba 160 km/h a při příjezdu do města sem už spomalil a z ničeho nic, mi to začlo zase jet na 3 válce.. když sem otevřel kapotu tak tam co si píská.. nevím co by to mohlo být.. rozvody sem měnil asi před 10 tis km, když jsem auto koupil.. neodešla třeba nějaká zapalovací cívka nebo tak ? Newím vůbec co by to mohlo být.. Mám s tímto motorem celkem jen starosti, jsem zklamán.. Mám najeto 191,5 tis km.. Díky za rady :)

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“