Stránka 2 z 6

Re: MOTOR 1,6 SR , vše o tomto moturu a autě.... pište

Napsal: 09.01.2009 11:49
od StormBC
Mám najeto 85 tis km, kod motoru AKL, takže kdy udělat rozvody tedka v 90 tis km nebo az ve 120t.km? auto je z roku 98. A co všechno mám nechat vyměnit?

Re: MOTOR 1,6 SR , vše o tomto moturu a autě.... pište

Napsal: 09.01.2009 17:02
od ondrc
já myslím že tyto motory mají výměnu v 90tis.
A ty máš od 98 najeto tak málo???? 8O 8O 8O

Re: MOTOR 1,6 SR , vše o tomto moturu a autě.... pište

Napsal: 10.01.2009 13:37
od StormBC
no mám najeto tak málo....co je na tom? auto jsem koupil v německu před 3 rokama od pána který měl 72roků. a to měl najeto jen 44. Jsem myslel ze je to funglovka :)

Re: MOTOR 1,6 SR , vše o tomto moturu a autě.... pište

Napsal: 10.01.2009 19:11
od ondrc
taky jsem kupoval z Německa...86tis. mělo nalítano a taky velice zachovalý.....já nevím jak oni to na tom západě dělají....mě to nějak nejde.. :D :D

Re: MOTOR 1,6 SR , vše o tomto moturu a autě.... pište

Napsal: 13.01.2009 08:57
od DieS
Ahoj... Ja mam rozvody delany při 89 tisicich..ted mam nalitane 132 tisic..Takze teoreticky muzu menit az pri 170 tisicich ze? nebo radeji driv?

Re: MOTOR 1,6 SR , vše o tomto moturu a autě.... pište

Napsal: 13.01.2009 12:05
od ondrc
no myslím že první výměna je po 90 a potom je doporučená po 60tis. takže bych to vyděl ve 150tis. :D

Re: MOTOR 1,6 SR , vše o tomto moturu a autě.... pište

Napsal: 13.01.2009 12:42
od DieS
Doporucena to je napsane kde? to je snad jen u oplu po 60 tisicih

Re: MOTOR 1,6 SR , vše o tomto moturu a autě.... pište

Napsal: 13.01.2009 15:27
od ondrc
je to tady někde na fóru napsaný zkus pohledat...

Re: MOTOR 1,6 SR , vše o tomto moturu a autě.... pište

Napsal: 14.01.2009 06:29
od DieS
ondrc píše:je to tady někde na fóru napsaný zkus pohledat...
Ale vždy se najde, ale opakovani jen prospěje)

Re: MOTOR 1,6 SR , vše o tomto moturu a autě.... pište

Napsal: 14.01.2009 12:40
od david1982
ja jsem menil pri 120 tis a ted mam 170 a vse je zatim ok,ale myslim ze tak u 180 by se to melo znova vymenit.

Re: MOTOR 1,6 SR , vše o tomto moturu a autě.... pište

Napsal: 14.01.2009 13:19
od DieS
david1982 píše:ja jsem menil pri 120 tis a ted mam 170 a vse je zatim ok,ale myslim ze tak u 180 by se to melo znova vymenit.
me se to zda brzo...jeste tak 180 by mohlo jet ...ale tak snad to neni zas tak velka castka

Re: MOTOR 1,6 SR , vše o tomto moturu a autě.... pište

Napsal: 11.02.2009 15:04
od x.it
No podle prirucky u golfika co mam je tam napsano ze po 115 az 120tic. Jeste jsem neslysel ze po 90. To ani u me predesle plecky(FIAT brava) :D

Re: MOTOR 1,6 SR , vše o tomto moturu a autě.... pište

Napsal: 02.03.2009 18:29
od klikař
a podle me přručky servisní prohlídky kontrola řemene při 90 000km a pak každych 30 000km.při zjištěni jakychkoli trhlyn okamžita vyměna :D

Re: MOTOR 1,6 SR , vše o tomto moturu a autě.... pište

Napsal: 04.03.2010 20:38
od Jardis
Zdravim lidi, potřeboval bych poradit od někoho kdo máte něco podobnýho jako já - G4 1,6SR - AKL 74kw,r.v.98...Mám problém s tim, že mi najednou přestal fungovat tempomat. Různě sem se informoval a dozvěděl sem se že je často problém pouze v páčce blinkrů. Koupil sem si tedy páčku-zatím ještě nenamontoval. Jenže mezi tím sem zjistil že mi přestaly svítit všechny brzdový světla-resp. rozsvítí se jen občas třeba na 10 sešlápnutí brzdy. Napadlo mě tedy vyměnit brzdový spínač. Jenže když jsem ho objednal dostal sem ho s jinou zástrčkou. Spínač (febi24784) byl ale podle všech katalogů správný a ten co sem tam měl do teď (1H0-927189D) jsem našel všude pod názvem spínač spojkového pedálu. Teď nevim jestli se v tom předemnou někdo nehrabal (vlastní dovoz auta z D) a nenandal tam jinej konektor a jinej spínač aby to jakoby fungovalo..moc by mi pomohlo kdyby se nekdo mohl mrknout na ten spínač a napsat mi jeho origo číslo...nebo poradit jestli ten spínač má nějakou souvislost s tim tempomatem...předem všem moc díky

Re: MOTOR 1,6 SR , vše o tomto moturu a autě.... pište

Napsal: 20.02.2012 18:10
od Dr.KOzzy
Zdravím

Mám dotaz. Měnil jsem teď rozvody. Mám na nich najeto asi 800 km.
Ale teď se mi z motoru začal z pod víka rozvodů linout takový prapodivný zvuk připomínající svištění turba. Nevím, jestli jsem rozvody nepřešponoval, nebo jestli je to známka toho, že je kladka nová a neudělala si ten správnou vůli na ložisku.
Ptám se protože mě to znervózňuje. Nejvíc to hučí asi po 1800 otáčkách.

Poraďte prosím.