Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 83 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR 1,6 SR , vše o tomto moturu a autě.... pište
PříspěvekNapsal: 16.09.2014 20:52 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

10.07.2012

Příspěvky:

209

Bydliště:

Brněnsko

Je tady ještě někdo kdo má SR ? :)

_________________
VWGIV 74kw highline


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR 1,6 SR , vše o tomto moturu a autě.... pište
PříspěvekNapsal: 19.09.2014 08:06 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

02.04.2014

Příspěvky:

7

Třeba já :-) a ještě chvíli mít budu, protože za tu dobu co sním jezdím nebyl žádný problém...

_________________
Golf IV 1.6SR Highline, Passat B5 1.9TDi 81kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR 1,6 SR , vše o tomto moturu a autě.... pište
PříspěvekNapsal: 06.10.2014 07:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

31.01.2013

Příspěvky:

17

Bydliště:

K.Vary

taky mam AKL a spokojenost a kdyz se vratim k tem rozvodum tak DAYCO je Italie a ne Nemecko,nejlepe INA,CONTITECH a SKF a max.GRAFF

_________________
Supik 1.9 TDI 96KW
GOLF IV 1.6 74KW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR 1,6 SR , vše o tomto moturu a autě.... pište
PříspěvekNapsal: 06.10.2014 18:07 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

10.07.2012

Příspěvky:

209

Bydliště:

Brněnsko

a nýty v převodovce vyřešeny ?

_________________
VWGIV 74kw highline


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR 1,6 SR , vše o tomto moturu a autě.... pište
PříspěvekNapsal: 20.10.2014 22:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.07.2010

Příspěvky:

83

Bydliště:

Březina - Kousek od Brna

Jestli se teda mužu přidat do vaší dlouhosáhlé debaty o rozvodech která se tu táhne už léta, tak u 1.6ky by měli být každých 120 000km .. ale samozřejmě záleží i na letech a na tom, jak se rozhodne sám majitel :wink: . Starší modely měli ještě 90 000km, novější už všechny těch 120.

S těmi oleji je to pokaždé jiný. záleží vždycky na tom, jak bylo a je s autem zacházený, to potom ani nezáleží co je to za olej. Osobně bych do žádnýho svýho auta nenalil lacinej olej at už se jedná o 10W40 nebo 5W40. pokud má motor spotřebu oleje ( a to snad víme všichni že 1.6 žerou ), tak za mě osobně je lepší dávat 10W40, nebo prostě hustější olej. Znám 1.6ky co nežerou a jezdí na plnou syntetiku a znám i takový co jezdí na dobrý oleje a 10W40 a stejně si svoji porci oleje vezmou.

_________________
VW G3 1.6 55kw .... VW G4 1.6 74KW


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR 1,6 SR , vše o tomto moturu a autě.... pište
PříspěvekNapsal: 21.10.2014 23:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8978

všeobecne na naše podminky q teplotni pasmo je lepši olej hustši takže se taky přiklanim k 10W-40

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR 1,6 SR , vše o tomto moturu a autě.... pište
PříspěvekNapsal: 22.10.2014 22:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.11.2011

Příspěvky:

86

Bydliště:

Čelákovice

Též mám SR 1.6 a ohledně oleje 5W-40 Helix - jednou už najeto na tento olej přes 10 tisíc a na měrce tak něco málo pod půlkou , olej skoro nežere.. ,ale byli dělané pístní kroužky, těsnění veškerá, tak možná proto..

_________________
GOLF IV 1.6 74KW benzín +LPG :-)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR 1,6 SR , vše o tomto moturu a autě.... pište
PříspěvekNapsal: 14.12.2014 01:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.01.2014

Příspěvky:

2

Bydliště:

Svitavy

Čau borci, prosím Vás mám taky 1.6 SR a mám opět problém.. už mám po výměně píst. kroužků, žralo mi to hodně moc oleje a jezdilo na 3 válce.. zhruba 1-2 l/1000 km.. předtím se ztrácela voda, byla křivá hlava, tak se celá rovnala, měnili gufera apod.. poté bylo vše v poho, vše skvěle šlapalo.. najezdil sem asi 2500 km.. a dnes když jsem jel ze zábavy, tak jsem měl trochu naspěch, tak jsem jel zhruba 160 km/h a při příjezdu do města sem už spomalil a z ničeho nic, mi to začlo zase jet na 3 válce.. když sem otevřel kapotu tak tam co si píská.. nevím co by to mohlo být.. rozvody sem měnil asi před 10 tis km, když jsem auto koupil.. neodešla třeba nějaká zapalovací cívka nebo tak ? Newím vůbec co by to mohlo být.. Mám s tímto motorem celkem jen starosti, jsem zklamán.. Mám najeto 191,5 tis km.. Díky za rady :)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 83 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group