Golf 4 GTI 132kw, spotřeba při 2000ot/min a 4000ot/min
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 03.11.2016 19:11
Golf 4 GTI 132kw, spotřeba při 2000ot/min a 4000ot/min
Ahoj, někdo říká že spotřeba klesne když se auto vytáčí kolem 2000ot. a někdo zas že klesá kolem 4000ot.
Mělo by to být, že se jezdí úsporně, když se auto nevytáčí a jezdí se v klidu, ale u mýho golfa je to naopak, musím ho držet pod plynem, tak kolem 4000ot, když pustím plyn, tak spotřeba letí nahoru a to pěkně rychle.
Jaké máte zkušenosti, kdo má nebo měl golfa 4 GTi?
Mělo by to být, že se jezdí úsporně, když se auto nevytáčí a jezdí se v klidu, ale u mýho golfa je to naopak, musím ho držet pod plynem, tak kolem 4000ot, když pustím plyn, tak spotřeba letí nahoru a to pěkně rychle.
Jaké máte zkušenosti, kdo má nebo měl golfa 4 GTi?
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Golf 4 GTI 132kw, spotřeba při 2000ot/min a 4000ot/min
jestli sis koupil GTI a řešíš spotřebu tak ho rovnou prodej a kup si TDI
jo a držet pod plynem není 4000 ot... to je tak 7tis.....
jo a držet pod plynem není 4000 ot... to je tak 7tis.....
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 03.11.2016 19:11
Re: Golf 4 GTI 132kw, spotřeba při 2000ot/min a 4000ot/min
GTI už mám dlouho, spotřebu moc neřeším, jen sem chtěl zkusit jestli se s tím dá jezdit úsporně, ale moc to nejde
Ono taky když mám zvednutej výkon na nějákejch 170kw, tak spotřeba bude vysoká
TDI nechci, na moje couračky by to bylo naprd
Tak s těma otáčkama sem to samozřejmě myslel tak, že mít nohu na plynu tak s citem a né až na podlaze
GTI je dobrý auto
Ono taky když mám zvednutej výkon na nějákejch 170kw, tak spotřeba bude vysoká
TDI nechci, na moje couračky by to bylo naprd
Tak s těma otáčkama sem to samozřejmě myslel tak, že mít nohu na plynu tak s citem a né až na podlaze
GTI je dobrý auto
- Dymák
- VWexpert
- Příspěvky: 2797
- Registrován: 02.07.2011 09:22
- Bydliště: Praha
Re: Golf 4 GTI 132kw, spotřeba při 2000ot/min a 4000ot/min
to je otázka... to takhle nejde říct.
spotřeba klesá s otáčkama, ovšem v závislosti na rychlosti (tím pádem i ujetý vzdálenosti)
spotřeba klesá s otáčkama, ovšem v závislosti na rychlosti (tím pádem i ujetý vzdálenosti)
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Golf 4 GTI 132kw, spotřeba při 2000ot/min a 4000ot/min
to mě zajímá copak tam máš všechno uděláno.....????lukas363 píše: Ono taky když mám zvednutej výkon na nějákejch 170kw,
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- EgoBurian
- Závodník
- Příspěvky: 653
- Registrován: 28.06.2016 17:03
- Bydliště: Týn nad VWltavou (Kameňákov)
Re: Golf 4 GTI 132kw, spotřeba při 2000ot/min a 4000ot/min
tak estli má 132 + třeba čip tak dejme tomu +-154kw estli má ještě velkej cooler downpipe a třeba přímý/sport sání tak se podle mě furt pohybujem do max 160kw pak asi záleží estli má větší vstřiky, čerpadlo..
Chudej pracující
Ex Golfína MKIV 1.4 16V
Ex VW Jetta 1.8T
Audi S4 B5 2.7 biT
VW Lupo 1.4 TDI
Ex VW Polo 6N 1.4 mpi Open Air
https://www.instagram.com/lukeeno_s4b5/
Ex Golfína MKIV 1.4 16V
Ex VW Jetta 1.8T
Audi S4 B5 2.7 biT
VW Lupo 1.4 TDI
Ex VW Polo 6N 1.4 mpi Open Air
https://www.instagram.com/lukeeno_s4b5/
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 03.11.2016 19:11
Re: Golf 4 GTI 132kw, spotřeba při 2000ot/min a 4000ot/min
Tak mám to načipovaný od PowerTec, výfukový svody s větším průměrem kanálů, downpipe se sportovním katalyzátorem, nerezový výfukový systém od Jap Parts, svíčky Denso Iridium Power, sportovní vzduchovej filtr
Víc už nic, peněz je málo, ted spíš šetřím
Víc už nic, peněz je málo, ted spíš šetřím
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Golf 4 GTI 132kw, spotřeba při 2000ot/min a 4000ot/min
já bych to chtěl rozebrat trošku podrobnějí......
jsem takovej od přírody zvědavej.....
že by s no name čajna komponentama ještě v tomhle složení......
(ano jap parts není značka ... to je zabalená čajna... )
a nebo na svým autě dělám něco špatně a lidi od APR a MTM jsou asi úplní debilové...
jen tak pro zajímavost... ne že bych yndženýrům od powertec nevěřil... ale moc si nemyslím že jsou v úpravách softwaru dál než MTM takže jen malý porovnání...
Powertec chip na 154kW za 5863kč včetně DPH (asi 220€)
MTM 144kW za 700€ (asi 18500kč)
firma co uměla nachipovat dacii i bugatti veyron tu už kdysi byla... jmenovala se ABC tuning
prostě já si nemůžu pomoct ale
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
bez toho to prostě myslím nejde
jsem takovej od přírody zvědavej.....
že by s no name čajna komponentama ještě v tomhle složení......
(ano jap parts není značka ... to je zabalená čajna... )
a nebo na svým autě dělám něco špatně a lidi od APR a MTM jsou asi úplní debilové...
jen tak pro zajímavost... ne že bych yndženýrům od powertec nevěřil... ale moc si nemyslím že jsou v úpravách softwaru dál než MTM takže jen malý porovnání...
Powertec chip na 154kW za 5863kč včetně DPH (asi 220€)
MTM 144kW za 700€ (asi 18500kč)
firma co uměla nachipovat dacii i bugatti veyron tu už kdysi byla... jmenovala se ABC tuning
prostě já si nemůžu pomoct ale
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
bez toho to prostě myslím nejde
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10165
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Golf 4 GTI 132kw, spotřeba při 2000ot/min a 4000ot/min
jojo a zas ta čajna.....
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Golf 4 GTI 132kw, spotřeba při 2000ot/min a 4000ot/min
škoda že to tu tak utichlo...čřekal jsem aspoň nějakou reakci / obhajobu nebo tak něco....
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- EgoBurian
- Závodník
- Příspěvky: 653
- Registrován: 28.06.2016 17:03
- Bydliště: Týn nad VWltavou (Kameňákov)
Re: Golf 4 GTI 132kw, spotřeba při 2000ot/min a 4000ot/min
Jo taky sem koukal na úpravy od APR a je fakt že tam to ty lidi umí a člověk si za to holt musí připlatit třeba z těch 180hp na 215hp úprava za 20k
Chudej pracující
Ex Golfína MKIV 1.4 16V
Ex VW Jetta 1.8T
Audi S4 B5 2.7 biT
VW Lupo 1.4 TDI
Ex VW Polo 6N 1.4 mpi Open Air
https://www.instagram.com/lukeeno_s4b5/
Ex Golfína MKIV 1.4 16V
Ex VW Jetta 1.8T
Audi S4 B5 2.7 biT
VW Lupo 1.4 TDI
Ex VW Polo 6N 1.4 mpi Open Air
https://www.instagram.com/lukeeno_s4b5/
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Golf 4 GTI 132kw, spotřeba při 2000ot/min a 4000ot/min
NO A TO JE TO JÁDRO PUDLA
to jsou všichni , co to od APR a MTM atd.... tak naprosto vymr.adní, že zbytečně vyhazjou peníze .... když to jinde umí "lip" a mnohonásobně levněji pak se divím že ty firmy dávno nezkrachovaly....
nebo ty "noname" věci prostě nefungujou a ty firmy co to dělají, prostě rostou na tom, že někomu " načipujou" auto na nějaký hodnoty, (který tam třeba ani nejsou ..ala ABC tuning ) a lidi tomu bezmezně věří i bez brzdy.." hej vole.....jasně mám krutou čiplou káru" .....ýádnej šmejd je to značkovej p.čovole "jap parts" a "tuning py.o"
pořád vycházím z předpokladu že chceme ten motor i přes úpravy udržet při životě ...
ne že ho někdo "čipne" a on je za 10tkm je K.O.
jako do nikoho se nenavážím jen mě fakt zajímá jestli jsem fakt nasypal čtvrt mega do motoru úplně zbytečně....
to jsou všichni , co to od APR a MTM atd.... tak naprosto vymr.adní, že zbytečně vyhazjou peníze .... když to jinde umí "lip" a mnohonásobně levněji pak se divím že ty firmy dávno nezkrachovaly....
nebo ty "noname" věci prostě nefungujou a ty firmy co to dělají, prostě rostou na tom, že někomu " načipujou" auto na nějaký hodnoty, (který tam třeba ani nejsou ..ala ABC tuning ) a lidi tomu bezmezně věří i bez brzdy.." hej vole.....jasně mám krutou čiplou káru" .....ýádnej šmejd je to značkovej p.čovole "jap parts" a "tuning py.o"
pořád vycházím z předpokladu že chceme ten motor i přes úpravy udržet při životě ...
ne že ho někdo "čipne" a on je za 10tkm je K.O.
jako do nikoho se nenavážím jen mě fakt zajímá jestli jsem fakt nasypal čtvrt mega do motoru úplně zbytečně....
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO