Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 20V Turbo
PříspěvekNapsal: 03.03.2009 01:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.02.2009

Příspěvky:

34

Tak o dochlazování vím už docela dost :-D ale zajímalo by mě jestli je lepší motor nechat zahřát před jízdou...nebo rovnou po nastartovaníí jezdit (samozřejmě nevytáčet motor..)..A jestli je nějaky zpusob jak šetrně Turbo zahřívat...a jesli je to nutnéé...jsem uplnáá lama...předtím jsem nikdy vůz s turbem neměl..a chtěl bych aby mi co nejdýl vydrželo...Děkuji předem za rady :-)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 20V Turbo
PříspěvekNapsal: 03.03.2009 09:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.11.2007

Příspěvky:

735

Miklica píše:
Tak o dochlazování vím už docela dost :-D ale zajímalo by mě jestli je lepší motor nechat zahřát před jízdou...nebo rovnou po nastartovaníí jezdit (samozřejmě nevytáčet motor..)..A jestli je nějaky zpusob jak šetrně Turbo zahřívat...a jesli je to nutnéé...jsem uplnáá lama...předtím jsem nikdy vůz s turbem neměl..a chtěl bych aby mi co nejdýl vydrželo...Děkuji předem za rady :-)

Před jízdou zahřívat?To dělají tak akorát TDíčkaři.(nebylo myšleno ve zlém :wink: )U benzínu jak nastartuješ,tak musíš hned jet.Ale ne kudlu,hezky z lehka a jak se ti dostane teplota alespoň na tu 80-tku,tak pak mu můžeš naložit.No a pak zase po příjezdu(pokus si to tedy honil) tak opravdu chvíli nechat motor běžet na prázdnou,všechno ostatní povypínat a pak teprve můžeš jít v klidu domu.Takhle jsem to aspoň dělal já a dělám doteď.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 20V Turbo
PříspěvekNapsal: 03.03.2009 11:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.02.2009

Příspěvky:

34

A jeste jeden dotaz..Při 1800 ot/min fouká turbo plný tlak ??? je lespšíí za studena řadit před těmito otáčkamy nebo ne ??? nebo je to fuk ??? Díky moc za odpovědi..Pokusíím se už moc neotravovat..:-D :-D


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 20V Turbo
PříspěvekNapsal: 03.03.2009 13:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

717

Bydliště:

Orlowá

MNě začíná turbo tlačit od 2tis cca...a plny tlak tlačím cca od 3tis :)

_________________
Škoda octavia II tdi


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 20V Turbo
PříspěvekNapsal: 05.03.2009 00:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.02.2009

Příspěvky:

34

a ještě jeden dotáázek :-D jaký tankujete benzin do tohoto motoru (AGU) ??? Já zatim jen 100oktan (většinou carreru), ale ted jsem slyšel názory že je to spíš na škodu :-( tak nevim jestli mám přejit na 95 ??? Děkuju moc...A pokusim se dlouho na nic neptat :-D :-P


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 20V Turbo
PříspěvekNapsal: 05.03.2009 00:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

516

Bydliště:

Brno-Tišnov-Železné

Miklica píše:
a ještě jeden dotáázek :-D jaký tankujete benzin do tohoto motoru (AGU) ??? Já zatim jen 100oktan (většinou carreru), ale ted jsem slyšel názory že je to spíš na škodu :-( tak nevim jestli mám přejit na 95 ??? Děkuju moc...A pokusim se dlouho na nic neptat :-D :-P


100 octan je dobra vec AAANo , ale vseho moc skodi , v motoru se spalovanim benzinu usazuji tzv.(sakra ted si nevzpomenu jak se to menuje) to je jedno ale pri spalovani 95 je jich normalni mnozstvi ale 100 octan ho spaluje moc dobre a tuto slozku z motoru cisti coz je dobry ale nesmi ten clovek jezdit porad jen na 100 ,pak je to zase na skodu.

_________________
VW my live , VW my heart , VW forever
ICQ 244-351-363 _ Autoelektronika _ prodej--montaz--servis

Montáže autoalarmů ,GPS ,centrál.zamykání ,handsfree ,autorádia ,příslušenství atd ......

https://www.facebook.com/autohifielektronika/


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 20V Turbo
PříspěvekNapsal: 05.03.2009 01:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.02.2009

Příspěvky:

34

ááha...děkuju...zase jsem o něco chytřejší :-) a jeste v jakym měřítku mám tedy tankovat 95 vůči 100 oktanu ???


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 20V Turbo
PříspěvekNapsal: 05.03.2009 11:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.11.2007

Příspěvky:

735

MadJackob píše:
MNě začíná turbo tlačit od 2tis cca...a plny tlak tlačím cca od 3tis :)

...Asi tak... :twisted: a pak tlačí a tlačí a budíky se točí a turbo hvízdá,to je požitek... :twisted:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 20V Turbo
PříspěvekNapsal: 05.03.2009 11:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.11.2007

Příspěvky:

735

freebee píše:
Miklica píše:
a ještě jeden dotáázek :-D jaký tankujete benzin do tohoto motoru (AGU) ??? Já zatim jen 100oktan (většinou carreru), ale ted jsem slyšel názory že je to spíš na škodu :-( tak nevim jestli mám přejit na 95 ??? Děkuju moc...A pokusim se dlouho na nic neptat :-D :-P


100 octan je dobra vec AAANo , ale vseho moc skodi , v motoru se spalovanim benzinu usazuji tzv.(sakra ted si nevzpomenu jak se to menuje) to je jedno ale pri spalovani 95 je jich normalni mnozstvi ale 100 octan ho spaluje moc dobre a tuto slozku z motoru cisti coz je dobry ale nesmi ten clovek jezdit porad jen na 100 ,pak je to zase na skodu.

No taky jsi zapoměl napsat,že ty vysokooctanové paliva mají lepší čistící schopnosti,že dobře odstraňují ten usazený carbon na ventilech a vůbec...prostě se líp spaluje jak si už vlastně napsal.Ale je to trochu dražší a taky jsme nedávno slyšel a četl,že při zkouškách a testech paliv,právě třeba palivo od Shellu V-Power,vůbec nebylo takové,jak se tvářilo,alespoň tedy u nás v ČR,to se týkalo i diesel power,prostě to tady u nás šiděj,..no.nevím jak to je u OMV u té Carrery,ale u Shellu to tak bylo,...takže já radši tankuju 95(ta je i napsaná na víčku nádrže) a občas natankuju 98 pro ten pocit,no a auto je docela v pohodě...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 20V Turbo
PříspěvekNapsal: 05.03.2009 11:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

717

Bydliště:

Orlowá

deckard píše:
MadJackob píše:
MNě začíná turbo tlačit od 2tis cca...a plny tlak tlačím cca od 3tis :)

...Asi tak... :twisted: a pak tlačí a tlačí a budíky se točí a turbo hvízdá,to je požitek... :twisted:


ano ano..jen mne sere rachot budíku...budu ho muset vyměnit :-D

_________________
Škoda octavia II tdi


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 20V Turbo
PříspěvekNapsal: 05.03.2009 15:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.11.2007

Příspěvky:

735

MadJackob píše:
deckard píše:
MadJackob píše:
MNě začíná turbo tlačit od 2tis cca...a plny tlak tlačím cca od 3tis :)

...Asi tak... :twisted: a pak tlačí a tlačí a budíky se točí a turbo hvízdá,to je požitek... :twisted:


ano ano..jen mne sere rachot budíku...budu ho muset vyměnit :-D

počkej,myslíš budíku na tlak turba?Mě ze začátku taky chrastil)ručička se třepotala),ale pak jsme s kamarádem zjistili,že jsme nedali na hadičku to "téčko"(fitinku),která reukovala přívod toho tlaku od turba do měřáku(budíku).Udělali jsme to a bylo po problému.Ale to jsem tu už někde jednou psal... :wink:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 20V Turbo
PříspěvekNapsal: 05.03.2009 16:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

717

Bydliště:

Orlowá

to tam mám...jo přesně tohle to děla...třepotá se mi to vždy nad 0,9bar :(

_________________
Škoda octavia II tdi


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 20V Turbo
PříspěvekNapsal: 05.03.2009 16:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.11.2007

Příspěvky:

735

Hmm,tak to pak asi jedině jinej budík,fact.. :? Co si pamatuju,tak taky máš ty Motor Meter Racing ne?Nebo to byl někdo jiný.Totiž oni nebyli tak drahý,ale asi nebudou zrovna z těch nejlepších.Já jsem tedy spokojenej.Možná že to třeba bude fact jen vadnej kus...škoda. :evil:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 20V Turbo
PříspěvekNapsal: 06.03.2009 10:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

717

Bydliště:

Orlowá

deckard píše:
Hmm,tak to pak asi jedině jinej budík,fact.. :? Co si pamatuju,tak taky máš ty Motor Meter Racing ne?Nebo to byl někdo jiný.Totiž oni nebyli tak drahý,ale asi nebudou zrovna z těch nejlepších.Já jsem tedy spokojenej.Možná že to třeba bude fact jen vadnej kus...škoda. :evil:


jo wíš že ted newím :-D....ještě si s ním zkusím pohrát a uvidíme

_________________
Škoda octavia II tdi


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 20V Turbo
PříspěvekNapsal: 26.03.2009 11:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.12.2008

Příspěvky:

56

Bydliště:

Most

Zdravim chci se zeptat a nechci zakládat zbytečně nové téma, Kde je vyražený na 1.8T číslo motoru?

_________________
Škoda Felicia 1.6MPi-> Lada 2104 - Winter drift car -> Golf mk4 GTi


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group