1.8 20V Turbo

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
GOLFÁK
Profík
Profík
Příspěvky: 1009
Registrován: 19.02.2008 16:42

Re: 1.8 20V Turbo

Příspěvek od GOLFÁK »

Neublížíš.Řídící jednotka si to přebere.Ale myslim,že je to zbytečný do toho cpát něco jinýho než Natural 95

Uživatelský avatar
bartic
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: 1.8 20V Turbo

Příspěvek od bartic »

GOLFÁK píše:Neublížíš.Řídící jednotka si to přebere.Ale myslim,že je to zbytečný do toho cpát něco jinýho než Natural 95
Jj, přesně moje slova :wink:

Uživatelský avatar
VWMysak
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8701
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberecký Kraj

Re: 1.8 20V Turbo

Příspěvek od VWMysak »

Miklica píše:Zdravim...chtel jsem se zeptat...jak moc ublizim motoru, pokud do nej budu lit pouze Carreru 100 ??? (mimochodem je to 98oktanovej benzin ??)...dekuju za odpovedi :)
Neublížíš, naopak mu to prospěje, ted na to taky jezdím a je to 100 oktan. :wink:
VW PERFORMANCE

MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

Miklica
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 34
Registrován: 21.02.2009 21:08

Re: 1.8 20V Turbo

Příspěvek od Miklica »

ja prave cetl ze 100oktan dyl hori...a mohly by se pak opalovat ventily...je to tedy nesmysl???

Uživatelský avatar
bartic
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: 1.8 20V Turbo

Příspěvek od bartic »

VWMysak píše:
Miklica píše:Zdravim...chtel jsem se zeptat...jak moc ublizim motoru, pokud do nej budu lit pouze Carreru 100 ??? (mimochodem je to 98oktanovej benzin ??)...dekuju za odpovedi :)
Neublížíš, naopak mu to prospěje, ted na to taky jezdím a je to 100 oktan. :wink:
Jenže ty to máš polazený :)

Uživatelský avatar
bartic
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: 1.8 20V Turbo

Příspěvek od bartic »

Do série bych Carreru 100 nelil, protože mně to přijde zbytečný. Zkoušel jsem jak Carreru 95 tak Carreru 100 a musím říct, že žádný rozdíl. Možná, že tam třeba byl nárust výkonově 1%, ale kdo to pozná. Spotřebu nevím, to jsem nějak nezkoušel. Já do svýho auta leju Carreru 95 (série motor), ta má taky čistící aditiva a šlape jako hodinky :P Do upravenýho bych lil Carreru 100, tam to má smysl. Ale jak říkám, je to každýho věc :wink:

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: 1.8 20V Turbo

Příspěvek od vtuni »

jezdím na shell V power racing.. (což je palivo asi strovnatelný s carrerou jen o něco dražší..ale zase za něj mím smart body na cool věci :mrgreen: ) a když pominu cenu paliva tak auto má tišší chod...o něco menší spotřebu..a je nechci psát znatelně živější... ale je to poznat a není to placebo...

navíc když jsem rozdělal motor po 50.tis..na např na škrtící klapce nebylo vůbec nic k čištění... atd...

takže takový shrnutí... vyšší cena se vykompenzuje o něco nižší spotřebou a šetření motoru... když vezmu v potaz že za litr mám 3x smart bodů... za který si pak člověk nakoupí nějaký "dárky" :laugh: :good:
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

stawaFK
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1316
Registrován: 11.05.2010 17:46

Re: 1.8 20V Turbo

Příspěvek od stawaFK »

za carreru jsou tuším taky nějaký bodíky ne? teda aspoň mi nabízeli nějakou kartu...

no já jsem věrnej shellce...já poznal rozdíl i na shell v-pover...to racing to tam snad ani dávat nesmím na 1.6 ne? :mrgreen:
Ženská a auto se nepůjčuje. Ámen

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=156847" onclick="window.open(this.href);return false;


http://www.truhlarstvisimic.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

-v případě zájmu napsat SZ

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8 20V Turbo

Příspěvek od jurod »

A jaký jsi poznal rozdíl? Protože rozdíl je tam jen v aditivu....
Shell V power racing tam klidně nalít můžeš, neboj, nevybuchne to.... :mrgreen: Lidi se tady ptají jako by to byl vodík :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
VWMysak
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8701
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberecký Kraj

Re: 1.8 20V Turbo

Příspěvek od VWMysak »

Do teď jsem jezdil na Vervu 100 (98oktanů) od Benziny, při prvním natankování jsem pocítil změnu už při odjíždění z pumpy, mnohem lépe se motor vytáčel a měl kultivovanější chod, spotřeba nepatrně klesla.

Ted mám druhou nádrž Carrery 100 (100oktanů) a oproti Vervě je to zase trochu znát, hlavně na spotřebě, že šla dolů. Cenově jsou obě paliva cca nastejno 37,40,- Kč/l.

Podle mě jakýkoli kvalitní benzín z prověřených pump motoru neuškodí, převážně je to o tom na co dotyčný má finance, ono tankovat 2x za měsíc za 2tis. plnou taky není pr**l. :mrgreen: A to se bavíme jen o těchto dvou, např zmíněný Shell V-Power Racing stojí cca 40,- kč/l možná i víc.
VW PERFORMANCE

MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

stawaFK
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1316
Registrován: 11.05.2010 17:46

Re: 1.8 20V Turbo

Příspěvek od stawaFK »

jurod píše:A jaký jsi poznal rozdíl? Protože rozdíl je tam jen v aditivu....
Shell V power racing tam klidně nalít můžeš, neboj, nevybuchne to.... :mrgreen: Lidi se tady ptají jako by to byl vodík :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

startuje to lépe jede mi to svižněji, ta spotřeba je taky nepatrně dole (což ale vyjde nastejno při té částce za litr:) ), fakt jo? no já právě myslel že jakmile zavřu za tím shell Vpowerem víčko tak to začne hořet, no ještě žes mě upozornil že to tam dát můžu :laugh:

ptám se proto protože nevím jestli se tím třeba nemůže něco (zasrat) víš? jo a k tomu otázka: frajer si nalil do nafty ve volvu ten shell v power racing : měl tam cc 8-10l nádrže nafty a 52l benzínku můžu to nalejt do svojí nádrže? nebo to bude dělat neplechu?
Ženská a auto se nepůjčuje. Ámen

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=156847" onclick="window.open(this.href);return false;


http://www.truhlarstvisimic.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

-v případě zájmu napsat SZ

Uživatelský avatar
VWMysak
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8701
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberecký Kraj

Re: 1.8 20V Turbo

Příspěvek od VWMysak »

stawaFK píše: ...jo a k tomu otázka: frajer si nalil do nafty ve volvu ten shell v power racing : měl tam cc 8-10l nádrže nafty a 52l benzínku můžu to nalejt do svojí nádrže? nebo to bude dělat neplechu?
Co je tohle za otázku? :fool:
VW PERFORMANCE

MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

stawaFK
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1316
Registrován: 11.05.2010 17:46

Re: 1.8 20V Turbo

Příspěvek od stawaFK »

na otázku se odpovídá otázkou? :fool: nebo je ta tvoje jenom řečnická?

jinak díky za radu :laugh:
Ženská a auto se nepůjčuje. Ámen

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=156847" onclick="window.open(this.href);return false;


http://www.truhlarstvisimic.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

-v případě zájmu napsat SZ

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: 1.8 20V Turbo

Příspěvek od vtuni »

ted přemejšlím kdo je blbější... jestli , ten kdo si nalije do naftovýho auta benzín..nebo ten kdo tu směs od něj chce využít aby ušetřil pár kaček ... :lol: :lol: :lol:
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
Phoenix
Pilot
Pilot
Příspěvky: 774
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8 20V Turbo

Příspěvek od Phoenix »

Znám člověka, co z mercedesu vytáhl 50 litrů benzínu a 5 litrů nafty (meďák byl diesel) a nechal to sednout v kanďáku (nafta dole), no a pak to nalil bez té nafty (samo něco málo tam zbylo) do jiného mercedesu (benzínového), se kterým najezdil už minimálně 10000km a v pohodě. To samé ten mercedes na naftu - původně se zastavil, protože se zakuckal po benzínu, od té doby, co se to vypustilo a zalilo naftou jezdí taky denně a pohoda. Člověk se toho nesmí bát :-)
PHOENIX-shoří jen proto,aby vznešený znovu povstal z popela a vzlétl vzhůru k nebesům...
http://WWW.VW-CULT.CZ

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“