Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 20V Turbo
PříspěvekNapsal: 29.06.2011 10:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.02.2008

Příspěvky:

988

Bydliště:

okolí Kralup

Neublížíš.Řídící jednotka si to přebere.Ale myslim,že je to zbytečný do toho cpát něco jinýho než Natural 95

_________________
Bylo: GII GT a GIV 1.8T, nyní Passat 3C Variant.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 20V Turbo
PříspěvekNapsal: 29.06.2011 17:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

254

Bydliště:

Praha

GOLFÁK píše:
Neublížíš.Řídící jednotka si to přebere.Ale myslim,že je to zbytečný do toho cpát něco jinýho než Natural 95


Jj, přesně moje slova :wink:

_________________
To byly časy,když jsem měl GII GTI 16V Kr:))) Momentálně VW Golf IV GTI 1.8T AUM 110 kW zatím!! Příští projekt G II syncro 1.8 T GT28RS


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 20V Turbo
PříspěvekNapsal: 30.06.2011 14:29 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8615

Bydliště:

Liberecký Kraj

Miklica píše:
Zdravim...chtel jsem se zeptat...jak moc ublizim motoru, pokud do nej budu lit pouze Carreru 100 ??? (mimochodem je to 98oktanovej benzin ??)...dekuju za odpovedi :)


Neublížíš, naopak mu to prospěje, ted na to taky jezdím a je to 100 oktan. :wink:

_________________
VW PERFORMANCE

http://www.detailingpro.cz/ - OPT, CarPro
MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

_________________
VW MK4 Black GTI 1.8T, VW MK2 Gray GTI 1.8 8V


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 20V Turbo
PříspěvekNapsal: 30.06.2011 17:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.02.2009

Příspěvky:

34

ja prave cetl ze 100oktan dyl hori...a mohly by se pak opalovat ventily...je to tedy nesmysl???


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 20V Turbo
PříspěvekNapsal: 30.06.2011 20:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

254

Bydliště:

Praha

VWMysak píše:
Miklica píše:
Zdravim...chtel jsem se zeptat...jak moc ublizim motoru, pokud do nej budu lit pouze Carreru 100 ??? (mimochodem je to 98oktanovej benzin ??)...dekuju za odpovedi :)


Neublížíš, naopak mu to prospěje, ted na to taky jezdím a je to 100 oktan. :wink:


Jenže ty to máš polazený :)

_________________
To byly časy,když jsem měl GII GTI 16V Kr:))) Momentálně VW Golf IV GTI 1.8T AUM 110 kW zatím!! Příští projekt G II syncro 1.8 T GT28RS


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 20V Turbo
PříspěvekNapsal: 30.06.2011 20:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

254

Bydliště:

Praha

Do série bych Carreru 100 nelil, protože mně to přijde zbytečný. Zkoušel jsem jak Carreru 95 tak Carreru 100 a musím říct, že žádný rozdíl. Možná, že tam třeba byl nárust výkonově 1%, ale kdo to pozná. Spotřebu nevím, to jsem nějak nezkoušel. Já do svýho auta leju Carreru 95 (série motor), ta má taky čistící aditiva a šlape jako hodinky :P Do upravenýho bych lil Carreru 100, tam to má smysl. Ale jak říkám, je to každýho věc :wink:

_________________
To byly časy,když jsem měl GII GTI 16V Kr:))) Momentálně VW Golf IV GTI 1.8T AUM 110 kW zatím!! Příští projekt G II syncro 1.8 T GT28RS


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 20V Turbo
PříspěvekNapsal: 30.06.2011 20:52 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15015

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

jezdím na shell V power racing.. (což je palivo asi strovnatelný s carrerou jen o něco dražší..ale zase za něj mím smart body na cool věci :mrgreen: ) a když pominu cenu paliva tak auto má tišší chod...o něco menší spotřebu..a je nechci psát znatelně živější... ale je to poznat a není to placebo...

navíc když jsem rozdělal motor po 50.tis..na např na škrtící klapce nebylo vůbec nic k čištění... atd...

takže takový shrnutí... vyšší cena se vykompenzuje o něco nižší spotřebou a šetření motoru... když vezmu v potaz že za litr mám 3x smart bodů... za který si pak člověk nakoupí nějaký "dárky" :laugh: :good:

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 20V Turbo
PříspěvekNapsal: 01.07.2011 11:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.05.2010

Příspěvky:

1316

za carreru jsou tuším taky nějaký bodíky ne? teda aspoň mi nabízeli nějakou kartu...

no já jsem věrnej shellce...já poznal rozdíl i na shell v-pover...to racing to tam snad ani dávat nesmím na 1.6 ne? :mrgreen:

_________________
Ženská a auto se nepůjčuje. Ámen

viewtopic.php?f=78&t=156847


http://www.truhlarstvisimic.cz

-v případě zájmu napsat SZ

_________________
Golf IV 1.6 - Když to posychruju, jezdí jako R32


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 20V Turbo
PříspěvekNapsal: 02.07.2011 00:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2010

Příspěvky:

2302

Bydliště:

Uherské Hradiště

A jaký jsi poznal rozdíl? Protože rozdíl je tam jen v aditivu....
Shell V power racing tam klidně nalít můžeš, neboj, nevybuchne to.... :mrgreen: Lidi se tady ptají jako by to byl vodík :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
viewtopic.php?f=78&t=206636
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
viewtopic.php?f=40&t=231905


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 20V Turbo
PříspěvekNapsal: 02.07.2011 13:15 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8615

Bydliště:

Liberecký Kraj

Do teď jsem jezdil na Vervu 100 (98oktanů) od Benziny, při prvním natankování jsem pocítil změnu už při odjíždění z pumpy, mnohem lépe se motor vytáčel a měl kultivovanější chod, spotřeba nepatrně klesla.

Ted mám druhou nádrž Carrery 100 (100oktanů) a oproti Vervě je to zase trochu znát, hlavně na spotřebě, že šla dolů. Cenově jsou obě paliva cca nastejno 37,40,- Kč/l.

Podle mě jakýkoli kvalitní benzín z prověřených pump motoru neuškodí, převážně je to o tom na co dotyčný má finance, ono tankovat 2x za měsíc za 2tis. plnou taky není pr**l. :mrgreen: A to se bavíme jen o těchto dvou, např zmíněný Shell V-Power Racing stojí cca 40,- kč/l možná i víc.

_________________
VW PERFORMANCE

http://www.detailingpro.cz/ - OPT, CarPro
MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

_________________
VW MK4 Black GTI 1.8T, VW MK2 Gray GTI 1.8 8V


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 20V Turbo
PříspěvekNapsal: 02.07.2011 14:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.05.2010

Příspěvky:

1316

jurod píše:
A jaký jsi poznal rozdíl? Protože rozdíl je tam jen v aditivu....
Shell V power racing tam klidně nalít můžeš, neboj, nevybuchne to.... :mrgreen: Lidi se tady ptají jako by to byl vodík :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



startuje to lépe jede mi to svižněji, ta spotřeba je taky nepatrně dole (což ale vyjde nastejno při té částce za litr:) ), fakt jo? no já právě myslel že jakmile zavřu za tím shell Vpowerem víčko tak to začne hořet, no ještě žes mě upozornil že to tam dát můžu :laugh:

ptám se proto protože nevím jestli se tím třeba nemůže něco (zasrat) víš? jo a k tomu otázka: frajer si nalil do nafty ve volvu ten shell v power racing : měl tam cc 8-10l nádrže nafty a 52l benzínku můžu to nalejt do svojí nádrže? nebo to bude dělat neplechu?

_________________
Ženská a auto se nepůjčuje. Ámen

viewtopic.php?f=78&t=156847


http://www.truhlarstvisimic.cz

-v případě zájmu napsat SZ

_________________
Golf IV 1.6 - Když to posychruju, jezdí jako R32


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 20V Turbo
PříspěvekNapsal: 02.07.2011 14:36 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8615

Bydliště:

Liberecký Kraj

stawaFK píše:
...jo a k tomu otázka: frajer si nalil do nafty ve volvu ten shell v power racing : měl tam cc 8-10l nádrže nafty a 52l benzínku můžu to nalejt do svojí nádrže? nebo to bude dělat neplechu?


Co je tohle za otázku? :fool:

_________________
VW PERFORMANCE

http://www.detailingpro.cz/ - OPT, CarPro
MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

_________________
VW MK4 Black GTI 1.8T, VW MK2 Gray GTI 1.8 8V


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 20V Turbo
PříspěvekNapsal: 02.07.2011 15:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.05.2010

Příspěvky:

1316

na otázku se odpovídá otázkou? :fool: nebo je ta tvoje jenom řečnická?

jinak díky za radu :laugh:

_________________
Ženská a auto se nepůjčuje. Ámen

viewtopic.php?f=78&t=156847


http://www.truhlarstvisimic.cz

-v případě zájmu napsat SZ

_________________
Golf IV 1.6 - Když to posychruju, jezdí jako R32


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 20V Turbo
PříspěvekNapsal: 03.07.2011 11:08 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15015

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

ted přemejšlím kdo je blbější... jestli , ten kdo si nalije do naftovýho auta benzín..nebo ten kdo tu směs od něj chce využít aby ušetřil pár kaček ... :lol: :lol: :lol:

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 20V Turbo
PříspěvekNapsal: 03.07.2011 11:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

773

Bydliště:

Plzeň

Znám člověka, co z mercedesu vytáhl 50 litrů benzínu a 5 litrů nafty (meďák byl diesel) a nechal to sednout v kanďáku (nafta dole), no a pak to nalil bez té nafty (samo něco málo tam zbylo) do jiného mercedesu (benzínového), se kterým najezdil už minimálně 10000km a v pohodě. To samé ten mercedes na naftu - původně se zastavil, protože se zakuckal po benzínu, od té doby, co se to vypustilo a zalilo naftou jezdí taky denně a pohoda. Člověk se toho nesmí bát :-)

_________________
PHOENIX-shoří jen proto,aby vznešený znovu povstal z popela a vzlétl vzhůru k nebesům...
http://WWW.VW-CULT.CZ


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group