Motor 1.8T Info
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: Motor 1.8T info
Heh 400 za změření tlaku paliva bych si teda nevzal
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Motor 1.8T info
tak pořád je tu možnost to zkusit zacpat palcem a když to neudrží tak to funguje.. a ušetří 400
a nebo si koupit vlastní měřák
http://www.rpjservice.cz/katalog/vybave ... dm.35-200/" onclick="window.open(this.href);return false;
a nebo si koupit vlastní měřák
http://www.rpjservice.cz/katalog/vybave ... dm.35-200/" onclick="window.open(this.href);return false;
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Motor 1.8T info
Taky, jak tak koukám, by jsi asi za něj osmičku nevyklopil.Goauld píše:Heh 400 za změření tlaku paliva bych si teda nevzal
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: Motor 1.8T info
Hezky profi nástroje, ale pokud vím tak tlak se měří manometrem, kterej rozhodně nestojí ani 25 tisíc, ani 8 tisíc, pokud se nebavíme o nějakých speciálních. Tlak paliva de jednoduše změřit obyčejným slušným měřičem pneumatik a patřičnou redukci si vyrobím sám. Navíc tlak u benzinovyho čerpadla má vždycky určity rozmezí, takže ho nepotřebuju vědět na setinu baru, ale stačí orientačně, jestli čerpadlo tlačí dost, nebo málo.
Pokud by někdo namítal, že takovej měřič je určenej výhradně na měření tlaku vzduchu a kapalinu nezměří, tak si prosím zopakujte Fyziku šesté třídy základní školy, kde se tohle učí
Ale proč ne, lidi vydělávají na kde čem, takže záleží na každym jak zákazníka oškube. Já na jednoduchých věcech nevydělávám, pokud ten dotyčnej není někdo, kdo si to zaslouží
Pokud by někdo namítal, že takovej měřič je určenej výhradně na měření tlaku vzduchu a kapalinu nezměří, tak si prosím zopakujte Fyziku šesté třídy základní školy, kde se tohle učí
Ale proč ne, lidi vydělávají na kde čem, takže záleží na každym jak zákazníka oškube. Já na jednoduchých věcech nevydělávám, pokud ten dotyčnej není někdo, kdo si to zaslouží
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Motor 1.8T info
Ano mám orig VW , čína měřila nepřesně a se vzduchového mi kdysi začal lítat benzín a blafnul motor. Navíc orig má všechny redukce a nástavce na VW motory + stop ventil a rozsah 10bar. A proč má asi třikrát větší průměř než ten o kterém mluvíš? Na to když přijdeš, tak budu věřit , že jsi neskončil u té šesté třídy.
Něco takového, co jsi napsal mě opravňuje věřit, že je u nás něco špatně.
Než měřit nepřesně je lepší to neřešit vůbec.
Stejné je to i s úpravami. Proč platit hodně, když mi tam soused něco nahraje co našel na webu. Nejlépe klonem flasheru a neorig diagnostikou vyčte chyby. A zadarmo. Mohu tě ujistit, že i tohle zadarmo je někdy pořádně drahé.
Nabídka nebyla pro tebe, ale pro normály, kteří chtějí mít auto v pořádku tak jak má být.
Je zajímavé, že 400 za přesné změření a vyhodnocení je moc a čas ztrávený laborováním je málo??
Na jedné straně skrblíte, na druhé straně vyhazujete peníze za nefunkční šitpodvozky, čínský kola, magnetizéry na snížení spotřeby. Na to nepotřebuješ fyziku ze šesté třídy, stačí na to vrozená inteligence třeťáka.
Něco takového, co jsi napsal mě opravňuje věřit, že je u nás něco špatně.
Než měřit nepřesně je lepší to neřešit vůbec.
Stejné je to i s úpravami. Proč platit hodně, když mi tam soused něco nahraje co našel na webu. Nejlépe klonem flasheru a neorig diagnostikou vyčte chyby. A zadarmo. Mohu tě ujistit, že i tohle zadarmo je někdy pořádně drahé.
Nabídka nebyla pro tebe, ale pro normály, kteří chtějí mít auto v pořádku tak jak má být.
Je zajímavé, že 400 za přesné změření a vyhodnocení je moc a čas ztrávený laborováním je málo??
Na jedné straně skrblíte, na druhé straně vyhazujete peníze za nefunkční šitpodvozky, čínský kola, magnetizéry na snížení spotřeby. Na to nepotřebuješ fyziku ze šesté třídy, stačí na to vrozená inteligence třeťáka.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: Motor 1.8T info
Vrozená inteligence opravdu stačí, to máš pravdu. Origo měřák je větší aby mohl být dražší Samozřejmě neříkám, že si origo nikdo nemá kupovat, protože je to ztráta peněz, ale pro orintační změření, což byl i tenhle případ stačí měřič na pneu a nemusí nikam jezdit nic řešit a něco platit aby věděl jak na tom je. Taky to chce být technicky zdatnej, lamě bude na nic jak meřič na pneu, tak profi měřák za 25 tisíc
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Motor 1.8T info
Origo měřák je větší aby mohl být dražší.....špatně
Přesnost je rozhodující pro vyhodnocení, zda je opravdu nutná výměna. A na test regulace.
S měřičem tlaku v pneu si můžeš měřit leda větry.
Přesnost je rozhodující pro vyhodnocení, zda je opravdu nutná výměna. A na test regulace.
S měřičem tlaku v pneu si můžeš měřit leda větry.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: Motor 1.8T info
Přesnost je relativní a v tomhle případě je odchylka měření malá a nepodstatná. Když mám předepsanej tlak paliva v rozmezí 296-376 kPa (2.96-3.76 barů), tak mi i ten nejpóvlovější měřák změří přibližně skutečnou hodnotu. Hodnota je relativně nepodstatná proto, protože na vstřikovací liště je regulátor tlaku paliva a ten ve finále udává skutečnej tlak. Pokud měřák ukáže, že je hodnota tlaku nízká a chod motoru tomu bude napovídat, měřák splnil účel. Pokud měřák ukáže, že je hodnota tlaku v rozmezí kde má být, tak účel splnil taktéž, protože rozmezí má tak velkou toleranci vůči přesnosti měření, že je odchylka nepodstatná.
Tudíž z toho vyplývá, že přesnost měření na setiny baru je zbytečná a desetiny zvládne dokonale onen měřič pneu. Znovu podotýkám, že nikomu neříkám, že by neměl do takovyho zařízení investovat pokud se tím živí a chce mít naprostou jistotu. A znovu říkám, že v tomhle případě by výsledek měření pneuměřičem dostačoval.
Vytváříme tady zbytečnou konverzaci o věcech, ktery se ne až tak týkají tématu, takže bych to ukončil
Tudíž z toho vyplývá, že přesnost měření na setiny baru je zbytečná a desetiny zvládne dokonale onen měřič pneu. Znovu podotýkám, že nikomu neříkám, že by neměl do takovyho zařízení investovat pokud se tím živí a chce mít naprostou jistotu. A znovu říkám, že v tomhle případě by výsledek měření pneuměřičem dostačoval.
Vytváříme tady zbytečnou konverzaci o věcech, ktery se ne až tak týkají tématu, takže bych to ukončil
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Motor 1.8T info
Tak vidíš už jsi našel .... Goald .... a zadarmo.Vesel píše:za pul roku jsem nenasel nikoho kdo by my tlak zmeril. Vseci se pousmejou a reknou na toto nemam cas. jooo nasel sem typka ae ten mi rekl nechte mi tu auto za tyden ho budete mit. kvuli banalite si nemuzu dovolit byt bez auta stejne tak nemuzu si dovolit nekde vyset na pul cesty a uz me to opravdu nebavi tady s mechanikama.
A pak , že to není plodné, Vtuni kdyžtak mázne, tak zatím.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T info
Tady se člověk dokonce i pobaví
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Motor 1.8T info
Vtuni má jiný starosti.... ale dobře se bavímotorpower píše: Vtuni kdyžtak mázne, tak zatím.
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Motor 1.8T info
Ještě fotka jak vypadá naživo, funguje dobře.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- Vesel
- Pilot
- Příspěvky: 703
- Registrován: 08.07.2012 22:02
- Bydliště: Moravwa
Re: Motor 1.8T info
Jeste bych se chtel zeptat. Psal jsem tu ze chci koupit cerpadlo benzinove cerpadlo pac sem zkousel aspon udrzet prstem palivo a udrzel. Proc se ptam. Kdosi semnou mel rozsahlou diskuzi ze to neni potreba ze stejne tlak dava pak na palivove liste regulator tlaku. Tak pak uz tomu nerozumim kazdej rika uplne neco jineho
VW Golf MK4 1.6 77kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW
Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW
Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Motor 1.8T info
Když je to regulátor, tak reguluje, rozsah je na něm napsán. Kontrola ovládací hadičky nutná. Tlak jako takový určuje čerpadlo a regulovaný bude menší . Ideální 3bar pro sérii.
Čerpadlo dává vždy více pro zachování linearity tlaku paliva se vzrůstající zátěží. Tlak a chod čerpadla je dále zajištěn palivovým relé/ další regulační člen, v závislosti na ot.motoru/ . Nikdy nezapojovat napřímo.
Čerpadlo dává vždy více pro zachování linearity tlaku paliva se vzrůstající zátěží. Tlak a chod čerpadla je dále zajištěn palivovým relé/ další regulační člen, v závislosti na ot.motoru/ . Nikdy nezapojovat napřímo.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- bRG
- VWagenista
- Příspěvky: 1346
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T (pomoc)
Ahoj kluci potrebuju sehnat starter mam motor AUQ 6 kvalt. prevodovku je na to nejakej specialni starter nebo bude pasovat i z verze 110 KW?