Motor 1.8T Info

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
DworiBak
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5645
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy-VW City

Re: Motor 1.8T info

Příspěvek od DworiBak »

Majllo píše:v skodovke mi vraveli ze remen na 132kw je o nieco sirsi, a ze vymena sa robi az poi 180000km??? :o 8O 8O
tak to nevim jestli je sirsi ale ty motory jsou stejný jak 110kw,liší se ve věcech který nemaj s rozvody nic společného
180tis je DP ale taky záleží na stáří ,radči to udělám při 90tis. obětuju max5tis. než pak podkanej motor a sodíkoví ventily neni žádná levná legrace druhovýroba neni je ale bez sodíku ale ty nic nevydrží :wink:

Uživatelský avatar
Majllo
Závodník
Závodník
Příspěvky: 604
Registrován: 06.03.2008 09:15
Bydliště: SR

Re: Motor 1.8T info

Příspěvek od Majllo »

no pustim sa cim skor do vymeny teda,lebo auto ma uz davno po 90000km :( :roll:

Uživatelský avatar
DworiBak
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5645
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy-VW City

Re: Motor 1.8T info

Příspěvek od DworiBak »

120 by mělo být v poho pak je snad 5let

Uživatelský avatar
Majllo
Závodník
Závodník
Příspěvky: 604
Registrován: 06.03.2008 09:15
Bydliště: SR

Re: Motor 1.8T info

Příspěvek od Majllo »

ano aj kamos vravel ze meniol na pasate 1.8t po 120000km,uz hladam najlepsiu cenu na nete...

Uživatelský avatar
DworiBak
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5645
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy-VW City

Re: Motor 1.8T info

Příspěvek od DworiBak »

tady někdo v bazaru nabízí sady za dobrý ceny :wink:

Uživatelský avatar
Majllo
Závodník
Závodník
Příspěvky: 604
Registrován: 06.03.2008 09:15
Bydliště: SR

Re: Motor 1.8T info

Příspěvek od Majllo »

jj som zistil ze to je asi naj cena aku zozeniem...este mi treba vodnu pumpu

Uživatelský avatar
bear
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Curitiba, Brazil
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T info

Příspěvek od bear »

na rozvodech by neštřil :wink:

Uživatelský avatar
DworiBak
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5645
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy-VW City

Re: Motor 1.8T info

Příspěvek od DworiBak »

Majllo píše: jj som zistil ze to je asi naj cena aku zozeniem...este mi treba vodnu pumpu
pumpu vyměnit 100% :wink:

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T info

Příspěvek od R@ZOR »

Tak po dlouhy dobe sem neco napisu. Auto jezdi uz cca 2000km bez problemu, ale docela mi zacal chybet vykon.. Tak jsem udelal mensi zlepsovak. :) V serii to tlacilo dost malo 0.4-0.5, tak jsem drobet priskrtil hadici co vede do ventilu N75, aby neunikal tlak a min otviral westgate. Ted uz to tlaci 0.6-0.8b a je to docela rozdil. Turbo okamzite nabiha a tlaci. Jen jsem se chtel zeptat, jestli neco nemuze odejit.. Samozrejme ze je vse vic namahano, ale spis jestli ne nemuze delat nejakou neplechu.
Jeste by sla dat na westgate pruzina, ktera by ho drzela zavrenej a povolila az pri vyssim tlaku..
Asi by to jeste chtelo budik na bohatost smesi, aby se nepropalily pisty..
Přílohy
S5001888.JPG
S5001887.JPG
Naposledy upravil(a) R@ZOR dne 28.04.2009 16:28, celkem upraveno 1 x.
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T info

Příspěvek od R@ZOR »

Jeste dam foto jak mam ted zapojenej ten ventil N75 (puvodne byl zapojenej uplne jinak foto nize). A bov replika HKS.
Přílohy
Ted je zapojen takto..
Ted je zapojen takto..
Takto byl..
Takto byl..
S5001889.JPG
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T info

Příspěvek od R@ZOR »

Jeste sem dam foto budiku. Jo a chtel jsem se zeptat, kdyz se vypne zapalovani, tak ma budik ukazovat na nulu? Me totiz ukazuje jeden dilek do minusu.. :roll:
Přílohy
S5001895.JPG
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
DworiBak
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5645
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy-VW City

Re: Motor 1.8T info

Příspěvek od DworiBak »

no ten budík asi nebude ukazovat přesně kam si to zapojil :?:

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T info

Příspěvek od R@ZOR »

Zapojil jsem to na ovladani bovu, vim ze se to zapojuje mezi sani a regulator tlaku paliva, ale melo by to fungovat i tady. Meri to stejnej tlak / podtlak v sani. Musel jsem to zapojit takhle, pac jsem mel kratkou hadicku a jinou jsem doma nemel. Jinak vse funguje normalne, bov odfukuje, budik ukazuje.. Podtlak tak 0.7 a tlak 0.5 (po zvyseni 0.6-0.7).
Jen ten budik neukazuje na nulu, ani kdyz jeste nebyl zapojenej, tak neukazoval nulu.. Je to duvod na reklamaci? Podle me by mel byt na nulu.. Jak zjistit jestli ukazuje spravne?
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T info

Příspěvek od R@ZOR »

Jinak mam zas problem. :( Auto proste nejede. Tlak tuba je ok, ale nejede to, jak kdyby tam slo malo paliva. Muze to delat palivovej filtr? Chtelo by to budik i na tlak paliva a bohatost smesi.. Dneska vymenim ten filtr, jeste kouknu na svicky a uvidm jestli to bude ok.

Jo a uz se mi dvakrat stalo, ze jsem to nastartoval, zakolisaly otacky a zdechlo to. Koukal jsem na skrtici klapku a je furt krasne cista..

Tak jsem dneska vymenil palivovej filtr (byl tam jeste original), zlepsilo se to, ale jeste to neni ono. Musim patrat dal.. Dneska to pichnu na vag.
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
zdraza
Řidič
Řidič
Příspěvky: 87
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T info

Příspěvek od zdraza »

zkus se podívat na hadičku co vede od sání směsi do válců.. začíná přesně za měrkou oleje a vede někam napravo to přesně nevim, ale měl jsem ji trochu prasklou, tak jsem ji měnil a když byla odpojená úplně, tak to nedrželo volnoběh, prostě to kolísalo, až to chcíplo..
na obrázku jsem ti oříznul pod čim asi tak vede..

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“