Kouknu na to Ale nejsem si jistej, ze tam tu hadicku mam. To mely az novejsi modeli s elektronickym plynem?zdraza píše:zkus se podívat na hadičku co vede od sání směsi do válců.. začíná přesně za měrkou oleje a vede někam napravo to přesně nevim, ale měl jsem ji trochu prasklou, tak jsem ji měnil a když byla odpojená úplně, tak to nedrželo volnoběh, prostě to kolísalo, až to chcíplo..
na obrázku jsem ti oříznul pod čim asi tak vede..
Motor 1.8T Info
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T info
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- zdraza
- Řidič
- Příspěvky: 87
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T info
nene já mam taky plyn přez lanko
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T info
Ok, zkouknu to. Nemel bys lepsi foto ty hadicky? Na co vlastne je?
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- zdraza
- Řidič
- Příspěvky: 87
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T info
to nemam, jsem v práci, tak se ted nedostanu ani to vyfotit.. ale je presně pod tim co jsem to tam vyříznul z tý tvojí fotky a je asi tak 19cm dlouhá..
- DworiBak
- VWmaniak
- Příspěvky: 5645
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severní čechy-VW City
Re: Motor 1.8T info
to je normálně podtlaková pokud byla diravá přisávalo ti to falešný vzduch snad myslíme stejnou hadičkuzdraza píše:zkus se podívat na hadičku co vede od sání směsi do válců.. začíná přesně za měrkou oleje a vede někam napravo to přesně nevim, ale měl jsem ji trochu prasklou, tak jsem ji měnil a když byla odpojená úplně, tak to nedrželo volnoběh, prostě to kolísalo, až to chcíplo..
na obrázku jsem ti oříznul pod čim asi tak vede..
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T info
Tak jsem koukal na tu hadicu a vypada ok, ale zajimalo by me k cemu slouzi? Nevite nekdo?zdraza píše:to nemam, jsem v práci, tak se ted nedostanu ani to vyfotit.. ale je presně pod tim co jsem to tam vyříznul z tý tvojí fotky a je asi tak 19cm dlouhá..
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- bear
- VWexpert
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Curitiba, Brazil
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T info
není to k odvětrávání klikovky ?
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T info
Je, ale jde to i do sani. Nemuze tamtudy unikat tlak?
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- Majllo
- Závodník
- Příspěvky: 604
- Registrován: 06.03.2008 09:15
- Bydliště: SR
Re: Motor 1.8T info
ja som mal tu hadicu puknutu,a zaujmavy bol poklad na tu praklinu v nej, ked niekto pridaval- raz ju roztahovalo druhy raz v nej bol podlak a scuclo ju...auto trochu cukalo,akonahle som to vymenil auto ide v pohode
- bear
- VWexpert
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Curitiba, Brazil
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T info
ano jde tamtudy tlak sice nízký a vede z5 do sání.
u 1.8T AWP se k této hadici připojuje ještě hadice na odvětrávání hlavy a pak až do sání
u 1.8T AWP se k této hadici připojuje ještě hadice na odvětrávání hlavy a pak až do sání
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T info
Tak dneska jsem udelal tu diagnostiku a objevil jsem jednu chybu:
VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 06A 906 018 R
Komponent a/nebo - verze: 1.8L R4/5VT MOTR HS D03
Kódodvání softwaru: 04000
Kód opravny: WSC 00046
1 Nalezeny chyby:
00561 - Prizpusobeni smesi
15-10 - adaptacni hranice (soucet) podkrocena - Sporadicky
Co si o tom myslite? Smazal jsem ji, auto nastartoval a uz se neukazala, ale auto porad nejede Teda jede, ale malo. Kdyz se jede volne, tak to celkem jde, ale jak zacne nabihat turbo, tak to jede hur. Podle me je hodne chuda smes. Co to muze zpusobovat? Lambda, vaha vzduchu, vstriky, malej tlak benzinu? Zkusim to zas zejtra pripojit.
VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 06A 906 018 R
Komponent a/nebo - verze: 1.8L R4/5VT MOTR HS D03
Kódodvání softwaru: 04000
Kód opravny: WSC 00046
1 Nalezeny chyby:
00561 - Prizpusobeni smesi
15-10 - adaptacni hranice (soucet) podkrocena - Sporadicky
Co si o tom myslite? Smazal jsem ji, auto nastartoval a uz se neukazala, ale auto porad nejede Teda jede, ale malo. Kdyz se jede volne, tak to celkem jde, ale jak zacne nabihat turbo, tak to jede hur. Podle me je hodne chuda smes. Co to muze zpusobovat? Lambda, vaha vzduchu, vstriky, malej tlak benzinu? Zkusim to zas zejtra pripojit.
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T info
Jj, to mam u AGU taky, jde to ze saciho potrubi, z klikovky a z hlavy z5 do sani. Ale proc je to i ze saniciho potrubi? Odvetravani klikovky a hlavy chapu, ale proc je to takhle? Co byse stalo, kdyz bych to z toho sani zaslepil? Preci tam musi unikat nejakej tlak..bear píše:ano jde tamtudy tlak sice nízký a vede z5 do sání.
u 1.8T AWP se k této hadici připojuje ještě hadice na odvětrávání hlavy a pak až do sání
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T info
Jinak turbo tlaci dobre, ale jde tam asi malo benzinu. Cim vic turbo tlaci, tim to jde hur. Nejhorsi je prechod z 2500ot/min do cca 3500ot/min, kor v tahu.. Asi blbost, ale nemuzou bejt zaneseny vstriky? Muzu dat do benzinu nejakou prisadu na vycisteni?
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T info
Tak jsem s tim dneska zase najel nejakejch 150km a musim rict ze je to hruza. Kdyz slapnu vic na plyn a zacne tlacit turbo, tak to zacne skubat a nejde to do otacek. Jak kdyby to spatne regulovalo smes, tak jsem podeziral regulator tlaku paliva. Jde do nej hadicka ze sani, ktera se mi zdala rozlamana, tak jsem ji vymenil, ale nepomohlo to. Zkusil jsem to napojit na Vag a ukazalo to tuto chybu 16514 viz foto. Vedel by nekdo co je spatne? Lambda sonda?
Takze nejspis zkusim vymenit lambdu a uvidime. Ale ze by to delalo takovy harakiri, jen kvuli lambde se mi nezda..
Takze nejspis zkusim vymenit lambdu a uvidime. Ale ze by to delalo takovy harakiri, jen kvuli lambde se mi nezda..
Naposledy upravil(a) R@ZOR dne 10.05.2009 18:17, celkem upraveno 1 x.
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- VWMysak
- Moderátor
- Příspěvky: 8701
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký Kraj
Re: Motor 1.8T info
Lambda dokáže hodně potrápit.