Motor 1.8T Info

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T info

Příspěvek od R@ZOR »

zdraza píše:zkus se podívat na hadičku co vede od sání směsi do válců.. začíná přesně za měrkou oleje a vede někam napravo to přesně nevim, ale měl jsem ji trochu prasklou, tak jsem ji měnil a když byla odpojená úplně, tak to nedrželo volnoběh, prostě to kolísalo, až to chcíplo..
na obrázku jsem ti oříznul pod čim asi tak vede..
Kouknu na to :wink: Ale nejsem si jistej, ze tam tu hadicku mam. To mely az novejsi modeli s elektronickym plynem?
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
zdraza
Řidič
Řidič
Příspěvky: 87
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T info

Příspěvek od zdraza »

nene já mam taky plyn přez lanko

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T info

Příspěvek od R@ZOR »

Ok, zkouknu to. Nemel bys lepsi foto ty hadicky? Na co vlastne je?
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
zdraza
Řidič
Řidič
Příspěvky: 87
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T info

Příspěvek od zdraza »

to nemam, jsem v práci, tak se ted nedostanu ani to vyfotit.. ale je presně pod tim co jsem to tam vyříznul z tý tvojí fotky a je asi tak 19cm dlouhá..

Uživatelský avatar
DworiBak
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5645
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy-VW City

Re: Motor 1.8T info

Příspěvek od DworiBak »

zdraza píše:zkus se podívat na hadičku co vede od sání směsi do válců.. začíná přesně za měrkou oleje a vede někam napravo to přesně nevim, ale měl jsem ji trochu prasklou, tak jsem ji měnil a když byla odpojená úplně, tak to nedrželo volnoběh, prostě to kolísalo, až to chcíplo..
na obrázku jsem ti oříznul pod čim asi tak vede..
to je normálně podtlaková pokud byla diravá přisávalo ti to falešný vzduch snad myslíme stejnou hadičku

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T info

Příspěvek od R@ZOR »

zdraza píše:to nemam, jsem v práci, tak se ted nedostanu ani to vyfotit.. ale je presně pod tim co jsem to tam vyříznul z tý tvojí fotky a je asi tak 19cm dlouhá..
Tak jsem koukal na tu hadicu a vypada ok, ale zajimalo by me k cemu slouzi? Nevite nekdo? :idea:
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
bear
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Curitiba, Brazil
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T info

Příspěvek od bear »

není to k odvětrávání klikovky ?

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T info

Příspěvek od R@ZOR »

Je, ale jde to i do sani. Nemuze tamtudy unikat tlak?
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
Majllo
Závodník
Závodník
Příspěvky: 604
Registrován: 06.03.2008 09:15
Bydliště: SR

Re: Motor 1.8T info

Příspěvek od Majllo »

ja som mal tu hadicu puknutu,a zaujmavy bol poklad na tu praklinu v nej, ked niekto pridaval- raz ju roztahovalo druhy raz v nej bol podlak a scuclo ju...auto trochu cukalo,akonahle som to vymenil auto ide v pohode

Uživatelský avatar
bear
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Curitiba, Brazil
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T info

Příspěvek od bear »

ano jde tamtudy tlak sice nízký a vede z5 do sání.
u 1.8T AWP se k této hadici připojuje ještě hadice na odvětrávání hlavy a pak až do sání

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T info

Příspěvek od R@ZOR »

Tak dneska jsem udelal tu diagnostiku a objevil jsem jednu chybu:
VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 06A 906 018 R
Komponent a/nebo - verze: 1.8L R4/5VT MOTR HS D03
Kódodvání softwaru: 04000
Kód opravny: WSC 00046
1 Nalezeny chyby:
00561 - Prizpusobeni smesi
15-10 - adaptacni hranice (soucet) podkrocena - Sporadicky

Co si o tom myslite? Smazal jsem ji, auto nastartoval a uz se neukazala, ale auto porad nejede :cry: Teda jede, ale malo. Kdyz se jede volne, tak to celkem jde, ale jak zacne nabihat turbo, tak to jede hur. Podle me je hodne chuda smes. Co to muze zpusobovat? Lambda, vaha vzduchu, vstriky, malej tlak benzinu? Zkusim to zas zejtra pripojit.
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T info

Příspěvek od R@ZOR »

bear píše:ano jde tamtudy tlak sice nízký a vede z5 do sání.
u 1.8T AWP se k této hadici připojuje ještě hadice na odvětrávání hlavy a pak až do sání
Jj, to mam u AGU taky, jde to ze saciho potrubi, z klikovky a z hlavy z5 do sani. Ale proc je to i ze saniciho potrubi? Odvetravani klikovky a hlavy chapu, ale proc je to takhle? Co byse stalo, kdyz bych to z toho sani zaslepil? :lol: Preci tam musi unikat nejakej tlak..
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T info

Příspěvek od R@ZOR »

Jinak turbo tlaci dobre, ale jde tam asi malo benzinu. Cim vic turbo tlaci, tim to jde hur. Nejhorsi je prechod z 2500ot/min do cca 3500ot/min, kor v tahu.. Asi blbost, ale nemuzou bejt zaneseny vstriky? Muzu dat do benzinu nejakou prisadu na vycisteni?
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T info

Příspěvek od R@ZOR »

Tak jsem s tim dneska zase najel nejakejch 150km a musim rict ze je to hruza. Kdyz slapnu vic na plyn a zacne tlacit turbo, tak to zacne skubat a nejde to do otacek. Jak kdyby to spatne regulovalo smes, tak jsem podeziral regulator tlaku paliva. Jde do nej hadicka ze sani, ktera se mi zdala rozlamana, tak jsem ji vymenil, ale nepomohlo to. :( Zkusil jsem to napojit na Vag a ukazalo to tuto chybu 16514 viz foto. Vedel by nekdo co je spatne? Lambda sonda?

Takze nejspis zkusim vymenit lambdu a uvidime. Ale ze by to delalo takovy harakiri, jen kvuli lambde se mi nezda.. :(
Přílohy
Chyba.JPG
Novy hadicky na ovladani bov a regulatoru paliva..
Novy hadicky na ovladani bov a regulatoru paliva..
Naposledy upravil(a) R@ZOR dne 10.05.2009 18:17, celkem upraveno 1 x.
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
VWMysak
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8701
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberecký Kraj

Re: Motor 1.8T info

Příspěvek od VWMysak »

Lambda dokáže hodně potrápit. :wink:
VW PERFORMANCE

MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“