Motor 1.8T Info
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
- bRG
- VWagenista
- Příspěvky: 1346
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T Info
To vis sem chudej a celej zivot jsem jezdil ve dvojkach maximalne v trojce..yessmen píše:1340 příspěvků a neví jak udělat log?
Ctyrku jsem koupil nahodou,a cekal jsem ze to tady bude jako v dvojkove nebo trojkove sekci ale je to tady samej curak,
urcite vis koho mam na mysli
- KarlosCZ
- Jezdec
- Příspěvky: 321
- Registrován: 16.11.2008 00:37
- Bydliště: VW GTI World
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T Info
Nabízíme kompletní úpravy a opravy turbodmychadel K03-xx K04-xx 1.8T - 2.0T
Více na http://www.facebook.com/snailperformancecz
Více na http://www.facebook.com/snailperformancecz
Snail Performance
http://www.facebook.com/snailperformancecz
Ibiza Cupra - KAT, EGR, SAI, N249, N112 a VAC - Off
VW Passat TD B4 Variant
http://www.facebook.com/snailperformancecz
Ibiza Cupra - KAT, EGR, SAI, N249, N112 a VAC - Off
VW Passat TD B4 Variant
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 08.04.2019 12:42
Re: Motor 1.8T Info
Zdravím, měl bych dotaz: mé RSko Octavie je celkem líné, není to jak bývalo, spotřeba stoupla. Při rozjezdu to cuká, zvláště když se chci rozjet prudčeji. Hadice vyměněny, V diagnostice se dokolečka objevuje "chyba ventilu N249 - pravděpodobně mechanická závada." Připojení ventilu přímo na tvrdých 12V vyvolá cvaknutí a něco se v něm přepíná. Ale připojení voltmetru paralelně k ventilu N249 přímo v autě neukáže nikdy žádné napětí. Prosím dotaz, pokud by někdo věděl: který komponent ovládá cívku tohoto ventilu N249 a kde hledat příčinu toho, že ventil v autě nemá nikdy žádné napětí na cívce? Díky, mpcz
- Eitn
- Člen klubu
- Příspěvky: 414
- Registrován: 13.04.2010 22:00
- Bydliště: OlomouCity
Re: Motor 1.8T Info
Mám pocit, že ventil N249 je na sekundární vedení vzduchu a nemá na výkon žádný vliv. Změřil bych spíš tlak paliva..
- Eitn
- Člen klubu
- Příspěvky: 414
- Registrován: 13.04.2010 22:00
- Bydliště: OlomouCity
Re: Motor 1.8T Info
A připojováním napětí na komponenty o kterých nic nevíš a neznáš jejich funkci je nesmysl. Ovládá ho řídící jednotka motoru pouze v připadě požadavku na okysličení katalyzátoru. (Za předpokladu že se nemýlím s tím že jde o ventil k sekundáru). Až si takhle odrovnáš komponentu ovládanou 5V napájením a v lepším případě zrušíš jen ji a né jednotku tak se snad poučíš.
- EgoBurian
- Závodník
- Příspěvky: 653
- Registrován: 28.06.2016 17:03
- Bydliště: Týn nad VWltavou (Kameňákov)
Re: Motor 1.8T Info
N249 je ventil na podtlak (blow, baňka). Šel bych po čerpadle apod.
Chudej pracující
Ex Golfína MKIV 1.4 16V
Ex VW Jetta 1.8T
Audi S4 B5 2.7 biT
VW Lupo 1.4 TDI
Ex VW Polo 6N 1.4 mpi Open Air
https://www.instagram.com/lukeeno_s4b5/
Ex Golfína MKIV 1.4 16V
Ex VW Jetta 1.8T
Audi S4 B5 2.7 biT
VW Lupo 1.4 TDI
Ex VW Polo 6N 1.4 mpi Open Air
https://www.instagram.com/lukeeno_s4b5/
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 08.04.2019 12:42
Re: Motor 1.8T Info
Děkuji za reakce. Vůbec autům nerozumím, takže jen a pouze moje laická teorie: v řezu ventilu je vidět, že se jedná o prostou cívku = elektromagnet. Ani na vteřinu mě nenapadlo, že bude mít pracovní napětí 5V, vzhledem k potřebným pracovním proudům a výkonu. Tak jsem si dovolil to napájet 12V. To ovšem nechci nikomu tvrdit, je to moje neověřená laická teorie.
Zaměřil bych se na to, že na tom ventilu nikdy není 12V. Hodně by pomohlo, pokud by někdo věděl s jistotou, jak to vlastně pracuje a hlavně kdy. Podle mé představy by se tam to napětí mělo objevit hned po startu, což vyvozuji z toho, že v případě poruchy ventilu, např. přerušení vinutí by se vzduchový okruh dostal do nežádoucího stavu. Tak bych to udělal já. Takže by to chtělo někoho, kdo opravdu ví, jak to má fungovat a jestli tam to napětí má být a přesně kdy. Nejjednodušší by bylo to asi poměřit na funkční sestavě, ale takovou v dosahu bohužel nemám. Takže pokud někdo ví, tak moc dík. mpcz
Zaměřil bych se na to, že na tom ventilu nikdy není 12V. Hodně by pomohlo, pokud by někdo věděl s jistotou, jak to vlastně pracuje a hlavně kdy. Podle mé představy by se tam to napětí mělo objevit hned po startu, což vyvozuji z toho, že v případě poruchy ventilu, např. přerušení vinutí by se vzduchový okruh dostal do nežádoucího stavu. Tak bych to udělal já. Takže by to chtělo někoho, kdo opravdu ví, jak to má fungovat a jestli tam to napětí má být a přesně kdy. Nejjednodušší by bylo to asi poměřit na funkční sestavě, ale takovou v dosahu bohužel nemám. Takže pokud někdo ví, tak moc dík. mpcz
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 08.04.2019 12:42
Re: Motor 1.8T Info
Zdravím, tak závada odhalena. Prasklá membrána v deceleračním ventilu. Zítra vyměním a uvidíme, jestli to bude všechno nebo se bude pokračovat v pátrání. mpcz, 14apr2019
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 08.04.2019 12:42
Re: Motor 1.8T Info
Zdravím, tak byl to tento ventil, auto jede, jak za mlada. A nedoporučuji věřit bezmezně diagnostice. Pouze v kombinaci se selským rozumem. mpcz, 15apr2019
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 08.04.2019 12:42
Re: Motor 1.8T Info
Zdravím, mám dotaz, související s touto poruchou. Podle kolemjdoucích radilů byla řídící jednotka v době poruchy v nouzovém módu. Další symptom byl, že turbo tlačilo pouze do 0,4 baru a pak to spadlo. Jen je mi divné, že diagnostika o tomto stavu nic nehlásila, kontrolka nesvítila nebo jsem to neuměl vyčíst. Ví někdo, jak to s tím je? Neboli jak se dá zjistit ten nouzový mód a také to, jak se z něho dá dostat? (nějaký reset?). Dík, mpcz, 22apr2019
- snuff
- Řidič
- Příspěvky: 57
- Registrován: 06.08.2013 10:20
Re: Motor 1.8T Info
Turbo do 0.4 baru znamena ze je wastegate nonstop otvoreny. WG ovlada N75. Takze by som zacal tam. Hadicky a tento ventil. Pripadne je rozstelovany aktuator na WG.
Alebo teda noudzak, ale to treba nalogovat tlak turba, wastegate, palivo atd. Od toho sa da odrazit, preco to pada do nudzaku. Z nudzaku netreba resetovat nic, proste je nieco zle, ak to opravis a pripadne vymazes chyby tak auto samo prestane ist v nudzovom rezime.
Alebo teda noudzak, ale to treba nalogovat tlak turba, wastegate, palivo atd. Od toho sa da odrazit, preco to pada do nudzaku. Z nudzaku netreba resetovat nic, proste je nieco zle, ak to opravis a pripadne vymazes chyby tak auto samo prestane ist v nudzovom rezime.
1.8T f čypu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 27.12.2021 17:38
Golf IV 1.8t tuning
Zdravím,
je tu někdo kdo navyšoval koně u VW Golf IV 1.8t, kromě obyčejného chip tuningu ale dělal třeba stage I, II atd.
Chci se zeptat, co jste upravovali dávali, jaký turbo, výfukový systém, vstřikovače atd. a o kolik koní se vám to povedlo zvýšit.
Plánuji totiž udělat takový menší projekt v rozumné cenové kategorii, v kterém by starý golfik dokázal na silnicích se předvést svým výkonem. Proto budu rád za každé rády jak toho dosáhnout a každé odpovědi.
je tu někdo kdo navyšoval koně u VW Golf IV 1.8t, kromě obyčejného chip tuningu ale dělal třeba stage I, II atd.
Chci se zeptat, co jste upravovali dávali, jaký turbo, výfukový systém, vstřikovače atd. a o kolik koní se vám to povedlo zvýšit.
Plánuji totiž udělat takový menší projekt v rozumné cenové kategorii, v kterém by starý golfik dokázal na silnicích se předvést svým výkonem. Proto budu rád za každé rády jak toho dosáhnout a každé odpovědi.