Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1713 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T (pomoc)
PříspěvekNapsal: 19.12.2014 23:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.12.2007

Příspěvky:

1224

Bydliště:

Kousek od ČB

Tušim že je jinej ;-) Ale mohl by pasovat z 1.9TDI 6Q

_________________
1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8T Info
PříspěvekNapsal: 21.12.2014 17:25 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

25.11.2014

Příspěvky:

29

Klubáci poradte, koľko by som si mohol vypýtať za Golf 4 1.8T 110kW, ročník 1998, 5 stupňová manuálna prevodovka, automatická klimatizácia, dorobený palubný PC, RECARO sedačky v zachovalom stave, auto po servisnom technikovi, všetko pravidelne vymienané keď bolo treba, cca 258 000 km najazdených poctivých, úplná servisná história (knižka)... to je vše ;)

Ďakujem za rady


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T (pomoc)
PříspěvekNapsal: 21.12.2014 23:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1345

Bydliště:

Praha

R@ZOR píše:
Tušim že je jinej ;-) Ale mohl by pasovat z 1.9TDI 6Q

Tak vymeneno,darce byl Sharan TDi :)

_________________
Golf IV GTi AUQ , Golf III GTi 16v,


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T (pomoc)
PříspěvekNapsal: 22.12.2014 23:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.12.2007

Příspěvky:

1224

Bydliště:

Kousek od ČB

bRG píše:
R@ZOR píše:
Tušim že je jinej ;-) Ale mohl by pasovat z 1.9TDI 6Q

Tak vymeneno,darce byl Sharan TDi :)


Parada. ;-)

Mel bych taky jeden uz dlouhodobej problem, kterej me stve a to spatnej 1. start. Konkretne, kdyz rano startuju. Potom celej den startuje ok, ale kdyz startuju za cca 24h, tak prvni start zase na pikacu! Chytne a zdechne. Prisuzuju to palivu. Kdyz dyl stoji, tak benzin asi stece z5 do nadrze, nebo nekde neco netesni a dostane se do paliv. vedeni vzduch. Mel by nekdo nejakej napad, jak to resit? Po zapnuti klicku cerpadlo normalne natlaci. Skousel jsem i vickrat zapnout klicek, aby to natlacilo vickrat. Uz jsem myslel, ze je po problem, kdyz jsem, tak pred rokem, vymenil regulator tlaku paliva (starsi z funkcniho auta). Chvilku se zdalo, ze je to ok, ale ted to zase zlobi stabilne. Co drzi tlak v hadickach? Je tam nejakej zpetnej ventil, nebo je az v cerpadle? Jinak nikde benzin ani netece, ani neni citit.. Dik vsem za rady. ;-)

_________________
1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8T Info
PříspěvekNapsal: 24.12.2014 00:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.09.2011

Příspěvky:

87

Bydliště:

Göding

Zkus se mrknut na hadici odvětrávání jestli ji nemáš prasklou. Ja ji mel prasklou a delalo me to uplne stejne

_________________
Yamaha R1 ex: Octavia RS, GIV 1.8T GTI, GIV VR6, GIV TDI, Toledo TDI, Ibiza 1.4, Vectra DTI, xsara 1.9TD, XT600E, XT660R, Hornet900, Fireblade 929, GSX-R1000 K7


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8T Info
PříspěvekNapsal: 24.12.2014 11:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.12.2007

Příspěvky:

1224

Bydliště:

Kousek od ČB

Kouknu, kterou myslis? Pod sanim, nebo z ventil vika?

_________________
1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8T Info
PříspěvekNapsal: 25.12.2014 16:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.09.2011

Příspěvky:

87

Bydliště:

Göding

Pod sacima parohama

_________________
Yamaha R1 ex: Octavia RS, GIV 1.8T GTI, GIV VR6, GIV TDI, Toledo TDI, Ibiza 1.4, Vectra DTI, xsara 1.9TD, XT600E, XT660R, Hornet900, Fireblade 929, GSX-R1000 K7


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8T Info
PříspěvekNapsal: 09.01.2015 18:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.12.2007

Příspěvky:

1224

Bydliště:

Kousek od ČB

Myslim ze hadice bude ok, zatim jsem ji prohlid jen tak zbezne na aute, ale vypada ok. Vyndam ji az bude lepsi pocasi. Mel jsem ji spatnou na druhym aute a tam hodne houpal volnobeh, kdyz to bylo studeny, taky to hur startovalo. Tady je volnobeh ok. A na druhej start chytne vzdy na 100% a pak celej den funguje. Spis bych videl problem nekde v palivu..

_________________
1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8T Info
PříspěvekNapsal: 09.01.2015 21:22 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8603

Bydliště:

Liberecký Kraj

Spíš bych se zaměřil na čidlo teploty, zapalovací modul, zapalovací cívky,...

_________________
VW PERFORMANCE

http://www.detailingpro.cz/ - OPT, CarPro
MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

_________________
VW MK4 Black GTI 1.8T, VW MK2 Gray GTI 1.8 8V


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8T Info
PříspěvekNapsal: 09.01.2015 21:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.12.2007

Příspěvky:

1224

Bydliště:

Kousek od ČB

Cidlo je ok, je tam novy ;-) Modul a civky si zkusim pujcit.. Ale to by zlobilo nepravidelne, tohle je jen pri prvnim startu, kdyz nejedu dyl nez 24h. Jakoby to chytne na zbitek paliva, hned zdechne a pak uz to celej den ok.

_________________
1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8T Info
PříspěvekNapsal: 09.01.2015 22:08 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8603

Bydliště:

Liberecký Kraj

A filtr si měnil? A co podtlaková hadička k regulátoru paliva, je v cajku? Konektory na vstřikách ok?

_________________
VW PERFORMANCE

http://www.detailingpro.cz/ - OPT, CarPro
MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

_________________
VW MK4 Black GTI 1.8T, VW MK2 Gray GTI 1.8 8V


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8T Info
PříspěvekNapsal: 09.01.2015 22:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.12.2007

Příspěvky:

1224

Bydliště:

Kousek od ČB

Filtr myslis tusim palivovej? Ten tam je cca 30tkm, vzduchovej cca 5tkm. Hadicku na regulator mam zanovni silikonovou, stejne jako vsechny ostatatni podtlakovy hadicky ;-) Konektory snad ok, kdyztak prosriknout kontaktolem. ;-)

_________________
1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8T Info
PříspěvekNapsal: 10.01.2015 22:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8932

hlavně prostřikej hlavni konektor u řidici jednotky :wink:

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8T Info
PříspěvekNapsal: 27.01.2015 13:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1345

Bydliště:

Praha

Ahoj,tak se mi vyskytl dalsi problem.Ted kdyz uz zacalo fungovat turbo zjistil jsem,
ze pri pridani plynu treba na 4ku je slyset takovej nepeknej zvuk,nevim jak bych to popsal
ale asi jo kdyz se nekde toci nejaka vrtulka, nebo proste vzduch proudici nekde..

Kdyz jsem mel turbo venku bylo absolutne bez vule olej se neztraci,

Svody jsou uz v horsim stavu a i ta vyfukova cast turba(drobne prasklinky),chtel bych udelat tlakovou zkousku a zjistit jak je na tom celej okruh.

Nemel by jste nekdo nejakej napad prosim ?


Přílohy:
IMG_20141004_151928.jpg
IMG_20141004_151928.jpg (1.12 MiB) Zobrazeno 574 krát


_________________
Golf IV GTi AUQ , Golf III GTi 16v,
Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8T Info
PříspěvekNapsal: 27.01.2015 15:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

782

Bydliště:

Bohumín

Tohle je běžný problém. Ta výfuková část se dá koupit zvlášt. Nechat ji svařit se taky dá a dělají to,ale stojí to docela dost peněz.

_________________
VW golf II 1.8 20V Turbo


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1713 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group