Motor 1.8T Info

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
VWMysak
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8701
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberecký Kraj

Re: Motor 1.8T Info

Příspěvek od VWMysak »

Co všechno může špatný magnetický ventil N75 u AGU způsobovat?

Obrázek
VW PERFORMANCE

MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

Uživatelský avatar
ReadyHead
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1496
Registrován: 29.06.2011 22:34
Bydliště: Někde v Zlínském kraji :)

Re: Motor 1.8T Info

Příspěvek od ReadyHead »

Kdo ti poví :mrgreen:

Uživatelský avatar
VWMysak
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8701
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberecký Kraj

Re: Motor 1.8T Info

Příspěvek od VWMysak »

Něco už jsem si našel.
VW PERFORMANCE

MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

Uživatelský avatar
Vesel
Pilot
Pilot
Příspěvky: 703
Registrován: 08.07.2012 22:02
Bydliště: Moravwa

Re: Motor 1.8T Info

Příspěvek od Vesel »

Nebut labut a podel se co si nasel :D
VW Golf MK4 1.6 77kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW

Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW

Uživatelský avatar
VWMysak
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8701
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberecký Kraj

Re: Motor 1.8T Info

Příspěvek od VWMysak »

Že by to mohla být příčina mého problému. :lol:

:arrow: http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=23607" onclick="window.open(this.href);return false;
VW PERFORMANCE

MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

Uživatelský avatar
ReadyHead
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1496
Registrován: 29.06.2011 22:34
Bydliště: Někde v Zlínském kraji :)

Re: Motor 1.8T Info

Příspěvek od ReadyHead »

A proc zrovna resis n75?
Co ti to dela?

Uživatelský avatar
Vesel
Pilot
Pilot
Příspěvky: 703
Registrován: 08.07.2012 22:02
Bydliště: Moravwa

Re: Motor 1.8T Info

Příspěvek od Vesel »

Zdravim borci chtel bych se zeptat zda nekdo neresil podobny problem. Posledni dobou jezdim na fotbal a sedime 4 v aute. Dupnu na plyn reakce zadna ae turbo jde slyset jak vrci a tlakuje ale auto drzi stejne otacky. Nevedel by nekdo kde hledat problem. Vag mlci. Dekuji za pripadnou reakci
VW Golf MK4 1.6 77kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW

Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW

Uživatelský avatar
bRG
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1346
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T Info

Příspěvek od bRG »

Ahoj nevite prosim kde koupit vyfukovou cast na turbo,nebo kdyby jste mel doma jedno navic z AUQ klidne i spatny ale s doboru vyfukovou casti nepopraskanou,
Ja nasel nekde ale cenovka byla docela silena

Uživatelský avatar
KarlosCZ
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 321
Registrován: 16.11.2008 00:37
Bydliště: VW GTI World
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T Info

Příspěvek od KarlosCZ »

bRG píše:Ahoj,tak se mi vyskytl dalsi problem.Ted kdyz uz zacalo fungovat turbo zjistil jsem,
ze pri pridani plynu treba na 4ku je slyset takovej nepeknej zvuk,nevim jak bych to popsal
ale asi jo kdyz se nekde toci nejaka vrtulka, nebo proste vzduch proudici nekde..

Kdyz jsem mel turbo venku bylo absolutne bez vule olej se neztraci,

Svody jsou uz v horsim stavu a i ta vyfukova cast turba(drobne prasklinky),chtel bych udelat tlakovou zkousku a zjistit jak je na tom celej okruh.

Nemel by jste nekdo nejakej napad prosim ?

Ahoj, pokud budeš chtít novou turbínovou litinu tzv. domek tak mi dej vědět ...
Snail Performance
http://www.facebook.com/snailperformancecz

Ibiza Cupra - KAT, EGR, SAI, N249, N112 a VAC - Off
VW Passat TD B4 Variant

Uživatelský avatar
Johil
Řidič
Řidič
Příspěvky: 85
Registrován: 04.09.2011 22:03
Bydliště: Göding

Re: Motor 1.8T Info

Příspěvek od Johil »

Ahoj mam jeden dotaz nestalo se nekomu pri akceleraci ze by mu auto hodně cuklo jak kdyby se vypl na zlomek vteřiny motor? A druhy dotaz dnes jedu vyradim motor drzi volnobeh a po par vterinach chcipl za jizdy tak zastavim a normalne nastartuju. Uz me ten muj golf opet zlobi 

Uživatelský avatar
Vesel
Pilot
Pilot
Příspěvky: 703
Registrován: 08.07.2012 22:02
Bydliště: Moravwa

Re: Motor 1.8T Info

Příspěvek od Vesel »

Toto mi delala vaha vzduchu.
VW Golf MK4 1.6 77kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW

Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW

Uživatelský avatar
KarlosCZ
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 321
Registrován: 16.11.2008 00:37
Bydliště: VW GTI World
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T Info

Příspěvek od KarlosCZ »

Ahoj pánové, přemýšlím, jestli to sem dát nebo ne, ale dám sem aspoň jednu fotku aby jste si nemysleli, že se kopeme do pr**le :-D

Mám tu projekt stavby hybridů pro 1.8T

Vlevo je turbo K03-004 které má parametry jako K04-20,22,23 z Cupry 165kw a vpravo je K03-001 které má stejné parametry jako K04-001 jen pod novým názvem ... Zatím jsou to jen prototypy na sériových kompresorových kolech, ve finále vše bude jinak ... Co vy na to? Budete mít zájem ?
Přílohy
12180742_1254433254582232_1887919636_o.jpg
Snail Performance
http://www.facebook.com/snailperformancecz

Ibiza Cupra - KAT, EGR, SAI, N249, N112 a VAC - Off
VW Passat TD B4 Variant

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T Info

Příspěvek od R@ZOR »

Vypada to dobre, zalezi jaka bude cena, zaruka a poruchovost..
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

domcanky
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 07.06.2015 18:24

Re: Motor 1.8T Info

Příspěvek od domcanky »

Zdravím všechny. Chtěl bych de zeptat jestli někdo máte zkušenost s diodou misto váhy vzduchu u motoru AGU. Jestli je to vůbec možne tak jako u TDI. Díky za radu

Uživatelský avatar
bRG
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1346
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T Info

Příspěvek od bRG »

udelal jsem log nevim jestli spravne asi ne(poprve) ale 3x jsem se pokusil s nohou na podlaze zrychlovat :)
Jaky kanaly by se meli logovat jestli tam mam vubec spravny

zkusmo jsem odpojil konektor z ventilu N75 a bylo to podstatne lepsi s nohou na podlaze se to docela rozjelo do 6.
Podotykam ze jsem nakonec dal i zanovni turbo ktery nebylo tak hrozny jako puvodni.
Přílohy
auq.jpg
auq1.jpg

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“