VW Golf IV 1.9TDi - 96kW [x] 110kW

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

HansoloTomano
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 19.04.2018 13:07

Re: VW Golf IV 1.9TDi - 96kW [x] 110kW

Příspěvek od HansoloTomano »

zkusim to tu ještě trošku rozdmýchat.. chlapi slšelsem cosi i o tom že 110kw ARL maj i kovanou kliku co je na tom pravdy?

dík za případnou odpověd, mám v plánu pořídit G4 1.9 TDI 110 kw arl a dostal sem se k téhle informaci.

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: VW Golf IV 1.9TDi - 96kW [x] 110kW

Příspěvek od majrek001 »

ASZ 96kW i ARL 110KW mají úplně stejný spodky a samozřejmě i hlavu včetně vstřikovač. ano jsou kovaný i písty

kolem 300koní+ ty motory snesou na sériových střevech když jsou OK

rozdíl mezi 96kW a 110kW (ASZ vs ARL) - je jen ve velikosti turba a chlazení stlačeného vzudchu tedy velký cooler oproti asz + samozřejmě jiný SW - jinak čistě motory jsou stejný
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
dasek82
Řidič
Řidič
Příspěvky: 110
Registrován: 19.07.2009 20:41
Bydliště: Pardubice,Hradec Kralove

Re: VW Golf IV 1.9TDi - 96kW [x] 110kW

Příspěvek od dasek82 »

a to mi teda rekni kdyz jsou stejny hlavy kde je rozdil v kompresnim pomeru?
19,5 u arl vs 19,0 u asz
asi teda budou stejny ale jedna bude o neco tenci kdyz spodek je stejnej-vrtanixzdvih
?
vw bora variant highline - AUY+Tiptronik

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: VW Golf IV 1.9TDi - 96kW [x] 110kW

Příspěvek od majrek001 »

nevím v čem je rozdíl, že to má jiný kompresní poměr - hlava je taky stejný pro ARL, ASZ - tesnění je klasika pro všechny PDčka, spodek stejný klika, ojnice, písty
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“