Analyza logu, padani do nouzaku - Golf IV

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
azicko
Řidič
Řidič
Příspěvky: 78
Registrován: 03.03.2013 17:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Analyza logu, padani do nouzaku - Golf IV

Příspěvek od azicko »

Ahoj,

Prosim Vas, mohol by mi niekto mrknut na LOG z kanalov 03,10 a 11 ?
Log som robil na 3, a na 4, do 4000 otacok.

Auto mi pada do nuzoveho rezimu, ale je to iba obcas a nedeje sa to pravidelne ..auto nepadne aj 1000 km do nouzaku, a pak padne dva krat za 10 km, a pak treba znova nic .

Mam podozrenie na vahu vzduchu, ale predsa len sa tu najdu vacsi odbornici :)

Golf IV , 1.9.TDI, 66kw , ALH , 287590 km, turbo repas , bosch vaha menena pri kupe (182 000, ale ktovie ci je to pravda )

Dakujem
Přílohy
log.txt
(2.83 KiB) Staženo 280 x

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Analyza logu, padani do nouzaku - Golf IV

Příspěvek od majrek001 »

udělej log znovu je potřeba na trojku od 1500 - 4000ot a držet plný plyn jinak je to k ničemu

co to píše přesně za chybu, když to spadne do nouzáku?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

gars7
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 327
Registrován: 14.06.2012 15:26

Re: Analyza logu, padani do nouzaku - Golf IV

Příspěvek od gars7 »

Zdravim,muže se mi někdo podívat na LOG.Přepetí na bance je už 2mm.1.9ti,81kw,AHF,EGR off,764sprint.Na 4ku od 1600-4200 ot.min.rovinka.Předem díky.
IMG_20190617_204433[1].jpg

gars7
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 327
Registrován: 14.06.2012 15:26

Re: Analyza logu, padani do nouzaku - Golf IV

Příspěvek od gars7 »

Zajíma mě ,jestly není váha už moc slabá viz.LOG.

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Analyza logu, padani do nouzaku - Golf IV

Příspěvek od majrek001 »

tak jsem dej ten soubor csv.. myslíš, že má někdo čas přepisovat x set záznamů?


váha by měla dávat trošku víc kolem 1000 pokud si měl celou dobu plyn na podlaze

ve 3000ot jsi nejspíš pustil plyn (nouzák to nejspíš není jelikož ve 3800ot zase tlačí dost), tak udělej znovu a pořádně
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

gars7
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 327
Registrován: 14.06.2012 15:26

Re: Analyza logu, padani do nouzaku - Golf IV

Příspěvek od gars7 »

Snad je v pořádku
IMG_20190629_113525[1].jpg
a tady ještě foto regulace,to přepětí 2mm je už asi moc napružené(na volnoběh).
IMG_20190629_100107[1].jpg
Než jsem začal hýbat s regulací banky tak se táhlo dotýkalo červíka.Ted je mezera+-ty 2mm.

gars7
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 327
Registrován: 14.06.2012 15:26

Re: Analyza logu, padani do nouzaku - Golf IV

Příspěvek od gars7 »

Jo,mohl jsem udělat LOG váhy pole 3,8,11.Dneska jsem povolil červíka dolu o čtvrt otáčky a žádná změna.Táhlo šlo na doraz červíka,takže asi zatuhlá regulace(2 roky po repasu).

gars7
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 327
Registrován: 14.06.2012 15:26

Re: Analyza logu, padani do nouzaku - Golf IV

Příspěvek od gars7 »

IMG_20200411_114303[1].jpg
Jedině přes foták.

gars7
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 327
Registrován: 14.06.2012 15:26

Re: Analyza logu, padani do nouzaku - Golf IV

Příspěvek od gars7 »

Tlak na turbu byl +- 0,9bar.

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Analyza logu, padani do nouzaku - Golf IV

Příspěvek od majrek001 »

na spodku bych typoval, že ti uchází podtlak přes prasklou membránu egr nebo je to turbo nějaký repas..

a pak je váha dost bídná dává málo měla by dávat kolem 1000mg
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

gars7
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 327
Registrován: 14.06.2012 15:26

Re: Analyza logu, padani do nouzaku - Golf IV

Příspěvek od gars7 »

EGR je off,a nedávno jsem si do EGR provrtal dírku na měreni tlaku turba.Jsou tam dvě díry se závity(asi příprava od výroby)tak do jedné z nich jsem provrtal dírku myslim 1-1,2mm a zašrouboval utěsněny provrtaný šroubek a na něho už hadičku.EGR je celkově čisty nic od oleje VAG nehlásí chybu,jenom sem si všimnul,že na druhé straně EGRu je ta plastova membrána (hýbe s klapou)a ona má tři uchyty a jeden z nich je odlomený(celé to nedrží pevně na tom kov.talíři).Tak jestly špatně neotvirá a nezavírá klapu.Turbo bylo před 3 roky na repasu(anebo ho čistily to už nezjistím)já sem ho rozdělal minulý rok,naklapění bylo zasrané tak jsem to vypodložil plíšky ze starých měrek(pod válečky asi0,01mm)možna,že je to o doladění turba ja už jsem posouval matku na bance o 2mm a na konec jsem hýbal i s červíkem,ale toho jsem vrátil do stavu po repasi(po repasi zabíralo až někde u 2000ot.).Zatím turbo fachčí a to nejezdím zas tak moc.Váhu vzduchu tu jsem koupil druhou z vrakáče,ale ty hodnoty na obu jsou podobné.Když to shrnu tak u EGRu nic nepíská(no to ani turbo)a olej je v pořádku a kupovat novou váhu???

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“