zaja.cz píše:Žhavící svíčky na motoru jsou v předu a je na nich napojen tlustý černý kabel.
Žhavící svíčky jsou dva druhy, tak jak jsi našel v ETce. Jedny žhaví v motoru-4 ks a druhé ohřívají vodu-chl. kapalinu-3 ks.
Že jsou žhavičky OK vyskoušíš třeba tim dratem -odpojíš konektor od svicky a spojíš vršek svičky s plus na baterce kdyz je motor vypnuty. Pokud to jiskři je zřejmě žhavička OK.
Asi budou nekde vzadu, pac kdyz jsem sundal plastovy kryt motoru tak jsem videl kulovy zepredu...
Jenze tady z te ETKY to vypada jako ze to jsou ty 4 oboje...jako ye jednou s topenim a podruhy bez! To by tam jinak nebylo 16 a pak (16) ...alternativa.
Tak kdyz to jiskri to znamena zkrat...kolik tam ma byt ted napeti mezi svickou a minusem na baterce kdyz je svicka ok a je rozpojena?