spatny studeny start PD

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Sarim
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 208
Registrován: 19.05.2008 21:59

Re: spatny studeny start PD

Příspěvek od Sarim »

zaja.cz píše:Žhavící svíčky na motoru jsou v předu a je na nich napojen tlustý černý kabel.
Žhavící svíčky jsou dva druhy, tak jak jsi našel v ETce. Jedny žhaví v motoru-4 ks a druhé ohřívají vodu-chl. kapalinu-3 ks.
Že jsou žhavičky OK vyskoušíš třeba tim dratem -odpojíš konektor od svicky a spojíš vršek svičky s plus na baterce kdyz je motor vypnuty. Pokud to jiskři je zřejmě žhavička OK. :mrgreen:

Asi budou nekde vzadu, pac kdyz jsem sundal plastovy kryt motoru tak jsem videl kulovy zepredu...

Jenze tady z te ETKY to vypada jako ze to jsou ty 4 oboje...jako ye jednou s topenim a podruhy bez! To by tam jinak nebylo 16 a pak (16) ...alternativa.

Tak kdyz to jiskri to znamena zkrat...kolik tam ma byt ted napeti mezi svickou a minusem na baterce kdyz je svicka ok a je rozpojena?
Golf IV, 1.9TDi, 85kW

Uživatelský avatar
zaja.cz
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 203
Registrován: 15.03.2009 19:53

Re: spatny studeny start PD

Příspěvek od zaja.cz »

Tak s tou ETKou nevím a kolik tam má být napětí taky nevím. Nejsem elektrikár.
A s těma žhavičkama, pokud je nemůžeš najít, tak mi na mail pošli foto bez krytu a já ti tam dokreslím šipku a pošlu zpět.
Zaja.cz@seznam.cz
A ty mi pak odepiš, žes myslel že to jsou vstřikovače. :mrgreen:

favoV6
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 274
Registrován: 29.01.2011 12:45

Re: spatny studeny start PD

Příspěvek od favoV6 »

kluci mam motor ATD minulej rok normalne zhavilo a startovalo pekne,ale letos pdo 15 stupnu dela bordel myslim nad nulou. prej ma zhavit od 5 nad nulou,ale me to nezhavi kontrolka hned zhasne. zkousel sme zhavice 3 jsou OK a jeden uplne KO byl studeny i po minute napajeni. rano to startuje az napotreti a chyta na min valcu vyleti samozrejme bilej dym,ale hned se srovna a jede pekne. zhavic mi zitra prijde,ale 99% lidi mi reklo,ze to nepomuze,ze to musi i v mrazu chytat bez zhaveni. takze co pak? vycisteni vstriku? gumicky? tesneni tamdemu? ten mi asi chcije je to kolem nej mastne aj na bloku, kde se da sehnat to tesneni? nemate origo cislo? delam v autodilech,ale asi to bude jen origo si myslim. jinak uz nevim,ale vrazet x tisic za test vstrikovacu se mi nechce.

naprava
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 33
Registrován: 28.05.2013 15:26

Re: spatny studeny start PD

Příspěvek od naprava »

favoV6 píše:kluci mam motor ATD minulej rok normalne zhavilo a startovalo pekne,ale letos pdo 15 stupnu dela bordel myslim nad nulou. prej ma zhavit od 5 nad nulou,ale me to nezhavi kontrolka hned zhasne. zkousel sme zhavice 3 jsou OK a jeden uplne KO byl studeny i po minute napajeni. rano to startuje az napotreti a chyta na min valcu vyleti samozrejme bilej dym,ale hned se srovna a jede pekne. zhavic mi zitra prijde,ale 99% lidi mi reklo,ze to nepomuze,ze to musi i v mrazu chytat bez zhaveni. takze co pak? vycisteni vstriku? gumicky? tesneni tamdemu? ten mi asi chcije je to kolem nej mastne aj na bloku, kde se da sehnat to tesneni? nemate origo cislo? delam v autodilech,ale asi to bude jen origo si myslim. jinak uz nevim,ale vrazet x tisic za test vstrikovacu se mi nechce.
ten test vstriku stoji 2500 jinak na vagu ti to ukaze trinacty radek nebo tak kolik to vstrikuje je tam tolerance + - a nemusíš je ani vyndat

favoV6
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 274
Registrován: 29.01.2011 12:45

Re: spatny studeny start PD

Příspěvek od favoV6 »

no skoro mas pravdu jsou lidi co si mysli,ze otestovat vstriky stoji par stovek u nas v BOSCH servisu 590 bez DPH:D kus . za to si radej koupim tesnici sadu a necham to v servise vymenit a vyjde mi to levneji. prave mam jedne vstrik 0 druhej -0,2 treti +0,3 a ctvrtej + 0,6 samozrejme nekdy zatepla se to zmeni k lepsimu,ale vic jak 0,6 nikdy nebylo.
odpojil sme cidlo teploty a zacalo to zhavit chytlo to jak po masle s tim,ze trosku vyskocil volnobeh jak to dalo bojhatou davku,ale krasne na 4 valce uvidim rano. zitra vymenim zhavic a zapojim cidlo smazu chyby a pocma do rana co bude.

naprava
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 33
Registrován: 28.05.2013 15:26

Re: spatny studeny start PD

Příspěvek od naprava »

favoV6 píše:no skoro mas pravdu jsou lidi co si mysli,ze otestovat vstriky stoji par stovek u nas v BOSCH servisu 590 bez DPH:D kus . za to si radej koupim tesnici sadu a necham to v servise vymenit a vyjde mi to levneji. prave mam jedne vstrik 0 druhej -0,2 treti +0,3 a ctvrtej + 0,6 samozrejme nekdy zatepla se to zmeni k lepsimu,ale vic jak 0,6 nikdy nebylo.
odpojil sme cidlo teploty a zacalo to zhavit chytlo to jak po masle s tim,ze trosku vyskocil volnobeh jak to dalo bojhatou davku,ale krasne na 4 valce uvidim rano. zitra vymenim zhavic a zapojim cidlo smazu chyby a pocma do rana co bude.
Ja vim pač sem ted platil 2500 za zkousku v praze je nejaky sberny místo a posilaj to nekam do ostravy či co ale nevim jestli to bylo od boshc a vstřiky prej uplne vydreny nejdou opravit nastesti sem sehnal dobry z jiného auta ale za 8000kč a porad to nestartovalo ale uz se mi netřas motor a neklepal nekdy to chytlo na brnk nekdy na na podruhy nekdy na potreti tak jsme dali jinou tandemovku teda to cerpadlo na hlave a chtyta jak dabel

naprava
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 33
Registrován: 28.05.2013 15:26

Re: spatny studeny start PD

Příspěvek od naprava »

jo jinak ty hodnoty sou snad cajk ale ted nevim jaka je tam tolerance

favoV6
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 274
Registrován: 29.01.2011 12:45

Re: spatny studeny start PD

Příspěvek od favoV6 »

tolerance je do +-1 vpohode,ale to je fuk ja vim kolik stoji test u nas 590 kc za kus bez DPH. na vstriku v 90% odejde tryska to je stejny jako u CR elektrika se vetsinou nevysere kdyz nemluvim o 2,0 TDi,ale jd eproste o blby praseni a to se resi vymenou trysky v cene max 500 kc za kus,ale v servisech to zvelici na repas za 3 litry. navic novej vstrik na pd 74 kw se da sehnat okolo 4 tis bezne,ale to je palka kdyz vemes 4x.
ja vymenil dneska cidlo teploty v zapeti po tom zhavici a ic se nedeje proad to nezhavi. asi to chce fakt extremni mraz aby ta kontrolka chvilku svitila. ,ale prisel sem na to,ze kdyz necham klicek chvilku po zhasnuti a udelam to 2x tak to asi nazhavi a nastartuje relativne pekne neni to cisty start jako zatepla,ale co uz

Uživatelský avatar
Jethro
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2730
Registrován: 07.07.2010 19:26

Re: spatny studeny start PD

Příspěvek od Jethro »

favo ale ono s tou kontrolkou to není tak jednoznačné...např moje asv když žhaví za mírnějších mrazů,kontrolka problikne,ale na stropní svítilně,popř na displeji maxidotu je vidět,jak lehce pohasíná (odběr pro žhavení) pak cvakne 103ka (podotýkám kontrolkaa už je dávno zhaslá) světýlko i displej se rozjasní a pak já teprve stratuji.mám ověřeno zkoušečkou,že i když nesvítí ta spirála,tak na žhavky jde 12V a teprve od určitého bodu mrazu ta kontrolka svítí po celou dobu žhavení...tak abys nehledal nějaké bludy...vem zkoušečku a např při nule jí zapíchni do odpojených fajfek a otoč kláíčkem,jestli bude svítit i když kontrolka je po tmě :wink:

favoV6
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 274
Registrován: 29.01.2011 12:45

Re: spatny studeny start PD

Příspěvek od favoV6 »

jj uz me to rikal jeden zakaznik mechos,ze i dkyz zhasne,tak zhavi,ze mam poslouchat relatko,ale tam jich cvaka vic zejo od cerpadla nespis od zhaveni a mozna aj dalsi. Dneska sem zkusil 3x nazhavit,ze sem proste pockal 20 sekund a stratovalo to lip,ale mezi nama neco je spatne melo by to chytat lip. ja myslim,ze v -10 nemam sanci nastartovat . mozna,ze necham ty vstriky procistit aspon napojenim flasky VIFu misto palivace. na ultrazvuk kaslu to by vyslo s demontazi tak na 4 tis mozna vic. rad bych to auto prodal na protiucet,ale zatim mi nepad do oka zadny bazarovy kousek 4X4 v kombi od koncernu to je podminka.

Uživatelský avatar
Jethro
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2730
Registrován: 07.07.2010 19:26

Re: spatny studeny start PD

Příspěvek od Jethro »

no bude to o štěstí sehnat kvalitní kousek 4x4...je jich jak šafránu...a ty jsi zkoušel vagem zvýšit startovací dávku?

favoV6
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 274
Registrován: 29.01.2011 12:45

Re: spatny studeny start PD

Příspěvek od favoV6 »

ne jake to je pole? a to musim mit zaple a startovat jo? to sem nikdy nedelal. prave si rikam jetsli davat tu fabku do kupy,kdyz potrbeuju stejne vetsi a 4 kolu,ale jak rikas nemuzu sehnat primarne hledma rotackua to ma zase blbou vybavu a EURo 2 coz s emi fkat zase platit nechce sem rad,ze sem ted neplatil

Uživatelský avatar
Jethro
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2730
Registrován: 07.07.2010 19:26

Re: spatny studeny start PD

Příspěvek od Jethro »

Nastavení startovací dávky:
ŘJ O1
Login 12233, přizpůsobení
Kanál 05
Origo 32768
Zvedat, testovat, uložit

zvedej to třeba po dvěstě jednotkách...a pak vyzkoušej

favoV6
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 274
Registrován: 29.01.2011 12:45

Re: spatny studeny start PD

Příspěvek od favoV6 »

pocky pocky a jde to vagem co mam ja pres KKL? nemusim mit ten HEX kabel s nejakym lepsim VAGEM?
ja sme jeste nic nenastavoval,protoze nevim jak absolutne todle je pro me zatim spanelska vesnice.

favoV6
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 274
Registrován: 29.01.2011 12:45

Re: spatny studeny start PD

Příspěvek od favoV6 »

tak sem se k tomu nejak slozite dopidil zkusil to zvednout o 150,ale nic nezjistim dokud to nebude pres noc stat,takze muzu kazdej den pridat 100:D
no,ale jinak asi mi chcije tandem mam kolem toho aj na bloku vlhko a smrdi nafta,ale nevim jetslis e sam poustet do pretesnovani,protoze jedno tesneni tma prej nejde koupit a musi se vyrabet. pry to muze taky zhorsovat startovani je tak? ma to jeste vliv na neco jine? jinak jak poznam kdyz je tandem KO?
a prosim te kde beres ty hodnoty nstavovani ve vagu? co se tam da vse upravit?

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“