Turbo - problém

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
cmoudik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 01.09.2016 17:03

Re: Turbo - problém

Příspěvek od cmoudik »

Ahojte tahle rozprava se zda ma uroven, prosim napis jak jsi dopadl u toho mechanika. Ja mam sice uplne nove turbo ale porad plati ze mam uplne stejnej problem jako ty. Zajimala by me diagnostika, ktera v grafu ukaze jakej plnici tlak ma bejt a kde ve skutecnosti je. Diky predem za odpovedi.

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Turbo - problém

Příspěvek od majrek001 »

myslim, ze ti moc neodepisou posledni prispevek je z roku 2011

pokud je nove turbo a je to original garrett, tak nem neni nic k reseni - tobe se snad seka regulace na novem turbu - tedy nejde lehce plynule hybat packou od lopatek?

bud mas blbe zapojene hadicky podtlaku nebo to je ve ventilu N75, ze je sekly a proto to prefoukne a spadne do nouzaku
Naposledy upravil(a) majrek001 dne 27.09.2017 20:28, celkem upraveno 1 x.
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

cmoudik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 01.09.2016 17:03

Re: Turbo - problém

Příspěvek od cmoudik »

Ahoj napsat u meho motoru ze je to ve ventilu je fakt hodne velkej problem. Neni pro me ted dulezity cim to je ale jak zjistim kde jsem s plnicim tlakem. Vyhodil jsem 350 EUR za kabel a diagnostickej SW a oboje mohu hodit tak do kanalu. Ukaze to vsechno mozny jenom ne tlak. Znovu rikam hledam borce kterej si napichne turbo na vakuvou zkousecku a seridi podtlakovou regulaci turba mezi bankou a lopatkama turba. A bude mit diagnostiku na ktere uvidi kam se presouva s plnicim tlakem.

Uživatelský avatar
skacel55
Závodník
Závodník
Příspěvky: 625
Registrován: 14.10.2012 15:40
Bydliště: Jevíčko

Re: Turbo - problém

Příspěvek od skacel55 »

Tak zrovna diagnostickej kabel se dá koupit z číny málem za 2 kila a VAG stáhnout na uložtu. A ukazuje to jen podtlak
Golf Mk3 TD 1997 55kw
Golf Mk4 2001 TDi ASV 180Hp by TDIfun Indigoblau perleffekt http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=319415" onclick="window.open(this.href);return false;

cmoudik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 01.09.2016 17:03

Re: Turbo - problém

Příspěvek od cmoudik »

muzes poslat link kterej konkretni kabel mam objednat a verzi a nazev SW kterej mam ztahnout prosim

pajdos1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 40
Registrován: 26.06.2017 22:42
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Turbo - problém

Příspěvek od pajdos1 »

Já kabel pro VAG 409.01 koupil z aukra za 150,-Kč...beztak Čína, stáhnul VAG 304 na uložto...to najdeš hned a ovladače na COM port. Pak když se ti to nebude chtít připojit, je potřeba nastavit nastavení toho COM portu v PC..nic těžkého. Jinak když říkáš, že máš turbo nové a padá ti do nouzáku, řeším momentálně stejný problém na tatíkové Octavii. Měřil jsem mu tlaky a turbo mu v zátěži dává 2700mbar. Mělo by dávat 2200mbar. Takže je potřeba donastavit štelovátko na baňce :-) Kdybys chtěl, jsem od Uh. Hradiště, můžeš se zastavit.
Passat B5.5 1.9 TDI-PD AVF 96kw 2002
BMW E91 318i LCI 2009 :blush:
Passat B5 1.9 TDI-PD; AJM; 1999 - EX

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Turbo - problém

Příspěvek od majrek001 »

skacel55: ukazuje to tlak né podtlak - požadavek a naměřenou hodnotu

cmoudik: kup si kkl usb kabel s ftdi čipem a sw vag 304/409 nebo vcds 1.2 lite

třeba tento https://aukro.cz/original-ftdi-diagnost ... 5770515163" onclick="window.open(this.href);return false;
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

cmoudik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 01.09.2016 17:03

Re: Turbo - problém

Příspěvek od cmoudik »

Ahoj tak musim moc podekovat, takove odpovedi se me libi, pochopil jsem ze bys me umel seridit to naklapeni lopatek? A samo zmerit ten plnici tlak? To by bylo moc fajn, mam jeste dotaz jestli bys umel vymenit rozvodovej remen a kladky ci kladku a opravit tesneni na mazani turba, tam je takova trubicka a ta ma na zacatku a na konci tesneni. Tam mi to trochu unika olej.

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Turbo - problém

Příspěvek od majrek001 »

novy turbo se proste neserizuje neni duvod je presne nastavene jak ma byt - chce to udelat poradnou diagnostiku kde bude videt kde je problem jestli je to v N75 nebo blbe zapojene podtlaky (ale v turbu to na 99% neni pokud je to novy garrett ne repas)

ja mechanicinu nedelam jen elektriku / diagnostiku atd


pro predstavu jak to ma kopirovat pozadavek nove turbo garrett VA (96kW) (turbo se jen namontovalo) + origo nova N75 ventil + podtlakove hadicky a vse spravne zapojene
Přílohy
log_repas.jpg
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
skacel55
Závodník
Závodník
Příspěvky: 625
Registrován: 14.10.2012 15:40
Bydliště: Jevíčko

Re: Turbo - problém

Příspěvek od skacel55 »

Jo, koukám na tu tvou tabulku. Omlouvám se. Mám bordel v jednotkách :D
Golf Mk3 TD 1997 55kw
Golf Mk4 2001 TDi ASV 180Hp by TDIfun Indigoblau perleffekt http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=319415" onclick="window.open(this.href);return false;

pajdos1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 40
Registrován: 26.06.2017 22:42
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Turbo - problém

Příspěvek od pajdos1 »

Osobně si myslím, že turbo přefukuje. Pokud před výměnou vše fungovalo normálně, tak to stačí jen zkontrolovat na dg a seřídit.
Passat B5.5 1.9 TDI-PD AVF 96kw 2002
BMW E91 318i LCI 2009 :blush:
Passat B5 1.9 TDI-PD; AJM; 1999 - EX

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Turbo - problém

Příspěvek od majrek001 »

nový turbo a přefukuje to si moc nemyslím, tak možný čína, ale u garrettu , jinak mu to padalo do nouzáku i před výměnou turba

ale za to stačí prohodit podtlakové hadičky a je pak sranda jak to přefukuje - nejedou jsem to řešil a servis chtěl měnit turbo - základ je log dle toho zjišťovat co je špatně
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

pajdos1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 40
Registrován: 26.06.2017 22:42
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Turbo - problém

Příspěvek od pajdos1 »

Jak rikas, to chce diagnostiku, tak muzeme premyslet jak chceme :D
Passat B5.5 1.9 TDI-PD AVF 96kw 2002
BMW E91 318i LCI 2009 :blush:
Passat B5 1.9 TDI-PD; AJM; 1999 - EX

cmoudik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 01.09.2016 17:03

Re: Turbo - problém

Příspěvek od cmoudik »

Promin ale dotaz byl smerovan na uzivatele Pajdos1 ne na tebe. Ale i tak moc dik za odpoved, priklanim se k nazoru Pajdose bohuzel. Tady se taky jen namontovalo turbo a od te doby auto nejezdi dobre. Nez se namontovalo turbo auto jezdilo bezvadne.

cmoudik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 01.09.2016 17:03

Re: Turbo - problém

Příspěvek od cmoudik »

Omyl, pred vymenou turba to do nouzaku nepadalo.

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“