Rozdíl mezi motory 96 a 110Kw?

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
Pája19
Závodník
Závodník
Příspěvky: 664
Registrován: 16.06.2010 20:17
Bydliště: Pardubice

Re: Rozdíl mezi motory 96 a 110Kw?

Příspěvek od Pája19 »

Já bych Talecoi dopořučil ASZ(96kW) a cooler a čip. Když to půjde dobře, tak se dostaneš někam ke 175ti koním a to by ti mělo na nějakej čas stačit. Pak už je každej kůň dost drahej.
Ale když koupíš dobře zajetý ARL, tak se jen čipem dá dostat někam ke 190ti koním, pak už to taky stojí moc.
DieselPower

Uživatelský avatar
Manhaus
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 355
Registrován: 26.09.2008 09:41
Bydliště: Zlínský kraj - Otrokovice

Re: Rozdíl mezi motory 96 a 110Kw?

Příspěvek od Manhaus »

Dostat ale ARLko v nějakém dobrém stavu je úspěch, všichni to honí páč to jede jako prase, ale když se nějaký kousek najde, tak pak je to radost... Nehledě na to ,že v podstatě tam je HW k těm 190 koním a to je pak už opravdu radost :D
NO SMOKE NO FUN :)

Uživatelský avatar
kouBaMW
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 19.07.2009 10:30
Bydliště: Vsetín

Re: Rozdíl mezi motory 96 a 110Kw?

Příspěvek od kouBaMW »

diky vsem za info, dnes sem si tedy arl dovezl domu :)

Uživatelský avatar
talec
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2134
Registrován: 02.05.2010 11:54

Re: Rozdíl mezi motory 96 a 110Kw?

Příspěvek od talec »

Vzal jsem nakonec ARL, sice problémů dost, ale zase rozhodla cena, teď už je skoro ok, jen těsnění pod tandem a hurá na brzdu... Zatím je tam soft cca na 185Ps když je vše v pořádku tak jsem zvědav co ukáže brzda po dolazení :), ale jde jen soft, už teď to je raketa a zbytek prdím, zatím...

Uživatelský avatar
Watty
Pilot
Pilot
Příspěvky: 869
Registrován: 23.01.2009 07:18
Bydliště: Praha-východ

Re: Rozdíl mezi motory 96 a 110Kw?

Příspěvek od Watty »

Co mělo za problémy? Já ho chtěl taky, ale asi
se na něj vykašlu pač budou vyběhaný..
.:VW nebo mastná tyč, není žádnej kompromis:.

Uživatelský avatar
talec
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2134
Registrován: 02.05.2010 11:54

Re: Rozdíl mezi motory 96 a 110Kw?

Příspěvek od talec »

Turbo KO, Cooler KO, alu trubka mezi turbem a IC KO, Tandem špatný,Kat vysypaný a další drobnosti... Ale ta cena rozhodla :D

Uživatelský avatar
Watty
Pilot
Pilot
Příspěvky: 869
Registrován: 23.01.2009 07:18
Bydliště: Praha-východ

Re: Rozdíl mezi motory 96 a 110Kw?

Příspěvek od Watty »

A co stál? Kdyžtak do sz..
.:VW nebo mastná tyč, není žádnej kompromis:.

Uživatelský avatar
talec
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2134
Registrován: 02.05.2010 11:54

Re: Rozdíl mezi motory 96 a 110Kw?

Příspěvek od talec »

Stál pod 150 a Fun říkal že když dobré ARL tak aspoň 200, ale ani tak nemáš záruku že to koupíš bez invetsic, Každý to načančá, vychválí do nebes a po čase zjišťuješ co vše je špatně...

Uživatelský avatar
Dusanbe
Pilot
Pilot
Příspěvky: 853
Registrován: 27.02.2009 15:13
Bydliště: ChomutoVW
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdíl mezi motory 96 a 110Kw?

Příspěvek od Dusanbe »

talec píše:Přesně tak auto beru jako koníček a než ty prachy prohulit a prochlastat tak to raději nacpu do auta a něco z toho mám... Chci aby nějak vypadalo ale hlavně aby to i jelo... Golfa chci proto že se mi moc líbí =), pro začátek se udělají vstřiky, chip, cooler už mám vyhlídnutý a budu si hrát s ostatníma věcma =) pak další úprava motoru příjde kdyžtak časem... A vyřádit se chci dokud jsem mladý, bez závazků a nemusím živit rodinu, to už pak tolik užívání nebude, je třeba toho ještě využít
Úplně se v něm poznávám v chlapce :) A to mi bude 29 :old: Prachy už raději nepočítám, co mě to stálo. Ale prostě 4ka je pro mě to nejhezčí z těch pro mě dostupných aut. A přesně tak, než to prochlastat, tak raději do auta. Přítelkyni mám, ale ta taky chodí do práce a vydělává si sama na svoje koníčky a děti nechcem. Jsme sobci :D Raději budem jezdit po světě :)
diagnostika vw group, montáže budíků, imobilizéry, PIN, klíče, výměna gateway, kódování, dojezdy oken i SAG, tempomaty, upgrade firmware RNS510 + opravy HW, odblok obrazu, mapy, MF volanty,HF sady atd

Uživatelský avatar
hony...
Profík
Profík
Příspěvky: 992
Registrován: 29.10.2008 21:48
Bydliště: Zlatá stovwěžatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdíl mezi motory 96 a 110Kw?

Příspěvek od hony... »

kuci a co je tandem to sem v životě neslyšel..asi mě tu ukamenujete ale ptal sem se i táty a ten už nějakejch pár ...moc aut měl a taky to neví...a více méně věci si s otcem děláme na autech sami pokud to zvládáme..přinejhoršim nás zachrání kamarád automechanik:-D
Čuňas b4 f kombajnu

Uživatelský avatar
Jethro
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2730
Registrován: 07.07.2010 19:26

Re: Rozdíl mezi motory 96 a 110Kw?

Příspěvek od Jethro »

u motorů pumpe duse se nahradilo rotační vstřikovací čerpadlo,které poháněl řemen tandemovým...v podstatě čtyři malá čerpadla (každé pro jeden válec) poháněná vačkovou hřídelí... http://www.youtube.com/watch?v=-Tp3iL5- ... BA3CEEADF0" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
hony...
Profík
Profík
Příspěvky: 992
Registrován: 29.10.2008 21:48
Bydliště: Zlatá stovwěžatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdíl mezi motory 96 a 110Kw?

Příspěvek od hony... »

ahaaa takhlůe to je je vidět že tomu někdo rozumí..já měl předtim golfa GIII 1.4I skoroverunu:-Dale na diesel nedám dopustit..parádní.... a i známé pořekadlo no smoke no fun platí:-D
Čuňas b4 f kombajnu

Uživatelský avatar
hony...
Profík
Profík
Příspěvky: 992
Registrován: 29.10.2008 21:48
Bydliště: Zlatá stovwěžatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdíl mezi motory 96 a 110Kw?

Příspěvek od hony... »

a jak se pozná špatnej tandem?
Čuňas b4 f kombajnu

Uživatelský avatar
Jethro
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2730
Registrován: 07.07.2010 19:26

Re: Rozdíl mezi motory 96 a 110Kw?

Příspěvek od Jethro »

hony... píše:a jak se pozná špatnej tandem?
auto špatně jede,někdy i hůř startuje,prostě nafta nejde do válců,tak jak by měla...

Uživatelský avatar
hony...
Profík
Profík
Příspěvky: 992
Registrován: 29.10.2008 21:48
Bydliště: Zlatá stovwěžatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdíl mezi motory 96 a 110Kw?

Příspěvek od hony... »

a mohlo by to auto házet do nouzáku?mě se zdá že mi auto táhne až od 2000otáček ale to může být i zatuhlou regulací na turbu a zanešenym turbem...ale někdy mi to hodí do nouzáku 3krát za cestu(například) a někdy mám týden klid..to bude asi turbo vid? a co tak stojí tandem?
Čuňas b4 f kombajnu

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“