Rozdíl mezi motory 96 a 110Kw?

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
talec
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2134
Registrován: 02.05.2010 11:54

Rozdíl mezi motory 96 a 110Kw?

Příspěvek od talec »

Ahoj plánuju koupi golfíka TDI PD a chtěl bych vědět jaké jsou rozdíly mezi motory 96 a 110Kw ( 110 by mělo být ARL a 96 teď nevím typ ) Mají oba kovaný střeva, spojka je dvouhmota nebo jednohmota? je to rozdělený i podle roku výroby? Který typ motoru je nejlepší na další úpravy? ARL je jasná volba a 96Kw? Díky za vysvětlení
S výkonem chci jít nahoru ( velký cooler, turbo, vstřiky, spojka, brzdy, atd... )

Uživatelský avatar
Watty
Pilot
Pilot
Příspěvky: 869
Registrován: 23.01.2009 07:18
Bydliště: Praha-východ

Re: Rozdíl mezi motory 96 a 110Kw?

Příspěvek od Watty »

96kW je ASZ, 110kw ARL. Samozřejmě lepší ARL, ale cenou uplně jinde
než ASZ a hlavně jich je míň, pokud chceš měnit turbo, cooler apod, kup ASZ. Spojky mají oba stejný,
240mm s dvouhmotou a myslím že to co bys dal za ARL, tak za to budeš mít poladěný ASZ výš než má základ ARL.

Jinak samo oba jsou PD, šestikvalty. ASZ má klasiku cooler jako každý jiný tdi, malej v pravým podběhu,
ARL má větší v chladičovce, ale jak říkám to je jedno pokud budeš ty věcy měnit. ASZ má turbo GT1749VA
ARL GT1749VB, ale to taky nehraje v tvém případě roli. Akorát se to turbo z ARL bude líp prodávat.
Nevím co ještě bych měl napsat :?:
.:VW nebo mastná tyč, není žádnej kompromis:.

toby66kw
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 223
Registrován: 20.03.2008 20:16
Bydliště: Vyškov

Re: Rozdíl mezi motory 96 a 110Kw?

Příspěvek od toby66kw »

Je to tak , pokut chceš upravovat, ARL coler stačí na cca 250ps.

Ale.

Jde oto že rozdíl v pořizovací ceně auta by neměl být větší než cena kvalitního FMIC a vedení , to je cca 10tácků.

Vzal bych rozhodně ASZ, páč na vedení vzduchu u ARL je hafo zámkovejch spojů co stojí za prd.
G5plus 77kw + TURBOPOWER HYBRID + 3x OFF + MVOLESSOFT = 142KW

G4 4X4 66kw + Andre Hybrid + RACE 520 + 12 mm + 3 x OFF + MVOLESSOFT = 152kw

Uživatelský avatar
Jethro
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2730
Registrován: 07.07.2010 19:26

Re: Rozdíl mezi motory 96 a 110Kw?

Příspěvek od Jethro »

jen pro zajímavost - budeš dávat sportovní trysky?

Uživatelský avatar
Watty
Pilot
Pilot
Příspěvky: 869
Registrován: 23.01.2009 07:18
Bydliště: Praha-východ

Re: Rozdíl mezi motory 96 a 110Kw?

Příspěvek od Watty »

talec píše:Ahoj plánuju koupi golfíka TDI PD a chtěl bych vědět jaké jsou rozdíly mezi motory 96 a 110Kw ( 110 by mělo být ARL a 96 teď nevím typ ) Mají oba kovaný střeva, spojka je dvouhmota nebo jednohmota? je to rozdělený i podle roku výroby? Který typ motoru je nejlepší na další úpravy? ARL je jasná volba a 96Kw? Díky za vysvětlení
S výkonem chci jít nahoru ( velký cooler, turbo, vstřiky, spojka, brzdy, atd... )
Jen pro zajímavost, tady to je snad jasně napsaný ne :?: :mrgreen:
.:VW nebo mastná tyč, není žádnej kompromis:.

Uživatelský avatar
Jethro
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2730
Registrován: 07.07.2010 19:26

Re: Rozdíl mezi motory 96 a 110Kw?

Příspěvek od Jethro »

sorry jsem se přehlédnul... :idea:

Uživatelský avatar
Watty
Pilot
Pilot
Příspěvky: 869
Registrován: 23.01.2009 07:18
Bydliště: Praha-východ

Re: Rozdíl mezi motory 96 a 110Kw?

Příspěvek od Watty »

:mrgreen:
.:VW nebo mastná tyč, není žádnej kompromis:.

Uživatelský avatar
talec
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2134
Registrován: 02.05.2010 11:54

Re: Rozdíl mezi motory 96 a 110Kw?

Příspěvek od talec »

Chtěl bych se zeptat kolik udrží ta 240mm spojka? Na AFN mám krouťák 362,8Nm a 143PS a třeba do kopce jak na 5ku tomu šlápnu tak se chvěje, takže to bude už na hraně na serii. Jaké větší turbo pasuje do ARL a ASZ když bych nechtěl hybrida? chtěl bych časem něco kolem 200 max. 240PS, bude to pořád spolehlivé?

Uživatelský avatar
Kcko
Profík
Profík
Příspěvky: 924
Registrován: 07.09.2008 21:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdíl mezi motory 96 a 110Kw?

Příspěvek od Kcko »

talec píše:Chtěl bych se zeptat kolik udrží ta 240mm spojka? Na AFN mám krouťák 362,8Nm a 143PS a třeba do kopce jak na 5ku tomu šlápnu tak se chvěje, takže to bude už na hraně na serii. Jaké větší turbo pasuje do ARL a ASZ když bych nechtěl hybrida? chtěl bych časem něco kolem 200 max. 240PS, bude to pořád spolehlivé?
Ty máš na přestavbu desítky tisíc? ;-)
http://www.rjwebdesign.cz" onclick="window.open(this.href);return false; (Tvorba webových prezentací, E-shopy, CMS, Portály ...)

Uživatelský avatar
talec
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2134
Registrován: 02.05.2010 11:54

Re: Rozdíl mezi motory 96 a 110Kw?

Příspěvek od talec »

nebude to hned ale postupně časem. chci začít coolerem, brzdama + chip a později turbo, vstřiky atd...

Uživatelský avatar
Kcko
Profík
Profík
Příspěvky: 924
Registrován: 07.09.2008 21:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdíl mezi motory 96 a 110Kw?

Příspěvek od Kcko »

talec píše:nebude to hned ale postupně časem. chci začít coolerem, brzdama + chip a později turbo, vstřiky atd...
Brzdy
Turbo
Vstřiky
Spojka
IC
Velmi kvalitní soft
+ práce / montáž
-------------------
Tak si připrav 100 tis ;-)
http://www.rjwebdesign.cz" onclick="window.open(this.href);return false; (Tvorba webových prezentací, E-shopy, CMS, Portály ...)

Uživatelský avatar
talec
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2134
Registrován: 02.05.2010 11:54

Re: Rozdíl mezi motory 96 a 110Kw?

Příspěvek od talec »

Takhle ale otázka nezněla :D Chci vědět kolik udrží seriová 240mm spojka a jaký výkon ten motor snese tak aby byl pořád spolehlivý atd... Na co to udělat třeba na 350koní když bych se s tím bál jezdit aby se to nerozletělo...

Uživatelský avatar
Kcko
Profík
Profík
Příspěvky: 924
Registrován: 07.09.2008 21:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdíl mezi motory 96 a 110Kw?

Příspěvek od Kcko »

Jasně, to jsem nečetl. Já Ti jen chtěl ukázat jestli má cenu do GIV který ma hodnotu cca 120-170k (96 / 110kW) rvát dalších 100 tisíc abys dosáhl požadovaného výkonu. Za ty peníze bych raději koupil něco silnějšího ;-))) už v základu.

Na toto téma jsem pátral a to co jsem Ti předestřel je vlastně odpověd jedné uznávané čiptunningové firmy.

Sériová spojka dle doslechu tak do 190PS a záleží jak moc dobře se k ní budeš chovat a taky co má za sebou.

Pokud chceš nad 200PS tak rozhodně sportovní a je to ranec no (25k).

Já jsem se s obdobnou přestavbou rozloučil (už jen díky nesmyslně vysoké ceně) a budu kupovat jen "ARL" komponenty a pak mi to tam člen VW klubu motorpower "naháže". Výkon pak bude 180/190PS (současně 160PS).

Jedno rejpnutí, GIV neni sportovní auto a na co TI tam je 200PS a více když Tě sportovnější auto na okreskách roznese protože GIV se naklání jak <> a není na sportovní styl jízdy stavěný. Takže jediný na co Ti to bude tak akorát abys machroval na křižovatce a na rovince a to je trošku drahý peníz za ten výkon :)
http://www.rjwebdesign.cz" onclick="window.open(this.href);return false; (Tvorba webových prezentací, E-shopy, CMS, Portály ...)

Uživatelský avatar
talec
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2134
Registrován: 02.05.2010 11:54

Re: Rozdíl mezi motory 96 a 110Kw?

Příspěvek od talec »

No záleží na podvozku, jak se bude naklánět... Já serii nechci :D , To auto chci protože se mi prostě líbí a že do něj časem narvu dost peněz s tím se počítá

Uživatelský avatar
Kcko
Profík
Profík
Příspěvky: 924
Registrován: 07.09.2008 21:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdíl mezi motory 96 a 110Kw?

Příspěvek od Kcko »

Zestárneš a zmoudříš :) za 2-3 roky si povíme ..
http://www.rjwebdesign.cz" onclick="window.open(this.href);return false; (Tvorba webových prezentací, E-shopy, CMS, Portály ...)

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“