rozvody AFH

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
DurexElite
Profík
Profík
Příspěvky: 1132
Registrován: 16.02.2009 21:47
Bydliště: Protivín a Plzen - kolej
Kontaktovat uživatele:

rozvody AFH

Příspěvek od DurexElite »

zdravím..

Existuje nejaký navod na výmenu rozvodu u 81KW AHF ? Na co si dát pozor, seřízení atd. díky moc

Věci už mam objednané. Na 1,8 G3 jsem je uz delal kolikrát, tak ted to chci skusit na dízlu:-)
G4 1,9 TDI AHF 81 KW (Recaro BBS, GTI Exclusive) EGR OFF, -30/-30, Jednohmota (AXR, Ferodo Sport), Sprint 764, dlouhodobá 5L/100
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=192915

Uživatelský avatar
Jethro
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2730
Registrován: 07.07.2010 19:26

Re: rozvody AFH

Příspěvek od Jethro »

podrobný návod je tak na dvě A4ky....v rychlosti jen naťuknu pověsit motor kvůli demontáži silentbloku,zaaretovat čerpadlo šestkou kolíkem,vačku do origo pravítek a setrvák na rysku...pak vagem doregulovat předvstřik...

Uživatelský avatar
DurexElite
Profík
Profík
Příspěvky: 1132
Registrován: 16.02.2009 21:47
Bydliště: Protivín a Plzen - kolej
Kontaktovat uživatele:

Re: rozvody AFH

Příspěvek od DurexElite »

musí se na ten silentblok dávat nový šrouby?? nestačí si tam jen udělat čárky lakem na nehty a pak si je prekreslit na novej remen?? Vag mám ale nevím jak se reguluje predvstřik, poradíš ??:-) dííks
G4 1,9 TDI AHF 81 KW (Recaro BBS, GTI Exclusive) EGR OFF, -30/-30, Jednohmota (AXR, Ferodo Sport), Sprint 764, dlouhodobá 5L/100
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=192915

Munez
Profík
Profík
Příspěvky: 1046
Registrován: 17.05.2009 18:53

Re: rozvody AFH

Příspěvek od Munez »

jenom davej bacha na ten silentblok at ty srouby nestrhnes.me to delal servisak a utrhl jeden sroub a druhy motor neudrzel a za jizdy me spadl na zem :-( nastesti vsechno prezilo az na tu soucastku do ceho se srubuje a vypada ze je poskozeny nejaky silentblok.pri zatahu motoru to pokazde cvakne.
Seat Alhambra 2.0 TDi BRT rok 2006

Uživatelský avatar
Jethro
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2730
Registrován: 07.07.2010 19:26

Re: rozvody AFH

Příspěvek od Jethro »

správně dle dílenské příručky by se ty šrouby měly dát nové a utáhnout je příslušným momentem.čárky fixou,nebo lakem na nehty je dost laické řešení a může se stát,že se vlivem o něco málo delšího,kratšího řemenu může rozvod hnout.klika proti vačce,nebo na čerpadle...proto na to jsou ty přípravky...jemné doladění předvstřiku se dělá na řemenici čerpadla.některá čerpadla mají dvoudílnou řemenici,tam je to snadné.vag motor 01,základní nastavení,skupina 000,pak tlačítko TDi graf...bod by se měl co nejblíže přiblížit prostřední přímce v grafu.pokud je mimo,tak povolit tři šroubky na řemenici čerpadla a tou velkou maticí uprostřed pootočit o milimetřík do příslušného směru.znova překontrolovat.je to dost citlivý,jo a tdi graf by se měl dělat na zahřátým motoru...pokud je to starší čerpadlo s jednoduchou řemenicí,musí pootáčet celým čerpadlem.výsledek je stejný...

Uživatelský avatar
DurexElite
Profík
Profík
Příspěvky: 1132
Registrován: 16.02.2009 21:47
Bydliště: Protivín a Plzen - kolej
Kontaktovat uživatele:

Re: rozvody AFH

Příspěvek od DurexElite »

Přípravek nemam, ale tak kdyby se melo kvuli remenu šoupnout o zub tak by to muselo byt dalsi alespon o 5 milimetru a to bych videl když si je dám na sebe.
Naposledy upravil(a) DurexElite dne 04.03.2012 20:25, celkem upraveno 1 x.
G4 1,9 TDI AHF 81 KW (Recaro BBS, GTI Exclusive) EGR OFF, -30/-30, Jednohmota (AXR, Ferodo Sport), Sprint 764, dlouhodobá 5L/100
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=192915

Uživatelský avatar
Jethro
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2730
Registrován: 07.07.2010 19:26

Re: rozvody AFH

Příspěvek od Jethro »

o zub ne,ale i třeba ten milimetr - dva může mít vliv na spotřebu,chod motoru,starty...

Uživatelský avatar
Jethro
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2730
Registrován: 07.07.2010 19:26

Re: rozvody AFH

Příspěvek od Jethro »

abys neřekl,že jsem na tebe zlý,tak tady něco pro inspiraci,snad to bude k přečtení:
Přílohy
rozvod0.jpg
rozvod1.jpg
rozvod2.jpg
rozvod3.jpg

Uživatelský avatar
DurexElite
Profík
Profík
Příspěvky: 1132
Registrován: 16.02.2009 21:47
Bydliště: Protivín a Plzen - kolej
Kontaktovat uživatele:

Re: rozvody AFH

Příspěvek od DurexElite »

Jethro píše:o zub ne,ale i třeba ten milimetr - dva může mít vliv na spotřebu,chod motoru,starty...
Spotrebu snad ne, žere mi to pekne 4,7 prumer :-). Dík za tu knižku, zrovna vcera jsem si ji taky stáhl :-)
G4 1,9 TDI AHF 81 KW (Recaro BBS, GTI Exclusive) EGR OFF, -30/-30, Jednohmota (AXR, Ferodo Sport), Sprint 764, dlouhodobá 5L/100
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=192915

Uživatelský avatar
DurexElite
Profík
Profík
Příspěvky: 1132
Registrován: 16.02.2009 21:47
Bydliště: Protivín a Plzen - kolej
Kontaktovat uživatele:

Re: rozvody AFH

Příspěvek od DurexElite »

Zdravím... Ještě bych se zeptal. Když budu dělat ty rozvody tak se chci podívat na kompresor klima.. Když zapnu klima tak začne strašně mlátit, cvakat, a docela nahlas. Je v prdeli celej kompresor?? dííik
G4 1,9 TDI AHF 81 KW (Recaro BBS, GTI Exclusive) EGR OFF, -30/-30, Jednohmota (AXR, Ferodo Sport), Sprint 764, dlouhodobá 5L/100
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=192915

Uživatelský avatar
Jethro
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2730
Registrován: 07.07.2010 19:26

Re: rozvody AFH

Příspěvek od Jethro »

možná spojka klimakompresoru???

Uživatelský avatar
DurexElite
Profík
Profík
Příspěvky: 1132
Registrován: 16.02.2009 21:47
Bydliště: Protivín a Plzen - kolej
Kontaktovat uživatele:

Re: rozvody AFH

Příspěvek od DurexElite »

nevím...proste nic není slyšet-- máčknu na auto-- a rany jak h...o :-)...no až budu delat rozvody tak to vyndám a uvidím... Snad nebude rozbitej celej no
G4 1,9 TDI AHF 81 KW (Recaro BBS, GTI Exclusive) EGR OFF, -30/-30, Jednohmota (AXR, Ferodo Sport), Sprint 764, dlouhodobá 5L/100
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=192915

Uživatelský avatar
Pája19
Závodník
Závodník
Příspěvky: 664
Registrován: 16.06.2010 20:17
Bydliště: Pardubice

Re: rozvody AFH

Příspěvek od Pája19 »

Mrkni spíš na napínák a jeho tlumič a na volnoběžku alternátoru. Když pustíš kompresor, tak tyhle dvě věci začnou dostávat záhul.
DieselPower

Uživatelský avatar
DurexElite
Profík
Profík
Příspěvky: 1132
Registrován: 16.02.2009 21:47
Bydliště: Protivín a Plzen - kolej
Kontaktovat uživatele:

Re: rozvody AFH

Příspěvek od DurexElite »

na vsechny G4 jsou stejný klimakompresory nebo ne ?? Benzín nafta....dííks
G4 1,9 TDI AHF 81 KW (Recaro BBS, GTI Exclusive) EGR OFF, -30/-30, Jednohmota (AXR, Ferodo Sport), Sprint 764, dlouhodobá 5L/100
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=192915

Uživatelský avatar
DurexElite
Profík
Profík
Příspěvky: 1132
Registrován: 16.02.2009 21:47
Bydliště: Protivín a Plzen - kolej
Kontaktovat uživatele:

Re: rozvody AFH

Příspěvek od DurexElite »

Tak to mlacení bylo asi jen tím zě v chladivu bylo málo oleje... Vypustily jsme chladivo, strikli jsme do klimakompresoru 2 strikačky oleje a natlakovali kompresorem. A nic nemlátí :-)
G4 1,9 TDI AHF 81 KW (Recaro BBS, GTI Exclusive) EGR OFF, -30/-30, Jednohmota (AXR, Ferodo Sport), Sprint 764, dlouhodobá 5L/100
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=192915

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“