žhavení, špatný studený start

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
Jethro
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2730
Registrován: 07.07.2010 19:26

Re: žhavení, špatný studený start

Příspěvek od Jethro »

ohřej motor a chladící soustavu natlakuj na 1 bar a nesmí ten tlak poklesnout...když bys chtěl otestovat přetlakový ventil,tak ten otevírá cca 1,2 - 1,5 baru...

tlak tandemu u PD je tuším 4,5 -6 barů

kozelsky.j
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 20.04.2011 19:55

Re: žhavení, špatný studený start

Příspěvek od kozelsky.j »

Ahoj Kluci, nejzlob te se že jsem neodepsal. Vrátil jsem se až ted ze služebky a nemněl jsem přístup na internet. Žhaviče mám všechny v pořádku, zkoušel jsem je na baterce a žhaví okamžitě. Nafta mi nepadá a bublinky mi taky nelítají. Začalo to dělat až ted jako je teplota kolem té nuly. Zítra jdu změřit jestli mi jde proud do žhaviču. Mněl jsem před tím ten sám problém u G3 a byla tam spálená pojistka, nekde za budíkama. Nemuže to být ten sám problém? nebo relé žhavení?

Uživatelský avatar
Jethro
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2730
Registrován: 07.07.2010 19:26

Re: žhavení, špatný studený start

Příspěvek od Jethro »

může jak pojistka,tak relé,ale to je snadné ověřit....odpoj teplotní čidlo motoru,pak odpoj fajfky ke žhavičům a ať ti někdo otočí klíček....cca 10 sec (nevím přesně) by měla svítit žárovková zkoušečka,kterou píchneš do jedné fajfky...tak víš,že žhavení jde,nebo ne...

skelty
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 21.11.2016 08:20

Re: žhavení, špatný studený start

Příspěvek od skelty »

Ahoj, nechci zakládat nové téma ale mám dotaz, mám vw passat B5.5, 1.9L, TDI PD Sport, 2002, 96KW. Mám vyměněné komplet rozvody, poté bylo auto nachipovane na 120kw (zatím vše bylo v normálu) z důvodu vody v motoru byla broušená hlava a nové těsnění pod hlavou, nový radiátor, starý byl deravý (původně myšleny důvod úniku vody) Poté byla dělaná ta hlava, byly měněné všechny zhavicky. (poté začaly problémy) Byla provedena výměna oleje a všech filtrů, proplachnuti motoru. Ale problém je v tom že auto celkem dost kouří, což nedělalo před tímhle vším, pro představu, když stojím na křižovatce tak mám kouř až u svých dveří od řidiče, kouř je světlý, voda se neztrácí. A zároveň mám špatné startování, když auto stojí méně jak 3 hodiny, startuje bez problémů, po delší době naskočí až napotreti nebo napoctvrte, alternátor trochu řve jak jej tocim. Když auto chytne napoprvé, bez přidání otáček hned chcipne a potom se musí točit ještě déle než opět chytne. V servise si nejsou jisti, jestli je to protékající vstrikovaci tryska, turbo, nebo těsnění pístu. Výměna každého by vyšla draho. Nemá někdo představu čím by to mohlo způsobeno? Před výměnou všecho výše to bralo jen litr vody na 200 km ale startování i kouř byli v pohodě. Zde přikládám 2 videa pro představu. Auto provozované v Anglii, tudíž problém jak s ne moc kvalifikovanými servisy tak i cenou náhradních dílů a následnou výměnou.

https://youtu.be/MbORj0cNi4U" onclick="window.open(this.href);return false;

https://youtu.be/lBUuRr4iPcA" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“