Co to je za blbost? Jak můžou teplý spaliny (namísto relativně studenýho vzduchu,který by tam bez EGR mohl být) chladit motor?Jan do toho píše:EGR plní hned několik funkcí, stará se o emise a hlavně chladí motor spalinami z výfuku. Pokud si ho někdo zaslepí riskuje přehrátí a zničení motoru, hlavně u TDI. A myslím že od 2000- ti bude počítač hlasit chybu, pokud nemáš nekoho kdo to umí obejít.
Vyřazení EGR - Následky postup
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- skacel99
- VWmaniak
- Příspěvky: 9993
- Registrován: 30.10.2008 15:25
- Bydliště: Jevíčko
Re: Vyřazení EGR - Následky postup
můj GV 2.0TDI 4motion http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=281722
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
-
- Závodník
- Příspěvky: 535
- Registrován: 28.01.2013 17:57
- Bydliště: Olmützer Vorstadt
Re: Vyřazení EGR - Následky postup
Jan do toho píše:EGR plní hned několik funkcí, stará se o emise a hlavně chladí motor spalinami z výfuku. Pokud si ho někdo zaslepí riskuje přehrátí a zničení motoru, hlavně u TDI. A myslím že od 2000- ti bude počítač hlasit chybu, pokud nemáš nekoho kdo to umí obejít.
....na chlazení motoru okruh EGR nemá vliv,ten je tam pouze za účelem snížení emisí,jmenovitě NOx,ten,kdo zaslepí,riskuje maximálně to,že do něj budou rýpat ekologicky uvědomělí uživatelé...[tím nijak nenarážím na zde citovaného posluchače]
...turbo se přetáčí,pokud dojde k náhlému úniku tlaku v plnicí části vedení,tj. když např. v zátěži praskne hadice,nebo povolí páska a hadice se tlakem sesmekne a kompresor ztratí protitlak,skrz turbínu se nemá jak přetáčet,protože tu pohání proud spalin,čím vyšší EMP,tím vyšší otáčky...Jan do toho píše:Kat off bych taky neriskoval, kolega z prace ho vykuchal a turbo se mu pretacelo jelikož nemělo odpor a nasledne se poroučelo. Ale neznamená to že se to stává u každého.
Lži,kraď ,podváděj a poslouchej heavy metal
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.
- talec
- VWsenior
- Příspěvky: 2134
- Registrován: 02.05.2010 11:54
Re: Vyřazení EGR - Následky postup
Přesně tak, EGR nemám už asi 4 roky a nezaznamenal jsem, že by to bylo nějaké mínus pro motor a tak samo KAT, nemám ho stejně dlouho a mám jen rouru až po konec a 80mm downpipe hned za turbem a vše cajk! Ty problémy bych hledal jinde než v EGR a KAT OFF
- KUBAMIKLAS
- Jezdec
- Příspěvky: 200
- Registrován: 03.07.2013 13:51
- Bydliště: Slavičín
Re: Vyřazení EGR - Následky postup
Zdravím chtěl bych se něco zeptat. Mám zaslepený EGR,ale potíž je v tom že elektronický ( tedy není tam ovládací baňka ). Zaslepil jsem ho kouskem ložiskové kuličky přímo do hadice,která vede do kloboučku od EGR. Chvíli jsem s tím jezdil a jelikož jsem moc rozdíl nepoznal, tak jsem to chtěl vrátit tak jak to bylo,protože auto nekouřilo a jezdilo dobře..ALE,jak jsem auto nahodil,tak začaly kolísat otáčky na volnoběhu,jakmile jsem se ale rozjel,tak se to vrátilo do normálu a pak to neudělalo,vždy jen při startu,tak jsem tam tu kuličku vrátil zpět a auto necuká. Nevíte kde může být chyba ? mám AXR 74kw a hlášku na pc EMISE mi to nepíše. Děkuji
VW Golf 4 1.9 TDI PD 74 KW, 5. kvalt, Typ motoru AXR, 5. Dvéř. Hatchback
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: Vyřazení EGR - Následky postup
Chyba je ve ventilu kterej ovládá otvírání EGR. Ventil je vadnej a propouští podtlak. Když je tam kulička, podtlak nemůže EGR pootvírat. Nech klidně EGR nefunkční, ale dobry by bylo vyčistit celou tu chcípací klapku ve které je egr umístěnej a sání za tím.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
- KUBAMIKLAS
- Jezdec
- Příspěvky: 200
- Registrován: 03.07.2013 13:51
- Bydliště: Slavičín
Re: Vyřazení EGR - Následky postup
Dobře,takže je vadný ? Jenom se mě to nezdálo,všechno OK,ucpu,pocit žádný,oddělám kuličku a bordel. Asi si to načetlo něco blbě nebo nevím,nechám to tak a EGR už byl čistý jak jsem to koupil a řekl bych že byl dávno zaslepený nebo vyřazený nějak,protože po záslepu bez hlášky EMISE,což by mělo na EU4 hlásit Jinak děkuji,nechám to tedy tak.
VW Golf 4 1.9 TDI PD 74 KW, 5. kvalt, Typ motoru AXR, 5. Dvéř. Hatchback
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 26.04.2014 14:14
Re: Vyřazení EGR - Následky postup
Jaký názor máte na tuto místo egr? Má to nějaky smysl?
http://race.dieselpower.cz/Produkty/egr-pipe-kit.php" onclick="window.open(this.href);return false;
http://race.dieselpower.cz/Produkty/egr-pipe-kit.php" onclick="window.open(this.href);return false;
- oneb1t
- Profík
- Příspěvky: 1030
- Registrován: 23.09.2014 22:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyřazení EGR - Následky postup
cim teplejsi vzduch s nizsim mnozstvim kysliku tim horsi vykon a zanaseni sani / turba
ten kit zadnej vetsi smysl nema uplne stejnyho efektu dosahnes tim ze to nejakym zpusobem zaslepis
nevyhodou tohodle reseni je lehce delsi ohrev motoru v zime protoze misto jednou ohratyho vzduchu nasavas stale jen studenej (takze ti to i hur topi)
prida to trosku vykonu v nizsich otackach ve vyssich pak ECU funkci EGR vyrazuje a motor nasava uz jen cistej vzduch
takhle se k tomu ventilu chova jednotka podle vstrikovanyho paliva a otackek
to cerveny je uprava ktera se dela aby byl ventil stale zavrenej
ten kit zadnej vetsi smysl nema uplne stejnyho efektu dosahnes tim ze to nejakym zpusobem zaslepis
nevyhodou tohodle reseni je lehce delsi ohrev motoru v zime protoze misto jednou ohratyho vzduchu nasavas stale jen studenej (takze ti to i hur topi)
prida to trosku vykonu v nizsich otackach ve vyssich pak ECU funkci EGR vyrazuje a motor nasava uz jen cistej vzduch
takhle se k tomu ventilu chova jednotka podle vstrikovanyho paliva a otackek
to cerveny je uprava ktera se dela aby byl ventil stale zavrenej
Golf VII 1.4 103kW 2013 - 9"MIB 2.5 discovery PRO, osram LEDriving, MK7.5 zadni LED dynamicky blinkr, lane/sign/beam assist, virtual cockpit, pla 3.0
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: Vyřazení EGR - Následky postup
Ten kit je naprosto k ničemu už z toho důvodu, že EGR ventil je zároveň chcípací klapka. Když tam EGR nebude, tak se při zdechnutí motor dost zatřepe, což nesvědčí silentblokům a dvouhmotě a hlavně je to nepřijemny.
Pro vyřazení EGR z činnosti je lepší si vyrobit záslepku z plechu, nebo ucpat podtlak co ventil ovládá. Klapku s ventilem stačí pořádně vyčistit a je hotovo, na to nepotřebuješ dávat takovy prachy za kus věci na nic.
Co je to za hrůzostrašnej graf, ve kterym se ani prase nevyzná, to fakt nevím.
Pro vyřazení EGR z činnosti je lepší si vyrobit záslepku z plechu, nebo ucpat podtlak co ventil ovládá. Klapku s ventilem stačí pořádně vyčistit a je hotovo, na to nepotřebuješ dávat takovy prachy za kus věci na nic.
Co je to za hrůzostrašnej graf, ve kterym se ani prase nevyzná, to fakt nevím.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
- oneb1t
- Profík
- Příspěvky: 1030
- Registrován: 23.09.2014 22:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyřazení EGR - Následky postup
graf otevreni EGR v zavislosti na otackach a mnozstvi paliva pro 66kW ALH
Golf VII 1.4 103kW 2013 - 9"MIB 2.5 discovery PRO, osram LEDriving, MK7.5 zadni LED dynamicky blinkr, lane/sign/beam assist, virtual cockpit, pla 3.0
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: Vyřazení EGR - Následky postup
A proč je to tak hrozně 3D ? Z toho se špatně čte, já znám grafy akorát 2D, ty sou pro mě příjemnější
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
- oneb1t
- Profík
- Příspěvky: 1030
- Registrován: 23.09.2014 22:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyřazení EGR - Následky postup
protoze zalezi na 2 promennejch
neda se to nijak inteligentne reprezentovat jako 2d
neda se to nijak inteligentne reprezentovat jako 2d
Golf VII 1.4 103kW 2013 - 9"MIB 2.5 discovery PRO, osram LEDriving, MK7.5 zadni LED dynamicky blinkr, lane/sign/beam assist, virtual cockpit, pla 3.0
- talec
- VWsenior
- Příspěvky: 2134
- Registrován: 02.05.2010 11:54
Re: Vyřazení EGR - Následky postup
Jezdím s tím 4 roky a naprosto bez problémuPiny píše:Jaký názor máte na tuto místo egr? Má to nějaky smysl?
http://race.dieselpower.cz/Produkty/egr-pipe-kit.php" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Řidič
- Příspěvky: 95
- Registrován: 06.08.2010 11:04
Re: Vyřazení EGR - Následky postup
mám motor 1,9 TDI 66 kw AHL, chci dát 3 mm záslepku přímo k egru a nechat původní trubku k turbu, podtlakovou hadičku co vede do egru nechci odpojovat.
Je tento postup možný? Případně dělám to blbě?
Je tento postup možný? Případně dělám to blbě?
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Vyřazení EGR - Následky postup
mám to taky tak na PD
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu