Vycisteni saciho kose v nadrzi tdi 66kw 1998
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Jethro
- VWexpert
- Příspěvky: 2730
- Registrován: 07.07.2010 19:26
Re: Vycisteni saciho kose v nadrzi tdi 66kw 1998
ten zpětný ventil tam je a dá se vyzkoušet profouknutím.vývod který je pro přísun paliva dopředu nesmí jít do nádrže profouknout...u pd která má podávací čerpadlo a před startem dotlačí naftu do předu je to jedno,ale u rotaček a pd bez podávačky to může způsobit špatné první starty...
- vencapunto
- Závodník
- Příspěvky: 513
- Registrován: 24.08.2009 18:31
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vycisteni saciho kose v nadrzi tdi 66kw 1998
Přesně jak píšeš,díky tobě jsem taky opravil ty špatný startyJethro píše:ten zpětný ventil tam je a dá se vyzkoušet profouknutím.vývod který je pro přísun paliva dopředu nesmí jít do nádrže profouknout...u pd která má podávací čerpadlo a před startem dotlačí naftu do předu je to jedno,ale u rotaček a pd bez podávačky to může způsobit špatné první starty...
G IV AGR,vstřiky AHF,soft tdidrapek,MAF off,EGR off,KAT off,130PS/315Nm
F.Galaxy 2002 85kw AUY+soft tdidrapek,příjemně svižnej autobus
F.Galaxy 2002 85kw AUY+soft tdidrapek,příjemně svižnej autobus
- DurexElite
- Profík
- Příspěvky: 1132
- Registrován: 16.02.2009 21:47
- Bydliště: Protivín a Plzen - kolej
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vycisteni saciho kose v nadrzi tdi 66kw 1998
Zdravím. Tak jsem zjistil že ten ventil mám hodně špinavý. Padala mi nafta. Při rozebrání jsem zjistil že moc na rozebrání není. Teď mi nezbývá než to přilepit nebo koupit novou flanč sacího modulu. Dá se koupit jen flanč?
G4 1,9 TDI AHF 81 KW (Recaro BBS, GTI Exclusive) EGR OFF, -30/-30, Jednohmota (AXR, Ferodo Sport), Sprint 764, dlouhodobá 5L/100
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=192915
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=192915
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Vycisteni saciho kose v nadrzi tdi 66kw 1998
Hehehe takhle sem to tak rozkuchal a vytahal hromady bordelu co uplně ucpaly přívod a ve velkém zatížení se auto chovalo jako by došlo palivo.
Po vyčištění super, akorát sem to lepil dohromady tavnou pistolí a to upozorňuji není vhodné (všechno se to rozpustí..) a stane se to že se systém vedení zavzdušní po vypnutí motoru a nelze pak nastartovat.
Vyřešilo to zalití epoxidovým dvojsložkovým lepidle (ta malá tubička jak dvojkomorová stříkačka) to už je na furt potom.