DSLA150P764 Made in Brazil

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
Woko_O
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 466
Registrován: 22.09.2011 22:50

DSLA150P764 Made in Brazil

Příspěvek od Woko_O »

Ahoj.

Máte tu někdo zkušenost přímo s těmahle tryskama? Nechci to už nějak moc hrotit a dávát FB za 5k + chip. Zajímala by mě přímo zkušenost s těmahle,který na ebay a jinde koupíte za 70liber apod. Nemyslím si že by to byly až tak úplný shity snad.

Uživatelský avatar
adam.87
Pilot
Pilot
Příspěvky: 774
Registrován: 29.06.2010 19:27

Re: DSLA150P764 Made in Brazil

Příspěvek od adam.87 »

70 liber je hodně.Tady máš levnější :
http://eshop.svetluska.cz/vstrikovaci-t ... 4/d-71867/" onclick="window.open(this.href);return false; :smoke:
Co můžeš udělat dnes,odlož na pozítří.Získáš dva dny volna.

Uživatelský avatar
sahara
Závodník
Závodník
Příspěvky: 630
Registrován: 13.05.2011 11:26
Bydliště: Vysočina

Re: DSLA150P764 Made in Brazil

Příspěvek od sahara »

adam.87 píše:70 liber je hodně.Tady máš levnější :
http://eshop.svetluska.cz/vstrikovaci-t ... 4/d-71867/" onclick="window.open(this.href);return false; :smoke:
ty mám ja a zatim ok
1.9tdi pd AUY 4x4
1.9tdi alh GIV

Uživatelský avatar
adam.87
Pilot
Pilot
Příspěvky: 774
Registrován: 29.06.2010 19:27

Re: DSLA150P764 Made in Brazil

Příspěvek od adam.87 »

A je poznat nějaký nárust výkonu nebo to je + - stejné jako před výměnou :roll:
Co můžeš udělat dnes,odlož na pozítří.Získáš dva dny volna.

Uživatelský avatar
sahara
Závodník
Závodník
Příspěvky: 630
Registrován: 13.05.2011 11:26
Bydliště: Vysočina

Re: DSLA150P764 Made in Brazil

Příspěvek od sahara »

já je měl je cca 400 km bez chipu...potom přišel chip.....ještě bez chipu to bylo znát a to dost....líp se mi předjíždělo a šlo to líp za plynem do kopce jsem zrychloval.....byla to změna a bylo to cítit opravdu hodně,kor když je člověk zvyklej na lenocha....ted mám s chipem najeto cca 3000km a už je mi to málo :D
chtělo by to asi benzína :blush:
ale abych to ukončil ty trysky mile překvapí :good:
1.9tdi pd AUY 4x4
1.9tdi alh GIV

Uživatelský avatar
Woko_O
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 466
Registrován: 22.09.2011 22:50

Re: DSLA150P764 Made in Brazil

Příspěvek od Woko_O »

A všechno bez problémů? Nic se ti nestalo? Abych tam nenadal tyhle pochybný bosch a pak mi to propalilo pisty.. :D

Uživatelský avatar
sahara
Závodník
Závodník
Příspěvky: 630
Registrován: 13.05.2011 11:26
Bydliště: Vysočina

Re: DSLA150P764 Made in Brazil

Příspěvek od sahara »

hmmm nwm po kolika je možný aby se porpálil píst ale cca po 3-4tis km vše ok.....jedna věc se mi stala....vyndal jsem vstřiky a dal je na zkoušečku....otvírali při 220 jak maj...dal jsem tam trysky 764 a otvírací tlak byl 250....tak jsem volal chytrý hlavě a ta mi řekla že se mu to taky stalo ale že potřeboval auto tak to tam namastil a po párset ujetejch km vyndal vstřiky a otvírací tlak byl 230....takže já je tam dal a nic jsem s nima nedělal....prej se srovnaj, takže vychytat jen tohle....já bych to je vyndal dal tam trysky nechal to seřídit a po 10 tis km bych je zkontroloval....a pak to nějak doladil.....
jinak jestli někdo bude dávat trysky a potom chip tak bych tam ještě dal turbo z PD...píšu svůj konkrétní případ ALH
1.9tdi pd AUY 4x4
1.9tdi alh GIV

Uživatelský avatar
Woko_O
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 466
Registrován: 22.09.2011 22:50

Re: DSLA150P764 Made in Brazil

Příspěvek od Woko_O »

Nejspíš tam dám jen trysky z 81kW a k tomu chip.. :)

Uživatelský avatar
sahara
Závodník
Závodník
Příspěvky: 630
Registrován: 13.05.2011 11:26
Bydliště: Vysočina

Re: DSLA150P764 Made in Brazil

Příspěvek od sahara »

to bych tam dal radši 764 a když budou money tak ještě turbo.....ale tvůj boj...tak at se daří
1.9tdi pd AUY 4x4
1.9tdi alh GIV

120milan45
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 04.04.2013 16:07

Re: DSLA150P764 Made in Brazil

Příspěvek od 120milan45 »

Otazkočka su tieto trysky dobre ?? Neni to nejaky šmejd ??
http://auto.bazos.sk/inzerat/24830379/DSLA150p764.php" onclick="window.open(this.href);return false;
A KED ich nahodim nebude to moc dymit ?

srnec
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 08.02.2012 19:19

Re: DSLA150P764 Made in Brazil

Příspěvek od srnec »

Chtěl bych se podělit o zkušenosti s tryskami Bosch brasil (brazil) DSLA150P764 . Vím o 2 verzích, z Číny a Anglie. Ty z číny jsou mnohem nekvalitnější než anglická verze už jne kvůli horšímu chodu jehly v těle trysky, zadrhává se. Porovnání těchto verzí můžete vidět zde :

Obrázek
VW Golf IV 1.9 TDI 96 kW ASZ - série

srnec
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 08.02.2012 19:19

Re: DSLA150P764 Made in Brazil

Příspěvek od srnec »

Chtěl bych se podělit o zkušenosti s tryskami Bosch brasil (brazil) DSLA150P764 . Vím o 2 verzích, z Číny a Anglie. Ty z číny jsou mnohem nekvalitnější než anglická verze už jne kvůli horšímu chodu jehly v těle trysky, zadrhává se. Porovnání těchto verzí můžete vidět zde :

Obrázek

Obrázek

Obrázek
VW Golf IV 1.9 TDI 96 kW ASZ - série

Uživatelský avatar
Havlos
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 320
Registrován: 12.04.2008 20:44
Bydliště: Strakonicko

Re: DSLA150P764 Made in Brazil

Příspěvek od Havlos »

Mazec drsnost tý jehly je viditelná pouhym okem fujtajbl to bych si nedal do auta ani zadarmo.

srnec
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 08.02.2012 19:19

Re: DSLA150P764 Made in Brazil

Příspěvek od srnec »

Kdyby měl někdo zájem o ty Anglické, vím o člověku, co je dokáže sehnat levně. Rozdíl je opravdu znatelný i špička s umístěním děr je tak trochu rozdílná.
VW Golf IV 1.9 TDI 96 kW ASZ - série

gars7
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 327
Registrován: 14.06.2012 15:26

Re: DSLA150P764 Made in Brazil

Příspěvek od gars7 »

Zdravim,mám golfa 4,81kw,AHF,1.9tdi.Zvažuji tam dát sprinty 764 anebo power plus 764,ale ty+je asi moc mám 1 rok nové turbo, abych ho nepo..al.A pokud je tam takový nárust výkonu jak se tu píše tak stači ty sprinty 764.Otázka je jestly nutné dělat soft?Na stránkach Tdipower jsem našel návod na výměnu trysek a na konci návodu je ,že stačí přes VAG poštelovat motor(volnoběžná dávka paliva,EGR,-hodnoty).Anebo stačí je přehodit a jezdit a doufat,že se nebude KOUŘIT?Díky.
Ještě dotaz hodnoty EGR nejsou vysoké?Pokud bych si je měnil(trysky),nemužu se nalogovat do blogu hodnot
IMG_20180812_111656[1].jpg

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“