skrtici klapka

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
bejbyxxl
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 16.05.2013 09:04

skrtici klapka

Příspěvek od bejbyxxl »

mam motor 1.9 sdi rok vyroby 2000.mam problem se skrtici klapkou.po nastartovani motoru je nefunkcni jezdim se stale naplno otevrenou takze auto nema vykon.napojili jsme to na komp a dali test a klapka fungovala.na positaci to psalo chyby jako egr ventil open or short to ground,to same u klapky,koukal jsem na schema zapojeni klapky jde primo do ridici jednotky ,pedal plynu taktez rovnou do ridici jednotky.muze mit pedal plynu vliv na otevirani klapky? nevite nekdo kde by mohla byt chyba?pri zapnuti zapalovani do prvni polohy klapka mirnre bzuci a trochu sebou skubne ale jen tak o par mm,po nastartovani se ani nehne

Uživatelský avatar
Hanso3
Řidič
Řidič
Příspěvky: 94
Registrován: 25.02.2011 09:48
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

Re: skrtici klapka

Příspěvek od Hanso3 »

Zkus klapku nejdřív vyčistit, stejně tak egr a zkontroluj podtlakový hadičky jestli nejsou děravý.
Octavia 1,9 TDI 66 KW

Uživatelský avatar
Jethro
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2730
Registrován: 07.07.2010 19:26

Re: skrtici klapka

Příspěvek od Jethro »

já osobně to dělám jinak...tak klapka je tam pouze z důvodu egr...takže egr zaslepuji a klapku mechanicky připevním do polohy otevřeno....a tedy vše samozřejmě vyčistím od sazí...

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: skrtici klapka

Příspěvek od Goauld »

Nefunguje ta klapka stejně jako u TDI jako chcípací, aby se motor netřásl při chcípnutí ?
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

Uživatelský avatar
Jethro
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2730
Registrován: 07.07.2010 19:26

Re: skrtici klapka

Příspěvek od Jethro »

podle mě ne...ale tak může to vyzkoušet.pokud se nepletu,tak je tam jen z důvodu regulace spalin do sání...každopádně pokud by jí nechal otevřenou tak rovnou plácnout záslepku pod přírubu trubky k egéerku

bejbyxxl
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 16.05.2013 09:04

Re: skrtici klapka

Příspěvek od bejbyxxl »

do te skrtici klapky zadne hadicky nevedou z ventilu egr.nikdy jsem diesel predtim nemnel tak nevim co to ma spolecneho mam to chapat tak ze kdyz pridam plyn cast spalin tlaci na egr ventil a podle toho se otevira skrtici klapka?do toho ventilu vedou tri hadicky jeden do filtru vzduchu a zbyle dve buhvi do ceho :-).

bejbyxxl
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 16.05.2013 09:04

Re: skrtici klapka

Příspěvek od bejbyxxl »

tak jsem to udelal podle vasich rad myslim ze problem je v pocitaci.kdyz zahybu s konektory klapka funguje na testu z laptopu take.mnel jsem jednu starou nefunkcni tak jsem ji tam dal nechal pootevrenou po par pokusech asi do jedne ctvrtiny a uplne ji odpojil od pocitace.egr jsem nezaslepil protoze nevim kterou hadicku vedou k nemu tri ale skrtici klapky ani jedna.auto ted jezdi ok mam pocit ze tahne lepe v celem rozsahu otacek nez predtim.dekuji za vase rady pomohli mi

Uživatelský avatar
Jethro
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2730
Registrován: 07.07.2010 19:26

Re: skrtici klapka

Příspěvek od Jethro »

ten egr musíš zaslepit na přírubě pod ním...máš možnost vyrobit si záslepku?

Uživatelský avatar
mirob
Řidič
Řidič
Příspěvky: 69
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: zilina

Re: skrtici klapka

Příspěvek od mirob »

Dobry den. Čital som Váš príspevok na fóre a chcem sa opýtať či neviete poradiť ohladne klapky v sacom potrubí motor SDI.
Myslim si že nepracuje ako má ,teda nijako.
Niesom si istý ale mnoho rokov dozadu som to pozeral a zda sa mi že klapka pri naštartovaní je mierne privretá a pri zvýšení otačok sa pomali otvára ale teraz je otvorene naplno.
Pri zapnutí zapalovania sa mierne pohne a ostane v polohe open.
Vag: bez chýb, ked dam test akčných členov tak funguje ako má (zatvára a otvára)
čo ma ubezpečuje ,že je asi funkčná.
Prosim o radu

provokater
Závodník
Závodník
Příspěvky: 535
Registrován: 28.01.2013 17:57
Bydliště: Olmützer Vorstadt

Re: skrtici klapka

Příspěvek od provokater »

....regulační klapka má být [citace z DUP ] : od 16mg/zvih zcela otevřená
do 16mg/zdvih řízeno ŘJ
od 2800ot/min zcela otevřená
při studeném startu zcela otevřená
při vypnutí motoru zcela otevřená
Lži,kraď ,podváděj a poslouchej heavy metal
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“